Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Tre vennepar av meg ble forlovet i går, veldig koselig da bildene viser en rålekker diamantring, stoor diamant med mange små diamanter rundt ringen. Koster sikkert 30.000,-! De to andre hadde små diamanter, og glatt ring. Synes nesten de såg litt kjipe ut tror jeg ville blitt skuffet om kjæresten min kom med en så 'enkel' ring. Forventer en stor diamantring viss jeg blir fridd til noen gang hihi :) Anonymous poster hash: a7295...5ff
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Jeg hadde blitt sinna hvis min kjære hadde brukt for mye penger på en ring. Så lenge den ikke blir grønn på fingeren min så kam den koste 200 kr for min del. For meg handler det mer om at det er en ring som symboliserer at han har lyst å gifte seg med meg. Høy sum betyr ikke høyere kjærlighet. Anonymous poster hash: 8b99a...34b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Hadde ikke ring en gang. Vi bestemte oss for å gifte oss, satte datoen og valgte ut gifteringer, ingen forlovelsesring. En ring til 30.000 er helt uinteressant for meg altså, de pengene ville jeg heller brukt på noe annet. Digre diamantringer er overhodet ikke meg, hadde blitt helt malplassert på min finger Anonymous poster hash: be4d3...564
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Mannen og jeg ble forlovet med og godt gift med samme ringer. Glatte, enkle gullringer som er nøyaktig hva de utgir seg for å være. Må si jeg hadde blitt ganske grinete hvis han hadde kommet trekkende med en voldsom diamantring da vi forlovet oss. Snakk om sløsing! Anonymous poster hash: cc6cf...55e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Jeg går normalt aldri med ring. Hadde jeg blitt fridd til ville jeg gjerne hatt en liten blå sten og ellers glatt, men ingen krav :-) Anonymous poster hash: 23c0d...204
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Er ikke dette med stor diamant sånn amerikagreie? Ingen jeg kjenner har det som forlovelsesring. Enten helt glatte ringer eller med en eller flere bittesmå stener eller noe mønster. Jeg personlig hadde ikke turt å bruke en veeeldig dyr ring i frykt for å miste den Anonymous poster hash: 36c6a...e6a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Jeg er gift og har ikke giftering en gang. Blir like overrasket over griskheten hos enkelte damer når det kommer til forloveldesringer/gifteringer. Jeg elsker mannen min, ikke smykker. Anonymous poster hash: 4d0e8...ad4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Jeg fridde til min kone med en ring som kostet 300. Våre gifteringer kostet nesten 8000 til sammen. Anonymous poster hash: 1b9b2...87a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Jo større en ring er, jo mer billig og falsk ser den ut. Sånne fjollete diamant-forlovelsesringer er i tillegg noe amerikansk tøv som unge bruder har kastet seg på Anonymous poster hash: ae4f4...209
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Hadde blitt dritsur om mannen kjøpte en så dyr ring til meg, jeg. En ring betyr ingenting, gir meg ingenting. Jeg foretrekker gode opplevelser og minner.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Jeg elsker mannen min, og er veldig glad i diamanter. Forlovelsering skal være stor og skinnende, akkurat som min er. Nå er den smeltet sammen med gifteringen og er fantastisk fin. Vi har mer enn nok penger, så ville bli svært skuffet om han kom med en enkel, kjip sak. Anonymous poster hash: 627d3...586
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #12 Skrevet 1. januar 2016 Den skal koste en månedslønn 💍 Anonymous poster hash: 3cb15...2a1
SuperFries Skrevet 1. januar 2016 #13 Skrevet 1. januar 2016 Hvis vi ikke har en hel haug med sparepenger, så hadde jeg blitt forbanna over et forbruk på 30k på en ring.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #14 Skrevet 1. januar 2016 Jeg elsker mannen min, og er veldig glad i diamanter. Forlovelsering skal være stor og skinnende, akkurat som min er. Nå er den smeltet sammen med gifteringen og er fantastisk fin. Vi har mer enn nok penger, så ville bli svært skuffet om han kom med en enkel, kjip sak.Anonymous poster hash: 627d3...586 Min eks var multimillionær, snakker 50 mill på bok. Men jeg hadde blitt dritsur om han hadde kjøpt en ring til 30k! Så totalt bortkastet penger! Og ikke liker jeg diamanter heller, syns disse ringene med store steiner er altfor prangende. Ringen jeg hadde sett meg ut var en glatt gullring til 2000kr.. Så vi to er stikk motsatt av hverandre. Jeg liker en enkel kjip sak, jeg Anonymous poster hash: b312c...747
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #15 Skrevet 1. januar 2016 Jeg ble fridd til uten noen ring, for en skandale! Eller ikke. Dette med at en absolutt skal presentere en diamantring under frieriet, er en nymotens skikk som kommer fra amerikanske filmer og tv-serier. For 20 år siden var ikke dette vanlig. Det viktigste er kjærleiken, ikke prisen på steinen. Anonymous poster hash: 09ad4...899
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #16 Skrevet 1. januar 2016 Ingen i min krets har sånne store forlovelsesringer. De fleste har en ring og det er gifteringen. Noen fikk ring ved forlovelsesringer, andre fikk ring flrst ved giftermål. Felles er at det er "enkle" gullringer. Anonymous poster hash: 03c46...c67
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #17 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har en liten Aquamarine sten i min (lyseblå) i tilleg til to bitte små diamanter syntes den er kjempe fin! Kostet vell 1500-2000. Kr om jeg husker rett, hadde HiST han ringer med både større & mindre stener men jeg ble helt forelsket i den jeg tilslutt fikk ❤️ Syntes den var så meg på en måte, vanskelig å forklare... Gifteringen jeg ønsker meg er nokk mer "forlovelseesring" i utseende men igjen den er så meg! Den koster 22.000 😲 Den han vil ha er samme materiale & passer bra til "min" så vi Kommer nokk til å betale halvparten hver av begge gifte ringene sån at det blir like dyrt for begge to. Har ikke samvittighet til å la han betale så mye for min når den han ønsker seg koster mye mindre, selv om han har sakt det er ok.. Anonymous poster hash: 033a1...720
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #18 Skrevet 2. januar 2016 "Alle" jeg kjenner (og/eller leser om i div sosiale media) nå til dags får diamantringer når mannen frir. Jeg fikk selv en flott diamantring da mannen min fridde for to år siden. Vet det var mindre vanlig før, men nå er det altså normalen og ikke bare en trend man ser på amerikanske filmer som noen her skriver. Anonymous poster hash: 65957...5a3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #19 Skrevet 2. januar 2016 "Alle" jeg kjenner (og/eller leser om i div sosiale media) nå til dags får diamantringer når mannen frir. Jeg fikk selv en flott diamantring da mannen min fridde for to år siden. Vet det var mindre vanlig før, men nå er det altså normalen og ikke bare en trend man ser på amerikanske filmer som noen her skriver. Anonymous poster hash: 65957...5a3 Jeg lover deg, det er IKKE normalen. Anonymous poster hash: cc6cf...55e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #20 Skrevet 2. januar 2016 "Alle" jeg kjenner (og/eller leser om i div sosiale media) nå til dags får diamantringer når mannen frir. Jeg fikk selv en flott diamantring da mannen min fridde for to år siden. Vet det var mindre vanlig før, men nå er det altså normalen og ikke bare en trend man ser på amerikanske filmer som noen her skriver. Anonymous poster hash: 65957...5a3 Jeg lover deg, det er IKKE normalen. Anonymous poster hash: cc6cf...55e DU lover meg? Hehe... Bra jeg kan ta ditt ord på det da... I 2015 så var det helt normalt, uansett om du liker det eller ikke. Og det kommer det til å være i 2016 også. Anonymous poster hash: 65957...5a3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #21 Skrevet 2. januar 2016 "Alle" jeg kjenner (og/eller leser om i div sosiale media) nå til dags får diamantringer når mannen frir. Jeg fikk selv en flott diamantring da mannen min fridde for to år siden. Vet det var mindre vanlig før, men nå er det altså normalen og ikke bare en trend man ser på amerikanske filmer som noen her skriver. Anonymous poster hash: 65957...5a3 Jeg lover deg, det er IKKE normalen. Anonymous poster hash: cc6cf...55e DU lover meg? Hehe... Bra jeg kan ta ditt ord på det da... I 2015 så var det helt normalt, uansett om du liker det eller ikke. Og det kommer det til å være i 2016 også. Anonymous poster hash: 65957...5a3 Vanlig i di omgangskrets, kanskje, men hele landet og hele landets befolkning er heldigvis ikke SÅ amerikanisert foreløpig. Gudskjelov og takk. Anonymous poster hash: cc6cf...55e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #22 Skrevet 2. januar 2016 "Alle" jeg kjenner (og/eller leser om i div sosiale media) nå til dags får diamantringer når mannen frir. Jeg fikk selv en flott diamantring da mannen min fridde for to år siden. Vet det var mindre vanlig før, men nå er det altså normalen og ikke bare en trend man ser på amerikanske filmer som noen her skriver. Anonymous poster hash: 65957...5a3 Jeg lover deg, det er IKKE normalen. Anonymous poster hash: cc6cf...55e DU lover meg? Hehe... Bra jeg kan ta ditt ord på det da... I 2015 så var det helt normalt, uansett om du liker det eller ikke. Og det kommer det til å være i 2016 også. Anonymous poster hash: 65957...5a3 Vanlig i di omgangskrets, kanskje, men hele landet og hele landets befolkning er heldigvis ikke SÅ amerikanisert foreløpig. Gudskjelov og takk. Anonymous poster hash: cc6cf...55e Grrr... DiN omgangskrets. Anonymous poster hash: cc6cf...55e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #23 Skrevet 2. januar 2016 "Alle" jeg kjenner (og/eller leser om i div sosiale media) nå til dags får diamantringer når mannen frir. Jeg fikk selv en flott diamantring da mannen min fridde for to år siden. Vet det var mindre vanlig før, men nå er det altså normalen og ikke bare en trend man ser på amerikanske filmer som noen her skriver. Anonymous poster hash: 65957...5a3 Jeg lover deg, det er IKKE normalen. Anonymous poster hash: cc6cf...55e DU lover meg? Hehe... Bra jeg kan ta ditt ord på det da... I 2015 så var det helt normalt, uansett om du liker det eller ikke. Og det kommer det til å være i 2016 også. Anonymous poster hash: 65957...5a3 Det er IKKE normalt! Anonymous poster hash: 12193...149
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #24 Skrevet 2. januar 2016 Når du blir voksen og har byttet ut "hihi" med fornuft, er det ikke sikkert du synes det er så nødvendig med diamant på fingeren lenger. Anonymous poster hash: 361d1...233
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #25 Skrevet 2. januar 2016 Hva skal en med forlovelsesring i utgangspunktet? Hele grei med forlovelse er helt merkelig for min del. Hva er vitsen? Enten er man gift, eller så er man det ikke. Folk som annonserer forlovelse, gjerne med annonse i avisa, det er kleint det! Anonymous poster hash: 37c32...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå