GÃ¥ til innhold

Hva sliter du med?💕

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det veldig bra egentlig, ingen fysiske plager, mann og barn jeg er elsker, tak over hodet og mat på bordet. Jeg sliter med en enorm tullegjeld.. Den skal bort en dag, så der er håp og lys i tunellen. Betaler det jeg kan nå som jeg er student, men siden det er så mye gjeld tar det veldig lang tid før alt er nedbetalt. 

Prøver å ikke tenke på det i hverdagen for det vil løse seg en gang. Og dette er faktisk ingenting mot dere andre som har virkelige ting som tar på. 

Anonymous poster hash: 56d14...4eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorg etter mitt døde barn.

Fem år og like vondt.

Anonymous poster hash: ba793...9da

Sender deg en stor bamseklem. Kan bare forestille meg hvordan du har det. Kjenner mine problemer er små og ubetydelige i forhold. Man får litt perspektiv ut i fra det du skriver. Varme tanker.

Anonymous poster hash: 53828...075

Skrevet

Kronisk bihulebetennelse, venter på oprasjon nr3. Tapper meg for krefter og gjør at jeg tåler lite støy rundt meg😖

Anonymous poster hash: 7c6e6...225

Skrevet

Forholdet.. Det funker ikke, men jeg ønsker i utgangspunktet å få det til å fungere, heller enn å gå. Det er ikke lett.

Anonymous poster hash: 1ced7...d00

Skrevet

Elendig selvbilde, tilbakevendende depresjon, sosial angst, lavt stoffskifte som bidrar til betydelig nedsatt energinivå.. som følge av det ovennevnte: ensomhet og ond sirkel av stadig alvorligere depresjon og sosial angst..

Jeg forakter meg selv..

Anonymous poster hash: a5393...c96

Skrevet

Er veldig sjenert "egentlig". Tar meg sammen på jobb og kan sikkert virke utadvendt for andre.

Har hemoroider og blir aldri helt ren der bak føler jeg. Har vært sånn i 7 år,siden første fødsel.

Og akkurat nå sliter jeg med voldsom bekkenløsning siden jeg er gravid igjen.

Anonymous poster hash: 7f721...2b1

Skrevet

Det sies at alle sliter med NOE, jeg sliter med store smerter og angst som ingen vet om, smiler og ler som at alt er bra😔hva med dere?

Anonymous poster hash: fb5a1...f22

En eller annen slags angst som har utgangspunkt i dårlig selvtillit. Minst annenhver dag får jeg hetta av småting på jobb. Syns jeg er udugelig selv om jeg får høre at det jeg gjør er ok.

Sliter med å ha emosjonell tillit til mannen min. Jeg gråter i perioder hver dag, men han tror nok aldri jeg gråter.

Anonymous poster hash: cd977...657

Skrevet

Jeg har dessverre brystkreft.Er redd for å dø.

Anonymous poster hash: a01c1...10b

Stakkars! Krysser fingrene for deg!

Anonymous poster hash: 748f9...850

Skrevet

Forholdet mitt til en annen mann enn samboer. Vi har prøvd å kutte all kontakt, men sorgen er så stor at vi forstår ikke hvorfor vi må være uten hverandre når vi er så lykkelige sammen. Elsker denne mannen, han vil ha meg, men jeg er redd for å bryte ut av familien. Redd for samboers reaksjon. Sliter fryktelig med å ta en avgjørelse.

Anonymous poster hash: 321c2...3d9

Skrevet

Angst (helseangst, sosial angst, angst for å miste de jeg er så glad i) så er bekymret så å si hele tiden.

Søvnproblemer

Depresjon, lav selvfølelse, dårlig samvittighet, dårlig matlyst, refluks, tilbakevendende uvi, astma.

Ser at jeg er heldig da dette bare er småtteri i forhold til de andre her inne som har mistet barna sine eller har kreft. Sender dere gode tanker og en klem 💕

Anonymous poster hash: d5757...68b

Skrevet

Vaginal kløe og eksem i ørene. Er så hemmende at jobb er utelukket!

Anonymous poster hash: c6eac...5fb

Skrevet

Sorg etter mitt døde barn.

Fem år og like vondt.

Anonymous poster hash: ba793...9da

<3

Skrevet

Det sies at alle sliter med NOE, jeg sliter med store smerter og angst som ingen vet om, smiler og ler som at alt er bra😔hva med dere?

Anonymous poster hash: fb5a1...f22

En eller annen slags angst som har utgangspunkt i dårlig selvtillit. Minst annenhver dag får jeg hetta av småting på jobb. Syns jeg er udugelig selv om jeg får høre at det jeg gjør er ok.

Sliter med å ha emosjonell tillit til mannen min. Jeg gråter i perioder hver dag, men han tror nok aldri jeg gråter.

Anonymous poster hash: cd977...657

Hva jobber du med? Er som å høre om meg. Er ingeniør og føler aldri det blir bra. Og not jeg en sjelden gang har en kjip kunde kan jeg gå helt i kjelleren..

Anonymous poster hash: 79123...855

Skrevet

Ensomhetsfølelse, følelsen av å være ubetydelig, og sosiale begrensninger som gjør meg urolig.

Skrevet

Jeg har også bryst kreft. Hvordan går det med deg? Når ble du syk? Jeg lever vär dag med en döds angst. Vet ikke hvordan livet mitt blir eller hva som skjer

Skrevet

To spotanaborter de to siste mnd. Smerter og hevelser i ledd (holder det skjult..). Bomkjøp av hus som gjør at vi har store økonomiske utfordringer.

Anonymous poster hash: 2f306...cbb

Skrevet

Sosialangst som hemmer meg til en viss grad i jobben min. Dårlig selvtillit og ensomhetsfølelse.

Anonymous poster hash: d1c68...189

Skrevet

Jeg har dessverre brystkreft.Er redd for å dø.Anonymous poster hash: a01c1...10b

Jeg har også bryst kreft. Hvordan går det med deg? Når ble du syk? Jeg lever vär dag med en döds angst. Vet ikke hvordan livet mitt blir eller hva som skjer
Det går greit med meg foreløpig.Jeg fikk beskjeden 21 september.Har gått årlig til mr og mammografi pga genfeil som gir veldig økt sjanse for kreft.De fant det tidlig og det var ingen spredning.Ble operert og fikk to nye bryster.Har til nå hatt fire av seksten behandlinger.Jeg er ferdig behandlet i midten av april.Det ser ganske greit ut med tanke på helbredelse,men man vet aldri,så jeg er veldig redd.Mistet begge mine foreldre også av kreft,så det preger meg nok endel.Hvordan startet dette for deg?

Skrevet

Sliter med min helse; har en alvorlig nevrologisk sykdom som blir verre for hver dag.

Sliter med sønnen min, stakkar, som har to diagnoser.

Anonymous poster hash: 4547a...696

Skrevet

Har Crohns og er arbeidsledig. Sa fra på intervju før jul at jeg har en kronisk sykdom. Fikk ikke jobben.

Anonymous poster hash: 8e622...73d

Skrevet

Har dødstanker hver eneste dag.

Har et tilsynelatende godt fungerende liv, men er veldig psykisk dårlig. Vært det i 20 år..

Har PTSD ++

Anonymous poster hash: 22181...6c5

Skrevet

Forholdet mitt til en annen mann enn samboer. Vi har prøvd å kutte all kontakt, men sorgen er så stor at vi forstår ikke hvorfor vi må være uten hverandre når vi er så lykkelige sammen. Elsker denne mannen, han vil ha meg, men jeg er redd for å bryte ut av familien. Redd for samboers reaksjon. Sliter fryktelig med å ta en avgjørelse.

Anonymous poster hash: 321c2...3d9

Samme her bare motsatt, han klarer ikke reise fra datteren sin som kommer til å bli helt knust...Jeg har brutt all kontakt, er bare 14 dager siden jeg gjorde det men føles som en evighet 😥 Er kjempevondt...

Anonymous poster hash: 7f32e...f32

Skrevet

Du skal ikke dø!! De er heldigvis så flinke til å "kurere" brystkreft. 

Trodde også jeg skulle dø for 5 1/2 år siden. Det så veldig mørkt ut: 1 cm kule og 18 av 24 lymfer med kreft. Er her enda:-) Fikk se minstemann begynne på skole og selv om jeg har mange mèn så lever jeg. Og det kommer du også til. En lang og hard vei å gå, men det er lys i enden.

Masse klem

Anonymous poster hash: 561f0...904

Skrevet

Migrene. Perioder med mye vondt i hodet, perioder hvor jeg er helt fin. Ellers går jeg stadig og halter litt nå og da, da jeg mulig har fibromyalgi, eller noe lignende. Veldig trøtt hver eneste dag, veldig lite som skal til før jeg blir utslitt. Mistenker at det har noe med disse ledd-vondtene å gjøre.

Av mer psykiske ting sliter jeg med å skjønne hvor gammel jeg egentlig er, føler fortsatt jeg er i slutten av tenårene. Ikke fordi jeg fester og den slags, det gjør jeg veldig lite av med fulltidsjobb og familie og hus. Men jeg føler alle andre er så mye mer voksen enn meg. At jeg ikke har noe å si, noen andre bør alltid ha siste ordet (i f.eks. jobbsammenheng). Jeg tror det kommer mest av at jeg er veldig lav, det har alltid vært en stopper for meg. Jeg føler meg liksom ekstra liten i forhold til alle andre, på mange måter. Det igjen gjør at jeg er veldig sjenert og lite initiativrik, og liker best å forsvinne i mengden.

Anonymous poster hash: b56b8...9c6
Skrevet

Jeg har dessverre brystkreft.Er redd for å dø.Anonymous poster hash: a01c1...10b

Det går greit med meg foreløpig.Jeg fikk beskjeden 21 september.Har gått årlig til mr og mammografi pga genfeil som gir veldig økt sjanse for kreft.De fant det tidlig og det var ingen spredning.Ble operert og fikk to nye bryster.Har til nå hatt fire av seksten behandlinger.Jeg er ferdig behandlet i midten av april.Det ser ganske greit ut med tanke på helbredelse,men man vet aldri,så jeg er veldig redd.Mistet begge mine foreldre også av kreft,så det preger meg nok endel.Hvordan startet dette for deg?

Jeg fikk vite at jeg var syk den 21 januar i fjor. Så jeg har snart värt syk i 1 år. Oppdaget en stor svulst 2 månder etter at min sönn ble födt. Tumören var på 10cm i diameter med spredning til lymfene under armen. Så jeg hadde cellegifter fra januar til mai. Op bort det ene brystet i juni, og hadde en omgang med ny cellegifter fra august til oktober. Startet på stråling nå i desember og ble ferdig med det nå den 8 januar. Venter på å komme til legen,så jeg vet ingen ting. 

Skal du ha stråling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...