Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Blir rett og slett skremt av at de på selve kvinnedagen kan komme med forlag om bordell. Hva vet en 17 åring, som sikkert ikke er tvunget til verre ting enn å ta oppvasken, om sexkjøp? Hva blir det neste? Åpne for mord og vold under ordnede forhold siden folk uansett kommer til å gjøre det? Bordell med mindreårige fordi det uansett er så mange pedofile? Anonymous poster hash: 748aa...2ac
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Jeg syntes ihvertfall ikke at det var så drøyt at det trenger medieoppslag. Det var jo et relevant utbrudd. Anonymous poster hash: a94d6...79c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 Er enig i meningene hennes ang sexkjøp. Altså KJ sine. Synes vel dog det var noe unødvendig å komme med slike uttalelser. Men syns heller ikke de var verdige medieoppslag og det styret der har blitt. Storm i vannglass spør du meg. Anonymous poster hash: 51940...507
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #4 Skrevet 13. februar 2016 Er enig i meningene hennes ang sexkjøp. Altså KJ sine. Synes vel dog det var noe unødvendig å komme med slike uttalelser. Men syns heller ikke de var verdige medieoppslag og det styret der har blitt. Storm i vannglass spør du meg. Anonymous poster hash: 51940...507 Enig! Synes også media med sin overskrift hvis de legger vekt på mindreårig er helt latterlig. Hun er 17 år med meninger om kjøp av sex. Ikke en skremt fireåring som aldri har hørt ordet pink før. Anonymous poster hash: 748aa...2ac
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #5 Skrevet 13. februar 2016 Er enig i meningene hennes ang sexkjøp. Altså KJ sine. Synes vel dog det var noe unødvendig å komme med slike uttalelser. Men syns heller ikke de var verdige medieoppslag og det styret der har blitt. Storm i vannglass spør du meg. Anonymous poster hash: 51940...507 Enig! Synes også media med sin overskrift hvis de legger vekt på mindreårig er helt latterlig. Hun er 17 år med meninger om kjøp av sex. Ikke en skremt fireåring som aldri har hørt ordet pink før. Anonymous poster hash: 748aa...2ac Autokorrekt og tregt nett. Sorry skrivefeil. Anonymous poster hash: 748aa...2ac
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #6 Skrevet 13. februar 2016 Når du skal leke med de voksne damene så får du jaggu tåle såpass. Anonymous poster hash: 12c7e...d32
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #7 Skrevet 13. februar 2016 Ja, jeg synes det var på sin plass. Anonymous poster hash: 4e7d4...15e
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #8 Skrevet 13. februar 2016 På sin plass ja! Anonymous poster hash: 759e8...397
Gjest Antarctica Skrevet 13. februar 2016 #9 Skrevet 13. februar 2016 Jeg syns ikke det var noe galt i det.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #10 Skrevet 13. februar 2016 Helt på sin plass Anonymous poster hash: 2b98d...8ef
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #11 Skrevet 13. februar 2016 Når man ser den ene setningen media har valgt å trekke ut, så høres det hårreisende ut. Men den ene tingen er selvfølgelig tatt ut av en sammenheng og selv om hun sikkert kunne formulert seg på en annen måte, var det helt greit det hun sa. Anonymous poster hash: 61a37...bdb
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #12 Skrevet 13. februar 2016 Synes det er helt greit at man er uenig, men jeg synes faktisk at msn som voksen i en slik situasjon kan holde diskusjonen på et saklig nivå, og i alle fall holde seg for god til å utøve hersketeknikker overfor 17 år gamle jenter, eller noen andre for den saks skyld. Snakk om å gjøre sitt beste for å drepe lysten til samfunnsengasjement hos en ung jente. Og det ble nå først og fremst en mediasaker pga måten Kari taklet dette på selv. Kan hun oppføre seg sånn i en diskusjon får hun sannelig også være voksen nok til å stå for det hun gjør og sier også. Anonymous poster hash: 8460f...6d1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #13 Skrevet 13. februar 2016 Puh, er du 17 år og tror du er voksen, så får du ta det som blir sagt som en voksen! Pinlig at dette ble en sak, og pinlig overskrift som er noe helt annet, enn det som faktisk ble sagt. Denne 17- åringen har mye å lære ja 😂😂😃😂 Anonymous poster hash: 61ed7...e17
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #14 Skrevet 13. februar 2016 Puh, er du 17 år og tror du er voksen, så får du ta det som blir sagt som en voksen! Pinlig at dette ble en sak, og pinlig overskrift som er noe helt annet, enn det som faktisk ble sagt. Denne 17- åringen har mye å lære ja 😂😂😃😂 Anonymous poster hash: 61ed7...e17 Du har åpenbart glemt hvordan det er å være 17 år ja. 🙄 Og jeg kan virkelig ikke se hvorfor man i noen alder skal finne seg i at folk tar løs på en på den måten bare fordi man mener noe annet enn det som er politisk korrekt og sosialt akseptert. Jeg synes for øvrig at den som oppførte seg mest voksent i denne situasjonen var hun på 17, ikke Kari. Anonymous poster hash: 8460f...6d1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #15 Skrevet 13. februar 2016 Nei, det skulle hun ikke ha sagt. KJ er et ufordragelig kvinne menneske med for mange meninger. Anonymous poster hash: 76533...b58
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #16 Skrevet 13. februar 2016 Liker henne egentlig ikke, men her støtter jeg henne fult ut. Hva vet småjenter om bordell. Blir for dumt at barn leker politikere. LITT livserfaring kan jo være greit.., Anonymous poster hash: 73dee...b89
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #17 Skrevet 13. februar 2016 Liker henne egentlig ikke, men her støtter jeg henne fult ut. Hva vet småjenter om bordell. Blir for dumt at barn leker politikere. LITT livserfaring kan jo være greit.., Anonymous poster hash: 73dee...b89 Så da er den rette måten informere dem på å sable dem ned og latterliggjøre dem på den måten synes du? Alle som en gang skal bli gode samfunnsengasjerte mennesker må begynne et sted, og alle - både voksne og unge - tar feil innimellom. Men det er da virkelig ALDRI feil at unge mennesker engasjerer seg i politikk. Det blir bare for dumt å si synes jeg. Gjennom å ta diskusjonen med disse ungdommene - på en SAKLIG måte - og ta dem på alvor, skaper man engasjerte og reflekterte mennesker, og kan klare å få dem til å tenke over ting fra flere perspektiver. Anonymous poster hash: 8460f...6d1
sug lut Skrevet 13. februar 2016 #18 Skrevet 13. februar 2016 (endret) Helt innafor og faktisk første gang i historien at jeg er enig med Jaquesson i noe som helst. Et minimum av realitetsorientering for Generasjon Navle som har blitt holdt under armene hele livet er ikke å forakte, jeg heier på Kari og ler av de skrekkelig forulempede jentungene. Å bli fortalt hva realitetene er for de jevnaldrende som faktisk jobber på et bordell er virkelig lysår fra "hersketeknikk". Endret 13. februar 2016 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #19 Skrevet 13. februar 2016 Helt innafor og faktisk første gang i historien at jeg er enig med Jaquesson i noe som helst. Et minimum av realitetsorientering for Generasjon Navle som har blitt holdt under armene hele livet er ikke å forakte, jeg heier på Kari og ler av de skrekkelig forulempede jentungene. Så bra da. Regner med du svarer dine egne barn slik også da, når de sier noe du er uenig i? Anonymous poster hash: 8460f...6d1
sug lut Skrevet 13. februar 2016 #20 Skrevet 13. februar 2016 Helt innafor og faktisk første gang i historien at jeg er enig med Jaquesson i noe som helst. Et minimum av realitetsorientering for Generasjon Navle som har blitt holdt under armene hele livet er ikke å forakte, jeg heier på Kari og ler av de skrekkelig forulempede jentungene. Så bra da. Regner med du svarer dine egne barn slik også da, når de sier noe du er uenig i? Anonymous poster hash: 8460f...6d1 Det ville ikke vært utenkelig.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #21 Skrevet 13. februar 2016 Helt innafor og faktisk første gang i historien at jeg er enig med Jaquesson i noe som helst. Et minimum av realitetsorientering for Generasjon Navle som har blitt holdt under armene hele livet er ikke å forakte, jeg heier på Kari og ler av de skrekkelig forulempede jentungene.Så bra da. Regner med du svarer dine egne barn slik også da, når de sier noe du er uenig i? Anonymous poster hash: 8460f...6d1 Det ville ikke vært utenkelig. Så bra at du lærer dine barn saklig diskusjonsteknikk da. Kudos til deg for det. 🙄👏 Anonymous poster hash: 8460f...6d1
the amazing spidermamma Skrevet 13. februar 2016 #22 Skrevet 13. februar 2016 Jeg tenker at det ikke akkurat gagner hennes eget standpunkt å uttrykke seg på den måten. Men jeg er enig i sak.
sug lut Skrevet 13. februar 2016 #23 Skrevet 13. februar 2016 Helt innafor og faktisk første gang i historien at jeg er enig med Jaquesson i noe som helst. Et minimum av realitetsorientering for Generasjon Navle som har blitt holdt under armene hele livet er ikke å forakte, jeg heier på Kari og ler av de skrekkelig forulempede jentungene.Så bra da. Regner med du svarer dine egne barn slik også da, når de sier noe du er uenig i? Anonymous poster hash: 8460f...6d1 Det ville ikke vært utenkelig. Så bra at du lærer dine barn saklig diskusjonsteknikk da. Kudos til deg for det. Anonymous poster hash: 8460f...6d1 Påvis usaklighet, da?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #24 Skrevet 13. februar 2016 Helt innafor og faktisk første gang i historien at jeg er enig med Jaquesson i noe som helst. Et minimum av realitetsorientering for Generasjon Navle som har blitt holdt under armene hele livet er ikke å forakte, jeg heier på Kari og ler av de skrekkelig forulempede jentungene.Så bra da. Regner med du svarer dine egne barn slik også da, når de sier noe du er uenig i? Anonymous poster hash: 8460f...6d1 Det ville ikke vært utenkelig. Så bra at du lærer dine barn saklig diskusjonsteknikk da. Kudos til deg for det. Anonymous poster hash: 8460f...6d1 Påvis usaklighet, da? Jeg mener det er usaklig og ødeleggende for en diskusjon å kjefte løs på folk. Du må gjerne være uenig i det. Men får generelt bedre diskusjoner av å holde følelser utenfor. Anonymous poster hash: 8460f...6d1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #25 Skrevet 13. februar 2016 Her kommer hønene på rekke og rad ser jeg. Nyttårsforsett for dere 2017 burde være å få dere en ryggrad Anonymous poster hash: 9429c...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå