Gå til innhold

Bursdag med Miss Amerika som tema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på syv har fått invitasjon i bursdag, med tema Lille Miss Amerika. 

De skal ankomme bursdagen i fine kjoler og barnets to unge tanter skal være "jury" og dømme deltakerne. Videre blir det kroning av den heldige miss amerika, eller vi må vel heller kalle det miss Nordstrand etter som selskapet skal holdes der.

Min datter har grått i hele ettermiddag fordi hun mener hun ikke er blant de pene og sikkert ikke får krone. Jeg kjenner at jeg ikke helt liker opplegget og vet ikke hva jeg skal si. Jeg har sagt at hun ikke behøver å dra, men da ble det enda verre. Denne bursdagen har vært snakkis i to uker, foreldrene til jenta har god råd og de har nok ikke spart på noe i forbindelse med selskapet. 

Hva hadde dere tenkt om barnet deres ble bedt på noe slikt?

Anonymous poster hash: c3b1e...1ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veeeeeldig spesielt! Jeg bor også på Nordstrand, men har aldri hørt om lignende!

Anonymous poster hash: 57984...d57

Skrevet

Oj. Det var jo ganske nærme verdens dårligste idè for en barnebursdag! 

Skrevet

Hadde vurdert holde ungen min hjemme . Grusom bursdags ide

Anonymous poster hash: f527f...582

Skrevet

Motbydelig opplegg! Fine kjoler har de jo gjerne ibursdag, men den dømmingen er på kanten altså. Med mindre alle får pris for et eller annet. Kan vel hende tantene har fått beskjed om å si bare pene ting til alle, og bursdagsbarnet "vinner" sikkert?

Anonymous poster hash: f9bc8...e26

Skrevet

Hadde jeg ikke likt

Anonymous poster hash: 31e0e...95c

Skrevet

Jeg kommer faktisk ikke på noe verre ... muligens barnebursdag med holocaust-tema??

Skrevet

Jeg hadde også sterkt vurdert å holde barnet hjemme. Tror jeg ville snakket med andre foreldre om det, og hvis vi var flere som mente dette var helt idioti så ville jeg kontaktet foreldrene til jenta og fortalt hvorfor jeg/vi holdt barnet/-a våre hjemme.

Snakker om å ha dårlige antenner og tenke kortsiktig - foreldrene til det uheldige bursdagsbarnet, altså.

Anonymous poster hash: 04b51...0fe
Skrevet

Æsj. Ville ringt foreldrene og sagt at dette ikke er en god ide. (De må være noe mentalt tilbakestående om de ikke forstår det uten at noen ringer, men i og med at de har sendt ut invitasjoner forstår de det tydeligvis ikke.) 

Forklar at et slikt opplegg vil være leit for mange av jentene. En bursdag skal jo ikke være en skjønnhetskonkurranse. Kanskje de kan endre opplegget. 

Holder du barnet ditt hjemme, vil de i alle fall vite hvorfor hun ikke kommer.... 

Anonymous poster hash: 9ff2f...5df
Skrevet

Følger barna med på dette programmet ? Hvor gamle er de? Det er jo ikke akkurat noe å ønske at barns skal se opp til?? Utrolig spesielt. Sikkert en stor stressfaktor for både store og små.

Anonymous poster hash: 0afc2...897

Skrevet

Det hadde jeg faktisk ikke sendt barnet mitt i. Så enkelt som det. Jeg hadde også gitt tilbakemelding på hvorfor barnet ikke kom.

Skrevet

Det var så teit at jeg faktisk tror du troller 😳

Anonymous poster hash: 7dc0c...1a9

Skrevet

Min datter hadde blitt hjemme, og jeg hadde forklart foreldrene til bursdagsbarnet (med teskje) hvorfor.

Anonymous poster hash: fd529...ef2
Skrevet

For et avskyelig tema med muligens lange etterfølger for noen. Så disse unge tantene ( tenåringer?) skal sitte og ha show med " her ser vi Frida, hun har ikke så fin kjole på seg, mangler litt glitter" og bursdagsbarnet vinner selvsagt? Og om alle vinner og får krone er det fremdeles feil i mine øyne at datteren min skal lære at utseende er det som betyr noe.

Dette er jo allerede ødeleggende for datteren din, da hun gråter og mener hun ikke er fin nok ( så trist), ville ringt foreldrene, sier du reagerer på opplegget og eventuelt hatt ungen hjemme.

Anonymous poster hash: efdb1...831

Skrevet

Jeg håper dette er trolling!!!

Om ikke hadde da gått en faen i meg og sydd drømme kjolen...... Så hadde jeg tenkt meg om og spurt om frøkna og jeg heller skal gå på kino og ut og spise den dagen!

Anonymous poster hash: b762c...af4

Skrevet

For et UBRUKELIG tema for en barnebursdag?! Ja la oss sitte å dømme små barn etter hvor pene de er.... Må jo være litt butte disse foreldrene?

:klaske:  :klaske:  :klaske:  :murvegg:

Har du snakket med noen av de andre foreldrene om hva de synes eller? Hadde sterkt vurdert å holde barnet hjemme, dratt på kino eller noe annet gøy.

Skrevet

Åh helpes. Hadde holdt barnet mitt hjemme , det der er jo helt vanvittig , hva slags foreldre er det der?

Skrevet (endret)

Jeg kommer faktisk ikke på noe verre ... muligens barnebursdag med holocaust-tema??
Noe sånt 😛 Jeg hadde forøvrig holdt barnet hjemme fra bursdagen hi forteller om. Selvsagt pga hele konseptet, men også pga jeg har null interesse av å dolle opp datteren min med fin frisyre, neglelakk etc. Endret av Mandala
Skrevet

Den bursdagen hadde jeg ikke sendt min datter i, nei. Og jeg hadde fortalt hvorfor.

Skrevet

Oi!! Aldri i verden om jeg hadde sendt min datter i en slik bursdag! Og som andre sier, hadde ikke hatt problemer med å si ifra hvorfor...!

Anonymous poster hash: 4678e...564

Skrevet

Jeg hadde heller ikke sendt mitt barn i en slik bursdag. Lurer på hva som befinner seg i topplokket hos foreldrene.

Anonymous poster hash: 4d17e...fc1

Skrevet

Det er den verste ideen jeg noen sinne har hørt. Skape press før en bursdag er veldig unødvendig. Jeg hadde nok ikke sendt mitt barn. 

Skrevet

uff, synes barn idag har nok press på seg, så synes det er en dårlig ide

Skrevet

Enig med - heldigvis - alle her.. Helt forkastelig og uskjarmerende. Rett og slett idiotisk. Aldri hørt om lignende.

Anonymous poster hash: ea165...179

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...