Gå til innhold

Mann sover hos annen dame i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg velger nok fortsatt å tro på han ;) som sagt finnes trofaste og ærlige menn også :)

Anonymous poster hash: 46fd4...ac2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trofaste og ærlige menn ville hatt nok vett til å sende en melding å si ifra i det minste..ingen unskyldning. Er veeeeldig mye utroskap..og de fleste damene i forholdene stoler på mannfolka sine. så noen er jo utro. JEG hadde ikke stolt på han etter noe slikt..selvfølgelig har han vært utro(tror jeg da.) kan jo selvfølgelig være av den lille prosenten som ikke ville vært det..men da hadde han nok sagt ifra at han ikke kom hjem. idiot. Jeg har vært igjennom det her tidligere i livet så mange ganger...kjenner lusa på ganga: ) Håper det beste for det..og ikke vær naiv å tro på alt han sier.

Anonymous poster hash: 897eb...d15
Skrevet

det beste for deg skulle det stå: ))

Anonymous poster hash: 897eb...d15
Skrevet

Jeg er ikke HI foresten :) jeg som valgte tro på mannen :)

Skrevet

Skjedd meg også faktisk dette her , at ikke mannen kom hjem . Vi bor i en veldig stor høyblokk , og jeg sto å så ut av vinduene ( 7-8) om morgenen for å se om jeg så han. Ser han kommer ut av en annen blokk , løfter mobilen ut av lomma og ringer meg ( han hadde ikke sjans til å vite jg så han ) første han sier var at han og noen kompiser hadde møtt på "Tove " og hadde blitt med på Nach der , så hadde han sovnet på sofaen der , så ja , menn kan bli så fulle at de sovner . Han kunne umulig vite at jeg så han eller hva som helst . La han først komme med en forklaring :)

Og du trodde på dette? 😂

Anonymous poster hash: 78090...20f

Oi, du er godtroende😂

Anonymous poster hash: 33a50...897

Hehe ja , kall meg gjerne naiv , men 7 år etterpå er jeg fortsatt rimelig sikker han ikke hadde seg med hun :)

"....hadde seg med HENNE"

Anonymous poster hash: 138b7...235

Skrevet

Skjedd meg også faktisk dette her , at ikke mannen kom hjem . Vi bor i en veldig stor høyblokk , og jeg sto å så ut av vinduene ( 7-8) om morgenen for å se om jeg så han. Ser han kommer ut av en annen blokk , løfter mobilen ut av lomma og ringer meg ( han hadde ikke sjans til å vite jg så han ) første han sier var at han og noen kompiser hadde møtt på "Tove " og hadde blitt med på Nach der , så hadde han sovnet på sofaen der , så ja , menn kan bli så fulle at de sovner . Han kunne umulig vite at jeg så han eller hva som helst . La han først komme med en forklaring :)

Og du trodde på dette? 😂

Oi, du er godtroende😂

Hehe ja , kall meg gjerne naiv , men 7 år etterpå er jeg fortsatt rimelig sikker han ikke hadde seg med hun :)

Tenk å ha så lite å gjøre at man bruker tiden på å rette andre ☺️

Skrevet

Og du trodde på dette? 😂

Oi, du er godtroende😂

Tenk å ha så lite å gjøre at man bruker tiden på å rette andre ☺️

Haha ser du er samme dama som rettet en annen , så spennende dager du har :) gjør du dette på alle tråder ?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan gikk det da hi?

Anonymous poster hash: f9139...349

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...