Gå til innhold

Mann sover hos annen dame i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drt er da slett ikke sikkert det har skjedd noe galt.

Det finnes faktisk de mennene som klarer å være alene med ei dame uten å bare måtte ha sex med henne!

Jeg har trua på at han ble tilbudt en sofa og takket ja til det.

Så får hi heller se om han er ærlig når han kommer hjem.om hvor han har sovet i natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen hadde bursdag og feriet med gode kompiser og en slags kollega/venninne. Vi hadde ikke barnevakt så jeg ble hjemme med barn så han kunne kose seg :) han kom og sa at de dro en tur på byen men var hjemme senest kl 3. Nå er klokka halv 7 og han er fremdeles ikke kommet hjem. Har ringt to ganger men har ikke hørt noe. Og nå kommer den delen der jeg sikkert får mye refs, men det får gå. På Gmail så kan man sjekke loggen til den enheten som er tilkoblet den e-posten. Jeg kan hans kodeord fordi det var jeg som hjalp han med og aktivere googlekontoen og koble den til telefonen. Der kan man se "steder du har gått" jeg ser at han var ved taxiplassen kl 2 og 3 minutter senere var han på adressen til denne kollega/venninnen som også er godt gift. Jeg vet ikke om det har skjedd noe, men jeg syns det er rart. Jeg trenger tips for og få ut av han at han har vært på denne adressen uten og avsløre min syke måte for og finne det ut på. Noen ? Han er en sånn en som nekter for alt helt til bevisene er på bordet.

Anonymous poster hash: d4b3c...376

Fikk du ikke nok respons på kvinneguiden?

Anonymous poster hash: ee146...451

Skrevet

Mannen hadde bursdag og feriet med gode kompiser og en slags kollega/venninne. Vi hadde ikke barnevakt så jeg ble hjemme med barn så han kunne kose seg :) han kom og sa at de dro en tur på byen men var hjemme senest kl 3. Nå er klokka halv 7 og han er fremdeles ikke kommet hjem. Har ringt to ganger men har ikke hørt noe. Og nå kommer den delen der jeg sikkert får mye refs, men det får gå. På Gmail så kan man sjekke loggen til den enheten som er tilkoblet den e-posten. Jeg kan hans kodeord fordi det var jeg som hjalp han med og aktivere googlekontoen og koble den til telefonen. Der kan man se "steder du har gått" jeg ser at han var ved taxiplassen kl 2 og 3 minutter senere var han på adressen til denne kollega/venninnen som også er godt gift. Jeg vet ikke om det har skjedd noe, men jeg syns det er rart. Jeg trenger tips for og få ut av han at han har vært på denne adressen uten og avsløre min syke måte for og finne det ut på. Noen ? Han er en sånn en som nekter for alt helt til bevisene er på bordet.

Hva er det for et svar til noen som er fortvilet?

Og hva er galt med å legge ut et spørsmål flere steder?

Skrevet

Jeg hadde ikke likt at mannen min sov over hos en annen dame, sex eller ikke. Er han ute på byen og absolutt ikke hadde klart å komme seg hjem fikk han sove hos en kompis. Det er nå min mening.

Anonymous poster hash: 33a50...897

Skrevet

Hva er det for et svar til noen som er fortvilet?

Og hva er galt med å legge ut et spørsmål flere steder?

👍

Skrevet

Jeg hadde ikke likt at mannen min sov over hos en annen dame, sex eller ikke. Er han ute på byen og absolutt ikke hadde klart å komme seg hjem fikk han sove hos en kompis. Det er nå min mening.

I tillegg finnes det både drosje og offentlig transport. Så det er absolutt ingen grunn til å overnatte hos en annen dame.

Skrevet

Det finnes jo faktisk folk som ikke er utro også da. Om han var veldig full og ble tilbudt en seng/sofa , eller bare har sovnet- det har jo skjedd folk før. Kollllegaen er gift, så tenk nå ikke det verste!

En annen ting er jo at hverken mannen din eller de som kjenner deg gir deg beskjed om at han evn har sovnet. Dere må jobbe med kommunikasjonen deres og hva som er greit /ikke greit i deres forhold.

Skrevet

I tillegg finnes det både drosje og offentlig transport. Så det er absolutt ingen grunn til å overnatte hos en annen dame.

👍

Skrevet

Drt er da slett ikke sikkert det har skjedd noe galt.

Det finnes faktisk de mennene som klarer å være alene med ei dame uten å bare måtte ha sex med henne!

Jeg har trua på at han ble tilbudt en sofa og takket ja til det.

Så får hi heller se om han er ærlig når han kommer hjem.om hvor han har sovet i natt.

Men hvorfor sove hos ei annen dame? Og hvorfor ikke sende melding til hi om at han gjør det, hvis det er uskyldig? Mye naivitet ute og går. To fulle kollegaer av motsatt kjønn som overnatter hos hverandre. Jepp, det skjer sikkert absolutt ingenting. På samme måte som at det aldri skjer utroskap på julebord.

Anonymous poster hash: b3285...666

Skrevet

Det finnes jo faktisk folk som ikke er utro også da. Om han var veldig full og ble tilbudt en seng/sofa , eller bare har sovnet- det har jo skjedd folk før. Kollllegaen er gift, så tenk nå ikke det verste!

En annen ting er jo at hverken mannen din eller de som kjenner deg gir deg beskjed om at han evn har sovnet. Dere må jobbe med kommunikasjonen deres og hva som er greit /ikke greit i deres forhold.

Så gifte damer er aldri utro? Ja, det finnes de som ikke er utro, selvfølgelig. Men det er vanligvis de samme som gir beskjed til sin bekymrede kone hvis de ikke kommer hjem som avtalt, eller kommer hjem med taxi eller får noen til å kjøre seg. Folk som ikke gir beskjed og synes det er helt greit har for en vane å ikke ta hensyn på andre måter heller.

Anonymous poster hash: b3285...666

Skrevet

Off topic, men hvordan får man sjekket dette via Gmail? Han selv en mann jeg ikke stoler helt på etter en episode i helga

Anonymous poster hash: b3a17...5fe

Skrevet

Trenger virkelig ikke å ha skjedd noe. Jeg har selv en gang feiret bursdagen min, da dro mannen min med barna til besteforeldrene, så jeg skulle få huset for meg selv. Derfor ble det naturlig at jeg tok med meg alle sammen hjem til meg for nach. Og utover morgningen er alle så fulle slitne, at da sovner folk på sofa. Selv la jeg meg alene på mitt rom.

Så skjønner ikke hvorfor man alltid skal tenke det verste.

Anonymous poster hash: 0c72c...ea1
Skrevet

Trenger virkelig ikke å ha skjedd noe. Jeg har selv en gang feiret bursdagen min, da dro mannen min med barna til besteforeldrene, så jeg skulle få huset for meg selv. Derfor ble det naturlig at jeg tok med meg alle sammen hjem til meg for nach. Og utover morgningen er alle så fulle slitne, at da sovner folk på sofa. Selv la jeg meg alene på mitt rom.

Blant annet fordi han ikke har gitt lyd fra seg?

Anonymous poster hash: 78090...20f

Skrevet

Skjedd meg også faktisk dette her , at ikke mannen kom hjem . Vi bor i en veldig stor høyblokk , og jeg sto å så ut av vinduene ( 7-8) om morgenen for å se om jeg så han. Ser han kommer ut av en annen blokk , løfter mobilen ut av lomma og ringer meg ( han hadde ikke sjans til å vite jg så han ) første han sier var at han og noen kompiser hadde møtt på "Tove " og hadde blitt med på Nach der , så hadde han sovnet på sofaen der , så ja , menn kan bli så fulle at de sovner . Han kunne umulig vite at jeg så han eller hva som helst . La han først komme med en forklaring :)

Anonymous poster hash: 46fd4...ac2

Skrevet

Tror nok han pulte litt på tove fordet...

Anonymous poster hash: de664...676

Skrevet

Tror nok han pulte litt på tove fordet...

Anonymous poster hash: de664...676

Hehe nei , det kan jeg faktisk garantere at ikke gjorde ;) barn på samme skole og merkelig dame egentlig . Uansett burde man stole litt på mannen man valgt å leve livet med

Skrevet

Skjedd meg også faktisk dette her , at ikke mannen kom hjem . Vi bor i en veldig stor høyblokk , og jeg sto å så ut av vinduene ( 7-8) om morgenen for å se om jeg så han. Ser han kommer ut av en annen blokk , løfter mobilen ut av lomma og ringer meg ( han hadde ikke sjans til å vite jg så han ) første han sier var at han og noen kompiser hadde møtt på "Tove " og hadde blitt med på Nach der , så hadde han sovnet på sofaen der , så ja , menn kan bli så fulle at de sovner . Han kunne umulig vite at jeg så han eller hva som helst . La han først komme med en forklaring :)

At han sa hvor han hadde vært betyr da ikke at ikke noe skjedde. De beste løgnene er de som inneholder element av sannhet.

Anonymous poster hash: 9d3b2...286

Skrevet

Og du trodde på dette? 😂

Anonymous poster hash: 78090...20f

Skrevet

Huff

Tenker på deg Hi og håper mannen din har oppført seg fint i natt og mot deg. Klem

Skrevet

Hehe ja , faktisk , så mye tillit har jeg til mannen min :) kunne sovnet selv hos en kompis jeg , håper ikke han hadde mistenkt meg for det . Hvis man velger å dele livet med noen , kan man ikke bruke situasjoner til å mistenke de for å ha gjort noe galt. Sovnet hos ett annet vennepar en annen gang og han , hvor kun venninna mi var hjemme også ( tenk det 😳😳 sikkert svikte meg hun også ) han hadde vært på fest i nærheten av de . Vært full og gått inn i huset deres , fikk meld av venninna mi hun fant han sovende . ( veldige nære venner , så kunne gå inn og ut hos hverandre )

Skrevet

Om jeg hadde våknet om morgenen og mannen ikke var kommet hjem hadde jeg blitt skikkelig redd. Jeg hadde ringt rundt og sjekket det jeg kunne sjekke, at du har sjekket hvor mobilen hans er i en slik situasjon kan da virkelig ikke brukes mot deg.

Anonymous poster hash: 9144f...167

Skrevet

Kan hende at hele gjengen dro hjem til hun damen etter byturen. Det er slettes ikke sikkert det har skjedd noe gale. 

Jeg reagerer mer på at han ikke sendte en melding om at han ble sen, om at han ikke kom hjem. 

Hvis jeg hadde våknet om morgenen og sett at mannen ikke var hjemme, hadde jeg blitt alvorlig bekymret. Da hadde jeg også sporet telefonen, for å finne ut hvor han var. 

Anonymous poster hash: 4cd9e...995
Skrevet

Litt annet dette da. Eller mener du at han var så full at han tok taxi hjem til denne damen for å sove der?

Anonymous poster hash: 17d7e...589

Skrevet

Hehe ja , faktisk , så mye tillit har jeg til mannen min :) kunne sovnet selv hos en kompis jeg , håper ikke han hadde mistenkt meg for det . Hvis man velger å dele livet med noen , kan man ikke bruke situasjoner til å mistenke de for å ha gjort noe galt. Sovnet hos ett annet vennepar en annen gang og han , hvor kun venninna mi var hjemme også ( tenk det 😳😳 sikkert svikte meg hun også ) han hadde vært på fest i nærheten av de . Vært full og gått inn i huset deres , fikk meld av venninna mi hun fant han sovende . ( veldige nære venner , så kunne gå inn og ut hos hverandre )

Det er fint med tillit. Men det som er litt viktig er jo også at tilliten skal være fortjent, og ikke misbrukes. Man trenger jo ikke være naiv selv om man har valgt å dele livet med noen. Kjenner flere som har valgt å dele livet med menn/kvinner som viser seg å være utro drittsekker... Selv om de valgte å stole på sin partner...

Hvis man gjør noe som gir grunn til mistanke, så tenker jeg at da må man også tåle å bli mistenkt.

Anonymous poster hash: 3711d...580

Skrevet

Litt annet dette da. Eller mener du at han var så full at han tok taxi hjem til denne damen for å sove der?

Anonymous poster hash: 17d7e...589

Tenker at de alle kan ha møttes på byen, og hun har huset for seg selv, så foreslår at de fortsetter hos henne, og at de er flere. Var da flere hos meg som var gift og. Og det var ingen som gikk over noen grenser, i bare festet og hadde det gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...