Gå til innhold

Mann sover hos annen dame i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen hadde bursdag og feriet med gode kompiser og en slags kollega/venninne. Vi hadde ikke barnevakt så jeg ble hjemme med barn så han kunne kose seg :) han kom og sa at de dro en tur på byen men var hjemme senest kl 3. Nå er klokka halv 7 og han er fremdeles ikke kommet hjem. Har ringt to ganger men har ikke hørt noe. Og nå kommer den delen der jeg sikkert får mye refs, men det får gå. På Gmail så kan man sjekke loggen til den enheten som er tilkoblet den e-posten. Jeg kan hans kodeord fordi det var jeg som hjalp han med og aktivere googlekontoen og koble den til telefonen. Der kan man se "steder du har gått" jeg ser at han var ved taxiplassen kl 2 og 3 minutter senere var han på adressen til denne kollega/venninnen som også er godt gift. Jeg vet ikke om det har skjedd noe, men jeg syns det er rart. Jeg trenger tips for og få ut av han at han har vært på denne adressen uten og avsløre min syke måte for og finne det ut på. Noen ? Han er en sånn en som nekter for alt helt til bevisene er på bordet.

Anonymous poster hash: d4b3c...376

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt den snille forstående kona jeg. Ikke vært sint eller noe, men litt løst spurt om det ble en våt bytur. Og typ hva skjedde med de alle ? Juger han, ja DA....

Anonymous poster hash: 0d1b0...841

Skrevet

Ja. Får se om jeg klarer og holde meg så rolig. Kan jeg sende en melding til henne også og spørre om hun vet hvor min mann er ? Siden de var sammen i går så vil vel ikke det virke rart. Jeg kjenner henne jeg også. Om hun også lyver da sier jo ting seg selv. Og jeg ser jo på loggen at han er på hennes adresse. Hi

Skrevet

Ja. Får se om jeg klarer og holde meg så rolig. Kan jeg sende en melding til henne også og spørre om hun vet hvor min mann er ? Siden de var sammen i går så vil vel ikke det virke rart. Jeg kjenner henne jeg også. Om hun også lyver da sier jo ting seg selv. Og jeg ser jo på loggen at han er på hennes adresse. Hi

Fått svar?

Anonymous poster hash: 138b7...235

Skrevet

La henne være tror jeg er lurt. Hva med å reise til adressen og være i nærheten å se hva du kan få øye på? Gå på mannen og si du var redd for han og ute å leita. Da forstår han vel uansett at han er avslørt

Anonymous poster hash: 838aa...1d0

Skrevet

Nei har ikke hørt noe fra noen av de. Ingen av de han var med har vært pålogget på Facebook siden kl 4 i natt. Jeg sendte en tekstmelding til denne dama. Får se hva hun svarer. Håper hun svarer først. Hi

Skrevet

La henne være tror jeg er lurt. Hva med å reise til adressen og være i nærheten å se hva du kan få øye på? Gå på mannen og si du var redd for han og ute å leita. Da forstår han vel uansett at han er avslørt

Nei der hun bor er ikke et område man bare henger i uten videre. Så det hadde vært rart egentlig. Jeg tenkte mer på at jeg kan jo vente til han svarer og hvis han sier at han er hos en kompis og kommer snart hjem så kan jeg kjøre bort der. Og si at jeg vet alt ? Eller bare vente til han kommer hjem?

Skrevet

Uavhengig hvor han er.....utrolig ansvarsløst å ikke sende melding/ringe når man ikke kommer hjem som planlagt. Ingen voksne mennesker gjør det når noen sitter hjemme og venter.

Skrevet

Uavhengig hvor han er.....utrolig ansvarsløst å ikke sende melding/ringe når man ikke kommer hjem som planlagt. Ingen voksne mennesker gjør det når noen sitter hjemme og venter.

Enig!

Anonymous poster hash: f1163...0b4

Skrevet

Han kunne godt sendt deg en mld.Men ikke tro det verste med en gang.Ville ikke spionert!Vent å hør hva han sier.Her kunne både jeg og samboer havnet hjemme hos både mannlige og kvinnelige kolleger etter fest, men gitt beskjed!

Anonymous poster hash: 073fb...03d

Skrevet

Fortsatt ikke hørt noe? Har dette skjedd før at han ikke har kommet hjem? Vanvittig respektløst. Nesten så du skulle meldt han savnet for at han skal forstå alvoret.

Skrevet

Ta med deg barna i bilen. Ta med frokost og film som kan sees i bilen. Så kjører du dit hvor han er. Ring og spør hvor han er. Lyver han så be han komme hjem med en gang, for det har skjedd noe fælt som du ikke kan si på telefonen. Når du da ser at han springer ut av leilighet så tut! Da har du ditt bevis! Men, som noen andre sier: det kan jo Være helt uskyldig også. Kanskje det er mange der? Nachspiel? Men da har du mulighet å gå opp å se 😉Lykke til!

Anonymous poster hash: 7c063...a6b

Skrevet

Jeg synes det er helt greit at du har sjekket kontoen hans for å finne ut hvor han er i dette tilfellet, og jeg synes ikke du trenger å skjule det for han heller. Si du var bekymret og ville vite hvor han var og om det hadde skjedd han noe (han kunne ligget død i en grøft) og at du derfor sjekket kontoen hans. Og så spør du hvorfor han ikke ga beskjed om hvor han var og hvorfor han tilbragte natten akkurat der.

Det kan være uskyldig, at han ble mer full enn planlagt og ikke kom seg hjem. Hvis han var planlagt utro hadde han vel ikke lovet å være hjemme til en viss tid, og han hadde ringt og kommet med en unnskyldning for hvorfor han ikke kunne komme hjem.

Skrevet

Ta med deg barna i bilen. Ta med frokost og film som kan sees i bilen. Så kjører du dit hvor han er. Ring og spør hvor han er. Lyver han så be han komme hjem med en gang, for det har skjedd noe fælt som du ikke kan si på telefonen. Når du da ser at han springer ut av leilighet så tut! Da har du ditt bevis! Men, som noen andre sier: det kan jo Være helt uskyldig også. Kanskje det er mange der? Nachspiel? Men da har du mulighet å gå opp å se 😉Lykke til!

Det der gjør man bare ikke. Selv om mannen skulle være utro eller lyve etc...lar man ikke barna være vitne til at han blir avslørt eller lyver om noe forferdelig har skjedd.

Skrevet

Eh... Barna vil jo ikke få vite noe. Man trenger uansett ikke lage oppstyr foran barna!

Skrevet

Eh... Barna vil jo ikke få vite noe. Man trenger uansett ikke lage oppstyr foran barna!

Likevel...man gjør det ikke. Og klarer du å være rolig og blid hvis du tar han i mulig utroskap? ? Hadde aldri tatt med barna på det "prosjektet" der.

Skrevet

Hva om hun dama bare har tatt vare på telefonen, mens mannen har havnet på nachspiel sammen med alle gutta. 

Anonymous poster hash: 4ff82...a8b
Skrevet

Hva om hun dama bare har tatt vare på telefonen, mens mannen har havnet på nachspiel sammen med alle gutta.

Anonymous poster hash: 4ff82...a8b

Jah.. Og griser kan faktisk fly, har jeg hørt..

Anonymous poster hash: b86ae...e61

Skrevet

Det der gjør man bare ikke. Selv om mannen skulle være utro eller lyve etc...lar man ikke barna være vitne til at han blir avslørt eller lyver om noe forferdelig har skjedd.

Jeg aner da ikke hvor gamle ungene er. Og JEG er skikkelig god på å lyve og late som ikke noe, så det hadde ordnet seg veldig bra 👍

Skrevet

Ikke hørt noe, hi?

Skrevet

Selvfølgelig sjekker man det man kan når den man bor sammen med ikke kommer hjem som avtalt! Som noen andre her skrev, han kunne vært utsatt for noe og trengte hjelp.

Så du har IKKE gjort noe galt her.

Håper det er snakk om fest med flere fra jobben, og at mannen din bare har sluknet på sofaen.

Lykke til og masse klemmer

Skrevet

Ikke hørt noe, hi?

Tror du ikke den stakkars dama har andre ting å tenke på enn å oppdatere dere her?

Typisk DIB damer, blir som hyener når en potensiell utroskapstråd dukker opp. 🙊

Anonymous poster hash: 04aa3...c1c

Skrevet

Lykke til HI!

Anonymous poster hash: 33a50...897

Skrevet

Ikke hørt noe, hi?

Tror du ikke den stakkars dama har andre ting å tenke på enn å oppdatere dere her?

Sovet dårlig natt? Sur så tidlig på dagen....stakkars de som er rundt deg. Blir en lang søndag😦

Skrevet

Ikke hørt noe, hi?

Sovet dårlig natt? Sur så tidlig på dagen....stakkars de som er rundt deg. Blir en lang søndag😦

Takk for omtanken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...