Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #26 Skrevet 19. februar 2016 Det klarer du lett. Anonymous poster hash: 5fa28...3d0 Tror du? Åååh, tenk hvis.....tenk hvis bunaden passer igjen.... Anonymous poster hash: 74a70...802
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #27 Skrevet 19. februar 2016 Jeg veide 91 kg den 1. Februar. (164 cm) Idag veide jeg 84. Så ja det klarer du nok. De første kiloene renner fort av om du passer kostholdet og beveger deg. Jeg bruker Life sum og ligger på 1250 kcal om dagen og går en times tur i rask gange. Noen dager spiser jeg treningskalloriene mine, andre dager ikke. Spiser smart og er aldri sulten. Her er målet minus 20 kg til 17. Mai, så har 13 kilo igjen. Lykketil :-) Anonymous poster hash: 57336...3ac Hvordan har du klart å gå ned 7 kilo på 19 dager? Anonymous poster hash: e85e1...b34 Det er ikke så vanskelig. Det meste er overflødig vann, mage/tarminnhold etc som forsvinner i starten. Det er ikke 7 kg rent fett. Går ikke like fort nå etter snart 3 uker. Ca en kg i uka pluss/minus. Har gått ned fra 90-63 for flere år siden. Det tok meg litt over 4 mnd. Nå etter 3 tette svangerskap så var vekta oppe i 90 kg igjen så nå er det på'n igjen. Håper å få av 20 kg innen 17. Mai og de siste 7 kg i løpet av sommeren. Alt er mulig, bare man går inn for det, beveger seg og tar smarte valg når det kommer til maten slik at man kan spise seg mett og samtidig få i seg en del mindre kcal enn man bruker. :-) Anonymous poster hash: 57336...3ac
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #28 Skrevet 19. februar 2016 Du trenger sånn omtrent å ligge på et kcal underskudd på 75000 kcal over 8 uker, Ikke umulig, hvis du ikke er slank i utgangspunktet da. Registrer ALT du spiser i en av vektappene. Anbefaler lifesume eller Fitness pal. Gå masse disse ukene ! Anonymous poster hash: f6385...c67 My fitnesspal kom best ut i test av disse appene, så anbefaler den. Bruker den selv nå. Skal ned 0.75 kilo i uka nå jeg da. mn fører inn høyde, vekt og alder og hvor mye man vil ned i uka. Så regner appen (pc eller mobil) ut hvor mange ckal du skal ha hver dag. Jeg er 1.70, veier nå 81 og skal spise 1350 for å gå ned 0.75 Anonymous poster hash: 4e368...77a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #29 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har gått ned 5 kilo fra 9 januar, og er slank i utgangspunktet (så vanskeligere å gå ned i vekt). Jeg har kuttet ut alt av sukker, potetgull, kaker, bakst osv. Har kuttet ut alkohol. Spiser nesten ikke ris, pasta, brød. Typisk dag: Frokost: 2 rugsprø med lettost Lunsj: kjøtt eller fisk med grønnsaker. Evt havregrøt Middag: Kjøt eller fisk med så mye grønnsaker jeg vil. Spiser feks en halv broccoli hver dag, gulrot og salat med diverse e.l Kveld: Naturell yoghurt med sunne korn Kos: eple eller appelsin med lett vanilije kesam. Max 10 mandler. Har ikke vært sulten. Anonymous poster hash: 140a6...b3f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #30 Skrevet 19. februar 2016 Å flinke dere er.... Jeg skal greie å kutte ut mye. Meeeeeen, vinkartongen......sukk. Elsker å kose meg med vin på fredag og lørdagkveld. Det å kutte det helt ut.....huff...... Anonymous poster hash: 74a70...802
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #31 Skrevet 19. februar 2016 Å flinke dere er.... Jeg skal greie å kutte ut mye. Meeeeeen, vinkartongen......sukk. Elsker å kose meg med vin på fredag og lørdagkveld. Det å kutte det helt ut.....huff...... Anonymous poster hash: 74a70...802 Du har satt deg som mål å gå ned 10 kg. Du MÅ ikke ofre alt.. Jeg gikk ned nesten 40 kg på ett år. Men jeg kunne godt ta ei øl eller litt sjokolade en dag i uken. Det er mengden det kommer an på.. Anonymous poster hash: a1696...747
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #32 Skrevet 19. februar 2016 Å flinke dere er.... Jeg skal greie å kutte ut mye. Meeeeeen, vinkartongen......sukk. Elsker å kose meg med vin på fredag og lørdagkveld. Det å kutte det helt ut.....huff...... Anonymous poster hash: 74a70...802 Jobb med innstillingen din.. Et lite glass rødvin inneholder rett under 100 kcal. Tørr hvitvin i små mengder er da bedre. Jeg liker også vin men har nå valgt å kutte det ut. Og bli flinkere å trene. Anonymous poster hash: 88188...8cb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #33 Skrevet 19. februar 2016 Det kommer du til å klare kjempefint! Anonymous poster hash: e045b...9b6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #34 Skrevet 19. februar 2016 Jeg veide 91 kg den 1. Februar. (164 cm) Idag veide jeg 84. Så ja det klarer du nok. De første kiloene renner fort av om du passer kostholdet og beveger deg. Jeg bruker Life sum og ligger på 1250 kcal om dagen og går en times tur i rask gange. Noen dager spiser jeg treningskalloriene mine, andre dager ikke. Spiser smart og er aldri sulten. Her er målet minus 20 kg til 17. Mai, så har 13 kilo igjen. Lykketil :-) Anonymous poster hash: 57336...3ac Det er helt utrolig.... Anonymous poster hash: 65d37...06d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #35 Skrevet 19. februar 2016 Så motiverende å lese! Har lyst ned 10 kg til 17. Mai jeg også👍🏻 Anonymous poster hash: add78...64d
Elisun Skrevet 19. februar 2016 #36 Skrevet 19. februar 2016 Jepp. Ned 22kg på nøyaktig 8 uker gor et halvt år siden! Så kjør på 😊💪🏼💪🏼
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #37 Skrevet 19. februar 2016 Jepp. Ned 22kg på nøyaktig 8 uker gor et halvt år siden! Så kjør på 😊💪🏼💪🏼 Wow! Hvordan? Anonymous poster hash: e045b...9b6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #38 Skrevet 19. februar 2016 Jepp. Ned 22kg på nøyaktig 8 uker gor et halvt år siden! Så kjør på Utrolig bra gjort Hva er din superoppskrift? Hvordan ble huden når du gikk ned så fort? Anonymous poster hash: e85e1...b34
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #39 Skrevet 20. februar 2016 Jepp. Ned 22kg på nøyaktig 8 uker gor et halvt år siden! Så kjør påUtrolig bra gjort Hva er din superoppskrift? Hvordan ble huden når du gikk ned så fort? Anonymous poster hash: e85e1...b34 Ja vil gjerne ha oppskriften takk😊 Anonymous poster hash: add78...64d
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #40 Skrevet 20. februar 2016 Jepp. Ned 22kg på nøyaktig 8 uker gor et halvt år siden! Så kjør påUtrolig bra gjort Hva er din superoppskrift? Hvordan ble huden når du gikk ned så fort? Anonymous poster hash: e85e1...b34 Ja vil gjerne ha oppskriften takk😊 Anonymous poster hash: add78...64d Fortell hvordan😀 Anonymous poster hash: 65d37...06d
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #41 Skrevet 20. februar 2016 Jeg har begynnt på ketolyse og begynnte for 14 dager siden og har gått fra 89,6 kg til 84,2. Jeg havner tydeligvis lett i ketose. Etter to dager forsvant søtsuget. Jeg spiser kesam til frokost, avokado med sitron og pepper til lunch, spiser fisk eller Kjelling til middag. Evt et kokt egg i ny og ne. Ikveld har vi kost oss med biff, brokkoli og soppstuing. Spiser meg mett. Og er veldig motivert når jeg ser på ketostixa gir utslag. Og vekta går ned. Anonymous poster hash: eab49...02f
Elisun Skrevet 21. februar 2016 #42 Skrevet 21. februar 2016 Jepp. Ned 22kg på nøyaktig 8 uker gor et halvt år siden! Så kjør påUtrolig bra gjort Hva er din superoppskrift? Hvordan ble huden når du gikk ned så fort? Anonymous poster hash: e85e1...b34 Ja vil gjerne ha oppskriften takk😊 Anonymous poster hash: add78...64d Fortell hvordan😀 Anonymous poster hash: 65d37...06d Hei! Ja, det kan fortelle 😊 Det er jo en diett (selvsagt) 😝 Den baserer jeg på grunnpilarene til Dukan (dukandietten, google it! ) Det betyr at du kutte sukker,karbo og mat med høyt fettinnhold! (Ja, høres igrunn ulevelig ut sant? ) men, etter 1,max 2 uker, så er du et nytt menneske og da er det lekene lett! 😊👍🏻kiloene renner av og du har masse energi og du har ikke cravings, eller sultfølelse 😊 Styr unna alt kjøtt som var en høyere fettprosent enn 10! Styr unna melkeprodukter som har en høyere fettprosent enn 5! Kutt karbo,brød,pasta,ris,poteter og kutt frukt Og smør/olje skal man også kutte 😝😝 Men, det er her man mp litt endringer går ned masse -les 22kg på 8 uker! Jeg spiste fetaost i salater (for det MÅ jeg ha) og jeg spiste 0%yougurt og skyr. Og ost i ny og ned og av og til en stripe mAjones. I tillegg til dette kjøpte jeg noen knekkebrød på rema, som kun har 1gr karbo pr skive. Og med denne dietten trente jeg veldig lite. Jeg gikk en del turer der jeg prøvde å gå fort/jogge men trente ellers veldig lite. I 2011 gikk jeg på dietten også, men da fulgte jeg den litt mer til punkt og prikke, i tillegg trente jeg veldig masse. Og da gikk jeg faktisk ned over 20kg på 5 uker. (Da hadde jeg også mindre å ta av enn Det jeg hadde nå sist 😲 ... Så hvis man virkelig ønsker seg ned i vekt, og er skikkelig motivert, så går det i en fei 😉😊 Bare spør om det er noe mer dere lurer på 😊
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #43 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har begynnt på ketolyse og begynnte for 14 dager siden og har gått fra 89,6 kg til 84,2. Jeg havner tydeligvis lett i ketose. Etter to dager forsvant søtsuget. Jeg spiser kesam til frokost, avokado med sitron og pepper til lunch, spiser fisk eller Kjelling til middag. Evt et kokt egg i ny og ne. Ikveld har vi kost oss med biff, brokkoli og soppstuing. Spiser meg mett. Og er veldig motivert når jeg ser på ketostixa gir utslag. Og vekta går ned. Anonymous poster hash: eab49...02f Kjelling til middag 💗 Anonymous poster hash: a324d...15b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #44 Skrevet 21. februar 2016 Jepp. Ned 22kg på nøyaktig 8 uker gor et halvt år siden! Så kjør påUtrolig bra gjort Hva er din superoppskrift? Hvordan ble huden når du gikk ned så fort? Anonymous poster hash: e85e1...b34 Ja vil gjerne ha oppskriften takk😊 Anonymous poster hash: add78...64d Fortell hvordan😀 Anonymous poster hash: 65d37...06d Hei! Ja, det kan fortelle 😊 Det er jo en diett (selvsagt) 😝 Den baserer jeg på grunnpilarene til Dukan (dukandietten, google it! ) Det betyr at du kutte sukker,karbo og mat med høyt fettinnhold! (Ja, høres igrunn ulevelig ut sant? ) men, etter 1,max 2 uker, så er du et nytt menneske og da er det lekene lett! 😊👍🏻kiloene renner av og du har masse energi og du har ikke cravings, eller sultfølelse 😊 Styr unna alt kjøtt som var en høyere fettprosent enn 10! Styr unna melkeprodukter som har en høyere fettprosent enn 5! Kutt karbo,brød,pasta,ris,poteter og kutt frukt Og smør/olje skal man også kutte 😝😝 Men, det er her man mp litt endringer går ned masse -les 22kg på 8 uker! Jeg spiste fetaost i salater (for det MÅ jeg ha) og jeg spiste 0%yougurt og skyr. Og ost i ny og ned og av og til en stripe mAjones. I tillegg til dette kjøpte jeg noen knekkebrød på rema, som kun har 1gr karbo pr skive. Og med denne dietten trente jeg veldig lite. Jeg gikk en del turer der jeg prøvde å gå fort/jogge men trente ellers veldig lite. I 2011 gikk jeg på dietten også, men da fulgte jeg den litt mer til punkt og prikke, i tillegg trente jeg veldig masse. Og da gikk jeg faktisk ned over 20kg på 5 uker. (Da hadde jeg også mindre å ta av enn Det jeg hadde nå sist 😲 ... Så hvis man virkelig ønsker seg ned i vekt, og er skikkelig motivert, så går det i en fei 😉😊 Bare spør om det er noe mer dere lurer på 😊 Hvordan er det når du slutter på dietten da? Anonymous poster hash: add78...64d
Elisun Skrevet 22. februar 2016 #45 Skrevet 22. februar 2016 Så må man være bevisst på hva man putter i seg. Men spiser normalt. Men kutter ut brød,pasta,ris (ikke glad i pasta og ris så den er grei) og gjerne bare 1 potet til middag. Så er det jo viktig å trene 😊 Så hver og en må jo nesten se det an selv ifh til om de begynner å legge på seg. Da må man jo trene mer eller spise mindre eller spise mer Av de riktige tingene! På den dietten så kan man spise så mye mAn vil. 😊 Så man skal aldri gå sulten
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #46 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har begynnt på ketolyse og begynnte for 14 dager siden og har gått fra 89,6 kg til 84,2. Jeg havner tydeligvis lett i ketose. Etter to dager forsvant søtsuget. Jeg spiser kesam til frokost, avokado med sitron og pepper til lunch, spiser fisk eller Kjelling til middag. Evt et kokt egg i ny og ne. Ikveld har vi kost oss med biff, brokkoli og soppstuing. Spiser meg mett. Og er veldig motivert når jeg ser på ketostixa gir utslag. Og vekta går ned. Anonymous poster hash: eab49...02f Kjelling til middag Anonymous poster hash: a324d...15b Hørtes deilig ut. Og han er vel singel nå også, er han ikke? Anonymous poster hash: 8fca1...b0a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #47 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har begynnt på ketolyse og begynnte for 14 dager siden og har gått fra 89,6 kg til 84,2. Jeg havner tydeligvis lett i ketose. Etter to dager forsvant søtsuget. Jeg spiser kesam til frokost, avokado med sitron og pepper til lunch, spiser fisk eller Kjelling til middag. Evt et kokt egg i ny og ne. Ikveld har vi kost oss med biff, brokkoli og soppstuing. Spiser meg mett. Og er veldig motivert når jeg ser på ketostixa gir utslag. Og vekta går ned. Anonymous poster hash: eab49...02f Kjelling til middag 💗 Anonymous poster hash: a324d...15b Jeg hadde glatt tatt han til frokost, middag og kvelds! DET hadde vært en god slankekur det! Haha... Anonymous poster hash: e045b...9b6
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #48 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har begynnt på ketolyse og begynnte for 14 dager siden og har gått fra 89,6 kg til 84,2. Jeg havner tydeligvis lett i ketose. Etter to dager forsvant søtsuget. Jeg spiser kesam til frokost, avokado med sitron og pepper til lunch, spiser fisk eller Kjelling til middag. Evt et kokt egg i ny og ne. Ikveld har vi kost oss med biff, brokkoli og soppstuing. Spiser meg mett. Og er veldig motivert når jeg ser på ketostixa gir utslag. Og vekta går ned. Anonymous poster hash: eab49...02f Kjelling til middag Anonymous poster hash: a324d...15b Jeg hadde glatt tatt han til frokost, middag og kvelds! DET hadde vært en god slankekur det! Haha... Anonymous poster hash: e045b...9b6 For ikke å glemme nattmaten. Anonymous poster hash: 8fca1...b0a
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #49 Skrevet 3. mai 2016 Hei! Ja, det kan fortelle Det er jo en diett (selvsagt) Den baserer jeg på grunnpilarene til Dukan (dukandietten, google it! ) Det betyr at du kutte sukker,karbo og mat med høyt fettinnhold! (Ja, høres igrunn ulevelig ut sant? ) men, etter 1,max 2 uker, så er du et nytt menneske og da er det lekene lett! kiloene renner av og du har masse energi og du har ikke cravings, eller sultfølelse Styr unna alt kjøtt som var en høyere fettprosent enn 10! Styr unna melkeprodukter som har en høyere fettprosent enn 5! Kutt karbo,brød,pasta,ris,poteter og kutt frukt Og smør/olje skal man også kutte Men, det er her man mp litt endringer går ned masse -les 22kg på 8 uker! Jeg spiste fetaost i salater (for det MÅ jeg ha) og jeg spiste 0%yougurt og skyr. Og ost i ny og ned og av og til en stripe mAjones. I tillegg til dette kjøpte jeg noen knekkebrød på rema, som kun har 1gr karbo pr skive. Og med denne dietten trente jeg veldig lite. Jeg gikk en del turer der jeg prøvde å gå fort/jogge men trente ellers veldig lite. I 2011 gikk jeg på dietten også, men da fulgte jeg den litt mer til punkt og prikke, i tillegg trente jeg veldig masse. Og da gikk jeg faktisk ned over 20kg på 5 uker. (Da hadde jeg også mindre å ta av enn Det jeg hadde nå sist ... Så hvis man virkelig ønsker seg ned i vekt, og er skikkelig motivert, så går det i en fei Bare spør om det er noe mer dere lurer på Jeg er imponert Men siden du har gjort dette to ganger, gikk du opp igjen etter første gangen? Anonymous poster hash: e85e1...b34
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #50 Skrevet 3. mai 2016 Gikk ned 17 kg på 12 uker. Veide 69. Har holdt vekta siden. (2 kg muskler opp, er 54 nå) Anonymous poster hash: 35624...f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå