Gå til innhold

Hva blir du GAAAL av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Dårlig språk.

2. Rettskriving

3. Lyden hunder lager når de slikker seg

Hvem buss går det annt og ta får og komme till Oslo? *slikk-slilk*

Anonymous poster hash: 7d36f...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er sykemeldt nå og har tatt saken opp med sjefen min. gjentatte ganger.

jeg må jobbe litt i sykemeldingen, ellers kommer jeg kollapse når jeg kommer tilbake.

akkurat nå har jeg han lyge kollegaen så langt oppi halsen. jeg konfronterer ham med at han åpenbart hadde løyet om kompetansen sin, og heller ikke vist stor vilje til å komme dit han påsto han var.

da svarte han (mens han krafset på våteksemen sin); høhø, jeg måtte jo ha en jobb.

Anonymous poster hash: 3b440...e19

Skrevet

Lyden av folk som spiser en godt moden banan, den litt klissete smattelyden... da må jeg bare forlate åstedet.

Når folk (både voksne og unger) sutrer drar jeg ned rullegardinen mentalt og er ikke lenger tilregnelig eller tilgjengelig.

Når ungen eller mannen bare MÅ på do IGJEN enda de var for en liten halv time siden. Og det går IKKE ann å holde seg, not what so ever! Gjerne når JEG sitter på do og har ventet til alle var ferdig før jeg gikk inn. Dah blir jeg helt GAL for jeg MÅ holde meg opp til flere timer på jobb HVER dag! Å bare for å ha sagt det de har ingen blære eller tarmproblemer.

Anonymous poster hash: 909ce...ab8

Skrevet

Som flere har sagt så blir jeg gal av lyder fra andre. Klarer ikke å se film hvis andre spiser potetgull. Lyden av negler som blir bitt, da må jeg sitte å klype meg i hånda for ikke å slå de. Blir gal av ledningen til dusjen når den kommer borti ryggen min. Mannen min som klager på alt jeg gjør her i huset og alt jeg gjør feil, selv så gjør han ikke en dritt, sitter bare på telefonen

Anonymous poster hash: 8c30c...899

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Folk som er både dumme og frekke. En uutholdelig kombinasjon.

Skrevet

Dårlig språkbruk og manglende rettskriving irriterer meg voldsomt.

Anonymous poster hash: f0e2e...39c

Skrevet

Plystring!

Idioter i trafikken, både de som kjører for sakte, ikke blinker og ikke overholder vikeplikten. Idioter!! Blir gaaal av det!

Vente

De som ikke klarer å sette sammen ord. Det heter ikke hytte tur eller hoppe tau! Man trenger ikke være dyslektiker for å skrive sånne feil.

Unger som krangler og prater med sutrestemme (og jeg er ped.leder i bhg!) ;)

Spiselyder! Det er vel det verste - svelging, smatting, tygging.... Grøss. Jeg klarer nesten ikke å sitte i et rom med noen som spiser uten å spise selv. Dette gjelder som oftest voksne. Er jeg ferdig å spise før mannen min, må jeg omtrent gå fra bordet.

Er sikkert mer og, men kommef ikke på noe mer i farta ;) Disse er hvertfall de verste!

Anonymous poster hash: 2a053...ae8

Skrevet

Syting, eg kjenner berre korleis all fornuft forsvinn..

Folk som snakkar så sakte at du er ferdig med heile samtalen (både dine og deira replikkar) i hovudet ditt, lenge før dei har fullført første setning 😬

Skrevet

Min kjære mann når vi skal noe. Han begynner ALLTID 5 minutter før planlagt avgang med alt han skal gjøre før vi ska dra. Tålmodighetsprøve deluxe. Legg til noen hormoner oppe på dette. Å guuud bedre !!

Anonymous poster hash: 20ec2...81a

Skrevet

Akkurat nå blir jeg gal av at de aldri klarer å lage propper til høreapparatet etter det avstøpet som blir tatt av mitt øre Hvorfor i all verden får jeg hver eneste gang en propp som faktisk ikke passer i øret mitt?! Det er så smertefullt når de gir meg en propp som er altfor stor, altfor spiss og med en fullstendig feil sving på. Og det hjelper ikke å si i fra. Skulle tru de lager de i blinde. Ingen av mine avstøp av øret har resultert i korrekte propper de siste årene, så jeg vurderer å våkne med fullverdig hørsel i morgen bare på trass for å slippe unødvendige smerter og inkompetente "proppe-makere"! Ja, jeg vet jeg virker barnslig, har de bare så i halsen akkurat nå.

Anonymous poster hash: 47d9b...1c0

Skrevet

Blir gal av pappa og søsknene hans som ikke takler at bestemor er rammet av demens. Hun trenger en god del hjelp og oppfølging for å komme inn i alt det nye som foregår og alt faller på meg. Elsker bestemor og gjør det mer enn gjerne, men hadde vært litt ok å ha dem i ryggen. Er kun meg hun kan ringe til og jeg er veldig glad for at hun gjør det, men jeg har barn, mann, hus og jobb. Føler derfor at tiden ikke strekker til godt nok for henne. Vondt!!!! Prøv å prate med dem, men de stikker bare nesen i skyene og later som ingenting.

Anonymous poster hash: a1a98...99e

Skrevet

At mann og barn alltid må nr 2 på do idet vi skal ut døra for å rekke noe.

At mannen bruker minimum 3 døgn fra han sier han skal gjøre noe til han faktisk gjør det.

At det er fysisk umulig for resten av familien å bidra med husarbeid, rot og skitt er visst usynlig for alle unntatt meg.

At kattene maser hver gang jeg sover, pumper, puster eller våger å åpne øynene ( er helt klar for å omplassere de nå altså..)

Mennesker som alltid kommer for sent og ikke har skamvett nok til å forstå at det er plagsomt (med mindre de har barn, da skjønner jeg at det er omtrent umulig å være punktlig)

Sutring!

Skrevet

X'en som valgte kjerringen sin foran sønnen sin. Nå har de ikke kontakt lenger.

Begriper ikke hvordan han kan sove godt om natten.

Anonymous poster hash: 19040...ae5

Skrevet

Snorkingen til kjæresten.

Anonymous poster hash: 835d6...c5b

Skrevet

Akkurat nå blir jeg gal av at de aldri klarer å lage propper til høreapparatet etter det avstøpet som blir tatt av mitt øre Hvorfor i all verden får jeg hver eneste gang en propp som faktisk ikke passer i øret mitt?! Det er så smertefullt når de gir meg en propp som er altfor stor, altfor spiss og med en fullstendig feil sving på. Og det hjelper ikke å si i fra. Skulle tru de lager de i blinde. Ingen av mine avstøp av øret har resultert i korrekte propper de siste årene, så jeg vurderer å våkne med fullverdig hørsel i morgen bare på trass for å slippe unødvendige smerter og inkompetente "proppe-makere"! Ja, jeg vet jeg virker barnslig, har de bare så i halsen akkurat nå.

Jeg har ingen problemer med hørsel selv, men forstår godt at dette er til å bli gal av!

Dette er jo et hjelpmiddel - det må jo fungere! Det blir litt som å gi en defekt rullestol til en som må sitte i stolen, den kan kanskje sittes i, men den er ikke funksjonell.

Hvis de greier å lage det riktig til slutt - du har ikke muligheten til å få dem til å lage to av den riktige formen da? Så slipper du gjennom det samme neste gang du ev. må ha nytt? Jeg har ikke peiling på høreapparater, så mulig det ikke går an, men går det så burde du få laget et reserve som passer når de omsider får dem til å stemme.

Ingenting barnslig i den frustrasjonen din! Kanskje du kan spørre dem - hvorfor greier dere ikke å støpe det riktig? Hva er det som går galt? Har den/de som lager mine høreapparat nok erfaring til å få dem riktig - må bare spørre siden dere gjør feil hele tiden? Er det slurv når dere tar formen eller er det slurv i etterkant?

(Jeg kan bli ganske direkte om jeg kommer opp i lignende situasjoner ;) )

Håper det neste blir det perfekte for deg :)

Anonymous poster hash: 933e3...20a

Skrevet

Folk som går og ser ned i mobilen mens de går på fortauer. SYKT irriterende for de som går bak..

Folk som presser seg inn i buss, tbane eller trikk FØR folk har fått kommet av.

Smatting, pusting, raping, harking osv.

Folk som snakker utrolig sakte og som gjerne skal fortelle slektshistorien hver gang de åpner munnen.

Og så har jeg lagt merke til at mange her inne irriterer seg over foreldre som ikke tar tak når ungene sutrer eller ikke oppfører seg, men noe som nesten er like ille er foreldre som skal kjefte på ungene sine bare de puster..observerte en far med to døtre her en dag på et sushisted. Faren hadde henta spisepinner til jentene (begge i barnehagealder). Den yngste begynte å spise med henda, og da ropte plutselig faren høyt "nå får du ta deg sammen! Hva faen har jeg sagt om det der??".

Anonymous poster hash: dcdf5...c3b

Skrevet

Tatoveringer. Synes det er så stygt.

Anonymous poster hash: 5c9af...af8

Skrevet

Jeg har ingen problemer med hørsel selv, men forstår godt at dette er til å bli gal av!

Dette er jo et hjelpmiddel - det må jo fungere! Det blir litt som å gi en defekt rullestol til en som må sitte i stolen, den kan kanskje sittes i, men den er ikke funksjonell.

Hvis de greier å lage det riktig til slutt - du har ikke muligheten til å få dem til å lage to av den riktige formen da? Så slipper du gjennom det samme neste gang du ev. må ha nytt? Jeg har ikke peiling på høreapparater, så mulig det ikke går an, men går det så burde du få laget et reserve som passer når de omsider får dem til å stemme.

Ingenting barnslig i den frustrasjonen din! Kanskje du kan spørre dem - hvorfor greier dere ikke å støpe det riktig? Hva er det som går galt? Har den/de som lager mine høreapparat nok erfaring til å få dem riktig - må bare spørre siden dere gjør feil hele tiden? Er det slurv når dere tar formen eller er det slurv i etterkant?

(Jeg kan bli ganske direkte om jeg kommer opp i lignende situasjoner ;) )

Håper det neste blir det perfekte for deg :)

Anonymous poster hash: 933e3...20a

Takk for et kjekt svar, det hjalp på humøret at en hørende faktisk skjønner viktigheten med at proppen faktisk må passe :-) Du brukte en god sammenligning.

Får bare en propp av gangen. Heldigvis har jeg den veldig gamle proppen som sitter helt perfekt i øret mitt som back up, så jeg slipper smerter (for stor, for spiss og feil sving gir smerter fra øret nedover halsen og ned til kravebeinet) og feedback (høreapparatet "hyler" hvis proppen f.eks er for smal) mens jeg venter på at de endelig skal klare å lage etter avstøpningene de får. Den gamle er moden for pensjonering. Men jeg skal kreve en ekstra ny propp kort tid etter at de endelig klarer å lage riktig - hvis de klarer.

Jeg gir meg ikke. Både audiografene på hørselsentralen og jeg har spurt hvorfor firmaet som lager propper ikke klarer å "klone" avstøpet mitt. Det får vi aldri noe godt svar på.

Skrevet

Folk som stillet seg klin inntil bagasjebåndet på flyplasser, så andre ikke kan se om deres bagasje kommer, og i hert fall ikke komme seg fram til båndet og få hentet den. Har lyst til å slå sånne folk.

Folk som har med seg svære kofferter inn på fly og tar opp all plassen i hyllene, Kan de ikke bare sjekke inn den j*** bagasjen sin, så folk med normal størrelse på håndbagasjen sin får plass!

Anonymous poster hash: 2f617...5b1
Skrevet

Folk som ikke eier empati eller bare føler empati med de som ligner dem selv.

Kapitalismen

Skrevet

Å skrive masteroppgave. Hvorfor i helvete begynte jeg på det her???

Anonymous poster hash: d11cf...5c2

Skrevet

Jeg føler jeg blir gal når jeg ser samboeren begynner på middagen uten å rydde benken først.

Feks om der står en brukt kopp,fat e.l kanskje ligger det brødsmuler/søl på benken, eller en tannkremtube/shampooflaske fra handlingen som ikke har kommet seg inn på badet enda- og oppi dette begynner han å lage middag.

Jeg klikker av det! :-D

Jada...jeg vet...bagateller, men det var du som spurte. ;)

Skrevet

Min samboer som alltid er mer sliten enn meg, sykere enn meg. Han er generelt alltid syk... Eller, han later som.

Anonymous poster hash: 024c2...712

Skrevet

Når mannen setter seg på do og blir der en eeevighet, gjerne rett før legging av barn eller andre ting som haster litt...

Søskenkrangling hele helgen gjennom- gleder seg til mandagen da ja :P

Rot, leker, klær og kaos som alltid hoper seg opp overalt og som gjør at husvask og rydding føles som bortkastet energi..

Anonymous poster hash: 576d3...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...