Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #51 Skrevet 17. februar 2016 Akkurat nå blir jeg gal av at de aldri klarer å lage propper til høreapparatet etter det avstøpet som blir tatt av mitt øre Hvorfor i all verden får jeg hver eneste gang en propp som faktisk ikke passer i øret mitt?! Det er så smertefullt når de gir meg en propp som er altfor stor, altfor spiss og med en fullstendig feil sving på. Og det hjelper ikke å si i fra. Skulle tru de lager de i blinde. Ingen av mine avstøp av øret har resultert i korrekte propper de siste årene, så jeg vurderer å våkne med fullverdig hørsel i morgen bare på trass for å slippe unødvendige smerter og inkompetente "proppe-makere"! Ja, jeg vet jeg virker barnslig, har de bare så i halsen akkurat nå. Anonymous poster hash: 47d9b...1c0 Jeg har ingen problemer med hørsel selv, men forstår godt at dette er til å bli gal av! Dette er jo et hjelpmiddel - det må jo fungere! Det blir litt som å gi en defekt rullestol til en som må sitte i stolen, den kan kanskje sittes i, men den er ikke funksjonell. Hvis de greier å lage det riktig til slutt - du har ikke muligheten til å få dem til å lage to av den riktige formen da? Så slipper du gjennom det samme neste gang du ev. må ha nytt? Jeg har ikke peiling på høreapparater, så mulig det ikke går an, men går det så burde du få laget et reserve som passer når de omsider får dem til å stemme. Ingenting barnslig i den frustrasjonen din! Kanskje du kan spørre dem - hvorfor greier dere ikke å støpe det riktig? Hva er det som går galt? Har den/de som lager mine høreapparat nok erfaring til å få dem riktig - må bare spørre siden dere gjør feil hele tiden? Er det slurv når dere tar formen eller er det slurv i etterkant? (Jeg kan bli ganske direkte om jeg kommer opp i lignende situasjoner ) Håper det neste blir det perfekte for deg Anonymous poster hash: 933e3...20a Takk for et kjekt svar, det hjalp på humøret at en hørende faktisk skjønner viktigheten med at proppen faktisk må passe :-) Du brukte en god sammenligning. Får bare en propp av gangen. Heldigvis har jeg den veldig gamle proppen som sitter helt perfekt i øret mitt som back up, så jeg slipper smerter (for stor, for spiss og feil sving gir smerter fra øret nedover halsen og ned til kravebeinet) og feedback (høreapparatet "hyler" hvis proppen f.eks er for smal) mens jeg venter på at de endelig skal klare å lage etter avstøpningene de får. Den gamle er moden for pensjonering. Men jeg skal kreve en ekstra ny propp kort tid etter at de endelig klarer å lage riktig - hvis de klarer. Jeg gir meg ikke. Både audiografene på hørselsentralen og jeg har spurt hvorfor firmaet som lager propper ikke klarer å "klone" avstøpet mitt. Det får vi aldri noe godt svar på. Anonymous poster hash: 47d9b...1c0 Jeg kan såvidt relatere meg til de smertene du får ved bruk av feil propper - selv bare med bruk av sånne støydempende ørepropper man kan bruker om natten. Det er bare én type jeg kan bruke, de som er supermyke, må ha riktig merke også, for noen som ligner veldig har en bittelitt annen hardhetsgrad i skummet. Feil propper og jeg får smerter i det området du beskriver og hodepine i tillegg. Før de supermyke kom på markedet kunne jeg ikke bruke ørepropper. Folk lo av meg og kalte meg sær, men det var jo smerter jeg fikk. Og de kom fort, allerede etter svært få minutter. Å skulle gå med slike hele dagen kan jeg ikke forestille meg, det er jo helt uholdbart. Og spesielt når det også går ut over funksjonen slik det gjør for deg, at du får hylelyder også. Forstår frustrasjonen din!! Jeg lærte faktisk noe veldig nyttig av deg i dag, så glad jeg kommenterte på innlegget ditt i går. Jeg jobber som fysioterapeut, og opplever stadig vekk at eldre har slike hylende høreapparater - og nå vet jeg hva jeg kan fortelle dem! Jeg har spurt ofte hvorfor apparatene hyler og de sier som regel bare at de ikke vet, eller at de har spurt, men ikke fått svar. Innimellom er det så ille at de har måttet ta av seg høreapparatet når de skal ligge på benken, spesielt når de ligger på magen. Men det gjør jo alt vanskeligere, for da må vi kommunisere før og etter, jeg får ikke forklart underveis. Jeg løser det ved at jeg sier at de må gi meg tilbakemeldinger underveis og at de må spørre meg om ting underveis, og så svarer jeg heller etterpå, eller justerer behandlingen etter de tilbakemeldingene jeg får. Men jeg vil tro at det er slik du sier, at disse proppene ikke passer øret til pasienten, er litt for små. Det fungerer gjerne greit nok når de er i oppreist stiling, men at apparatet kommer i litt annen stilling når de ligger på magen (ev. ryggen). Når jeg tenker tilbake på de jeg kommer på som har hatt det slik så har nesten alle kommet med stiv nakke/skuldre også! Og flere av dem har fortalt at de ofte ikke bruker apparatet hjemme fordi det er så plagsomt med den hylingen. Takk for det du skrev - dette er et felt jeg vet minimalt om, men det ga meg veldig nyttig informasjon og en ny forståelse som jeg trolig kan hjelpe andre med fremover Er kanskje ikke så rart det firmaet ikke svarer på hvorfor de ikke greier å kopiere proppen... ut fra bare det jeg ser i min praksis så må jo problemet være ganske stort, men at eldre ikke får god nok informasjon til å vite at det er noe feil med proppen. Jeg har nemlig aldri opplevd at yngre har hatt samme problemet, så jeg vil tro de kanskje får bedre informasjon og/eller tilegner seg mer kunnskap om hjelpemidlet de bruker, og tør si mer fra når det ikke fungerer. Igjen - dette var veldig nyttig for meg, så takk! Av og til er dib veldig bra å ha Håper proppen din blir riktig på neste forsøk - og at en ekstra også vil bli identisk Anonymous poster hash: 933e3...20a
Oddny Mathilda Skrevet 17. februar 2016 #52 Skrevet 17. februar 2016 Unge jenter som må sitte og tafse på det lange håret sitt hele tiden. Mannen som hver gang han tømmer søppelbøtta på badet presterer å sette bøtta oppå lokket når den er tom. Altså... Det ser pokker så dumt ut og sparer han null tid.
Gjest Antarctica Skrevet 17. februar 2016 #53 Skrevet 17. februar 2016 Akkurat nå blir jeg gal av at de aldri klarer å lage propper til høreapparatet etter det avstøpet som blir tatt av mitt øre Hvorfor i all verden får jeg hver eneste gang en propp som faktisk ikke passer i øret mitt?! Det er så smertefullt når de gir meg en propp som er altfor stor, altfor spiss og med en fullstendig feil sving på. Og det hjelper ikke å si i fra. Skulle tru de lager de i blinde. Ingen av mine avstøp av øret har resultert i korrekte propper de siste årene, så jeg vurderer å våkne med fullverdig hørsel i morgen bare på trass for å slippe unødvendige smerter og inkompetente "proppe-makere"! Ja, jeg vet jeg virker barnslig, har de bare så i halsen akkurat nå. Anonymous poster hash: 47d9b...1c0 Jeg har ingen problemer med hørsel selv, men forstår godt at dette er til å bli gal av! Dette er jo et hjelpmiddel - det må jo fungere! Det blir litt som å gi en defekt rullestol til en som må sitte i stolen, den kan kanskje sittes i, men den er ikke funksjonell. Hvis de greier å lage det riktig til slutt - du har ikke muligheten til å få dem til å lage to av den riktige formen da? Så slipper du gjennom det samme neste gang du ev. må ha nytt? Jeg har ikke peiling på høreapparater, så mulig det ikke går an, men går det så burde du få laget et reserve som passer når de omsider får dem til å stemme. Ingenting barnslig i den frustrasjonen din! Kanskje du kan spørre dem - hvorfor greier dere ikke å støpe det riktig? Hva er det som går galt? Har den/de som lager mine høreapparat nok erfaring til å få dem riktig - må bare spørre siden dere gjør feil hele tiden? Er det slurv når dere tar formen eller er det slurv i etterkant? (Jeg kan bli ganske direkte om jeg kommer opp i lignende situasjoner ) Håper det neste blir det perfekte for deg Anonymous poster hash: 933e3...20a Takk for et kjekt svar, det hjalp på humøret at en hørende faktisk skjønner viktigheten med at proppen faktisk må passe :-) Du brukte en god sammenligning. Får bare en propp av gangen. Heldigvis har jeg den veldig gamle proppen som sitter helt perfekt i øret mitt som back up, så jeg slipper smerter (for stor, for spiss og feil sving gir smerter fra øret nedover halsen og ned til kravebeinet) og feedback (høreapparatet "hyler" hvis proppen f.eks er for smal) mens jeg venter på at de endelig skal klare å lage etter avstøpningene de får. Den gamle er moden for pensjonering. Men jeg skal kreve en ekstra ny propp kort tid etter at de endelig klarer å lage riktig - hvis de klarer. Jeg gir meg ikke. Både audiografene på hørselsentralen og jeg har spurt hvorfor firmaet som lager propper ikke klarer å "klone" avstøpet mitt. Det får vi aldri noe godt svar på. Anonymous poster hash: 47d9b...1c0 Jeg kan såvidt relatere meg til de smertene du får ved bruk av feil propper - selv bare med bruk av sånne støydempende ørepropper man kan bruker om natten. Det er bare én type jeg kan bruke, de som er supermyke, må ha riktig merke også, for noen som ligner veldig har en bittelitt annen hardhetsgrad i skummet. Feil propper og jeg får smerter i det området du beskriver og hodepine i tillegg. Før de supermyke kom på markedet kunne jeg ikke bruke ørepropper. Folk lo av meg og kalte meg sær, men det var jo smerter jeg fikk. Og de kom fort, allerede etter svært få minutter. Å skulle gå med slike hele dagen kan jeg ikke forestille meg, det er jo helt uholdbart. Og spesielt når det også går ut over funksjonen slik det gjør for deg, at du får hylelyder også. Forstår frustrasjonen din!! Jeg lærte faktisk noe veldig nyttig av deg i dag, så glad jeg kommenterte på innlegget ditt i går. Jeg jobber som fysioterapeut, og opplever stadig vekk at eldre har slike hylende høreapparater - og nå vet jeg hva jeg kan fortelle dem! Jeg har spurt ofte hvorfor apparatene hyler og de sier som regel bare at de ikke vet, eller at de har spurt, men ikke fått svar. Innimellom er det så ille at de har måttet ta av seg høreapparatet når de skal ligge på benken, spesielt når de ligger på magen. Men det gjør jo alt vanskeligere, for da må vi kommunisere før og etter, jeg får ikke forklart underveis. Jeg løser det ved at jeg sier at de må gi meg tilbakemeldinger underveis og at de må spørre meg om ting underveis, og så svarer jeg heller etterpå, eller justerer behandlingen etter de tilbakemeldingene jeg får. Men jeg vil tro at det er slik du sier, at disse proppene ikke passer øret til pasienten, er litt for små. Det fungerer gjerne greit nok når de er i oppreist stiling, men at apparatet kommer i litt annen stilling når de ligger på magen (ev. ryggen). Når jeg tenker tilbake på de jeg kommer på som har hatt det slik så har nesten alle kommet med stiv nakke/skuldre også! Og flere av dem har fortalt at de ofte ikke bruker apparatet hjemme fordi det er så plagsomt med den hylingen. Takk for det du skrev - dette er et felt jeg vet minimalt om, men det ga meg veldig nyttig informasjon og en ny forståelse som jeg trolig kan hjelpe andre med fremover Er kanskje ikke så rart det firmaet ikke svarer på hvorfor de ikke greier å kopiere proppen... ut fra bare det jeg ser i min praksis så må jo problemet være ganske stort, men at eldre ikke får god nok informasjon til å vite at det er noe feil med proppen. Jeg har nemlig aldri opplevd at yngre har hatt samme problemet, så jeg vil tro de kanskje får bedre informasjon og/eller tilegner seg mer kunnskap om hjelpemidlet de bruker, og tør si mer fra når det ikke fungerer. Igjen - dette var veldig nyttig for meg, så takk! Av og til er dib veldig bra å ha Håper proppen din blir riktig på neste forsøk - og at en ekstra også vil bli identisk Anonymous poster hash: 933e3...20a De eldre du nevner kan også få feedback fordi proppene sitter skjevt, selv om de i utgangspunktet er rett tilpassa. Feedback er bare runddansen mellom inn-membranen (mikrofonen) og ut-membranen (høyttaleren). Som når man på en scene eller talerstol går for langt frem, slik at mikrofonen også fanger opp lyd fra høyttalerne.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #54 Skrevet 17. februar 2016 Jeg kan såvidt relatere meg til de smertene du får ved bruk av feil propper - selv bare med bruk av sånne støydempende ørepropper man kan bruker om natten. Det er bare én type jeg kan bruke, de som er supermyke, må ha riktig merke også, for noen som ligner veldig har en bittelitt annen hardhetsgrad i skummet. Feil propper og jeg får smerter i det området du beskriver og hodepine i tillegg. Før de supermyke kom på markedet kunne jeg ikke bruke ørepropper. Folk lo av meg og kalte meg sær, men det var jo smerter jeg fikk. Og de kom fort, allerede etter svært få minutter. Å skulle gå med slike hele dagen kan jeg ikke forestille meg, det er jo helt uholdbart. Og spesielt når det også går ut over funksjonen slik det gjør for deg, at du får hylelyder også. Forstår frustrasjonen din!! Jeg lærte faktisk noe veldig nyttig av deg i dag, så glad jeg kommenterte på innlegget ditt i går. Jeg jobber som fysioterapeut, og opplever stadig vekk at eldre har slike hylende høreapparater - og nå vet jeg hva jeg kan fortelle dem! Jeg har spurt ofte hvorfor apparatene hyler og de sier som regel bare at de ikke vet, eller at de har spurt, men ikke fått svar. Innimellom er det så ille at de har måttet ta av seg høreapparatet når de skal ligge på benken, spesielt når de ligger på magen. Men det gjør jo alt vanskeligere, for da må vi kommunisere før og etter, jeg får ikke forklart underveis. Jeg løser det ved at jeg sier at de må gi meg tilbakemeldinger underveis og at de må spørre meg om ting underveis, og så svarer jeg heller etterpå, eller justerer behandlingen etter de tilbakemeldingene jeg får. Men jeg vil tro at det er slik du sier, at disse proppene ikke passer øret til pasienten, er litt for små. Det fungerer gjerne greit nok når de er i oppreist stiling, men at apparatet kommer i litt annen stilling når de ligger på magen (ev. ryggen). Når jeg tenker tilbake på de jeg kommer på som har hatt det slik så har nesten alle kommet med stiv nakke/skuldre også! Og flere av dem har fortalt at de ofte ikke bruker apparatet hjemme fordi det er så plagsomt med den hylingen. Takk for det du skrev - dette er et felt jeg vet minimalt om, men det ga meg veldig nyttig informasjon og en ny forståelse som jeg trolig kan hjelpe andre med fremover Er kanskje ikke så rart det firmaet ikke svarer på hvorfor de ikke greier å kopiere proppen... ut fra bare det jeg ser i min praksis så må jo problemet være ganske stort, men at eldre ikke får god nok informasjon til å vite at det er noe feil med proppen. Jeg har nemlig aldri opplevd at yngre har hatt samme problemet, så jeg vil tro de kanskje får bedre informasjon og/eller tilegner seg mer kunnskap om hjelpemidlet de bruker, og tør si mer fra når det ikke fungerer. Igjen - dette var veldig nyttig for meg, så takk! Av og til er dib veldig bra å ha Håper proppen din blir riktig på neste forsøk - og at en ekstra også vil bli identisk Anonymous poster hash: 933e3...20a De eldre du nevner kan også få feedback fordi proppene sitter skjevt, selv om de i utgangspunktet er rett tilpassa. Feedback er bare runddansen mellom inn-membranen (mikrofonen) og ut-membranen (høyttaleren). Som når man på en scene eller talerstol går for langt frem, slik at mikrofonen også fanger opp lyd fra høyttalerne. Der lærte jeg enda litt mer i dag Hos noen stemmer nok det du sier her, for de kan bare justere proppen og så blir det bra. Men de jeg nevnte over, de hjelper det ikke uansett hvor mye de forsøker, så der tror jeg faktisk det må være som anonym over med høreapparat forteller, at proppene ikke kan være riktig tilpasset. Anonymous poster hash: 933e3...20a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #55 Skrevet 17. februar 2016 Smatting er nok øverst på min liste også. Jeg blir virkelig dårlig av å høre andre smatte.., også får jeg helt angst for at jeg kanskje lager slik kvalme lyder selv?? Folk som bare prater om seg selv, og avbryter deg om du prøver å si noe. Folk som ber om hjelp, men bare avviser hjelpen du gir dem (selv når jeg vet at det jeg sier er korrekt). Folk som aldri klarer å lære seg noe! Jeg har (dessverre) ekstremt dårlig tålmodighet overfor folk som ikke skjønner noen ting. Når jeg har sagt en ting tre- fire ganger forventer jeg at de kan det neste gang! Anonymous poster hash: a74d4...5ec
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #56 Skrevet 17. februar 2016 Jeg kan såvidt relatere meg til de smertene du får ved bruk av feil propper - selv bare med bruk av sånne støydempende ørepropper man kan bruker om natten. Det er bare én type jeg kan bruke, de som er supermyke, må ha riktig merke også, for noen som ligner veldig har en bittelitt annen hardhetsgrad i skummet. Feil propper og jeg får smerter i det området du beskriver og hodepine i tillegg. Før de supermyke kom på markedet kunne jeg ikke bruke ørepropper. Folk lo av meg og kalte meg sær, men det var jo smerter jeg fikk. Og de kom fort, allerede etter svært få minutter. Å skulle gå med slike hele dagen kan jeg ikke forestille meg, det er jo helt uholdbart. Og spesielt når det også går ut over funksjonen slik det gjør for deg, at du får hylelyder også. Forstår frustrasjonen din!! Jeg lærte faktisk noe veldig nyttig av deg i dag, så glad jeg kommenterte på innlegget ditt i går. Jeg jobber som fysioterapeut, og opplever stadig vekk at eldre har slike hylende høreapparater - og nå vet jeg hva jeg kan fortelle dem! Jeg har spurt ofte hvorfor apparatene hyler og de sier som regel bare at de ikke vet, eller at de har spurt, men ikke fått svar. Innimellom er det så ille at de har måttet ta av seg høreapparatet når de skal ligge på benken, spesielt når de ligger på magen. Men det gjør jo alt vanskeligere, for da må vi kommunisere før og etter, jeg får ikke forklart underveis. Jeg løser det ved at jeg sier at de må gi meg tilbakemeldinger underveis og at de må spørre meg om ting underveis, og så svarer jeg heller etterpå, eller justerer behandlingen etter de tilbakemeldingene jeg får. Men jeg vil tro at det er slik du sier, at disse proppene ikke passer øret til pasienten, er litt for små. Det fungerer gjerne greit nok når de er i oppreist stiling, men at apparatet kommer i litt annen stilling når de ligger på magen (ev. ryggen). Når jeg tenker tilbake på de jeg kommer på som har hatt det slik så har nesten alle kommet med stiv nakke/skuldre også! Og flere av dem har fortalt at de ofte ikke bruker apparatet hjemme fordi det er så plagsomt med den hylingen. Takk for det du skrev - dette er et felt jeg vet minimalt om, men det ga meg veldig nyttig informasjon og en ny forståelse som jeg trolig kan hjelpe andre med fremover Er kanskje ikke så rart det firmaet ikke svarer på hvorfor de ikke greier å kopiere proppen... ut fra bare det jeg ser i min praksis så må jo problemet være ganske stort, men at eldre ikke får god nok informasjon til å vite at det er noe feil med proppen. Jeg har nemlig aldri opplevd at yngre har hatt samme problemet, så jeg vil tro de kanskje får bedre informasjon og/eller tilegner seg mer kunnskap om hjelpemidlet de bruker, og tør si mer fra når det ikke fungerer. Igjen - dette var veldig nyttig for meg, så takk! Av og til er dib veldig bra å ha Håper proppen din blir riktig på neste forsøk - og at en ekstra også vil bli identisk Anonymous poster hash: 933e3...20a De eldre du nevner kan også få feedback fordi proppene sitter skjevt, selv om de i utgangspunktet er rett tilpassa. Feedback er bare runddansen mellom inn-membranen (mikrofonen) og ut-membranen (høyttaleren). Som når man på en scene eller talerstol går for langt frem, slik at mikrofonen også fanger opp lyd fra høyttalerne. Der lærte jeg enda litt mer i dag Hos noen stemmer nok det du sier her, for de kan bare justere proppen og så blir det bra. Men de jeg nevnte over, de hjelper det ikke uansett hvor mye de forsøker, så der tror jeg faktisk det må være som anonym over med høreapparat forteller, at proppene ikke kan være riktig tilpasset. Anonymous poster hash: 933e3...20a Pashla: Det stemmer, men det er faktisk ikke så ofte det skjer hvis proppen er perfekt for øret til vedkommende. Anonym 20a: Hodepine fikk jeg også første gangen jeg hadde feil propp, men tok litt tid før jeg skjønte det den gangen. Jeg skjønner fort hvorfor den type smerte kommer, så jeg tar ut den proppen ut med en gang for å slippe å få en hodepine av en annen verden og at smertene ikke skal få satt seg i nakken. Bare hyggelig å bidra til å øke kunnskap om slike ting :-) For det er faktisk ikke bare bare å høre dårlig eller å være døv. Og ikke bestandig så lett for oss med defekte ører å vite hvorfor når vi opplever slike ting og ingen kan svare. Heldigvis er jeg en sta dame som graver meg fram til årsaker og får svar. Den hylingen kan også komme av at høreapparatet er stilt inn veldig høyt hvis brukeren har et ganske stort hørselstap. Da feedbacker det lettere når en f.eks legger seg ned, gir en klem, drar genseren over hodet eller har lue over. Jeg synes det er kjempe bra at du passer såpass på de gamle høreapparatbrukerene som er pasienter hos deg! :-) Dessverre er det mange som har samme problem med proppen som jeg har. Håper de får ryddet opp i det tullet snart nå Anonymous poster hash: 47d9b...1c0
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #57 Skrevet 17. februar 2016 Pashla: Det stemmer, men det er faktisk ikke så ofte det skjer hvis proppen er perfekt for øret til vedkommende. Anonym 20a: Hodepine fikk jeg også første gangen jeg hadde feil propp, men tok litt tid før jeg skjønte det den gangen. Jeg skjønner fort hvorfor den type smerte kommer, så jeg tar ut den proppen ut med en gang for å slippe å få en hodepine av en annen verden og at smertene ikke skal få satt seg i nakken. Bare hyggelig å bidra til å øke kunnskap om slike ting :-) For det er faktisk ikke bare bare å høre dårlig eller å være døv. Og ikke bestandig så lett for oss med defekte ører å vite hvorfor når vi opplever slike ting og ingen kan svare. Heldigvis er jeg en sta dame som graver meg fram til årsaker og får svar. Den hylingen kan også komme av at høreapparatet er stilt inn veldig høyt hvis brukeren har et ganske stort hørselstap. Da feedbacker det lettere når en f.eks legger seg ned, gir en klem, drar genseren over hodet eller har lue over. Jeg synes det er kjempe bra at du passer såpass på de gamle høreapparatbrukerene som er pasienter hos deg! :-) Dessverre er det mange som har samme problem med proppen som jeg har. Håper de får ryddet opp i det tullet snart nå Anonymous poster hash: 47d9b...1c0 Ta vare på den staheten din - den er en god drivkraft! Jeg har vel egentlig ikke svart på HI - jeg blir gal når slike ting som skal fungere ikke fungerer og jeg ikke vet hvorfor det er slik eller jeg ikke kan gjøre noe med det selv eller de som kan gjøre noe med det ikke er å få tak i! Anonymous poster hash: 933e3...20a
overlord Skrevet 17. februar 2016 #58 Skrevet 17. februar 2016 Smatting Snorking Neglebiting Lyden av andre sin bass/musikk. Som hyttenaboen til min tante som hører på radio høyt på terrassen. Da får jeg lyst til å slå. Andre er jo gjerne på hytta for å slappe av i stillhet. Folk som sniker i køen. De angriper jeg konsekvent verbalt. De fleste blir heldigvis flaue i det minste. Kolleger som tar lunsj 1 time og klager over at de har det travelt.
TPK Skrevet 17. februar 2016 #59 Skrevet 17. februar 2016 Mannnes snorking Sutring Dårlig språk (f.eks hvem bil hadde du valgt?) Folk som presser seg frem på buss og i heisen De treige datasystemene på jobb! Grrrr!
umuligejulie Skrevet 17. februar 2016 #60 Skrevet 17. februar 2016 Syting Klølyder Mannerot Annet rot Skittent bad Kverulanter Folk som ikke respekterer intimgrensen min i samtale Folk som stemmer Frp
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #61 Skrevet 17. februar 2016 Jeg blir gal av frekke middelaldrende gubber eller kjerringer i trafikken !!! Da skjer det noe inni meg. JEG blir gal 😡😡😡 Anonymous poster hash: c5a98...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå