Gå til innhold

Hva blir du GAAAL av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter gjerne:

Syk mann

Ååå, såååå syyyyyk mann! 😝😝😝

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ROT!

Anonymous poster hash: 08474...ec3

Skrevet

Jeg blir gal av de som bruker for mange vokaler.

Skrevet

Smatting. Det kan gi meg drapstrang.

Anonymous poster hash: 5af49...75d

Skrevet

Skingrende lyder: folk som skraper på tallerkenen med kniven, lyden av kritt mot tavle, bilhorn ...

Anonymous poster hash: 6452f...9b2

Skrevet

Smatting, egoister i trafikken, tv/nettbrett ol. med (høy) lyd når jeg ikke ser på selv.

Når jeg har brukt opp pengene før jeg får mer penger på konto 😛

Når en av kattene skal inn eller ut for 3735. gang på 1/2 time.

Og at jeg alltid skal fryse!

Skrevet

Besøk (eller de jeg er på besøk hos) som ikke klarer å la mobilen ligge. Jeg synes det er irriterende og unødvendig, og så grådig respektløst! Har lyst å hive telefonen alt jeg kan rett i asfalten og gi tidenes sinneutbrudd mot vedkommende. Synes det har vært så mye fokus på det med å sitte med mobilen når man ikke er alene, men det går jo bare ikke inn hos enkelte! 

De som vrir samtalen over på seg selv samme hva! Hvorfor kan man ikke få si ferdig sin greie, før den andre overkjører totalt og gjør krampetrekk for å toppe historien eller opplevelsen man forteller om? Det klikker innvendig! Har begynt å hente frem de rareste ting, men samme hva klarer de å vri det over. Som regel på en helt random måte. 

Har noen venner som ikke klarer å finne ut av ting selv (en klassiker her på forumet, forøvrig). Google er en fin bil, liksom. Og de som ikke leser aviser, og som ringer meg for å spørre om hva, hvor eller hvem - tre dager etter hendelsen. 

,,, Og folk som krangler videre, når jeg vet at jeg har rett ;)

Anonymous poster hash: da5db...fd2
Skrevet

Å spy på 7 uken.

Anonymous poster hash: ea9a5...813

Skrevet

Unger som maser, protester, sutrer, hyler og bråker. Og foreldre som ikke stopper ungene sine.

Anonymous poster hash: 9ffe0...016

Skrevet

Hun jeg deler kontor med. Hun tygger og knaser på noe hele tiden. Blir sprø!

Anonymous poster hash: 1dde4...f22

Skrevet

Søskenkrangling

Sutring

Anonymous poster hash: 7c0c5...f3d

Skrevet

- Småbarnsforeldre som snakker babyspråk

-Folk som er "pjuske"

-"kroppslyder" (intens pesing,snufsing,knekking av ledd)

-unødvendig rot

-hundebæsj

Skrevet

Jeg blir steingal av kroppslyder! Smatting,unødvendig høy pusting, slafsing, ugh. Er nok litt i overkant sensitiv for sånn🙊

Skrevet

Jeg blir steingal av kroppslyder! Smatting,unødvendig høy pusting, slafsing, ugh. Er nok litt i overkant sensitiv for sånn🙊

Jeg også! Hater å sitte på venteværelset, for der er det alltid noen som må snufse ekstra, eller harke opp litt slim. Fysj!! 😓

Skrevet

Smatting, konstant snufsing uten å prøve snyte nesa/nesespray. Sutring, selvopptatte og egoistiske folk som kun ser seg selv, foreldre som ikke prioriterer ungene sine.

Skrevet

Og folk som er så sykt treige i alt de gjør

Skrevet

Folk som er negative til ALT!!!

Kjenner ett par som må protestere på alt, ingenting er bra nok!!!

Og sutring fra unger....

Anonymous poster hash: ac26b...b27
Skrevet

Smålego utover gulvet!

Smatting, drøvtygging!

Søskenkrangling!

Snø og kulde!

Og mye, mye mer!

Anonymous poster hash: b0c31...b23

Skrevet

Akkurat nå bilen som står der med flatt batteri pga en diesel varmer som gikk i feil. (Ny)

Og omgangssyke.

Anonymous poster hash: 3de59...f5b

Skrevet

Når 3 forskjellige personar snakkar til meg om tre forskjellige ting på samme tid.

Skrevet

Svigermor

Og de som kaller barna sine for "kids" eller "kidsa"😷

Skrevet

kollegaen min! han ble ansatt (internt) for å avlaste meg. han løy bevisst om kompetansen sin på jobbintervjuet og kan fuck all om noenting. ikke kan jeg lære ham opp - han har ikke basis kunnskaper å bygge på. han er en belastning ikke en avlastning. at han er tørr og har 750 ulike sykdommer som må hensyntaes, det kunne jeg kanskje levd med.

og den jævla sjefen min som ikke griper tak i dette. her ligger jeg utbrent på sofaen og kommer tilbake til backlogen fra helvete.

Anonymous poster hash: 3b440...e19

Skrevet

Sure barn! Gud jeg kan bli så ilter!

Anonymous poster hash: 3ab5d...48d

Gjest Antarctica
Skrevet

kollegaen min! han ble ansatt (internt) for å avlaste meg. han løy bevisst om kompetansen sin på jobbintervjuet og kan fuck all om noenting. ikke kan jeg lære ham opp - han har ikke basis kunnskaper å bygge på. han er en belastning ikke en avlastning. at han er tørr og har 750 ulike sykdommer som må hensyntaes, det kunne jeg kanskje levd med.

og den jævla sjefen min som ikke griper tak i dette. her ligger jeg utbrent på sofaen og kommer tilbake til backlogen fra helvete.

Anonymous poster hash: 3b440...e19

Hva gjør du med det?

Hvis du blir sykmeldt blir det jo tydelig at han ikke kan det som skal gjøres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...