Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #51 Skrevet 14. januar 2016 Ja. Lite magefett, og mye fett på rumpe og lår, som har vist seg å være beskyttende mot hjerte/kar lidelser. De som er i øvre skiktet av normal BMI/lett overvektige, er også de som lever lengst. Anonymous poster hash: 7d211...4f2 Enig i denne.Overvektige er mye sunnere enn undervektige og faktisk også normalvektige. Det kombinert med smal midje gjør at jeg tror dette er en person som mest sannsynlig er sunn. Nå ser jeg ikke på denne jenta her som spesielt overvektig, men.... Jeg er uansett ikke legen hennes, så jeg vet jo ikke noe før jeg eventuelt tar blodtrykk, kolesterol, blodsukker og sjekker vitaminbalansen. Anonymous poster hash: f5fd4...a49 "Overvektige er mye sunnere enn undervektige og faktisk også normalvektige."HÆH!? Dette er virkelig ikke basert på vitenskap. ENESTE som er bevist å forlenge livet og reversere aldringsprosessen er kaloriunderskudd. Å hevde at en hvilken som helst overvektig skal være sunnere enn meg som er normalvektig er latterlig. Anonymous poster hash: 4f61b...000 Hvilken livsstil du har vet jeg ikke, men det er også forsket på lett overvektige og en har kommet frem til at de som gruppe lever lenger enn normalvektige. Anonymous poster hash: 4aba3...cb0 Det forutsetter at de er aktive og spiser sunt. Er du lett overvektig fordi du er lat og spiser feil, lever du IKKE lenger. Jeeez. Anonymous poster hash: 4f61b...000 Det er ikke det studier kommer frem til, men for all del... Du har nok rett Anonymous poster hash: f5fd4...a49
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #52 Skrevet 14. januar 2016 Ja. Lite magefett, og mye fett på rumpe og lår, som har vist seg å være beskyttende mot hjerte/kar lidelser. De som er i øvre skiktet av normal BMI/lett overvektige, er også de som lever lengst. Anonymous poster hash: 7d211...4f2 Enig i denne.Overvektige er mye sunnere enn undervektige og faktisk også normalvektige. Det kombinert med smal midje gjør at jeg tror dette er en person som mest sannsynlig er sunn. Nå ser jeg ikke på denne jenta her som spesielt overvektig, men.... Jeg er uansett ikke legen hennes, så jeg vet jo ikke noe før jeg eventuelt tar blodtrykk, kolesterol, blodsukker og sjekker vitaminbalansen. Anonymous poster hash: f5fd4...a49 "Overvektige er mye sunnere enn undervektige og faktisk også normalvektige."HÆH!? Dette er virkelig ikke basert på vitenskap. ENESTE som er bevist å forlenge livet og reversere aldringsprosessen er kaloriunderskudd. Å hevde at en hvilken som helst overvektig skal være sunnere enn meg som er normalvektig er latterlig. Anonymous poster hash: 4f61b...000 Det er så absolutt basert på vitenskap. Du får syntes det er så latterlig som du bare vil. http://healthland.time.com/2013/01/02/being-overweight-is-linked-to-lower-risk-of-mortality/ Anonymous poster hash: f5fd4...a49 Ja... Har du lest det som står der? Min svært overvektige kompis var normalvektig når han døde, takket være kreftens herjinger og -50 kilo. Og takke meg til å dø ett år før som normalvektig, fremfor på diabetesmedisin, kolesterolsenkende, blodtrykksmedisin, blodfortynnende og alle de bivirkningene de fører med seg. Og de som er klassifisert som overvektige i denne studien er relativt normalvektige. Anonymous poster hash: 4f61b...000
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #53 Skrevet 14. januar 2016 Ja. Lite magefett, og mye fett på rumpe og lår, som har vist seg å være beskyttende mot hjerte/kar lidelser. De som er i øvre skiktet av normal BMI/lett overvektige, er også de som lever lengst. Anonymous poster hash: 7d211...4f2 Enig i denne.Overvektige er mye sunnere enn undervektige og faktisk også normalvektige. Det kombinert med smal midje gjør at jeg tror dette er en person som mest sannsynlig er sunn. Nå ser jeg ikke på denne jenta her som spesielt overvektig, men.... Jeg er uansett ikke legen hennes, så jeg vet jo ikke noe før jeg eventuelt tar blodtrykk, kolesterol, blodsukker og sjekker vitaminbalansen. Anonymous poster hash: f5fd4...a49 "Overvektige er mye sunnere enn undervektige og faktisk også normalvektige."HÆH!? Dette er virkelig ikke basert på vitenskap. ENESTE som er bevist å forlenge livet og reversere aldringsprosessen er kaloriunderskudd. Å hevde at en hvilken som helst overvektig skal være sunnere enn meg som er normalvektig er latterlig. Anonymous poster hash: 4f61b...000 Det er så absolutt basert på vitenskap. Du får syntes det er så latterlig som du bare vil. http://healthland.time.com/2013/01/02/being-overweight-is-linked-to-lower-risk-of-mortality/ Anonymous poster hash: f5fd4...a49 Ja... Har du lest det som står der? Min svært overvektige kompis var normalvektig når han døde, takket være kreftens herjinger og -50 kilo. Og takke meg til å dø ett år før som normalvektig, fremfor på diabetesmedisin, kolesterolsenkende, blodtrykksmedisin, blodfortynnende og alle de bivirkningene de fører med seg. Og de som er klassifisert som overvektige i denne studien er relativt normalvektige. Anonymous poster hash: 4f61b...000 Foreslår at du leser studien i sin helhet, da dette er ikke basert på en enkelt sykdom, men jevnt over. Vekt sier i de fleste tilfeller svært lite om helsen, som jeg allerede har sagt. Man kan fint leve sunt som overvektig, og man kan være svært usunn som normalvektig. Kun blodprøver avdekker dette, ikke et bilde av en modell på et anonymforum. Anonymous poster hash: f5fd4...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå