Gå til innhold

Hva sliter du med?💕

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at alle sliter med NOE, jeg sliter med store smerter og angst som ingen vet om, smiler og ler som at alt er bra😔hva med dere?

Anonymous poster hash: fb5a1...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kronisk utmattelse. Får til det jeg må og bør gjøre med barna ved å presse meg, men mens de er på skolen, aktiviteter eller med venner ligger jeg i mørket på soverommet med ørepropper for å hvile nok til å klare neste måltid/kjøring/leksehjelp/ foreldremøte/dugnad. Hele mitt liv dreier seg om barna, har ikke mulighet til å gjøre annet energikrevende enn det som gagner barna, slik som lesing, lytting til musikk, hobbyer, se på tv/film etc. Jobb er selvsagt helt utelukket.

Anonymous poster hash: a35ad...14a

Skrevet

Sorg etter mitt døde barn.

Fem år og like vondt.

Anonymous poster hash: ba793...9da

Skrevet

Klem til deg, HI! Husk at du ikke alltid trenger å late som at alt er bra - det hjelper å dele med andre! 

Jeg er en klein, ukomfortabel person når jeg snakker med folk jeg ikke ser å ofte. Høres litt teit ut kanskje, men jeg sliter virkelig med det. Jeg er en utrolig hyggelig person som folk jeg kjenner liker å omgås med, MEN jeg klarer ikke prate ordentlig med nye mennesker. Skulle så gjerne ønske jeg kunne vise dem hvem jeg egentlig er, foran dem.

Ellers sliter jeg med lav selvfølelse, ekstrem hodepine (legene finner ikke ut hvorfor) og ensomhet. Ikke lenge siden jeg fikk barn, og både under graviditeten og spedbarnstiden mistet jeg mange venner. Flytting og kolikkbarn passet ikke helt sammen med å komme inn i det sosiale. 

Anonymous poster hash: 654f1...7c6
Skrevet

Kronisk utmattelse. Får til det jeg må og bør gjøre med barna ved å presse meg, men mens de er på skolen, aktiviteter eller med venner ligger jeg i mørket på soverommet med ørepropper for å hvile nok til å klare neste måltid/kjøring/leksehjelp/ foreldremøte/dugnad. Hele mitt liv dreier seg om barna, har ikke mulighet til å gjøre annet energikrevende enn det som gagner barna, slik som lesing, lytting til musikk, hobbyer, se på tv/film etc. Jobb er selvsagt helt utelukket.

Anonymous poster hash: a35ad...14a

Høres ut som mitt liv. Stor klem.

Anonymous poster hash: 311fa...9d9

Skrevet

Sliter med å komme meg gjennom sorgen etter at sønnen min døde.😢 Han døde for 2 år siden men jeg føler ikke at det blir lettere. Ikke får jeg hjelp til å jobbe meg gjennom det heller. Alle tror nok at det går bedre nå, for jeg er prøver å skjule det når jeg er sammen med andre, føler at det ikke er "greit" å sørge lenger, særlig siden vi har fått et barn etter at han døde.😔😔

Anonymous poster hash: 5abfc...552

Skrevet

BDD

Anonymous poster hash: 2d621...18d
Skrevet

Ja, jeg har snakket med leger angående smertene, men de finner bare delvis ut hva det kan være.....stor klem til dere andre som sliter💞

Anonymous poster hash: fb5a1...f22

Skrevet

Kronisk sykt barn. Tapper meg totalt.

Anonymous poster hash: 5c560...451

Skrevet

Jeg har dessverre brystkreft.Er redd for å dø.

Anonymous poster hash: a01c1...10b

Skrevet

Akkurat nå, helt syke ryggsmerter som gjør meg kvalm. Har funnet "noe" på rtg og skal til Mr snart. Orker ikke tanken på hva de kan ha funnet og distanserer meg litt i fra det, etter alt hva jeg var igjennom i 2015.

Skrevet

Jeg sliter med hemorider.

Anonymous poster hash: 533f8...14e

Skrevet

Angst, depresjon, utmattelse, muskelsmerter i hele kroppen

Anonymous poster hash: d5360...4c5
Skrevet

Sliter med sjenanse og ensomhet. Har ingen venner og det er ensomt. Er veldig sjenert.

Anonymous poster hash: fdb4a...417

Skrevet

Livet. Jeg får det bare ikke til.

Anonymous poster hash: 18aee...364

Skrevet

Akkurat nå, helt syke ryggsmerter som gjør meg kvalm. Har funnet "noe" på rtg og skal til Mr snart. Orker ikke tanken på hva de kan ha funnet og distanserer meg litt i fra det, etter alt hva jeg var igjennom i 2015.

Så fælt.God bedring.Håper det ordner seg!

Anonymous poster hash: a01c1...10b

Skrevet

Sliter med unnvikende personlighetsforstyrrelse og har derfor ingen venner og ingen å snakke med. Veldig ensomt. Jeg tror jeg er en veldig hyggelig person, men klarer ikke å få det frem når jeg møter andre fordi jeg er så sjenert.

Anonymous poster hash: 28338...0f6

Skrevet

Sterk ikkeallergisk allergi, som vil si allergiplager uten at det er noe som utløser det. Da er det heller ingenting som hjelper mot det (som jeg har funnet så langt hvertfall, men jeg leter fortsatt).

Tror av og til jeg skal bli gal 😥 Men man må jo bare holde ut og gjøre det beste ut av det 😊

Anonymous poster hash: a246c...7e9

Skrevet

Ptsd, med tilhørende mild depresjon og utmattelse. Sliter også med aspergersønnen min med skolevegring og slitenhet.

Anonymous poster hash: 9c154...d13

Skrevet

Angst og i perioder depresjoner. Lav selvfølelse. Mild form for tourettes.

Smerter i bekken og rygg og til tider mye smerter i nakke, skuldre og hode pga spenninger.

Synes livet er veldig tøft, sliter med å mestre relasjoner, jobb, barn, ja alt.

Føler meg liten og ubetydelig.

Klem til dere alle som sliter i hverdagen ❤️️

Anonymous poster hash: a9f24...6e2

Skrevet

Smerter i bekken og rygg og til tider mye smerter i nakke, skuldre og hode pga spenninger.

Du er ikke liten og ubetydelig. Du er derimot veldig sterk som lever med dette. En stor klem til deg også! :)

Skrevet

Depresjon og lav selvtillit etter mannens utroskap. Later som det ikke bryr meg, men det spiser meg opp

Anonymous poster hash: 8259b...432

Skrevet

Fibromyalgi

Dårlig ekteskap som jeg vil ut av, men orker ikke gjøre noe med det. Ond sirkel for å si det mildt.

Anonymous poster hash: 5d845...ea5

Skrevet

Du er ikke liten og ubetydelig. Du er derimot veldig sterk som lever med dette. En stor klem til deg også! :)

Takk, det var hyggelig skrevet :)

Skrevet

Angst

Dårlig økonomi

Kronisk utmattelsessyndrom

Sorg over tap av familie

Kronisk dårlig samvittighet

Anonymous poster hash: be834...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...