Gå til innhold

Blir helt sprø!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann kan ikke snu seg rolig i sengen, han må hoppe skikkelig rundt med rumpa først, så ryggen og bena etterpå. Tre hopp!!! Siden det er nesten 50 kg i forskjell på oss, så hopper jeg også i senga samtidig! Av og til føles det som jeg er på båttur i urolig sjø.

Anonymous poster hash: 8d4ac...e24

Hahaha! Fantastisk 😂

Anonymous poster hash: 79322...be8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, fantastisk!

-min finner heller aldri noe, og beskylder meg alltid for å ha rotet det vekk. Han er 100% overbevist om det på ordentlig altså.

-finner da så klart aldri rene sokker til seg selv heller (de ligger i en haug på vaskerommet), så ender nesten daglig opp med enten mine eller ungene sine sokker! Ungene bruker str 28, jeg str 36. Han bruker 45! Dermed blir absolutt alle sokker i hjelslitt på kort tid, for han har så mye træl under føttene sine!

-husker aldri noe, så jeg har blitt føre var og minner han på ting. Ergo har jeg blitt den masekjerringa og får kjeft for at jeg masse daglig

Kunne ha fortsatt i 1 time til, minst!

Anonymous poster hash: 1f515...9ee

Skrevet

Når jeg leser her blir jeg takknemlig for min flinke mann 😊

Men ting som irriterer meg:

- skrur aldri igjen dusjen skikkelig, så det står å drypper hele dagen. Sier i fra innimellom, men d skjer uansett.

- puster høyt når han sover. Og når jeg endelig har funnet meg en god stilling, snur han seg mot meg i søvne og puster høyt dårlig ånde rett i ansiktet mitt.

- skrur ikke igjen bruskorka hardt nok, så kullsyra siver ut.

Anonymous poster hash: 27db6...619

Skrevet

Mannen min puster ekstremt høyt når han hører på musikk gjennom headsettet, noe han gjør hele tiden. Da begynner han å puste i takt med musikken. Puustingen går dermed over i både stønning og pesing. Høres ut som han spiser sjokolade og runker samtidig. Er utrolig, vannvittig irriterende, og det får fram det verste i meg.

Men det er litt morsomt også. Jeg vet nemlig at han alltid hører på musikk på bussen. Han er nok et samtaleemne der 😂😂

Skrevet

Hopping og "dansing" i senga er velkjent. Jeg pleier å legge meg først, når mannen kommer, hiver han seg i senga og hopper fra side til side (for å selv finne ei god stilling). Jeg ligger også da og hopper😡

Snorker og puster HØYT😡

Klarer ikke lukke dører eller slukke lys. At vi bruker mer enn nødvendig av strøm til å varme opp rom som kan stå kalde (boder) eller til lys i boder vi er i 1 gang i måneden spiller visst liten rolle😡

Tyrkisk-pepper: Mannen elsker dette. Problemet er at han slafser verre. Og han suger/blåser pulveret ut av dropsene. Et sirkus hver gang tyrkisk pepper er i hus😡

Vi kan ikke ha godteri i hus. Jeg prøver å handle en gang i uka. Da må jeg også handle inn lørdagsgodt til ungene. Jeg spør mannen om jeg skal handle inn litt godt til ham, men får alltid til svar at "han skal ikke ha noe søppelmat". Men det er bare å kutte ut å kjøpe inn lørdagsgodt før lørdagen😡

Han prater høyt i telefonen, og går heller ikke et annet sted. Selv om vi har gjester, tar han gledelig tlf og sitter i sofaen og prater og ler der. Vi andre får ikke sagt noe, fordi vi hører kun ham😡

Det er så mye irriterende med mannen min. Dette over hadde vært bagateller om det ikke var for alle løgnene i tillegg..

Anonymous poster hash: 38824...18d

Skrevet

Hvis vi skal ha besøk om et par timer og huset trenger litt rydding, så kan han finne på å vaske kjøleskapet eller arkivere regninger alfabetisk. For her skal ikke noe feies under teppet eller ikke gjøres skikkelig. Han ser ikke 100 skopar i gangen eller alle lekene som flyter på gulvet.

Når han vasker kjøkkenbenken, så flytter han på alle ting, men han rydder ikke. Så når kjøkkenet er ferdig ryddet etter hans standard står det fremdeles en smørpakke, barnas matbokser og drikkeflasker og pynter opp på benken.

I tillegg tramper han når han går, smeller igjen dører og er alltid treig!

Anonymous poster hash: 8465c...e6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...