Gå til innhold

Ukepenger til 14 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

1000 er mye penger men da har vel gutten det han trenger og slipper å be om mere penger.

Du sier han trener 9 ganger i uken, så jeg går ut ifra at han ikke har tid til en ekstrajobb.

Jeg hadde glatt betalt min 14 åring det samme om han trente masse og gjorde det bra på skolen. Så sant jeg hadde råd, selvsagt.

Tror ikke at barn som får mye penger og støtte hjemme vil "falle igjennom" når de selv skal ordne seg med jobb og utgifter. Tvert imot tror jeg at mange som får mye hjemme vil klare seg svært bra senere.



Anonymous poster hash: 22417...1a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter fikk 1000 kroner pr måned i den alderen. Vi hadde ikke noen avtale om hva pengene skulle brukes på. Jeg synes ikke det er mye, 250 kroner i uka. Og hvis hun bruker noen hundrelapper på klær eller sminke blir det ikke mye igjen.

Skrevet

 

1000 er mye penger men da har vel gutten det han trenger og slipper å be om mere penger.

Du sier han trener 9 ganger i uken, så jeg går ut ifra at han ikke har tid til en ekstrajobb.

Jeg hadde glatt betalt min 14 åring det samme om han trente masse og gjorde det bra på skolen. Så sant jeg hadde råd, selvsagt.

Tror ikke at barn som får mye penger og støtte hjemme vil "falle igjennom" når de selv skal ordne seg med jobb og utgifter. Tvert imot tror jeg at mange som får mye hjemme vil klare seg svært bra senere.

 

Anonymous poster hash: 22417...1a4

Hei

Nei han har ikke tid til å jobbe i helger. Han trener både lørdag og søndag.

Jeg tror heller ikke barn som får 1000 kr i mnd blir helt umulige i forhold til de som får 200 kr i mnd. Tror det er andre ting som evnt påvirker det.

hi

 

 

Anonymous poster hash: bcfba...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...