Gå til innhold

Bursdag med Miss Amerika som tema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er NØDT til å ta kontakt med denne mamma'en og fortelle henne hva du egentlig mener om denne festen. Det er helt sikkert at akkurat det samme blir å skje neste bursdag også.

Anonymous poster hash: b3e9d...a95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er NØDT til å ta kontakt med denne mamma'en og fortelle henne hva du egentlig mener om denne festen. Det er helt sikkert at akkurat det samme blir å skje neste bursdag også. Anonymous poster hash: b3e9d...a95

Nei, neste gang er det nok plastisk operasjon-tema eller armcandy-fest, komplett med extreme makeover og spill som " hvordan holde på en rik mann", " hvordan se ut som 25 når en er 45" og " Find the fake boobs".

Anonymous poster hash: efdb1...831

Skrevet

Selvsagt ble bursdagsbarnet kåret til miss. Hadde dere trodd noe annet? Hvorfor ikke forklare jentene på forhånd at selvsagt vinner bursdagsbarnet, så kåringen ikke er noe å bry seg med?

At noen jenter sutrer og gråter fordi de ikke vinner en konkurranse, der vinneren er bestemt på forhånd, vitner om bortskjemte jenter.

De fikk KUN godtepose? Hva ville de fått utdelt? Presanger til gjestene? Opplegget var vel slik at bursdagsbarnet fikk pokal, men bursdagsbarn skal vel ha ekstra oppmerksomhet og pokalen ble jo kjøpt sv mora selv?Anonymous poster hash: 458b7...5d2

De gråt fordi de i en barnebursdag fikk kritikk for kjolen de hadde på seg, at den ikke var fin nok for å få premie.

De gråt ikke fordi de ikke vant.

Godtepose var sikkert grei den, men slik det høres ut som virker det som om de som fikk "godkjent" kjolene sine fikk noe mer.

Synes du det er riktig?

At bursdagsbarnet vant et for så vidt greit, men de burde selvfølgelig gjort det på en måte slik at alle følte seg som vinnere. Konkurransers harde spill lærer de tidsnok en annen gang.

Anonymous poster hash: 6b94a...b08

Skrevet (endret)

Det finnes vel lite som er mer white trash enn barnemisse-kåringer, uavhengig av inntekt.

Om hi tar en telefon eller mail er antakelig fånyttes. Denne jenta kan få noen svært tøffe år fremover...

Jeg ville forsterket vennskap med mer jordnære jenter (og foreldre..). Å endre på voksne mennesker som ikke selv ser problemet sitt er sisyfos-prosjekt

Endret av Muji81
Skrevet

Dette synes jeg høres helt krise ut. Lurer på hva de foreldrene (eller, høyst sannsynlig mor) tenker med? Herregud. 

Anonymous poster hash: 38ad3...289
Skrevet

Jeg har lest hele tråden og er helt paff... FOR et tema!! For en idiotisk ide!

Ødelegger både barnas selvtillit og selvbilde til de grader! Hvor gammelt var barnet?

Dette er ting hun kommer til å huske en stund fremover og hun omgås jo sikkert med bursdagsbarnet på skolen. Foreldrene må jo være helt blåst!! Stakkars, stakkars unge som må vokse opp med en slik mor som dømmer folk ut fra utseende, og ikke minst sin egen datter.

Hi- hvis du ikke sier fra til denne moren kommer du til å angre. Skjønner det er vanskelig, men dette var et så usmakelig tema at det kan ikke gå utsett forbi. Jeg ville også nevnt dette for læreren så hun er oppmerksom på eventuelle "issues" som dukker opp i klasserommet.

Anonymous poster hash: c1f39...b3b

Skrevet

Men tenk så morsomt tema for voksenfest?? :D

Akkurat som det er noe bedre, forferdelig tema for en fest uansett alder

Anonymous poster hash: abe0b...9ed

Gjest Antarctica
Skrevet

Men den kvitrende mammaen må da også ha skjønt at dette var en dårlig ide, hvis ungene gråter og vil hjem før dagen er slutt?

Men hvorfor gråter ungene? Fordi de ikke vant?

Anonymous poster hash: 458b7...5d2

Fordi dette var en trist og dårlig måte å omgås med andre mennesker på, antar jeg, spiller det ellers noen rolle? Har aldri opplevd at noen gjester i barneselskap hos meg har blitt sendt gråtende hjem, så noe må det ha vært!!

Skrevet

Men tenk så vittig med festdeltakere av begge kjønn i full Miss America-mundur? :D

Skrevet

Men tenk så vittig med festdeltakere av begge kjønn i full Miss America-mundur? :D

Jeg synes det høres helt forferdelig ut

Skrevet

Kleint, intet mindre 😜 og direkte flaut 😐

Skrevet

Akkurat som det er noe bedre, forferdelig tema for en fest uansett alderAnonymous poster hash: abe0b...9ed

Jeg synes det høres helt forferdelig ut Anonymous poster hash: abe0b...9ed

Hehe, jeg synes det høres morsomt ut, komplett med talentkonkurranse, spørsmålsrunde om krig og fred og sånn og doser alkohol. Med glimt i øyet, selvsagt.

Men som barneselskap er det grusomt og forkastelig.

Anonymous poster hash: efdb1...831

Skrevet

Hvordan går det HI? Fikk du tatt den telefonen?

Anonymous poster hash: c7b51...5c9

Skrevet

Herregud for noen nek noen er. Skulle nesten tro det var pilotfrue som arrangerte bursdagen...

Anonymous poster hash: e821f...212

Skrevet

Og hvorfor sa ikke din mann noe når han heter barna? Herregud er dere helt tett?

Anonymous poster hash: b05fc...6c6

Skrevet

Akkurat som det er noe bedre, forferdelig tema for en fest uansett alderAnonymous poster hash: abe0b...9ed

Jeg synes det høres helt forferdelig ut Anonymous poster hash: abe0b...9ed

Hvis man gjør det skikkelig ironisk, og har de rette gjestene, så kan det bli riktig morsomt.

Anonymous poster hash: 6f7de...8a3

Skrevet

Velger å tro at dette er trolling. For herregud..!

Anonymous poster hash: 248db...127

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...