Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #51 Skrevet 26. januar 2016 Jeg vet ikke hva dere skal bli til, men jeg skal iallfall bli til en diamant 💎 Innebærer kremering og en prosess. Anonymous poster hash: f2205...124 http://www.boredpanda.com/memorial-diamond-cremation-ashes-algordanza/ Anonymous poster hash: f2205...124
sug lut Skrevet 26. januar 2016 #52 Skrevet 26. januar 2016 Kan alltid stole på at bim gir bisarre tanker og mer og mindre nyttig informasjon Sug lut - hvordan sikre at hodet ikke blir brukt som fotball? (var jo derfor hans originale hode ble byttet ut med et vokshode) Anonymous poster hash: 621d7...94a En skikkelig virksom forbannelse. Bedre enn mumiens.
Ophiophagus Hannah Skrevet 26. januar 2016 #53 Skrevet 26. januar 2016 Det nyeste nå er å få liket sitt "stilt ut" i begravelsen som en slags voksduke. Så et bilde fra USA hvor bestemor satt iført solbriller og skinnjakke ved et bord i sin egen begravelse. Stil:) men det koster flust med dollar, og det blir mye styr den siste tiden før man vandrer hen - som hva en skal ha på seg den siste av dager!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #54 Skrevet 26. januar 2016 Jeg skal inn i et glassmonter her hjemme. Skal stå på utstilling.. Orker ikke å bli begravd eller kremert, ikke min greie. Anonymous poster hash: 882a1...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #55 Skrevet 26. januar 2016 Jeg skal inn i et glassmonter her hjemme. Skal stå på utstilling.. Orker ikke å bli begravd eller kremert, ikke min greie. Anonymous poster hash: 882a1...2ec En evig gapestokk med andre ord? Anonymous poster hash: dd7b1...b23
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #56 Skrevet 26. januar 2016 Jeg skal kremeres. Det skal være sikkert altså Anonymous poster hash: 5ff7f...2a0 Har vært tilfeller der mennesker har blitt levende brent. Høres ikke veldig koselig ut det heller. Anonymous poster hash: dec94...a28 Er vel ikke akkurat bedre å bli levende begravd Anonymous poster hash: ef898...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå