Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #51 Skrevet 2. januar 2016 Er damer virkelig så lite kravstore?? Jeg er ikke bridezilla, og skal jeg gifte meg er det kun nærmeste familie som blir invitert. Alt skal være enkelt, kanskje for enkelt.. Men ringen - den bør være veldig bling 😍 Synes det virker som diamantringer er helt vanlig jeg også, hmm... Trådstarter Anonymous poster hash: a7295...5ff Nei, men de er nok i 40-50-årene og tror at normalen da de giftet seg på 80-tallet fortsatt er slik det er nå... Synes det er mest morsomt med de som "hadde blitt sinna eller flau" om mannen hadde fridd med en ordentlig ring... 😂 Virker jo ikke misunnelig i det hele tatt... Hehehe... Anonymous poster hash: 65957...5a3 Og vips så er det misunnelse igjen! Er det virkelig utenkelig at det er andre grunner til at noen er uenig med deg? Jeg er 28 år, giftet meg i fjor, har de samme ringene som giftering og forlovelsesring. En helt enkel gullring. Jeg liker ikke prangende smykker. Sånn er det bare. Jeg hadde blitt lei meg hvis mannen hadde kommet med en svær diamant, for det ville vist at ha. ikke kjenner meg.. Så ikke alle uenigheter er misunnelse... Anonymous poster hash: 6f11f...264 Jeg er 45,vært forlova på 80 tallet aldri gift. Jeg liker ingen smykker som er "bling" Hva er vanlig nå ang forlovelsesring? Jeg hadde brukt samme som giftering, men jeg er jo urgammel 😂 Anonymous poster hash: 4866c...2df
Gjest Darwinia:-) Skrevet 2. januar 2016 #52 Skrevet 2. januar 2016 Har du krav til frierring, fortjener du ikke å bli fridd til. Hadde garantert svart nei om mannen min hadde bestemt seg for å bruke flere månedslønner på en ring, rett før vi skulle starte livet vårt sammen. Hvem faen gidder å gifte seg med en som er fullstendig amøbe når det kommer til økonomi? Det stemmer, en annen amøbe! Så fint når de finner hverandre så slipper vi andre å bli belemret med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå