Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #51 Skrevet 29. desember 2015 Gud bedre ... Du høres ut som en trivelig person ..vi er en skikkelig stor familie , mamma har 8 søsken , og her møtes ofte kusiner / fettere og hele røkla. Og vet du ... Vi blir fort 40-50 stk , kan garantere deg at er flere av de jeg ikke finner så spennende . Men er noe som heter respekt og empati . Samt Etikk , men dere som kan så mye burde jo ha lært dette ? Stakkars jente , utestenges av den "smarte" gjengen Anonymous poster hash: 1ebb7...491
Superdolly Skrevet 29. desember 2015 #52 Skrevet 29. desember 2015 Ingen kan tvinge dere til å inkludere henne. Du får bare fortsette å si at det ikke passer. Tenk imidlertid også litt på at dette er den kvinnen din bror har valgt som mamma til sitt barn. Et barn som vil bli ditt tantebarn. Din brors kjæreste vil garantert merke at hun er uønsket, og du risikerer da at også din bror vil kutte kontakten med deg og din familie til et minimum. Du risikerer å sitte der om noen år med en bror som ikke vil snakke mer med deg enn han må, og et eller flere tantebarn du ikke kjenner. Du risikerer også at dine barn ikke vil få bli kjent med sin onkel og tante, og søskenbarn. Så tenk godt gjennom hva du velger bort.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #53 Skrevet 29. desember 2015 Ingen kan tvinge dere til å inkludere henne. Du får bare fortsette å si at det ikke passer. Tenk imidlertid også litt på at dette er den kvinnen din bror har valgt som mamma til sitt barn. Et barn som vil bli ditt tantebarn. Din brors kjæreste vil garantert merke at hun er uønsket, og du risikerer da at også din bror vil kutte kontakten med deg og din familie til et minimum. Du risikerer å sitte der om noen år med en bror som ikke vil snakke mer med deg enn han må, og et eller flere tantebarn du ikke kjenner. Du risikerer også at dine barn ikke vil få bli kjent med sin onkel og tante, og søskenbarn. Så tenk godt gjennom hva du velger bort. Og om 3 år leser vi tråden "får ikke bli kjent med mitt tantebarn, og det er min svigerinnes skyld"... Anonymous poster hash: 837bd...a80
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #54 Skrevet 29. desember 2015 Hmmm,det virker da svært merkelig at mannen skal ha så mye imot henne.. Hadde hun vært et ondt og fælt menneske hadde det vært en helt annen sak,men problemet er kanskje ikke henne men dere. Det samme opplevde jeg da jeg giftet meg for første gang. Jeg var da 18 år, slank, hadde fint langt hår. Tipper at litt sjalusi og nostalgi for sin egen ungdomstid spiller inn hos sånne folk. Men HI virker helt blåst, jeg nekter å tro at hun har høyere utdanning og diskuterer høye materier med andre dagen langt. Anonymous poster hash: 33c38...68a
Luksusdyret Skrevet 29. desember 2015 #55 Skrevet 29. desember 2015 Ei venninne av meg har opplevd det samme som HI sin svigerinne. Resultatet nå er at søsteren til venninnas mann, som er gudfar til to av søsterens barn, ikke ønsker å ha kontakt med søsteren overhode. Deres felles barn kjenner ikke sin tante siden hun er aldri hos dem og de er aldri hos henne. HI har ikke tenkt på eventuelle konsekvenser av sine handlinger, eventuelt gir hun god faen i det kommende barnet siden "utysket" er moren og barnet blir sikkert preget av det.
Luksusdyret Skrevet 29. desember 2015 #56 Skrevet 29. desember 2015 Haha, vedder på at mannen din føler seg tiltrukket av henne, han skjuler det bak sin agressive kritikk Anonymous poster hash: 861fb...5fe Haha, ja, eller at de har hatt et forhold i fortiden som han er livredd for at skal komme frem i lyset Ikke normalt at en mann reagerer slik og lager drama, er mer kjerringoppførsel det.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #57 Skrevet 30. desember 2015 Hahahahahahha... Jeg må rett og slett le litt!! Det er så lett for andre å si at vi bare må suck IT up, å komme ned fra vår høye hest osv! Denne dama MÅ oppleves for at man skal kunne forstå! Og nei, vi har i utgangspunktet ikke et veldig nært forhold til vår bror, da han i alle disse årene vi har hatt unger aldri har prioritert å treffe oss eller barna. Kun nå i det siste, og spesielt etter at han selv venter barn at de vil treffe oss! Dama er veldig pen og vakker. Hva har det med saken å gjøre? Sjalu!? For at hun er sammen med vår bror da eller!? haha! Og dette var ingen storslått familiefeiring! Dette var kun min søster og meg + mann og to små barn! Og som sagt tidligere. Så er hun blitt invitert på jentekveld av oss, nettopp for å bli bedre kjent! Og de har blitt invitert på middag hjem til begge av oss søstrene både som par og kun henne da vår bror er mye på reise.så vi har prøvd! Og vi gjør alltid det beste ut av situasjonen når vi treffes, og har aldri vist henne at vi syns det er slitsomt å forholde oss til henne! Men vi ønsker ikke henne som venninne. Det er noe vi aldri kommer til å bli!er det virkelig så forferdelig? Skulle jeg da kreve at min bror skulle bli kompis med min mann? De to har aldri, noensinne vært sammen/tatt en øl etc! Og ikke mannen til min søster heller! Hvorfor er det slik at bare fordi vi er kvinnfolk så skal vi bli BFF!? Dette var en uhøytidelig nyttårsfeiring med 4 voksne. Men ut i fra svarene til flesteparten her inne er vi jo selveste djevelens avkom omtrent! Anonymous poster hash: c9955...f48
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #58 Skrevet 30. desember 2015 BFF? Virkelig? Du som er så kultivert bruker vel ikke fjortisbloggeruttrykk? Beklager, men ingenting du har skrevet hittil forandrer min mening om det dere driver med. Det er INGEN som mener dere må bli bestevenner (eller, BFF, som du selv sier), og ingen mener dere skal spise middag med dem hver uke. Det vi prøver å fortelle deg er at hvis dere slutter å opphøye dere selv, ikke oppfører dere som grumpy old men og mannen din legger fra seg dette "16 år og sinna på mamma og pappa"-syndromet så KANSKJE dere innser at det kanskje ikke bare er henne som er problemet? Anonymous poster hash: 837bd...a80
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #59 Skrevet 30. desember 2015 Det er jo meget mulig at du er kvitt "problemet" nå, Hi. Din unge svigerinne venter barn, det er stor sannsynlighet for at hun er her inne. Og da har hun nok kjent deg igjen. Jeg lurer på - hvordan tenker du at du skal opprettholde forholdet til din bror om du utelukker hans kjære i fremtiden? At han ikke har hatt så mye med dere å gjøre når dere har hatt barn og han har levd ungkarslivet er ikke så rart. Men nå ser også han at dere vil ha mer til felles i fremtiden gjennom at dere alle har barn, og det kan være en mulighet til å få et nærere forhold til din bror. Men å skvise ut dama hans vil tvinge ham til å måtte ta et valg - familien eller mor til sitt barn. Er det virkelig en situasjon du ønsker å sette din bror i? Du skrev at hun er veldig ung. Likevel har din bror vært sammen med henne i 2-3 år. Da vil jeg tro det er gode sjanser for at de også fortsetter forholdet siden de nå venter barn. Det er dumt å skvise henne ut nå, når hun sikkert kommer til å modnes mye etter svangerskapet og når hun er blitt mor. Anonymous poster hash: ad3f4...608
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #60 Skrevet 30. desember 2015 Kan dere ikke spare henne for all ydmykelse, og si at dere ikke ønsker kontakt med henne, men at bror og fremtidig barn er hjertelig velkommen når som helst? Anonymous poster hash: e1264...cff
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #61 Skrevet 30. desember 2015 Velg selv hvem du vil være sammen med, hi. Livet er for kort til å brukes opp på dumme og kjedelige mennesker bare fordi en konvensjon forplikter oss til å treffe dem. Det er ikke synd på henne. Hun velger selv at hun vil leke voksen med de voksne. Det er bare det at hun ikke lykkes, og derfor gjennomskues. Hvorfor er det noen andres problem? Hvis man havner i "feil" miljø kan man ikke be alle andre endre seg og skape et miljø rundt det en selv har kapasitet til å bli med på. Er hun for sparsomt utstyrt til å følge samtalen, er det hennes egen jobb å følge med, så hun kan lære seg noe. Å bli et interessant menneske er da ikke for mye forlangt, hvis man håper på at noen skal være interessert i en! Det er mye mer nedverdigende at folk jatter med som om hun var et barn på fem år i kongefamilien, og alle de andre var voksne tjenere som må dulle med henne. Hun får selv ta ansvar; hvis hun vil bli betraktet som voksen må hun også oppføre seg voksent. Anonymous poster hash: bd50a...52b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #63 Skrevet 30. desember 2015 Hahahahahahha... Jeg må rett og slett le litt!! Det er så lett for andre å si at vi bare må suck IT up, å komme ned fra vår høye hest osv! Denne dama MÅ oppleves for at man skal kunne forstå! Og nei, vi har i utgangspunktet ikke et veldig nært forhold til vår bror, da han i alle disse årene vi har hatt unger aldri har prioritert å treffe oss eller barna. Kun nå i det siste, og spesielt etter at han selv venter barn at de vil treffe oss! Dama er veldig pen og vakker. Hva har det med saken å gjøre? Sjalu!? For at hun er sammen med vår bror da eller!? haha! Og dette var ingen storslått familiefeiring! Dette var kun min søster og meg + mann og to små barn! Og som sagt tidligere. Så er hun blitt invitert på jentekveld av oss, nettopp for å bli bedre kjent! Og de har blitt invitert på middag hjem til begge av oss søstrene både som par og kun henne da vår bror er mye på reise.så vi har prøvd! Og vi gjør alltid det beste ut av situasjonen når vi treffes, og har aldri vist henne at vi syns det er slitsomt å forholde oss til henne! Men vi ønsker ikke henne som venninne. Det er noe vi aldri kommer til å bli!er det virkelig så forferdelig? Skulle jeg da kreve at min bror skulle bli kompis med min mann? De to har aldri, noensinne vært sammen/tatt en øl etc! Og ikke mannen til min søster heller! Hvorfor er det slik at bare fordi vi er kvinnfolk så skal vi bli BFF!? Dette var en uhøytidelig nyttårsfeiring med 4 voksne. Men ut i fra svarene til flesteparten her inne er vi jo selveste djevelens avkom omtrent! Anonymous poster hash: c9955...f48 Du formulerer deg jo dårligere enn en gjennomsnittlig rosablogger. Tviler sterkt på at du er så godt "møblert", som Pasla kalte det. Anonymous poster hash: 42210...d0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå