Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #51 Skrevet 25. desember 2015 Jeg hadde hvertfall ikke gått fra kjøkkenet hvor jeg stresset med julemiddagen for å smøre egen skive eller whatever til denne snart-ungdommen og sitte på sengekanten og skulle snakke og forstå han ihjel. Hvilken verden lever dere i, dere som gir slike råd? Hadde dere gått fra deres egen julemiddag og de andre ungene og gjestene for å lage egen mat til en så stor unge som frivillig sturer på rommet?Anonymous poster hash: e6801...e6c I en verden hvor menneskelige relasjoner er viktigere enn middag og julestress. Min jobb som mamma er å bygge relasjoner, fordi det er grunnmuren vår. En elleveåring som sitter på rommet og er lei seg, er et barn som ikke har det bra. Det ligger da i min natur å forsøke og nå inn til barnet. Jeg forstår ikke folk som mener at andre ting er viktigere.Anonymous poster hash: 687c8...417 Dette var jo ikke en 11-åring som er lei seg, men en som har vært sur hele dagen og nekter å ta på finklær og lager sur stemning. Skal du sitte på sengen og holde i hånden og spør om det er noe som plager han, mamma skal ordne, selvsagt skal du få gå i hullete pusj, mamma er glad i deg? Ikke rart det erå mange ihjelforståtte unger der ute som tror at alt danser etter deres pipe Anonymous poster hash: e6801...e6c Tror du at en som er sur ikke er lei seg, du da? Ofte kan det lønne seg å sjekke hva som ligger bak oppførselen. Da får du og barnet en tettere relasjon og du går ikke glipp av viktig info om hvordan ditt barn har det. Barnet blir også kjent med seg selv og får hjelp til å sortere følelser. Vinn-vinn😊 Anonymous poster hash: 687c8...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå