Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #51 Skrevet 11. mars 2016 Hva ville du rådet en datter til å gjøre i en slik situasjon? Jeg vet hva jeg ville rådet henne til, løft haka og ikke la deg bli pilla på nesa. Han fortjener deg IKKE! Anonymous poster hash: 1de13...6a7
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. mars 2016 #52 Skrevet 11. mars 2016 Men hvorfor måtte han komme og tømme skapet? Hvorfor kunne ikke du kaste tingene hans i ei eske og be han ta med den neste gang han kom for å hilse på ungene? Hvorfor overlater du makta til denne mannen?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #53 Skrevet 11. mars 2016 Jeg har svart deg flere ganger før, Hi, og føler egentlig at jeg ikke har noe mer å si. Ordene til den mannen betyr absolutt INGENTING. Han viser med alt han gjør - alt han har gjort tidligere også - at du og barna aldri har vært spesielt viktige for ham, og er det fremdeles ikke! Han har tatt ut separasjon, vil ikke avtale bidrag gjennom Nav (betaler han nok i bidrag?). Han vil komme og gå som han vil. Han er ikke interessert i deg, HI. Han er bare for feig til å si det rett ut. Han vet at familien hans egentlig støtter deg, så om han går fra deg så mister han ansikt overfor familien sin. Så det han driver med nå er å drive deg så langt at du sier stopp og avslutter helt. Og han sier det jo selv - det skal han fint takle. Kanskje han bryr seg om deg som en bekjent og fordi du er mor til hans barn. Men utover det er det ikke noe i hans oppførsel som viser at han er glad i deg! Ser du ikke det? Har du kontaktet fvk enda? Hvis ikke, hvorfor ikke? Du blir manipulert av denne mannen ved enhver kontakt. Og du lar ham gjøre det. Han manipulerer deg så mye at jeg egentlig synes du bør kontakte et krisesenter for rådgivning, for denne mannen driver med så mye manipulering at krisesentrene vil kjenne det igjen. Men fvk vil også kunne gi deg råd og hjelpe deg til å holde tankene dine (og følelsene dine) klare. Han vil ikke ha deg. Hvis han ville ha deg så hadde han kjempet for deg. Det er han ikke interessert i. Det han holder på med nå er å provosere frem at DU skal bryte endelig med ham. Men det er bare et spill, for han HAR brutt med deg - for lenge siden følelsesmessig, nå sist med separasjonen. Og han viser det tydelig hver gang du snakker med ham, hver gang han kommer til dere. Du må finne motet til å se i øynene det denne mannen forteller deg på ALLE måter. Glem ordene hans, han er ikke interessert i å komme tilbake. Og om han likevel skulle gjøre det så vil han garantert kun gjøre det hvis han fikk fortsette på samme måte som før. Og hvorfor ikke - det er jo praktisk å bo på hotell hos deg med full service, også seksuelt når han skulle ønske det? Når skal du se sannheten i øynene og handle deretter og stå opp for deg selv, HI? Anonymous poster hash: 84eae...4c8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #54 Skrevet 11. mars 2016 Han betaler ingenting i bidrag til meg foreløpigt. Han er uten jobb . Planen er såklart han skal betale men foreløpig har han kjøpt bleier og litt snop osv til barna.. Og ja har tenkt den tanken selv også at han venter på at jeg skal bryte med han ja... Han sier fremdeles han kun trenger tid og jo han er redd for miste meg. Haha jeg ser at handlingene hans sier såklart mer enn hans tomme ord. Han er feig ja! Og jeg har sagt til han mange ganger at han må bare bryte med meg helt men gjør det nå! Men han sier det er ikke slik han tenker at han vil .. Og nei har enda ikke vært pratet med noen. Men vurderer og gjøre det. Er bare så mye lettere sitte på pc og akrive ned og få tilbakemeldinger. Er alle menn slik? Eller såklart er de ikke det, men går de frem på denne måten ? Eller trenger han bare en pause? Blir gal Anonymous poster hash: 6c152...aae
Gjest Antarctica Skrevet 11. mars 2016 #55 Skrevet 11. mars 2016 Han betaler ingenting i bidrag til meg foreløpigt. Han er uten jobb . Planen er såklart han skal betale men foreløpig har han kjøpt bleier og litt snop osv til barna.. Og ja har tenkt den tanken selv også at han venter på at jeg skal bryte med han ja... Han sier fremdeles han kun trenger tid og jo han er redd for miste meg. Haha jeg ser at handlingene hans sier såklart mer enn hans tomme ord. Han er feig ja! Og jeg har sagt til han mange ganger at han må bare bryte med meg helt men gjør det nå! Men han sier det er ikke slik han tenker at han vil .. Og nei har enda ikke vært pratet med noen. Men vurderer og gjøre det. Er bare så mye lettere sitte på pc og akrive ned og få tilbakemeldinger. Er alle menn slik? Eller såklart er de ikke det, men går de frem på denne måten ? Eller trenger han bare en pause? Blir gal Anonymous poster hash: 6c152...aae Søk bidragsforskudd og utvidet barnetrygd. Ungene skal da ikke lide selv om ikke han har jobb. Du er alt for snill, du vet det?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #56 Skrevet 11. mars 2016 Ja jeg vet at jeg er for snill. Han vet det også så alt for godt. Jeg er ei jente me ben i nesa , men tydligvis ikke i denne situasjonen og det plager meg skikkelig mye. Jeg vet at han ikke fortjener meg. Jeg har også sagt det til han, og han sier seg enig. Og sier mye " ja jeg forstår det" når jeg sier sånn og sånn. jeg vet at det han driver med er helt galt og feil og egoistisk. Men samtidig så klarer jeg ikke helt og avslutte. Pga som en tidligere skrev så tenker jeg at det kansje er det han vil. Jeg vil at han skal kjenne på savn etterhvert , men det er vel og håpe for mye. Har mange blandete følelser fra sorg sinne frustrasjon bitterhet. Tomhet. Og det varierer fra dag til dag. Jeg hater han og jeg elsker han. Faktisk når jeg hører meg si jeg elsker han så tenker jeg. Nei jeg elsker han ikke lenger fordi han har gått over streken for lenge siden. Men jeg er utrolig glad i han. Desverre. Hadde vi ikke hatt barn ville jeg bare gått. Det er noe som hindrer meg i og gå. Prøver finne utav det selv, men kommer ikke helt frem til en løsning. Kan ha noe med det at jeg håper på det beste og at ting kansje kunne blitt bedre. For han er ingen ond person. Men handlingene hans er sjokkerende. Og veldig uventet at han kunne gjøre noe slikt. Anonymous poster hash: 6c152...aae
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #57 Skrevet 11. mars 2016 Han betaler ingenting i bidrag til meg foreløpigt. Han er uten jobb . Planen er såklart han skal betale men foreløpig har han kjøpt bleier og litt snop osv til barna.. Og ja har tenkt den tanken selv også at han venter på at jeg skal bryte med han ja... Han sier fremdeles han kun trenger tid og jo han er redd for miste meg. Haha jeg ser at handlingene hans sier såklart mer enn hans tomme ord. Han er feig ja! Og jeg har sagt til han mange ganger at han må bare bryte med meg helt men gjør det nå! Men han sier det er ikke slik han tenker at han vil .. Og nei har enda ikke vært pratet med noen. Men vurderer og gjøre det. Er bare så mye lettere sitte på pc og akrive ned og få tilbakemeldinger. Er alle menn slik? Eller såklart er de ikke det, men går de frem på denne måten ? Eller trenger han bare en pause? Blir gal Anonymous poster hash: 6c152...aae Han betaler ingenting i bidrag... har ingen jobb.... men har nylig vært på flere ukers ferie..... og om jeg ikke husker feil så planla han flere reiser. Gjør som Pashla sier, søk om bidragsforskudd gjennom Nav. Hvorfor skulle du ikke det, om han bodde hos deg og barna ville han bidratt med økonomien selv om han bare har arbeidsledighetstrygd. Han har selv valgt å flytte fra deg og barna, da får han ta sitt ansvar overfor barna. Han har sagt han ikke vil det. Da søker du Nav. Du trenger da på ingen måte hans "samtykke" for å søke bidragsforskudd!!!! Hvor ble det av det beinet i nesa som du hevder å ha? Det økonomiske er uavhengig av alle følelser som er eller ikke er mellom dere! Du sier "og jo, han er redd for å miste meg". Men ingenting av det han gjør viser det. Som jeg har skrevet før, om han var redd for å miste deg så ville han ikke tatt ut separasjon, men han ville holdt seg hjemme og kjempet for deg og forholdet og barna. Men reisene og selvrealiseringen hans er jo så mye mer lokkende. Han er ikke interessert i å arbeide med forholdet. Ta ham på ordet da, om du er så sikker på at han er redd for å miste deg... krev at han blir med på fvk NÅ. Hvis ikke så er det endelig slutt. Jeg er villig til å vedde på at han ikke blir med. For du er ikke verdt det "ubehaget" han må gjennom for å bli med på møter der, barna er heller ikke viktig nok til at han er villig til å jobbe med forholdet. "Han sier han bare trenger tid...". Vel, bruk den tiden konstruktivt, da - oppsøk fvk sammen. Vil han ikke det så gjør han null, niks og ingenting for å jobbe med forholdet deres. Men han er jo ikke interessert i å jobbe med forholdet.... Du spør "Eller trenger han bare en pause?". Hvor mange pauser fra deg, fra barna, fra forholdet har denne mannen hatt gjennom årene, HI? Han har hatt xx antall pauser hvor han har reist på singelgutteturer, hvor han har hatt flere uker borte fra dere, hvor han har hatt tid til å være egoistisk og/eller tenke over forholdet. Men disse pausene har ikke vært nok. Han har tatt ut separasjon, HI. Han vil skilles. Men det er praktisk for ham å holde deg på gress, gjøre deg utrygg, for da kan han fortsette å utnytte deg økonomisk, praktisk og følelsesmessig (og så seg sex når han er hos dere i en uke...?). Om han trengte en pause, men var glad i deg og ønsket å finne tilbake, få forholdet opp å gå igjen, da ville han også brukt pausen aktivt - blitt med på fvk. Du er hjernevasket av ham. Menn er normalt ikke slik. Ikke ansvarlige menn. Ansvarlige menn og menn som virkelig er glad i partneren sin, de vil jobbe med forholdet. De tar ikke "pause" i ekteskapet! Du har ikke oppsøkt hjelp, selv om du vet du trenger det. "Er bare så mye lettere sitte på pc og akrive ned og få tilbakemeldinger (enn å oppsøke hjelp)." Men vet du, du spør her, vi forsøker å hjelpe deg. Men du hjelper ikke deg selv noe som helst. Du bare blir i samme situasjon, til tross for at du blir mer og mer nedpsyket. Du vet vi har rett, men du vil ikke ta tak i dette. Du vil ikke gjøre noe selv. Du kan late som du hjelper deg selv med å skrive her og si ting til mannen. Men når mannen svarer deg med samme verdiløse ord som tidligere så er du rett tilbake i din hjernevaskede plass og sier det kan jo hende han mener det han sier.... At han viser deg på alle måter han kan at han ikke mener det, det vil du ikke se. Hvorfor skal vi fortsette å hjelpe deg når du ikke vil hjelpe deg selv, HI? Fortsett gjerne å skrive her inne, kan godt tenkes jeg fortsette å svare deg også. Men du må oppsøke hjelp for din egen del! Du ser ikke hvor mye mannen manipulerer deg følelsesmessig, du tviler mer og mer på deg selv, og du gir fra deg all kontroll over ditt eget liv til en mann som viser deg at du ikke er særlig mye verdt for ham. Så vær så snill - ring fvk mandag og bestill en time til deg selv! Anonymous poster hash: 84eae...4c8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #58 Skrevet 11. mars 2016 Kan han være homofil? På vei utav skapet? Eller usikker på om han er homofil kanskje ? Anonymous poster hash: ae25c...6da
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #59 Skrevet 11. mars 2016 Tusen takk for et langt og utfyllende svar virkelig. Jeg setter veldig stor pris på det. Virkelig. Så godhjertet og vise så medmenneskelighet og svare meg gang på gang. Jeg skal ta meg en tur og snakke me fvk. Jeg trenger det! Og ja er nokfullt mulig at jeg skriver mer her inne. Og ja han vil nok si de samme ordene om og om igjen. Og jeg er frem og tilbake og like langt. Ja du sier noe der om hvor er bena i nesen som jeg snakker om. Ja du har helt rett! Jeg skal prøve ta meg sammen og snakke med profesjonelle om dette. Men jeg lever nok i fornektelse. Tanken på skilsmisse skremmer meg og jeg klamrer meg til de ordene jeg liker og høre og glemmer og se realiteten i øynene. Jeg vet dette delvis.. Men vil på en måte ikke innse at det kan være tilfellet... Off dette er veldig tungt . Unner ikke min værste fiende dette engang. Håper dere alle som Jar svart meg spesielt du som svarer mange ganger får det beste livet du ønsker. Fordi du er så god i deg. Tusen takk ❤️ Anonymous poster hash: 6c152...aae
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #60 Skrevet 11. mars 2016 Jeg har gjort meg selv om til en dørmatte. Og gitt fra meg all kontroll. Jeg vil ta tilbake kontrollen sakte men sikkert. Det er mitt liv og man vet aldri når ens tid er over. Så jeg skal prøve gjøre det beste utav min situasjon ( lettere sagt enn gjort) men jeg vet det må gjøres. Jeg må prøve og sette ned foten. Og når jeg gjør dette må jeg også være forberedt på at han ikle vil si noe imot heller. Og kansje føle seg lettet siden da blir det mitt valg og ikke hans på en måte. Selv om han nok har tatt er valg men ikke vil si det enda. Med ord iallefall.så jeg skulle gjerne ønsket at han fikk kjenne på den panikk angsten ved og miste noe og at han kunne " løpt" etter meg og jeg satt igjen med valget. Slik han fikk kjenne litt på det. Jeg ønsker han ikke noe vondt , men samtidig vil jeg han skal kjenne på sorgen og savnet og virkelig kjempe. Men det er bare en fantasi og vil nok aldri skje. Så jeg skal prøve jobbe litt gjennom følelsene mine og rett og slett bli litt kald. Fryse hjertet mitt ned litt. Anonymous poster hash: 6c152...aae
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #61 Skrevet 11. mars 2016 Haha det med homofil er faktisk en tanke som har slått meg, men tror ikke det. Han er veldig glad i jenter . Anonymous poster hash: 6c152...aae
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #62 Skrevet 11. mars 2016 Men han er veldig ordentlig og flink til og kle seg. Veldig lett og bli kjent med og første gang jeg traff han var han en veldig god guttevenner type. Og lett og snakke med. I hans kultur er det faktisk veldig stygt og være homo. Men hadde han vært det så hadde det nesten føltes bedre på en måte. Da hadde alle brikker falt på plass. Så det får meg litt til og lure også. Kansje han kan være det. Da hadde jeg følt meg litt stygg faktisk slik jeg har presset han. Siden han sier mye at det ikke er noe galt med meg men at det er noe galt med hans hode.men han er nok ikke det men det hadde gitt litt mening. Anonymous poster hash: 6c152...aae
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #63 Skrevet 11. mars 2016 Tusen takk for et langt og utfyllende svar virkelig. Jeg setter veldig stor pris på det. Virkelig. Så godhjertet og vise så medmenneskelighet og svare meg gang på gang. Jeg skal ta meg en tur og snakke me fvk. Jeg trenger det! Og ja er nokfullt mulig at jeg skriver mer her inne. Og ja han vil nok si de samme ordene om og om igjen. Og jeg er frem og tilbake og like langt. Ja du sier noe der om hvor er bena i nesen som jeg snakker om. Ja du har helt rett! Jeg skal prøve ta meg sammen og snakke med profesjonelle om dette. Men jeg lever nok i fornektelse. Tanken på skilsmisse skremmer meg og jeg klamrer meg til de ordene jeg liker og høre og glemmer og se realiteten i øynene. Jeg vet dette delvis.. Men vil på en måte ikke innse at det kan være tilfellet... Off dette er veldig tungt . Unner ikke min værste fiende dette engang. Håper dere alle som Jar svart meg spesielt du som svarer mange ganger får det beste livet du ønsker. Fordi du er så god i deg. Tusen takk ❤️ Anonymous poster hash: 6c152...aae Jeg har masse forståelse for at dette er tung for deg, HI. Men måten du lever på nå er du prisgitt en mann som ikke gir deg noe. Det er ikke rart at du utsetter å ta tak i ting, det er en normal reaksjon på mange områder. Men uansett hvor mye du vil dette forholdet, så må begge to ville det. Og helt ærlig, hvis det likevel skulle være et håp for dere to (noe jeg dessverre ikke tror) så tror jeg den eneste muligheten for dere er om du får hjelp til å klarne tankene og følelsene dine og få hjelp til å se situasjonene slik de faktisk er når de er der, ikke hva du ønsker dem å være. Blir du tryggere på deg selv i denne situasjonen, da kan du stille mer konkrete krav til ham også. Slik det er nå gjør du deg selv hjelpesløs. Det er ikke stygt ment, men det å være en nikkedukke og hjelpesløs, det er ikke noe menn ønsker seg - ikke normale menn. Denne mannen falt for deg da du turde vise mer av hvem du er, da du hadde mer bein i nesa. Finn tilbake til deg selv nå - og det tror jeg du trenger litt hjelp til akkurat nå når ting er så vanskelig. Og når du får den hjelpen, da finner du ut hvor du selv står, om du vil gi ham flere sjanser. Og ikke minst, du vil ikke være redd for å stille krav til ham, for du vil se hva som vil fungere for deg og ikke. Da tar du tilbake kontrollen over livet ditt, for da er det du som setter premissene - enten blir det slik og slik, og dere jobber konstruktivt og målrettet med forholdet, eller så er det ikke noe forhold lenger. Da er det han som må ta stilling, da er det han som må svare - er han villig til å jobbe med forholdet, eller er han det ikke? For en ting er sikkert - ingenting vil endre seg av at han har pause fra ekteskapet når han ikke er villig til å gjøre noe for å få forholdet til å fungere, dvs. villig til å ta ansvar, være til stede, slutte å leve singellivet ukesvis hvert år. Om han er villig til å jobbe med forholdet og endre det han må endre (og du er villig til det samme) og dere gjør det i parterapi sammen, da er det kanskje et håp for dere. Men han har jo ikke villet gjøre noe av dette.... Jeg vet det jeg skrev i forrige svar trolig gjorde det tungt for deg, Hi. Men jeg gjorde det bare for å vekke deg litt. Det er naturlig å ikke ville gå inn i den smerten du vet kanskje ligger foran deg. Men ved ikke å gjøre det så seigpiner du deg selv og mister enda mer av deg selv. Og det tror jeg ikke du vil, for da blir alt enda tyngre etterhvert. Du må finne tilbake din den dama med bein i nesa som ikke ville funnet seg i å bli behandlet så dårlig! Du må ha noen å gråte med, å rase med, å tenke sammen med, noen som kan hjelpe deg til å vurdere og analysere situasjonen som helhet og alt som skjer fremover på en nøytral måte. Og den hjelpen kan du få på fvk. Så ring fvk mandag med mål å finne tilbake til deg selv Klem fra meg som innimellom sparker deg litt bak Hold troen på at du vil få et godt liv igjen, Hi, uansett hva fremtiden bringer deg! Anonymous poster hash: 84eae...4c8
Gjest Antarctica Skrevet 11. mars 2016 #64 Skrevet 11. mars 2016 Men han er veldig ordentlig og flink til og kle seg. Veldig lett og bli kjent med og første gang jeg traff han var han en veldig god guttevenner type. Og lett og snakke med. I hans kultur er det faktisk veldig stygt og være homo. Men hadde han vært det så hadde det nesten føltes bedre på en måte. Da hadde alle brikker falt på plass. Så det får meg litt til og lure også. Kansje han kan være det. Da hadde jeg følt meg litt stygg faktisk slik jeg har presset han. Siden han sier mye at det ikke er noe galt med meg men at det er noe galt med hans hode.men han er nok ikke det men det hadde gitt litt mening. Anonymous poster hash: 6c152...aae Om det nå er sånn eller slik, ja, kanskje er han på vei ut av skapet, og kanskje er kompisturene mer enn kompisturer, og kanskje ditt eller datt: hvorfor skal du betale prisen for hans livsløgn? Hvorfor skal du og barna være et skalkeskjul? Tror du trenger å få åpnet øynene og se at man ikke er sånn mot noen man er glad i. Slutt å fore den tanken, han er jo ikke glad i noen av dere slik som han holder på. Dere er bare et alibi, da.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #65 Skrevet 11. mars 2016 Tusen takk 😘 Jeg er glad for at noen gir meg et spark bak og sier det som det er. Jeg trenger og høre det og det setter seg fast i hodet og jeg bygger videre på dette. Så jeg skal ta den tlf på mandag slik jeg kan snakke med noen der. Og som du sier der er seigpining der jeg holder på med. Og magefølelsen min forteller meg alt det du har sagt. Han er ferdig han vil ikke mer. Og så prøver jeg fornekte dette og gjør egentlig saken mye verre for meg selv. Noen dager føler jeg meg sterk og andre dager svak. Og så kan jeg føle meg sterk en dag og etter en samtale med han ( hvis noe er blitt sagt som jeg ikke helt kan fordøye) så drar det meg ned igjen og jeg er like langt. Nei jeg nekter og la andre få styre min lykke og mitt liv. Enten vil du være en del av mitt liv eller ikke. Så får han ta konsekvensene av sitt valg. Det som er vanskeligst oppi dette er barna. Får vondt av og tenke på de. Det sårer meg mest. De fortjener det aller beste. Men er ikke alt jwg kan styre så jeg må skape det beste jeg kan for dem. ( det gjør jeg såklart etter beste evne) tusen takk nok en gang ❤️ Dette skal jeg prøve ta tak i. Anonymous poster hash: 6c152...aae
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #66 Skrevet 11. mars 2016 Ta den telefonen til fvk mandag, Hi, da er du godt i gang med å ta tilbake kontrollen over ditt eget liv! Oppdater oss gjerne når du har fått en dato for time til fvk Ha en best mulig helg Anonymous poster hash: 84eae...4c8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #67 Skrevet 11. mars 2016 Tusen takk det skal jeg gjøre 😘 Ha en fin helg ❤️ Anonymous poster hash: 6c152...aae
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #68 Skrevet 17. mars 2016 Har bestilt time hos fvk. Blir neste uke. Men imellomtiden har han kommet veldig ofte på besøk her og har sovet også hos barna. Og kommer vel egentlig og går som han vil. Vi har sett film sammen noen kvelder. Men samtidig trenger han enda tid. Føler meg litt tråkket på og jeg lar han jo gjøre det også. Vi hadde en tulle diskusjon der jeg sa jeg skulle finne meg en mann og han sa han at ja men barna skulle ikke møte han og det samme gjaldt han hvis han fant en dame sa han. Og jeg sa Ok så du er bare her ofte pga barna og du vil finne en dame. Så sa han nei det ville han ikke. Men han sa det pga jeg nevnet en mann. ( har ingen mann eller er ikke på let etter noen heller , men jeg tester han på alle slags mulige måter) så sa han da skulle han gå til familievernkontoret og kreve 50/50 med et smil om munnen. Jeg sa det får du aldri du har de jo aldri ellers engang. Og han sa jo det skulle han ordne han kunne bare få mange ( falske vitner) og jeg sa men jeg har isåfall mange ekte vitner på at jeg alltid er der for dem. Han sa dette på en " tulle de og smilende måte" men samtidig så ligger det nok noe i det iogmed at han har nevnt det i en krangel en tid tilbake. Og så ble jeg såret igjen. Fordi da virker det ikke som han vil prøve noe med meg. Selv om han for tiden insiterer på at han vil ha oss tilbake. Og på noen områder virker det som han gjør en innsats og på andre områder ikke. Så jeg er egentlig dritt lei hele situasjonen !!! Føler meg så lite verdt i hans øyne. Han sier med ord jeg betyr alt og han er så glad i meg men handlingen er en annen. Eller litt frem og tilbake. Jeg er litt bitter over at han i det hele tatt separerte seg fra meg. Han sier at for at han skulle kunne få tid alene så så måtte jeg ha økonomisk støtte i mellomtiden. Han viser en godvilje for tiden på noen områder prøver vise følelser på en måte. Og samtidig så lever han med oss men samtidig ikke Anonymous poster hash: 6c152...aae
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #69 Skrevet 17. mars 2016 Har bestilt time hos fvk. Blir neste uke. Men imellomtiden har han kommet veldig ofte på besøk her og har sovet også hos barna. Og kommer vel egentlig og går som han vil. Vi har sett film sammen noen kvelder. Men samtidig trenger han enda tid. Føler meg litt tråkket på og jeg lar han jo gjøre det også. Vi hadde en tulle diskusjon der jeg sa jeg skulle finne meg en mann og han sa han at ja men barna skulle ikke møte han og det samme gjaldt han hvis han fant en dame sa han. Og jeg sa Ok så du er bare her ofte pga barna og du vil finne en dame. Så sa han nei det ville han ikke. Men han sa det pga jeg nevnet en mann. ( har ingen mann eller er ikke på let etter noen heller , men jeg tester han på alle slags mulige måter) så sa han da skulle han gå til familievernkontoret og kreve 50/50 med et smil om munnen. Jeg sa det får du aldri du har de jo aldri ellers engang. Og han sa jo det skulle han ordne han kunne bare få mange ( falske vitner) og jeg sa men jeg har isåfall mange ekte vitner på at jeg alltid er der for dem. Han sa dette på en " tulle de og smilende måte" men samtidig så ligger det nok noe i det iogmed at han har nevnt det i en krangel en tid tilbake. Og så ble jeg såret igjen. Fordi da virker det ikke som han vil prøve noe med meg. Selv om han for tiden insiterer på at han vil ha oss tilbake. Og på noen områder virker det som han gjør en innsats og på andre områder ikke. Så jeg er egentlig dritt lei hele situasjonen !!! Føler meg så lite verdt i hans øyne. Han sier med ord jeg betyr alt og han er så glad i meg men handlingen er en annen. Eller litt frem og tilbake. Jeg er litt bitter over at han i det hele tatt separerte seg fra meg. Han sier at for at han skulle kunne få tid alene så så måtte jeg ha økonomisk støtte i mellomtiden. Han viser en godvilje for tiden på noen områder prøver vise følelser på en måte. Og samtidig så lever han med oss men samtidig ikke Anonymous poster hash: 6c152...aae Jeg er glad for at du har bestilt deg time til fvk, HI - veldig glad for det! Denne mannen er ikke noe å samle på. Nå har han også begynt å true deg. Hvis du ikke gjør som han vil, da skal han ta fra deg barna. Det er det han sier til deg. Og det er ikke noe en mann som er glad i deg og barna vil si. Jeg synes du fra og med i dag skal si at han ikke lenger får sove over, selv ikke inne hos barna. Vil han ha barna på overnatting så får han ha det i sin nye leilighet! Det er nok nå! Han bruker enhver mulighet for å manipulere deg. Jeg synes du skal åpne øynene dine og se at selv om han skulle ville ha deg tilbake, så vil han aldri bli bra for deg. Han viser jo helt tydelig at han ikke har tenkt å endre seg. Og nå skal han true deg til å gjøre som han vil. Mannen din er en god gammeldags drittsekk, og han manipulerer deg hele tiden, nettopp for å forvirre deg. For når du veksler mellom å ville ha ham tilbake og det å kjefte på ham og si at du ikke vil ha ham... da fortsetter han å kontrollere deg, han holder deg i en konstant tilstand av usikkerhet. Et sted han ikke kan finne det - før en loggbok. Og start NÅ! Skriv dato og klokkeslett for at han sa det med at han skal skaffe falske vitner for å få barna. Før ned krangler og alt slikt manipulerende han sier. Og se for all del til at du nå søker Nav om å ordne med bidrag! Denne mannen må stilles til ansvar for det som faktisk ER hans ansvar. Pr. i dag tar han ikke noe som helst ansvar for noe som helst - aller minst deg og barna. Du er grei å ha når han ikke har noe mer spennende på tapetet (og det er jo vanskelig å finne på så mye spennende når han har mindre penger nå pga. arbeidsløsheten), men den mannen vil aldri bli en stabil familiefar og ektemann. Sett grenser for deg selv. Det er ikke bra for deg at han er der og ser film etter at barna er lagt. Det er ingen grunn for at han er der etter at barna er lagt. Enda mindre grunn til at han skal overnatte. Men jeg vil tro det er praktisk for ham for å spare litt mer penger til middag og frokost... Håper du ikke må vente for lenge til timen din til fvk Anonymous poster hash: 84eae...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå