Gå til innhold

Menn som sender bilder av utstyret sitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker at dette handler om sosial kompetanse, evt skrikende mangel på sådan.

En mann som sender til kjæresten sin eller noen som han vet er med på notene - helt ok, selv om det ikke er helt min greie.

Men de som sender til noen og enhver som et slags sjekketriks, de mangler virkelig en grunnleggende forståelse av hvordan de fleste tenker.

Enig i denne rett og slett. Og jeg har tilfeldig dumpet borti noen av sistnevnte. Virkelig turn off.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om en som stadig sender slike bilder til damer han har sjekket opp. Han er en helt vanlig mann, men litt i overkant interessert i sex. Ikke vet jeg om damene digger det eller ikke, men personlig hadde det ikke gitt meg noe. Jeg ser ikke helt poenget, og så skjønner jeg virkelig ikke at folk tør! Tenk om ungene sjekker mobilen din? Eller at du sender bilde tilbake, og fyren viser de til kompiser?

Nei, folk får gjøre som de vil. Men det er ikke min greie. Hadde heller aldri i livet turt!

Skrevet

Så mange pripne damer det er her inne da Jeg har mottatt slike bilder flere ganger opp gjennom årene og tro meg; de fleste menn er kapabel til å sende slike bilder Personlig gir det meg lite ved mindre det er bilder av utstyret til noen jeg liker/er seksuelt tiltrukket av og jeg vil helst bestemme selv om jeg vil motta slike bilder eller ikke, altså er det ekstremt sjeldent jeg har opplevd å få tilsendt slike bilder ut av det blå.

Pripne fordi vi ikke tenner på en bestemt ting? Regner med at du praktiserer både golden showers, analsex og hard S/M, hvis ikke så er du prippen som ikke tenner på en bestemt ting :)

Jeg synes ikke underlivet til verken menn eller kvinner er noe vakkert å se på, så det er virkelig turn-off. En annen ting er at mobilen kan bli stjålet, hacket osv så vips! har du nakenbilde av deg selv spredt på nett. lekkert!

Anonymous poster hash: ea058...3fa

Skrevet (endret)

Så mange pripne damer det er her inne da Jeg har mottatt slike bilder flere ganger opp gjennom årene og tro meg; de fleste menn er kapabel til å sende slike bilder Personlig gir det meg lite ved mindre det er bilder av utstyret til noen jeg liker/er seksuelt tiltrukket av og jeg vil helst bestemme selv om jeg vil motta slike bilder eller ikke, altså er det ekstremt sjeldent jeg har opplevd å få tilsendt slike bilder ut av det blå.

Pripne fordi vi ikke tenner på en bestemt ting? Regner med at du praktiserer både golden showers, analsex og hard S/M, hvis ikke så er du prippen som ikke tenner på en bestemt ting :)

Jeg synes ikke underlivet til verken menn eller kvinner er noe vakkert å se på, så det er virkelig turn-off. En annen ting er at mobilen kan bli stjålet, hacket osv så vips! har du nakenbilde av deg selv spredt på nett. lekkert!

Enig i sistnevnte her! Det medfører en viss risiko å sende slike bilder. Ikke nødvendigvis rette person som får se dem :-P Eller så er personen av en slik karakter at vedkommende deler bildene med andre....

Dette kalles rett og slett nettvett. Det er det vi lærer ungene våre...

Endret av Kari Mari
Skrevet

Opplevd det ganske mange ganger etter jeg ble singel.. er skikkelig turn off.. begynner å miste troen på at det finnes skikkelige mannfolk der ute

Anonymous poster hash: 3068e...1ec

Men hvem er de, disse mennene? Alder? By eller land? Utdanningsnivå? Jeg kan virkelig ikke forestille meg at noen av mine venner skulle gjort det hvis de var i sjekkemodus.
Hm...min mann?

Etter 15 år sammen uten et eneste nakenbilde, uten et kinky sexliv..

Så presterte han å sende snap av penis omkranset av to svære pølser han hadde kjøpt i fylla. Ok, var ikke erigert engang, noe som gjorde saken verre i forhold til de enorme pølsene...

Det var TURN OFF ja ;)

Anonymous poster hash: 792af...b1f

😂😂😂

Har en bekjent som sendte bilde til samboeren sin, der han la sin slappe penis på kanten av fatet sitt med spaghetti og skrev "pølse og spaghetti til middag, kjære?" 😨😂😖 han fikk hjem en veldig lite imponert dame...😂😨

Anonymous poster hash: facd8...afa

Skrevet

Ja, jeg er nok litt prippen. Dessuten liker jeg best spenningen, ikke at alt gjøres eksplisitt. Hvis min mann ønsker å fortelle meg at jeg har noe godt i vente, synes jeg hintene er bedre enn klar tale. Synes at bilder osv blir litt harry og uintelligent, men er som sagt klar over at det kan være mitt pripne jeg som vurderer. Jeg lever godt med den prippenheten, og mannen min liker meg også. Kan godt hende han kunne sendt bilder av en erigert penis til en annen dame, men i vårt ekteskap er ikke det en del av forspillet.

Skrevet

Husker samboer gjorde det for flere år siden når han var i militæret. Husker jeg synes det var.... Ikke noe pent. Jeg sendte nakenbilde av meg selv. Haha vi hadde aldri gjort det den dag i dag 😲

Anonymous poster hash: 20624...459

Skrevet

Enig i sistnevnte her! Det medfører en viss risiko å sende slike bilder. Ikke nødvendigvis rette person som får se dem :-P Eller så er personen av en slik karakter at vedkommende deler bildene med andre....

Rart hvordan man ikke ønsker å dele bilder av barn med masse klær på (for eksempel fra fjellturer på vinteren) fordi de kan bli modifisert og misbrukt, men å sende bilder av fitta åpent fra en mobil er greit...

Skrevet

Opplevd det ganske mange ganger etter jeg ble singel.. er skikkelig turn off.. begynner å miste troen på at det finnes skikkelige mannfolk der ute

Anonymous poster hash: 3068e...1ec

Men hvem er de, disse mennene? Alder? By eller land? Utdanningsnivå? Jeg kan virkelig ikke forestille meg at noen av mine venner skulle gjort det hvis de var i sjekkemodus.
Hm...min mann?

Etter 15 år sammen uten et eneste nakenbilde, uten et kinky sexliv..

Så presterte han å sende snap av penis omkranset av to svære pølser han hadde kjøpt i fylla. Ok, var ikke erigert engang, noe som gjorde saken verre i forhold til de enorme pølsene...

Det var TURN OFF ja ;)

Anonymous poster hash: 792af...b1f

Hva med å overraske gubben med et frekt bilde?? ;)

Anonymous poster hash: 0f034...1cb

Skrevet

Så mange pripne damer det er her inne da 😛😜 Jeg har mottatt slike bilder flere ganger opp gjennom årene og tro meg; de fleste menn er kapabel til å sende slike bilder 😉 Personlig gir det meg lite ved mindre det er bilder av utstyret til noen jeg liker/er seksuelt tiltrukket av og jeg vil helst bestemme selv om jeg vil motta slike bilder eller ikke, altså er det ekstremt sjeldent jeg har opplevd å få tilsendt slike bilder ut av det blå.

Øh, er det prippent å ikke ha behov for å se kjønnsorganet til fremmede?

Anonymous poster hash: 862ed...e31

Jeg snakket ikke om fremmede,for det er jeg enig i at er både Harry og unødvendig, men om jeg får et slikt bilde i ny og ne av noen jeg har et slikt forhold til (seksuellt) så gjør det meg ingenting. Men jeg HAR opplevd å motta slike bilder uoppfordret av fremmede/ nylig bekjente og det gir en viss avsmak så jeg må nok medgi at jeg også er litt prippen 😂😉

Skrevet

Rart hvordan man ikke ønsker å dele bilder av barn med masse klær på (for eksempel fra fjellturer på vinteren) fordi de kan bli modifisert og misbrukt, men å sende bilder av fitta åpent fra en mobil er greit...

Hvis du sikter til meg synes jeg det blir tåpelig å skrive noe slikt, hva vet vel du om jeg sender slike bilder eller deler bilder av barna mine på nett? Her var det da visselig snakk om å motta slike bilder, det er ikke dermed sagt at man sender slike bilder tilbake til mottaker.

Skrevet

Har skjedd meg flere ganger. Var på Tinder i fjor.

Totalt usexy. Noen sendte slappe sopper som lå late nedover låret, andre med reisning og kanskje sperm.... Blæææææ. Fatter det ikke, sletter disse mannfolkene fra Snapchat.

Anonymous poster hash: 8400f...cff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...