Gå til innhold

Trille til ei som akkurat har blitt 5, i "syden"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevd å se noen putter 2 klassing i vogna tii broren for å få med seg en sta 2 klassing på

Skolen . Får vondt i magen av å se på. Ellers kan man ofte se samme 2 klassing på ståbrettet. Anonymous poster hash: 81048...6b8

Seriøst? For å få han med makt til skolen eller fordi han skrek seg til å sitte i vogna? Den ungen ( og foreldrene) må jo feile noe

Anonymous poster hash: 417c6...2ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde med sydentrille til tvillingene både da de var 3 og 4 år, men brukte den kun litt den første gangen. En "enslig" femåring bør klare svært godt uten trille.

Anonymous poster hash: e7702...e97
Skrevet

Opplevd å se noen putter 2 klassing i vogna tii broren for å få med seg en sta 2 klassing på

Skolen . Får vondt i magen av å se på. Ellers kan man ofte se samme 2 klassing på ståbrettet. Anonymous poster hash: 81048...6b8

Seriøst? For å få han med makt til skolen eller fordi han skrek seg til å sitte i vogna? Den ungen ( og foreldrene) må jo feile noe

Er for at skal gå fortere tror jeg , helt hårreisende . ( ungen er litt bajas, men den smarte ungen ) ikke så ofte i selve vogna , men ser flere ganger i uka på ståbrettet

Anonymous poster hash: 81048...6b8

Skrevet

Vi legger opp ferien etter barna. Sørger for å bo sånn at vi kan gå til det meste.

Er barna trøtte, går vi ingen steder. Er barna i form, går vi på restaurant eller finner på noe annet. Her kuttet vi ut vognen når de var tre år. Og vi har vært på mange storbyferier.

I fjor var vi i syden med 5-åringen, uten vogn.

Anonymous poster hash: eaa6c...861

Skrevet

Skrev feil. Vi brukte vogn sist når de var 3 år.

Anonymous poster hash: eaa6c...861

Skrevet

En 5 åring i bhg til sønnen min blir hentet i VOGN hver dag og får en stor tåteflaske med melk. Gutten er overvektig, eller normal unge som er med på tur og lek i bhg. Bor 800 meter ca fra barnehagen.

Anonymous poster hash: 90657...d79

Skrevet

En 5 åring i bhg til sønnen min blir hentet i VOGN hver dag og får en stor tåteflaske med melk. Gutten er overvektig, eller normal unge som er med på tur og lek i bhg. Bor 800 meter ca fra barnehagen.Anonymous poster hash: 90657...d79

Dette blir populært når han skal trilles av mora til skolen om noen måneder.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Vi skal til Spania i påsken og har tvillinger på 3,5 år. Tar ikke med trille denne gangen. 😊 Vi har en enkelttrille stående som vi evt kan bruke til å frakte strandbagasje. 😊

Anonymous poster hash: cf60a...951

Du tar med trille til badetøyet men ikke til 3,5 åringer?

Blir tidlig kvelden på dere da. Hvis de ikke kan legge seg/ sitte å slappe av i en trille på kvelden når dere er ute.

Anonymous poster hash: 15c1a...74b

Skrevet

Var i Syden med ei på 4 i fjor. Og hadde absolutt ikke bruk for trille.

Skrevet

Ville ikke tatt med til en 5-åring.

Anonymous poster hash: c461a...1bf
Gjest Antarctica
Skrevet

En 5 åring i bhg til sønnen min blir hentet i VOGN hver dag og får en stor tåteflaske med melk. Gutten er overvektig, eller normal unge som er med på tur og lek i bhg. Bor 800 meter ca fra barnehagen.Anonymous poster hash: 90657...d79

Dette blir populært når han skal trilles av mora til skolen om noen måneder.

Huff, stakkars unge.

Skrevet

Var i syden nylig med en (nettopp fylt) 4-åring og tanken på trille streifet meg overhodet ikke. Med mindre barnet har noen fysiske utfordringer så er det virkelig ikke nødvendig.

Anonymous poster hash: b394d...fbe

Skrevet

Dette er faktisk en ganske morsom tråd😂 tror ikke det var hi sin hensikt, men den har bare utviklet seg slik.

Anonymous poster hash: 5a248...3f1

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: e2f3e...d71

Skrevet

Vi dro til syden med en 5 åring og en 3 åring. Hadde ikke med trille, og savnet det ikke, selv om det noen dager ble litt gåing.

Anonymous poster hash: a9d72...940

Skrevet

Trille? Nei til en 4-5åring,ikke til en 3åring heller. Vi har to på 4 og 5 år og det kunne ikke falle meg inn å ta med trille til noen av dem. Jeg ville tatt med balansesykkel!

Anonymous poster hash: e065c...677

Skrevet

Trille? Nei til en 4-5åring,ikke til en 3åring heller. Vi har to på 4 og 5 år og det kunne ikke falle meg inn å ta med trille til noen av dem. Jeg ville tatt med balansesykkel!

Balansesykkel/sparkesykkel på fly?

Skrevet

Balansesykkel/sparkesykkel på fly?

Går det an på samme måte som trille? Som sportsutstyr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...