Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Har du opplevd det? Liker du det, eller er det turn off? Anonymous poster hash: adb44...bf2
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Turn off!!!! Anonymous poster hash: 7b99d...09e
Syngensang Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Har aldri opplevd det. Ville drept alt eg hadde av positive kjensler for ein mann.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Har mottatt mange, fullstendig uinteressant, men påvirker sjelden gode følelser i negativ retning. Folk jeg misliker fra før derimot... Blir som regel en god latter for damene på jobb. Anonymous poster hash: 862ed...e31
Gjest Antarctica Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Menn som sender bilder av utstyret sitt bør få utstyret kappet av. Får ikke sagt hvor bad taste og sjåvinistisk det er.
the amazing spidermamma Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Det er bare latterlig. En venninne av meg fikk en gang tilsendt et sånt bilde, med en tilhørende tekst om all den bra sexen de hadde hatt i helga osv. Denne fyren var totalt ukjent for henne, og da hun påpekte at han tydeligvis hadde sendt til feil nr, kom svaret: OK. Men er du jente? Tydeligvis klar for å glemme hun fra helga, og med en utrettelig tiltro til egen magiske tiltrekningskraft.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Vanligvis turnoff men i det siste har jeg fått endel pikksnapper fra en 10 år yngre surferdude jeg møtte i Australia for litt siden..og jeg må si at akkurat han klarer å gjøre meg heit bare ved bilde 😊😊😊😊🙈 Anonymous poster hash: 7a6a5...de7
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 Synes for det meste det er turnoff, med mindre det er en jeg har vært i forhold i lang tid og vi begge sender bilder til hverandre Anonymous poster hash: 74d08...29b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 Har ikke opplevd det, men det hadde vært turnoff!!! Anonymous poster hash: cc6d9...150
Iiiiik Skrevet 20. januar 2016 #10 Skrevet 20. januar 2016 Det er jeg heldigvis forskånet for. Jeg ville blitt veldig forbauset om mannen min gjorde det, sånn etter et nokså langt samliv. Hadde en eller annet gjort det for å sjekke, hadde han fort blitt vraket. Jeg kan nyte en uskyldig flørt, men bilder av en penis er ikke noe som tenner meg.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #11 Skrevet 20. januar 2016 Jeg traff en via nett og vi pratet lenge sammen. Tonen var veldig fin og vi pratet om alt mulig, egentlig ikke noe sexprat i det hele tatt. Så jeg var ganske trygg på at han var "ordentlig". Jeg hadde og har aldri siden truffet en fra nettet..Han bodde i en annen by, men var ofte i min pga jobb. Vi avtalte å møtes neste gang han skulle hit og tonen var fremdeles fin. Dagen før møtet våres sender han derimot to bilder av pikken sin, i full reisning og skrev at nå hadde jeg noe å glede meg til!! Jeg svarte ikke, og traff han selvsagt ikke..Herlighet for en tulling.. Anonymous poster hash: bad5b...4be
Iiiiik Skrevet 20. januar 2016 #12 Skrevet 20. januar 2016 Jeg traff en via nett og vi pratet lenge sammen. Tonen var veldig fin og vi pratet om alt mulig, egentlig ikke noe sexprat i det hele tatt. Så jeg var ganske trygg på at han var "ordentlig". Jeg hadde og har aldri siden truffet en fra nettet..Han bodde i en annen by, men var ofte i min pga jobb. Vi avtalte å møtes neste gang han skulle hit og tonen var fremdeles fin. Dagen før møtet våres sender han derimot to bilder av pikken sin, i full reisning og skrev at nå hadde jeg noe å glede meg til!! Jeg svarte ikke, og traff han selvsagt ikke..Herlighet for en tulling.. Anonymous poster hash: bad5b...4be Like greit at han avslørte hvordan han var før du traff ham da.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #13 Skrevet 20. januar 2016 Opplevd det ganske mange ganger etter jeg ble singel.. er skikkelig turn off.. begynner å miste troen på at det finnes skikkelige mannfolk der ute 😣 Anonymous poster hash: 3068e...1ec
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #14 Skrevet 20. januar 2016 Haha ja, det er komisk 😂🙈 Anonymous poster hash: 0f034...1cb
Iiiiik Skrevet 20. januar 2016 #15 Skrevet 20. januar 2016 Opplevd det ganske mange ganger etter jeg ble singel.. er skikkelig turn off.. begynner å miste troen på at det finnes skikkelige mannfolk der ute Anonymous poster hash: 3068e...1ec Men hvem er de, disse mennene? Alder? By eller land? Utdanningsnivå? Jeg kan virkelig ikke forestille meg at noen av mine venner skulle gjort det hvis de var i sjekkemodus.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #16 Skrevet 20. januar 2016 Det er nok av dem, husker msn og chatroulette.. Mange menn som sitter å rynker på cam. Anonymous poster hash: 0f034...1cb
Nyttårs barn Skrevet 20. januar 2016 #17 Skrevet 20. januar 2016 Opplevd det ganske mange ganger etter jeg ble singel.. er skikkelig turn off.. begynner å miste troen på at det finnes skikkelige mannfolk der ute Anonymous poster hash: 3068e...1ec Men hvem er de, disse mennene? Alder? By eller land? Utdanningsnivå? Jeg kan virkelig ikke forestille meg at noen av mine venner skulle gjort det hvis de var i sjekkemodus. Der hadde du nok blitt overasket. Mange menn og damer gjør dette.
sug lut Skrevet 20. januar 2016 #18 Skrevet 20. januar 2016 Komplett uinteressant og diskvalifiserende. Har forøvrig avkrevd sønn løfte på aldri å gjøre noe slikt - det er så utrolig vulgært og bad taste at de damene man drar på det antakelig lukter vondt.
Pobie Skrevet 21. januar 2016 #19 Skrevet 21. januar 2016 Ja, har opplevd det mange ganger fra menn jeg har flørtet med, men aldri hatt noe seksuelt forhold til, og også fra menn jeg ikke kjenner på nettet. Er utrolig turn-off, vulgært, sjåvinistisk, og alt annet negativt.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #20 Skrevet 21. januar 2016 Det har skjedd meg en gang. Sender er en meget kontroversiell og beryktet sanger, norsk. han vippet fram kuken, tok bilde og sendte til meg mens jeg var i samme rom. det har vært litt stille fra ham i media nå. jeg tror jeg slettet det tvert. Anonymous poster hash: 5211d...2a5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #21 Skrevet 21. januar 2016 Synes det er greit å vite hva jeg går til,eller står over😂😂 Anonymous poster hash: cad3e...a95
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #22 Skrevet 21. januar 2016 Opplevd det ganske mange ganger etter jeg ble singel.. Mange ganger faktisk, hvilke miljøer vanker du egentlig i?! Anonymous poster hash: e16f7...ea8
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #23 Skrevet 21. januar 2016 Har mottatt det, men kun etter å ha sagt ja. Og angrer ikke på det Anonymous poster hash: ac3ec...a0b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #24 Skrevet 21. januar 2016 Har fått noen ja. Ikkje min stil men det er ikkje fra min gubbe men fra mannfolk som kun vil døppe den. Anonymous poster hash: 158be...ae7
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #25 Skrevet 21. januar 2016 Opplevd det ganske mange ganger etter jeg ble singel.. Mange ganger faktisk, hvilke miljøer vanker du egentlig i?! Anonymous poster hash: e16f7...ea8 Tro meg, det er IKKE hennes feil. Det er slik mange single mannfolk har blitt. Man kan heller nesten spørre hvilke miljøer folk vanker i som ikke har mottatt noen. (Forutsatt at man er singel da) Anonymous poster hash: 862ed...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå