Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Har du sett en tråd her som du er sikker på handler om deg? At historien er så lik at det MÅ være deg det handler om? Skjønte du hvem som skrev også? Anonymous poster hash: 1eb7d...104
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Jeg lurte én gang, men var ikke helt sikker. Om det var meg det handlet om så var det en tidligere venninne som skrev det hun skrev. Det var forøvrig ikke en egen tråd, men et lengre svar i en tråd. Anonymous poster hash: 81ae6...2e8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Fant en historie her inne som jeg kjente igjen. Eksen til en god kollega. Det var en spesiell hendelse hun skrev om som kollegaen hadde fortalt til meg. Lengre ned i tråden skrev hun noen grove påstander om han så jeg tipset han om tråden. Vet ikke hva han gjorde med den informasjonen da. Anonymous poster hash: 80315...4a4
Miss Honey Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Ja og jeg vet fremdeles ikke hvem det var. Jeg svarte i innlegget for å si at jeg forsto det var meg det var skrevet om men da ble det stille fra hi.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Hva ble skrevet om dere?? Nyskjerrig :P Anonymous poster hash: 990f8...508
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Ja, en gang følte jeg veldig at det var meg som ble beskrevet. Det var egentlig en bagatell, men jeg byttet profilbilde på face og fikk mange kommentarer som fine deg osv. Så var det ei her som skrev om noen som hadde "bursdag" på face hun siterte flere av kommentarene ordrett og i rett rekkefølge før hun skrev at hun syntes at denne dama slettes ikke var fin eller ok, hun var bare grei led vennene sine, mens mot alle andre var hun et skikkelig hespetre. Det stemmer veldig godt med ryktet mitt på bygda på denne lille plassen vi bor, ingen av mine nære kjenner meg igjen i beskrivelsen til perife bekjente av meg og at kommentarene hun siterte så ut som var klippet rett fra facebooksiden min så følte jeg at jeg ble beskrevet. Jeg husker det fordi jeg følte meg misforstått, men mener at alle og enhver må få lov å ha sine egne meninger om folk og fe hvis de føler det er viktig for dem å mene mye om sånne ting. Anonymous poster hash: 02b06...8e4
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Ja, en gang følte jeg veldig at det var meg som ble beskrevet. Det var egentlig en bagatell, men jeg byttet profilbilde på face og fikk mange kommentarer som fine deg osv. Så var det ei her som skrev om noen som hadde "bursdag" på face hun siterte flere av kommentarene ordrett og i rett rekkefølge før hun skrev at hun syntes at denne dama slettes ikke var fin eller ok, hun var bare grei led vennene sine, mens mot alle andre var hun et skikkelig hespetre. Det stemmer veldig godt med ryktet mitt på bygda på denne lille plassen vi bor, ingen av mine nære kjenner meg igjen i beskrivelsen til perife bekjente av meg og at kommentarene hun siterte så ut som var klippet rett fra facebooksiden min så følte jeg at jeg ble beskrevet. Jeg husker det fordi jeg følte meg misforstått, men mener at alle og enhver må få lov å ha sine egne meninger om folk og fe hvis de føler det er viktig for dem å mene mye om sånne ting. Anonymous poster hash: 02b06...8e4 Det kan jo ha handlet om et par hundre ulike personer det der..... Anonymous poster hash: 8ff5e...2c9
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Ja, men det var en hyggelig tråd, så jeg ble glad:) Er helt sikker på at det var meg da beskrivelsen av hendelsen og dato var to the point. En annen gang var det en tråd der jeg tror det var meg som ble beskrevet, men er ikke sikker. Det var forsåvidt også en hyggelig tråd. Det var en tråd om kvinner som ikke oppførte seg som kvinner, med mannlege interesser osv. Der var det en ganske presis beskrivelse av meg, utseende og interesser, men hun som skrev det sa også at "jeg" var verdens beste venninne og mamma og hva jeg hadde gjort for henne. Anonymous poster hash: 9ea06...009
MMP Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Nope Jeg er en "nobody" her Har ikke kjent meg igjen i "historier" heller
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Ja en gang under en diskusjon om smokk. Var en nøyaktig beskrivelse av meg og mine barn da jeg hentet de i barnehagen😄 Men kan jo vært tilfeldig og at det var noen andre. Anonymous poster hash: 36bc2...585
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 Ikke som jeg vet om. Men noen ganger så tenker jeg at det godt kunne vært meg det ble skrevet om der, men så stemmer det ikke helt. Jeg regner med at flere enn meg tenker det samme om akkurat det samme innlegget Anonymous poster hash: 0f21b...bb5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 Ja en gang under en diskusjon om smokk. Var en nøyaktig beskrivelse av meg og mine barn da jeg hentet de i barnehagen Men kan jo vært tilfeldig og at det var noen andre. Anonymous poster hash: 36bc2...585 Fra en barnehageansatt? Anonymous poster hash: 0f21b...bb5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 Ja en gang under en diskusjon om smokk. Var en nøyaktig beskrivelse av meg og mine barn da jeg hentet de i barnehagen Men kan jo vært tilfeldig og at det var noen andre. Anonymous poster hash: 36bc2...585 Fra en barnehageansatt? Anonymous poster hash: 0f21b...bb5 Nei fra en annen mamma som og hentet barna sine. Beskrivelsen passet både på alder og aldersforskjell på barna. Og på hva de gjorde når jeg hentet de. Helt nøyaktig. Anonymous poster hash: 36bc2...585
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #15 Skrevet 2. mars 2016 Ja, faktisk! Leste plutselig om et utdrikningslag jeg var forlover i. Beskrevet med hvilket land, dato, hvordan vi overrasket henne. Dette var skrevet av bruden selv. Hun var heldigvis fornøyd 😊 Anonymous poster hash: 2eda1...d21
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #16 Skrevet 2. mars 2016 Ikke om meg nei men om barnefaren faktisk. Det var en dame som datet han som syns han oppførte seg litt merkelig å fikk en følese at han holdt på med flere. Dessverre kunne jeg bekrefte at han holdt på med minst en annen itellegg til henne. Han var også utro mot meg så han har tydligvis ikke blitt mer voksen dessverre.. Anonymous poster hash: 3e1ec...1db
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #17 Skrevet 3. mars 2016 Fant en historie her inne som jeg kjente igjen. Eksen til en god kollega. Det var en spesiell hendelse hun skrev om som kollegaen hadde fortalt til meg. Lengre ned i tråden skrev hun noen grove påstander om han så jeg tipset han om tråden. Vet ikke hva han gjorde med den informasjonen da. Anonymous poster hash: 80315...4a4 Du kan jo ikke vite helt sikkert at det var hun som skrev det. Kanskje var det en helt annen, og så lagde du problemer uten grunn Anonymous poster hash: 897f5...5ff
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #18 Skrevet 3. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #19 Skrevet 3. mars 2016 Ja, eksen til mannen min har skrevet om meg flere ganger Anonymous poster hash: 15e36...1bb
Iiiiik Skrevet 3. mars 2016 #20 Skrevet 3. mars 2016 Ja, leste om bryllupet mitt her inne. Hun som skrev det har omtrent sitt eget navn som nick, så det var ikke noe vanskelig å kjenne henne igjen. Hun beskrev bryllupet i positive ordelag da, så bare hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #21 Skrevet 3. mars 2016 Fant en historie her inne som jeg kjente igjen. Eksen til en god kollega. Det var en spesiell hendelse hun skrev om som kollegaen hadde fortalt til meg. Lengre ned i tråden skrev hun noen grove påstander om han så jeg tipset han om tråden. Vet ikke hva han gjorde med den informasjonen da. Anonymous poster hash: 80315...4a4 Du kan jo ikke vite helt sikkert at det var hun som skrev det. Kanskje var det en helt annen, og så lagde du problemer uten grunn Anonymous poster hash: 897f5...5ff Nei. Hendelsen hun beskrev var helt unik. I tillegg til annen informasjon. Hun laget nok mest problemer for seg selv. Anonymous poster hash: 80315...4a4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #22 Skrevet 3. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #23 Skrevet 3. mars 2016 Nei, jeg har tydeligvis ikke gjort noe oppsiktsvekkende mens noen her inne har vært til stede. Prøver så godt jeg kan å være anonym ute blant folk, kanskje det funker. Anonymous poster hash: 840c3...96a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #24 Skrevet 3. mars 2016 Ja, en gang. Det var bare trist og basert på misforståelser. Vil ikke skrive mere om det, da den personen er her inne. Anonymous poster hash: c3f3e...98a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #25 Skrevet 3. mars 2016 Ja og jeg vet fremdeles ikke hvem det var. Jeg svarte i innlegget for å si at jeg forsto det var meg det var skrevet om men da ble det stille fra hi. Jeg er en av de som "dikter opp" litt, for å få ulike problemstillinger drøftet. Skrev en historie om en jeg var bestevenninne med da jeg bodde i utlandet. Situasjonen jeg snakket om var 10 år gammel, og dama jeg utleverte snakker ikke norsk. Allikevel var det noen som sa det var seg! Jeg tror det som oftes er på spøk, for å være "stygg" med hi eller litt morsom at de gjør det. Det er så ofte at noen påstår det er seg! Anonymous poster hash: d0ecd...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå