Gå til innhold

Blir helt sprø!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere sliter med bagateller, jenter... Min mann KAN IKKE å vaske klær, men han gjør det sp gjerne... Har ikke tall på hvor mange klesvasker han har herpa. I beste fall kan klærne reddes, men ikke i nærheten av alltid. 😖

 

Jeg kjenner jeg lett kunne levd med en slurper...

 

Anonymous poster hash: fc52e...714

Bytt lås på døra til vaskerommet! Evt hengelås på vaskemaskinen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann leiter stadig etter ting han ikke vet hvor han har lagt. Han åpner omtrent alt av skuffer og skap, men lukker ingen igjen etterpå. Ser rimelig fint ut (ligner innbrudd) hver gang han ikke finner noe (som er relativt ofte)....

 

Anonymous poster hash: e02ea...064

Skrevet

Min mann biter negler og det gjør meg gal. Han lar brusflasker med kun bånnslam i bli liggende i kjøleskapet også åpner han en ny. Han kan kle av seg i alle rom i huset, og det kan ligge boksere midt i gangen og ønske meg Velkommen hjem. Han smatter også innimellom. Han spiser skinke rett fra pakken, og da gjerne alle sammen, så jeg er heldig om jeg får en til brødskiva.

 

Anonymous poster hash: 810e9...02f

Skrevet

Denne tråden tar DIB til høyder. Jeg elsker dere!

Skrevet

Min putter brus-rester i kjøleskapet. Vi snakker dråper. Rekorden er 5flasker! Jeg spurte syrlig om han sparte til en slurk...

Skrevet

Min rydder garasjen. Det vil si han kaster ut alt han ikke vil ha og legger det i en haug utenfor garasjeporten. Der blir det liggende (når jeg streiker). Ser ut som en sigøynerleir når han har vært på ferde. Et par ganger har jeg bare lempet alt tilbake igjen. Og slik har vi det gående.

 

Anonymous poster hash: 10f6e...fa4

Skrevet

Min klør seg på pikken og lukter på hånda etterpå. I say no more...

 

Anonymous poster hash: 600e3...966

Skrevet

Min er allergisk mot å putte ting i oppvaskmaskinen. Alt må mellomlagres på kjøkkenbenken. Samme med pant og tomflasker. Ser veldig ryddig og fint ut...

 

Anonymous poster hash: b1bd2...35e

Skrevet

Hahaha! Elsker denne tråden!

Har forøvrig et par saker til. Min er så morsom når tlf ringer, og det er noen han ikke kjenner. Han tar telefonen, og begynner å småløpe rundt i stua mens han snakker. Blablabla. Kikker ut av vinduet. Blablabla. Småløper bort til kjøkkenet. Osv. Det er en komisk situasjon å bevitne.

Flere har nevnt det allerede, men han tror også han "rydder." Spurte han senest igår om hvorfor han stabler tårn av skitne kopper og tallerkner på benken over oppvaskmaskinen, men han svarte bare pfft.

 

Anonymous poster hash: e7811...1f8

Skrevet

Min snakker så høyt i mobilen at man skulle tro han snakket med noen i kina med dårlig dekning... Å så ler han masse veldig høyt samtidig som han brøler i mobilen... arg... Om jeg kommenterer det forstår han ikke hva jeg snakker om, han, mener selv han snakker helt normalt :danse:



Anonymous poster hash: d370f...6ac
Skrevet

Min blir bare fryktelig irriterende en gang i mnd, i ca 1 uke. Fatter det ikke, han er verdens greieste mann, men så, så ser jeg svart når han puster/spiser/er på do/subber og andre ryggkriblende irriterende ting!!😡 Mulig det har med PMS å gjøre, men jeg er usikker da det kan umulig bare være meg, det er jo han som irriterer. Han puster så HØyT!! Hører hvert nesehår bevege seg der inne, svisj svisj

 

Anonymous poster hash: c5218...f01

Skrevet

Min mann puster igså høyt. Men mest irriterende er når han blir spurt om å gjøre noe han egentlig ikke vil, da lener han seg litt bakover og gjør en sånn "neimen om det lar seg gjøre, og lar det seg gjøre blir det iallefall faen sp vanskelig" mine, samtidig som han "rensker tennene" med tunga. Jeg får utslett hver gang.

Skrevet

Ja! Min legger alltid tom emballasje i stuen! Sykt irriterende! Han handler alltid så mye og emballasjen blir alltid liggende igjen, uansett om det er en liten dings til et eller annet eller om det er et IKEA møbel. Blir gal!

 

Anonymous poster hash: af137...69b

Skrevet

Åååh, jeg kom på to ting til! Min mann som egentlig er skikkelig ryddefrik ROTER så ekstremt når han lager middag. Han lar ALT av kasseroller, emballasje og annet som kanskje brukes underveis ligge på kjøkkenbenken. Han bare dekker på bordet og maten, så ser kjøkkenet helt utbombet ut mens vi spiser. Jeg blir gal! Det tar da ikke mange kreftenen ekstra å hive de skittene tingene i oppvasken og kaste i søpla mens man lager mat! Hvorfor må alt ligge på benken?!

 

Ja, og så finner han ingenting! Han er verdens verste til å lete etter noe. Han kan bruke en hel dag på å lete etter noe, så tilbyr jeg meg å hjelpe og vips - det tar to min så er det funnet. Jeg aner ikke hvorfor han er så blind! Det ligger som regel rett fremfor ham!

 

Anonymous poster hash: 44f0c...992

Skrevet

Min mann plystrer ALLTID! 😤

 

Anonymous poster hash: 67d78...090

Skrevet

Jeg er stadig vekk irritert over at mannen puster/har puls/eksisterer, men liker han litt innimellom.

 

Han samler alt tøy, nyvasket og skittent sammen i en stor haug på gulvet. Denne haugen skyver han frem og tilbake når han støvsuger for da blir det rent.

 

Han er fullstendig ute av stand til å putte klær oppi skittentøyskurven, men kan på en god dag legge en stor haug oppå den.

 

Fra han går med på å støvsuge/ta ut søppel/tømme oppvaskmaskin går det i gjennomsnitt 5-7 dager før han gjør det.

 

Når han skal gå ut med søpla tar han posen med søppel og setter den i gangen oppå varmekablene ett døgn eller to. Deretter setter han det gjerne rett utenfor døra til det er nok til å fylle en hel søppelsekk. Så står søppelsekken der frem til det er ett yrende dyreliv i og rundt den.

 

Når han "rydder" surrer han rundt og kjefter på meg fordi jeg roter så mye. Med hans ting.

 

Når han tilbyr seg å skifte på senga betyr det at han tar av dyne og putetrekket sitt og legger det i en haug i senga.

 

Han samler søppel og oppvask på benken så jeg lurer litt på om han er redd for å fylle ting rett og slett. 😂

 

 

 

 

Anonymous poster hash: d58ea...c5c

Skrevet

Min er lat. Så ufattelig, deprimerende lat at jeg noen ganger har lyst til å dytte ham ned trappa og innkassere forsikringspengene på ham, bortsett fra at han er så jævlig lat at han garantert ikke har betalt inn det han skal uansett.

 

Eksempler: Vi har ikke hatt ordentlig lys på badet på et års tid. Vi har ikke hatt fungerende vask på den ene doen på over to år. En gang jeg ba ham bytte lyspære i gangen tok det faenmeg tre måneder før det ble gjort (jeg gjør det meste selv, men kan ikke balansere i høyden).

 

Og hva gjør han? Joda, han sitter bare på ræva og har verdens beste tid. Græææhl!!!

 

Anonymous poster hash: 0b073...c81

Skrevet

Min ligger og ronker ved siden av meg, så senga rister. Han vet jeg er våken. 😤

 

Anonymous poster hash: b0597...9e0

Gjest Antarctica
Skrevet

Min snorker. Noen ganger vurderer jeg drap ...

Skrevet

Min gnisser tenner og snakker/roper i søvne, og snorker noe vanvittig. Hjelper ikke å daske til han heller, snur seg bare på andre siden og fortsetter galskapen.

Skrevet

Min ligger og ronker ved siden av meg, så senga rister. Han vet jeg er våken. 😤

 

Anonymous poster hash: b0597...9e0

Hahah. Du som har tatt over exen min? 😂

 

 

 

Anonymous poster hash: 79322...be8

Skrevet

Fantastisk!😄

 

Min har problemer med å finne søppelbøtta ved siden av stellebordet.

Tissebleier blir lagt på benken ved siden av, og ligger der til jeg kaster de.

Jeg satte bøtta oppå benken, bleiene ble fortsatt liggende på benken ved siden av😔

 

Han har en egen evne til å finne sokker som ikke hører sammen, men bare til seg selv.

Uansett situasjon har han to forskjellige sokker...

 

Han åpner alltid nytt pålegg, selv om det ligger åpner der fra før.

Feks hvis vi har to pakker skinke, og den ene pakken er åpnet, så åpner han den andre.

Selv om det som allerede er åpnet ligger øverst.

 

 

 

Anonymous poster hash: bcfdf...c97

Skrevet

 

Min snakker så høyt i mobilen at man skulle tro han snakket med noen i kina med dårlig dekning... Å så ler han masse veldig høyt samtidig som han brøler i mobilen... arg... Om jeg kommenterer det forstår han ikke hva jeg snakker om, han, mener selv han snakker helt normalt :danse:

 

Anonymous poster hash: d370f...6ac

 

 

He he he, det gjør min mann også. Når jeg snakker med han på telefonen, må jeg holde telefonen langt bort fra øret, da det gjør vondt å høre på den ropingen i øret.

 

Anonymous poster hash: 8d4ac...e24

Skrevet

Min mann kan ikke snu seg rolig i sengen, han må hoppe skikkelig rundt med rumpa først, så ryggen og bena etterpå. Tre hopp!!! Siden det er nesten 50 kg i forskjell på oss, så hopper jeg også i senga samtidig! Av og til føles det som jeg er på båttur i urolig sjø.



Anonymous poster hash: 8d4ac...e24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...