Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #26 Skrevet 21. januar 2016 Opplevd det ganske mange ganger etter jeg ble singel.. er skikkelig turn off.. begynner å miste troen på at det finnes skikkelige mannfolk der ute Anonymous poster hash: 3068e...1ec Men hvem er de, disse mennene? Alder? By eller land? Utdanningsnivå? Jeg kan virkelig ikke forestille meg at noen av mine venner skulle gjort det hvis de var i sjekkemodus. Jeg har bare opplevd det én gang. Fra den jeg minst hadde ventet det fra Dette var en rik siv.ing på 40 år med eget firma og 150 ansatte Husker jeg nesten datt ut av sofaen, hadde ikke ventet det fra ham, og jeg klarte ikke å unngå og kommentere det. Måtte bare minne ham på at mine to små sønner har en tendens til å åpne mld når de hører det piper i telefonen så det hadde vært fint om vi kunne skåne dem for et slikt skue Dette var andre gang på kort tid han sendte meg et slikt bilde Ellers har jeg opplevd flere ganger at menn har spurt om jeg vil ha bilde av utstyret deres, hvorpå jeg takker høflig nei Anonymous poster hash: 0a34d...6ef
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #27 Skrevet 21. januar 2016 Ja, og når man flørter, er kåt, nettopp har innledet et seksuelt forhold og savner hverandre sinnsykt mye, så er sånne snapper en fin måte å bygge forventninger til neste treff. Har ingen betenkeligheter med å få sånne bilder fra rett person. På den annen side, så er jeg ganske så avvisende mot de fleste menn, så har ikke mottatt fra noen andre enn elskeren min. Anonymous poster hash: 0e636...852
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #28 Skrevet 21. januar 2016 Er det bare jeg som blir tent av det?? Har jeg en flørt gående har utstyrer mye å si. Jaja, er vel litt utenom det vanlige jeg da... De som jeg har flørtet med og fått slike bilder av har alle god utdannelse og bra jobber. Anonymous poster hash: d7ac7...91d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #29 Skrevet 21. januar 2016 Veldig greit med bilde først så ser man om det er noe man liker eller ei 😉 Anonymous poster hash: c2c6e...b47
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #30 Skrevet 21. januar 2016 Sist jeg mottok et bilde av en kuk, var via snap. Var litt fersk i snap så jeg hadde aldri funnet ut at det gikk an å sperre for at kun venner kunne sende snap. Jeg og gubben satt å såg film, så fink jeg en snap fra ukjent person. Åpner den, der sto den i sin fulle prakt!! Herregud, jeg ble helt stressa. Fant fort ut hvordan jeg slettet og blokket! Fant aldri ut hvem det var. Anonymous poster hash: 0f034...1cb
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #31 Skrevet 21. januar 2016 Er det bare jeg som blir tent av det?? Har jeg en flørt gående har utstyrer mye å si. Jaja, er vel litt utenom det vanlige jeg da... De som jeg har flørtet med og fått slike bilder av har alle god utdannelse og bra jobber. Anonymous poster hash: d7ac7...91d Jeg blir ikke tent av bare et bilde av en kuk, men hvis jeg er sammen med/holder på med fyren og han i tillegg skriver hva han skal gjøre med meg. Da kan vi begynne snakke 😉 Anonymous poster hash: 0f034...1cb
me_87 Skrevet 21. januar 2016 #32 Skrevet 21. januar 2016 Jeg møtte en på byn som jeg har gått på skole med å la han til som venn på facebook ettersom vi hadde hatt en hyggelig kveld sammen. Plutselig en dag sender han helt uoppfordret ett nakenbildet der utstyret var i fokus :S Det var veldig turnoff! Han ble blokkert umiddelbart!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #33 Skrevet 21. januar 2016 Opplevd det ganske mange ganger etter jeg ble singel.. Mange ganger faktisk, hvilke miljøer vanker du egentlig i?! Anonymous poster hash: e16f7...ea8 Hvilke miljøer jeg henger i? Eh.. tja.. hva skal man si? Alle mine venner er ordentlige oppegående og godt utdannede folk. Hva har de med menn som sender bilder av utstyret sitt å gjøre? De som hittil har sendt meg bildet av utstyret sitt er; en mekaniker, en kaptein, en skipsdesigner, en jurist, en ingeniør og en pilot. Anonymous poster hash: 3068e...1ec
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #34 Skrevet 21. januar 2016 De som hittil har sendt meg bildet av utstyret sitt er; en mekaniker, en kaptein, en skipsdesigner, en jurist, en ingeniør og en pilot. Piloter og kapteiner til tross; tro meg, dette er ikke normalt og vanlig i oppegående miljøer. Anonymous poster hash: e16f7...ea8
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #35 Skrevet 21. januar 2016 De som hittil har sendt meg bildet av utstyret sitt er; en mekaniker, en kaptein, en skipsdesigner, en jurist, en ingeniør og en pilot. Piloter og kapteiner til tross; tro meg, dette er ikke normalt og vanlig i oppegående miljøer. Anonymous poster hash: e16f7...ea8 Haha, hva vet vel du om det, du er vel bare ansett som for prippen til å motta. Har også fått fra alle aldre og utdannings/yrkestyper. Ingen er for "fine" eller "intelligente" til å sende slikt. Anonymous poster hash: 862ed...e31
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2016 #36 Skrevet 21. januar 2016 Hehe, jo jeg har fått mange. Og det av helt vanlige folk, egentlig. Det er jo strengt tatt ikke så ille, er det vel? Jeg blir ikke umiddelbart tent av det, hvertfall ikke hvis det er en sleezy fyr fra tidligere, men herlighet. Det er mange som gjør det, selv i de beste miljøer.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #37 Skrevet 21. januar 2016 Opplevde det for litt siden. Turnoff indeed! Lo godt av det også😂 Anonymous poster hash: 977bf...e9f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #38 Skrevet 21. januar 2016 Troe det er mer vanlig enn uvanlig, men bør jo Være selektiv med hvem man sender til.. Har man et forhold og krydrer litt med bilder og mld så kan det være spennende , men ikke sånn man vil ha fra hvem som helst da☺ Anonymous poster hash: 96e9b...5bd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #39 Skrevet 21. januar 2016 Jeg er tydeligvis mer skitten enn dere... 😬 Jeg både elsker å motta slike bilder og sender gladelig av meg også (uten ansikt). Men nå er jeg i overkant opptatt av og glad i sex. Tenker på sex omtrent 24/7, og det har jeg alltid gjort. Helt fra barnehagealder har jeg vært avhengig av den "daglige orgasmen". Husker jeg på barneskolen gned meg inntil klatrestativet i friminuttene til jeg fikk orgasme. Begynner å lure litt på om det er noe galt med meg? 😬😬 Må vel finnes flere kvinner som meg der ute? Jeg elsker også å eksperimentere med både trekanter, firkanter, SM, partnerbytte etc. Anonymous poster hash: d7ac7...91d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #40 Skrevet 21. januar 2016 Jeg er tydeligvis mer skitten enn dere... Jeg både elsker å motta slike bilder og sender gladelig av meg også (uten ansikt). Men nå er jeg i overkant opptatt av og glad i sex. Tenker på sex omtrent 24/7, og det har jeg alltid gjort. Helt fra barnehagealder har jeg vært avhengig av den "daglige orgasmen". Husker jeg på barneskolen gned meg inntil klatrestativet i friminuttene til jeg fikk orgasme. Begynner å lure litt på om det er noe galt med meg? Må vel finnes flere kvinner som meg der ute? Jeg elsker også å eksperimentere med både trekanter, firkanter, SM, partnerbytte etc. Anonymous poster hash: d7ac7...91d Jeg er ikke like ivrig som deg, men har gjerne daglig orgasme, er glad i sex, begynte tidlig, har hatt trekant og mange sexpartnere. Men random kukbilder gir meg ikke noe. Kunne kanskje gjort det for 20 år siden, men nå får man kjønnsorganer "trøkt i trynet" overalt, samme med pupper og sex, så hvis det ikke er noen følelser inne i bildet kunne de like gjerne sendt bilde av stortåa si. Man blir blasert av all denne overeksponeringen. Anonymous poster hash: 862ed...e31
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #41 Skrevet 21. januar 2016 Jeg og kjæresten får ikke sett hverandre så ofte. Og sender noen sånne bilder til hverandre, og det tenner meg skikkelig. Men det tok tid før vi startet å sende sånne bilder. Hadde han sendt sånne bilder tidlig, så hadde det vært turn off. Som singel fikk jeg noen ganger sånne bilder av menn, jeg ikke hadde møtt en gang. Dermed møtte jeg de heller ikke. Anonymous poster hash: 17d91...311
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #42 Skrevet 21. januar 2016 Det er nok av dem, husker msn og chatroulette.. Mange menn som sitter å rynker på cam. Anonymous poster hash: 0f034...1cb Ja huff, alt de gjør med den skrukken. Det blir ikke lett å glatte over i ettertid. (sorry, kunne ikke dy meg) Anonymous poster hash: dda4e...8b3
Kremtopp Skrevet 21. januar 2016 #43 Skrevet 21. januar 2016 Så mange pripne damer det er her inne da 😛😜 Jeg har mottatt slike bilder flere ganger opp gjennom årene og tro meg; de fleste menn er kapabel til å sende slike bilder 😉 Personlig gir det meg lite ved mindre det er bilder av utstyret til noen jeg liker/er seksuelt tiltrukket av og jeg vil helst bestemme selv om jeg vil motta slike bilder eller ikke, altså er det ekstremt sjeldent jeg har opplevd å få tilsendt slike bilder ut av det blå.
the amazing spidermamma Skrevet 21. januar 2016 #44 Skrevet 21. januar 2016 Jeg tenker at dette handler om sosial kompetanse, evt skrikende mangel på sådan. En mann som sender til kjæresten sin eller noen som han vet er med på notene - helt ok, selv om det ikke er helt min greie. Men de som sender til noen og enhver som et slags sjekketriks, de mangler virkelig en grunnleggende forståelse av hvordan de fleste tenker.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #45 Skrevet 21. januar 2016 Så mange pripne damer det er her inne da 😛😜 Jeg har mottatt slike bilder flere ganger opp gjennom årene og tro meg; de fleste menn er kapabel til å sende slike bilder 😉 Personlig gir det meg lite ved mindre det er bilder av utstyret til noen jeg liker/er seksuelt tiltrukket av og jeg vil helst bestemme selv om jeg vil motta slike bilder eller ikke, altså er det ekstremt sjeldent jeg har opplevd å få tilsendt slike bilder ut av det blå. Øh, er det prippent å ikke ha behov for å se kjønnsorganet til fremmede? Anonymous poster hash: 862ed...e31
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #46 Skrevet 21. januar 2016 Haha, hva vet vel du om det, du er vel bare ansett som for prippen til å motta. Har også fått fra alle aldre og utdannings/yrkestyper. Ingen er for "fine" eller "intelligente" til å sende slikt. Jeg er langt fra prippen. Og nei, i oppegående miljøer sender man ikke slike bilder til perifere damer (jeg snakker selvsagt ikke om dem som sender bilder til partneren, det er mer vanlig og greit). Du kan være så påståelig du vil, men om du til stadighet mottar bilder fra hvermansen, sier det mye om både deg og dem. Trashy. Anonymous poster hash: e16f7...ea8
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #47 Skrevet 21. januar 2016 Haha, hva vet vel du om det, du er vel bare ansett som for prippen til å motta. Har også fått fra alle aldre og utdannings/yrkestyper. Ingen er for "fine" eller "intelligente" til å sende slikt. Jeg er langt fra prippen. Og nei, i oppegående miljøer sender man ikke slike bilder til perifere damer (jeg snakker selvsagt ikke om dem som sender bilder til partneren, det er mer vanlig og greit). Du kan være så påståelig du vil, men om du til stadighet mottar bilder fra hvermansen, sier det mye om både deg og dem. Trashy. Anonymous poster hash: e16f7...ea8 Ja, og AAAAAAALLE elsker en besserwisser. Hvis det får sorgen over at ingen vil sende deg kukbilder til å mildnes ved å kalle oss andre trashy, så slå deg løs! Mazel tow med din fortreffelighet! Anonymous poster hash: 862ed...e31
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #48 Skrevet 21. januar 2016 Ha ha! Jeg er visst dirty jeg da! Har fått det og digget det! Ble veldig tent! 😄 Anonymous poster hash: ff597...4b2
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #49 Skrevet 22. januar 2016 Ja, og AAAAAAALLE elsker en besserwisser.Hvis det får sorgen over at ingen vil sende deg kukbilder til å mildnes ved å kalle oss andre trashy, så slå deg løs! Mazel tow med din fortreffelighet! Se der, ja, både trashy og hysterisk. Litt lenge siden forrige bilde? Anonymous poster hash: e16f7...ea8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #50 Skrevet 22. januar 2016 Opplevd det ganske mange ganger etter jeg ble singel.. er skikkelig turn off.. begynner å miste troen på at det finnes skikkelige mannfolk der ute Anonymous poster hash: 3068e...1ec Men hvem er de, disse mennene? Alder? By eller land? Utdanningsnivå? Jeg kan virkelig ikke forestille meg at noen av mine venner skulle gjort det hvis de var i sjekkemodus. Hm...min mann? Etter 15 år sammen uten et eneste nakenbilde, uten et kinky sexliv.. Så presterte han å sende snap av penis omkranset av to svære pølser han hadde kjøpt i fylla. Ok, var ikke erigert engang, noe som gjorde saken verre i forhold til de enorme pølsene... Det var TURN OFF ja Anonymous poster hash: 792af...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå