☆☆☆ Skrevet 25. januar 2016 #26 Skrevet 25. januar 2016 Jeg skal balsameres, og sitte i titteskap som Jeremy Bentham. Og ikke med vokshode som ham.Eller kanskje kontakte ein god taxidermist?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #27 Skrevet 25. januar 2016 Jeg skal kremeres. Det skal være sikkert altså Anonymous poster hash: 5ff7f...2a0 Har vært tilfeller der mennesker har blitt levende brent. Høres ikke veldig koselig ut det heller. Anonymous poster hash: dec94...a28 Å bli begravd levende er bedre alternativ? Anonymous poster hash: e67fe...d1a Ja? Lokket på kisten knekker jo tydeligvis i følge folk her inne. Anonymous poster hash: dec94...a28 Lokket knekker rimelig raskt pga all jorden over. Det er tynt treverk av den grunn at likt skal råtne raskt...og kisten. Ikke akkurat vanntett heller. Alt er konstruert for at forråtnelsen skal skje raskt Anonymous poster hash: e67fe...d1a Nettopp derfor må det være "bedre" å bli levende begravd enn levende brent! Anonymous poster hash: dec94...a28 Tror du skal søke hjelp hvis du tror det er utbredt at folk blir kremer levendeHvor har jeg skrevet at det er utbredt? Jeg sier det har hendt. Anonymous poster hash: dec94...a28 Høres jo sånn ut. Litt moro at du trodde at kisten var hel nedi der. Du trodde vel at vann og leire ikke siver inn etc? Anonymous poster hash: e67fe...d1a
sug lut Skrevet 25. januar 2016 #28 Skrevet 25. januar 2016 Jeg skal balsameres, og sitte i titteskap som Jeremy Bentham. Og ikke med vokshode som ham.Eller kanskje kontakte ein god taxidermist? Ikke ueffen tanke.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #29 Skrevet 25. januar 2016 Når du er død kan du ikke føle noe, og det bør være likegyldig om kroppen råtner, blir brent, blir spist på av makk, blir mumifisert, nedfryst eller uansett hva. Det naturlige er at den får råtne og bli konsumert av nedbrytende organismer... Skjer med dyr i naturen det... Anonymous poster hash: 982a6...312
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #30 Skrevet 25. januar 2016 Jeg skal balsameres, og sitte i titteskap som Jeremy Bentham. Og ikke med vokshode som ham. Akkurat det har jeg ikke vanskelig for å se for meg 😂 Anonymous poster hash: dec94...a28
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #31 Skrevet 25. januar 2016 Men dere. Skulle man bli begravd levende så vil man uansett dø før lokket rekker å knekke, av oksygenmangel. Så disse mytene om å våkne opp levende og skrape fingrene mot lokket er jo ikke fysisk mulig at skjer. derfor måtte det vært verre å kremeres levende. For det er jo ikke absolutt umulig, selv om sjansen er så forsvinnende liten. Anonymous poster hash: dec94...a28
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #32 Skrevet 25. januar 2016 Når du er død kan du ikke føle noe, og det bør være likegyldig om kroppen råtner, blir brent, blir spist på av makk, blir mumifisert, nedfryst eller uansett hva. Det naturlige er at den får råtne og bli konsumert av nedbrytende organismer... Skjer med dyr i naturen det... Anonymous poster hash: 982a6...312 Jeg er enig med deg. Men tanken på mark er så ekkel 😁 Anonymous poster hash: dec94...a28
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #33 Skrevet 25. januar 2016 Jeg skal kremeres. Det skal være sikkert altså Anonymous poster hash: 5ff7f...2a0 Har vært tilfeller der mennesker har blitt levende brent. Høres ikke veldig koselig ut det heller. Anonymous poster hash: dec94...a28 Å bli begravd levende er bedre alternativ? Anonymous poster hash: e67fe...d1a Ja? Lokket på kisten knekker jo tydeligvis i følge folk her inne. Anonymous poster hash: dec94...a28 Lokket knekker rimelig raskt pga all jorden over. Det er tynt treverk av den grunn at likt skal råtne raskt...og kisten. Ikke akkurat vanntett heller. Alt er konstruert for at forråtnelsen skal skje raskt Anonymous poster hash: e67fe...d1a Nettopp derfor må det være "bedre" å bli levende begravd enn levende brent! Anonymous poster hash: dec94...a28 Det er jo ingen i Norge som blir begravd eller brent levende uansett! Anonymous poster hash: 982a6...312 Link til din påstand? Anonymous poster hash: dec94...a28 Det er rutiner ved gravlegging som sikrer at man ikke kremerer eller begraver folk levende. Man blir ikke lagt i kiste før det har gått minst 72 timer etter døden inntraff. Man ville da sett tegn til liv om så skulle være tilfelle. Anonymous poster hash: 982a6...312
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #34 Skrevet 25. januar 2016 Kan alltid stole på at bim gir bisarre tanker og mer og mindre nyttig informasjon Sug lut - hvordan sikre at hodet ikke blir brukt som fotball? (var jo derfor hans originale hode ble byttet ut med et vokshode) Anonymous poster hash: 621d7...94a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #35 Skrevet 25. januar 2016 Trodde gravemaskinen dunket litt i lokket for å hjelpe til i prosessen. Anonymous poster hash: 32e23...f47
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #36 Skrevet 25. januar 2016 Kan alltid stole på at bim gir bisarre tanker og mer og mindre nyttig informasjon Sug lut - hvordan sikre at hodet ikke blir brukt som fotball? (var jo derfor hans originale hode ble byttet ut med et vokshode) Anonymous poster hash: 621d7...94a Titteskapet skal nok ha døgnbemannet vakthold, pluss et par-tre Rottweilere som pynt 🐺🐺🐺 Anonymous poster hash: dec94...a28
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #37 Skrevet 25. januar 2016 Siden tråden allerede er temmelig makaber tillater jeg meg å dele en historie. Det er ikke alltid forråtnelsen går så fort som den burde. I min bestemors begravelse var mine to fettere ganske små så de fikk lov til å leke litt under jordpåkastelsen. Og de lekte kjempefint de...helt til vi innså at de hadde fektekamp med hvert sitt lårbein som de hadde funnet i jordhaugen som var blitt gravd opp for å lage plass til min bestemor. Min onkel sprang bort, tok fra dem "sverdene" og la dem andektig tilbake i jordhaugen. Og bare for å komme skeptikerne i forkjøpet: Jeg sverger, på mine barns liv, at historien er sann. Anonymous poster hash: e88c1...fe4
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #38 Skrevet 25. januar 2016 Siden tråden allerede er temmelig makaber tillater jeg meg å dele en historie. Det er ikke alltid forråtnelsen går så fort som den burde. I min bestemors begravelse var mine to fettere ganske små så de fikk lov til å leke litt under jordpåkastelsen. Og de lekte kjempefint de...helt til vi innså at de hadde fektekamp med hvert sitt lårbein som de hadde funnet i jordhaugen som var blitt gravd opp for å lage plass til min bestemor. Min onkel sprang bort, tok fra dem "sverdene" og la dem andektig tilbake i jordhaugen. Og bare for å komme skeptikerne i forkjøpet: Jeg sverger, på mine barns liv, at historien er sann. Anonymous poster hash: e88c1...fe4 Sann eller ikke.... jeg ser det for meg Anonymous poster hash: 621d7...94a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #39 Skrevet 25. januar 2016 Kan alltid stole på at bim gir bisarre tanker og mer og mindre nyttig informasjon Sug lut - hvordan sikre at hodet ikke blir brukt som fotball? (var jo derfor hans originale hode ble byttet ut med et vokshode) Anonymous poster hash: 621d7...94a Titteskapet skal nok ha døgnbemannet vakthold, pluss et par-tre Rottweilere som pynt Anonymous poster hash: dec94...a28 Da risikerer hun etter hvert få mye selskap, rottweilere er jo kjent for å slippe tyver inn, men ikke ut igjen Anonymous poster hash: 621d7...94a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #40 Skrevet 25. januar 2016 Fordelen med kremason er jo at et urnegravsted har plass til 4 urner. Mens kistegraver går til i størrelsen. Må du begrave et barn er det litt trøst i at det er plass til begge foreldrene i graven. Anonymous poster hash: da968...61b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #41 Skrevet 25. januar 2016 Trodde gravemaskinen dunket litt i lokket for å hjelpe til i prosessen. Anonymous poster hash: 32e23...f47 Stemmer...dvs det skjer også når gravemaskinen banker jorda på plass etter at jorda har fylt graven Anonymous poster hash: e67fe...d1a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #42 Skrevet 25. januar 2016 Dere som syns det er ekkelt at noe "spiser oss opp", har dere noen gang sett en død person? Personen er liksom ikke til stede lenger, vanskelig å forklare, men man merker at "nærværet" er borte. Det er bare kroppen igjen. Og kroppen brytes uansett ned når det ikke lenger er liv i den, om den ligger i kiste eller ei. Anonymous poster hash: 0eb08...0ad
Ziva Skrevet 25. januar 2016 #43 Skrevet 25. januar 2016 Jeg skal balsameres, og sitte i titteskap som Jeremy Bentham. Og ikke med vokshode som ham. Du og gubben, han skal balsameres og settes på en krakk i hagen
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. januar 2016 #44 Skrevet 25. januar 2016 Jeg skal parteres og begraves i matavfallsposer under et epletre sånn at jeg fortest mulig går tilbake til karbonkretsløpet. Kremering er voldsomt energikrevende og lite bærekraftig.
sug lut Skrevet 25. januar 2016 #45 Skrevet 25. januar 2016 Jeg skal parteres og begraves i matavfallsposer under et epletre sånn at jeg fortest mulig går tilbake til karbonkretsløpet. Kremering er voldsomt energikrevende og lite bærekraftig. Det må da kunne gå an å koble krematoriet til fjernvarmeanlegget?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. januar 2016 #46 Skrevet 25. januar 2016 Jeg skal parteres og begraves i matavfallsposer under et epletre sånn at jeg fortest mulig går tilbake til karbonkretsløpet. Kremering er voldsomt energikrevende og lite bærekraftig. Det må da kunne gå an å koble krematoriet til fjernvarmeanlegget? Og det hadde ikke klødd meg en cm å få varme fra et krematorium. Men helt sikker på at mange hadde syntes det var barbarisk.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #47 Skrevet 25. januar 2016 Da skal jeg sørge for å skaffe meg kiste av betong eller stål den dagen jeg vandrer hen. Anonymous poster hash: dec94...a28 Hvorfor det? Er det et mål å bli Tut-Ankh-Amon...? Når jeg er død er det da likegyldig hva som skjer. Familien kan kaste meg ut til kråkene om de vil! Anonymous poster hash: 35eb3...bf1
Syngensang Skrevet 25. januar 2016 #48 Skrevet 25. januar 2016 Syns det er fint at insekt og larver får gjere jobben sin, så blir eg til jord der blomster gror☺
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #49 Skrevet 26. januar 2016 Siden tråden allerede er temmelig makaber tillater jeg meg å dele en historie. Det er ikke alltid forråtnelsen går så fort som den burde. I min bestemors begravelse var mine to fettere ganske små så de fikk lov til å leke litt under jordpåkastelsen. Og de lekte kjempefint de...helt til vi innså at de hadde fektekamp med hvert sitt lårbein som de hadde funnet i jordhaugen som var blitt gravd opp for å lage plass til min bestemor. Min onkel sprang bort, tok fra dem "sverdene" og la dem andektig tilbake i jordhaugen. Og bare for å komme skeptikerne i forkjøpet: Jeg sverger, på mine barns liv, at historien er sann. Anonymous poster hash: e88c1...fe4 Det tror jeg så absolutt på! Mannen min opplevde at det kom fram beinrester da han hadde en gravejobb rett på utsiden av kirkegården. 😱 Anonymous poster hash: 1e5a5...07e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #50 Skrevet 26. januar 2016 Jeg vet ikke hva dere skal bli til, men jeg skal iallfall bli til en diamant 💎 Innebærer kremering og en prosess. Anonymous poster hash: f2205...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå