Gå til innhold

Blir helt sprø!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen hamrer sånn på tastaturet når han skriver! Og så holder han pusten når han skriver og slipper pusten i korte stønn.

Jeg har vondt i ryggen av irritasjon. Han har ødelagt flere tastatur, men nekter for at han skriver hardt.

Måtte bare få det ut!!!

Anonymous poster hash: 0e928...afa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må dere sitte i samme rom da?

Jeg sitter foran tv'n, og han skal absolutt sitte i sofaen ved siden av..

Ikke noe big deal, jeg har pms og er sur for alt 😂

Skrevet

Min har rastløse bein og ligger å rister som en tulling i sofaen her. Hele sofaen rører på seg 😠 Jeg føler med deg!!

Anonymous poster hash: e1008...21d

Skrevet

Min mann slenger igjen ytterdøra så heile huset rister og lyspærene i gangen går. Dørhåndtak blir alltid slarkete. Får krupp kvar gong han går ut! (Han er ikkje sint, berre gidd ikkje stenge den på vanlig måte...) Ellers er han super altså:-)

Anonymous poster hash: f2aff...a91

Skrevet

Min man slafser og smatter. Er til å bli gaaal av!!!

Anonymous poster hash: add26...6c5

Skrevet

Min SPISER så høyt! Man hører slafsingen lang vei! Jeg blir så sprø av det, noen ganger må jeg bare gå en tur på kjøkkenet for jeg er på nippet til å slå til ham. Blir så irritert av de lydene! 

Anonymous poster hash: 44f0c...992
Skrevet

Haha, vondt i ryggen av irritasjon :)

Egentlig er det et under at det ikke skjer flere mord når man tenker på hvor mange pms-perioder man går gjennom iløpet av et samliv.

Skrevet

Min skrur alltid av den ene lyset på badet. Bare det ene. HVORFOR DET??! (Ja, jeg vet. Er det ikke verre enn det, er det ikke så ille. ;) )

Anonymous poster hash: e7811...1f8

Skrevet

Egentlig er det et under at det ikke skjer flere mord når man tenker på hvor mange pms-perioder man går gjennom iløpet av et samliv.

Haha, ja sant det. Sitter selv med pms og jeg kunne spist han opp til tider bare for at han er i samme rom :P Huff, prøver så godt jeg kan å skjerpe meg :)

Anonymous poster hash: b97ff...e05

Skrevet

Min man klapper sammen tennene hardt så du hører ett "kakk". Han svelger også veldig HØYT😂

Kjenner jeg elsker denne tråden litt😀

Anonymous poster hash: d6199...d43

Skrevet

Min tror han rydder når han legger ting litt nærmere der de hører til. For eksempel har han da altså "ryddet" en skitten tallerken om han har flyttet den fra salongbordet til spisebordet, fordi sistnevnte er nærmere kjøkkenet. Han er også en mesterstabler når det kommer til hvor høyt over søppelbøtten søppelet kan rage før han (aldri) bytter pose :P

Anonymous poster hash: a7b47...fba
Skrevet

Det hadde gjort seg med et ørlite drap av og til. En spade fint plantet rett i fleisen for eksempel. Eller et grillspyd inn ene øret og ut det andre. Ja, jeg har fantasert! Jeg bor med en smatter og i tillegg så smatter han på innbilt mat i søvne. Gaaah!

Anonymous poster hash: 26fc2...a7c

Skrevet

Min mann slenger igjen ytterdøra så heile huset rister og lyspærene i gangen går. Dørhåndtak blir alltid slarkete. Får krupp kvar gong han går ut! (Han er ikkje sint, berre gidd ikkje stenge den på vanlig måte...) Ellers er han super altså:-)

Anonymous poster hash: f2aff...a91

Akkurat sånn holder min samboer på også. Smeller igjen ytterdøra så utelysene går,det klirrer i glassene i vitrinskapet i stua og det kommer vibrasjoner fra ytterdøra og inn i stua der jeg sitter.

Han er ikke sur, er bare det at han ikke gidder å lukke døra på vanlig måte. Lettere å bare slenge den igjen. Ødelagt to dører allerede da det var umulig å lukke de uten å låse pga for høy medfart.

Anonymous poster hash: 2a337...239

Skrevet

Skraper med bestikk på fatet så det blir sånn forferdelig lyd..jeg blir aggressiv av det. Kjøper snart inn kun pappfat.

Anonymous poster hash: b647b...b5e

Skrevet (endret)

Min tror han rydder når han legger ting litt nærmere der de hører til. For eksempel har han da altså "ryddet" en skitten tallerken om han har flyttet den fra salongbordet til spisebordet, fordi sistnevnte er nærmere kjøkkenet. Han er også en mesterstabler når det kommer til hvor høyt over søppelbøtten søppelet kan rage før han (aldri) bytter pose :PAnonymous poster hash: a7b47...fba

Eg har prøvd å forklare mannen i årevis at han rotar, men har ikkje klart å forklare det skikkelig. Men fyrste setninga di traff MIDT i blinken! Så tusen takk 😀👍 Endret av Nebbdyret
Skrevet

Her blir tom emballasje liggende igjen på benken. Når han tar med skittentøy fra badet til vaskerommet, tar han ofte bare med sitt eget. Tallerkener og glass blir "ryddet" fra bordet til kjøkkenbenken, men ikke satt inn i oppvaskmaskinen.

Han har blitt bedre på å ta med skittentøy, men det andre må vi jobbe med.

Anonymous poster hash: 0101b...859

Skrevet

Ånei.. Kom på en til.. Når han har drops i munnen så flyttet han dropset fra den ene siden over til den andre og omvendt til den nærmest er borte. Hører meget godt at dropset treffer 50-80% av alle tennene mens han "holder på".

Han blir irritert på meg fordi jeg tygger drops. Men munnen min er lukket da, hvertfall🙈

For og ikke snakke om når han tygger tyggis. HERREGUUUD! Det slafses! Fort!

Anonymous poster hash: d6199...d43

Skrevet

Min snakker med hele kroppen. Altså bruker armer, bein og hender til når han skal forklare ting. Det er fryktelig irriterende å se på når han prater med andre i telefonen,eller når han prater til meg når jeg er litt hormonell.

Skrevet

Min tar vare på alt mulig. Gamle jakker skjorter som han aldri, aldri kommer til å bruke - tar det med på fire flyttinger. En gammel eske som det var toastjern oppi - ta vare på. Alt skal taes vare på. Jeg blir gal! Da vi flyttet sist kastet jeg ting uten å si det. Som et slitt og fælt Manpower-pledd han ville ha når vi har ca ti andre finere pledd.

Anonymous poster hash: 52ca1...524

Skrevet

Mannen hamrer sånn på tastaturet når han skriver! Og så holder han pusten når han skriver og slipper pusten i korte stønn.

Jeg har vondt i ryggen av irritasjon. Han har ødelagt flere tastatur, men nekter for at han skriver hardt.

Måtte bare få det ut!!!

Mannfolket mitt har begynt å prompe høylytt. :-(

Anonymous poster hash: bb278...871

Skrevet

Min bruker dagslinser og han kaster Aldri emballasjen! Han mener det er fordi han KANKJE kan få bruk for væsken som ligger oppi etter at linsen er tatt på..

Han kaster forøvrig ingenting!! Har t-shorter som det står 1988 på, liksom. Vi drukner i skrap og skrot!😱

Anonymous poster hash: 5669b...e79

Skrevet

Godt at jeg ikke er alene! 😄

Min legger tom emballasje i kjøleskapet. Det er også skikkelig irriterende.. I tillegg til stønning når han hamrer løs på tastaturet 😄

Hi

Skrevet

Min mann har sluttet å lukke skuffer og putte brødet inn i posen etter seg. Dvs, han legger brødet i posen, legger posen åpen i brødboksen og lukker igjen brødboksen. Hvis jeg ikke sjekker ofte nok, blir et nytt brød tørt før kveldsmat. Og han legger hårbørsten til jentungen fra seg på stuebordet på vei inn på badet for å hente tannbørsten hennes. Noen ganger har jeg lyst til å sparke han der det virkelig gjør vondt!

Skrevet

Dere sliter med bagateller, jenter... Min mann KAN IKKE å vaske klær, men han gjør det sp gjerne... Har ikke tall på hvor mange klesvasker han har herpa. I beste fall kan klærne reddes, men ikke i nærheten av alltid. 😖

Jeg kjenner jeg lett kunne levd med en slurper...

Anonymous poster hash: fc52e...714

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...