Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #51 Skrevet 8. desember 2015 12+6 ja, da hadde jeg fått vite kjønn allerede og sett en frisk liten baby svelge fostervann og sparke rundt.. Trodde regelen var 11+6, men burde vel egentlig vært mindre også, er jo ikke snakk om noen celleklump lengre.. Anonymous poster hash: 5144d...ced Det var lite konstruktivt. Anonymous poster hash: 84f67...356
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #52 Skrevet 8. desember 2015 Er 11+2. Er det for sent å ringe sykehuset for å ta abort nå? Har vært hos lege og også fått time til ordinær ul. Fordi jeg ikke har klart å bestemme meg om jeg vil beholde eller ikke. Kjæresten vil ha barnet. Jeg vil egentlig ikke.. og forholdet er dødt, vi krangler masse. Er det dumt nå å ringe for å få en abort? ? Anonymous poster hash: 631dd...918 Ut i fra de grunnene du har nå, så er det sent, ja. Ta å bestill en hurtigtime til ultralyd, så skal jeg love deg at du kommer til å få svar på hva som er riktig. Anonymous poster hash: 049f6...a07 Helt greit at dere synes det er i seneste laget. Det synes jeg også. Er 11 uker ifølge menstermin, men vet at jeg er litt kortere på vei ut fra når jeg ble gravid. Men de regner jo ut fra menstermin så. Tenker å ringe sykehuset i mårra. og sier ikke noe til kjæresten før det er gjort.Hva mener du med at jeg får svar på hva som er riktig? Anonymous poster hash: 631dd...918 Det virker ikke som det har gått helt opp for deg at det er et liv det er snakk om. Du virker bare opptatt av å ta det abort, fordi du krangler med samboeren. Nesten for at du skal vise han hvem som bestemmer og har makten. Jeg skjønner at enkelte er tvungen til å ta abort av visse årsaker. Men du fremstiller det å ta abort, som bare noe du må rekke før en viss dato. Ikke som verken vanskelig eller trist. Anonymous poster hash: 049f6...a07 Jeg synes det er vanskelig jo. Er liksom derfor jeg ombestemmer meg annenhver dag og får panikk når uke 12 nærmer seg. Anonymous poster hash: 631dd...918
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #53 Skrevet 8. desember 2015 Er 11+2. Er det for sent å ringe sykehuset for å ta abort nå? Har vært hos lege og også fått time til ordinær ul. Fordi jeg ikke har klart å bestemme meg om jeg vil beholde eller ikke. Kjæresten vil ha barnet. Jeg vil egentlig ikke.. og forholdet er dødt, vi krangler masse. Er det dumt nå å ringe for å få en abort? ? Anonymous poster hash: 631dd...918 Ut i fra de grunnene du har nå, så er det sent, ja. Ta å bestill en hurtigtime til ultralyd, så skal jeg love deg at du kommer til å få svar på hva som er riktig. Anonymous poster hash: 049f6...a07 Helt greit at dere synes det er i seneste laget. Det synes jeg også. Er 11 uker ifølge menstermin, men vet at jeg er litt kortere på vei ut fra når jeg ble gravid. Men de regner jo ut fra menstermin så. Tenker å ringe sykehuset i mårra. og sier ikke noe til kjæresten før det er gjort.Hva mener du med at jeg får svar på hva som er riktig? Anonymous poster hash: 631dd...918 Det virker ikke som det har gått helt opp for deg at det er et liv det er snakk om. Du virker bare opptatt av å ta det abort, fordi du krangler med samboeren. Nesten for at du skal vise han hvem som bestemmer og har makten. Jeg skjønner at enkelte er tvungen til å ta abort av visse årsaker. Men du fremstiller det å ta abort, som bare noe du må rekke før en viss dato. Ikke som verken vanskelig eller trist. Anonymous poster hash: 049f6...a07 Jeg synes det er vanskelig jo. Er liksom derfor jeg ombestemmer meg annenhver dag og får panikk når uke 12 nærmer seg. Anonymous poster hash: 631dd...918 da må du handle fort.. du har 4 dager på deg.. Anonymous poster hash: 529d6...b7e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #54 Skrevet 8. desember 2015 Er 11+2. Er det for sent å ringe sykehuset for å ta abort nå? Har vært hos lege og også fått time til ordinær ul. Fordi jeg ikke har klart å bestemme meg om jeg vil beholde eller ikke. Kjæresten vil ha barnet. Jeg vil egentlig ikke.. og forholdet er dødt, vi krangler masse. Er det dumt nå å ringe for å få en abort? ? Anonymous poster hash: 631dd...918 Ut i fra de grunnene du har nå, så er det sent, ja. Ta å bestill en hurtigtime til ultralyd, så skal jeg love deg at du kommer til å få svar på hva som er riktig. Anonymous poster hash: 049f6...a07 Helt greit at dere synes det er i seneste laget. Det synes jeg også. Er 11 uker ifølge menstermin, men vet at jeg er litt kortere på vei ut fra når jeg ble gravid. Men de regner jo ut fra menstermin så. Tenker å ringe sykehuset i mårra. og sier ikke noe til kjæresten før det er gjort.Hva mener du med at jeg får svar på hva som er riktig? Anonymous poster hash: 631dd...918 Det virker ikke som det har gått helt opp for deg at det er et liv det er snakk om. Du virker bare opptatt av å ta det abort, fordi du krangler med samboeren. Nesten for at du skal vise han hvem som bestemmer og har makten. Jeg skjønner at enkelte er tvungen til å ta abort av visse årsaker. Men du fremstiller det å ta abort, som bare noe du må rekke før en viss dato. Ikke som verken vanskelig eller trist. Anonymous poster hash: 049f6...a07 Jeg synes det er vanskelig jo. Er liksom derfor jeg ombestemmer meg annenhver dag og får panikk når uke 12 nærmer seg. Anonymous poster hash: 631dd...918 Det å skulle få barn og være gravid kan være skremmende. Husk at hormonene dine kan tulle litt med følelsene dine. Håper du finner ut av det. Har selv tatt abort i uke 19 grunnet alvorlig feil hos fosteret. Så det er vel den vanskelige opplevelsen, som gjør at jeg vil at andre tenker seg godt om før de tar abort. Anonymous poster hash: 049f6...a07
Roheryn Skrevet 9. desember 2015 #55 Skrevet 9. desember 2015 Ring sykehuset, det finnes sannsynligvis løsninger både på transport (pasientreise) og evt overnatting, og de får nok skviset deg inn før fristen. Neppe første gang noen kommer i siste liten. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #56 Skrevet 9. desember 2015 Han ble drit forbanna sist jeg nevnte det! Ja, det er ikke fint gjort mot han. Er jo hans ''barn'' også. Men er jo min kropp og mitt valg. Sist slamret han med døren og forsvant Anonymous poster hash: 631dd...918 Kjære HI! Det går helt fint å ta abort nå. Jeg ble gravid som 18 åring med tviillinger, mens jeg brukte p-piller etter punkt og prikke. Tok abort 11+6! Har aldri angret i løpet av de 16 årene etterpå. Og til dere andre, et forhold reddes sjelden av at det kommet ett barn til verden. Anonymous poster hash: b24c2...587
Mamma_til_2 Skrevet 9. desember 2015 #57 Skrevet 9. desember 2015 Hi ring sykehusets gyn pol og forklar de saken, du slipper og vente på brev i posten, du får en time over tlf. Du må inn og få ul for at de skal se hvor langt du er kommet og så tar du det derfra. Du finner en venninne som kan kjøre deg og så gjør du det du føler for, det er ikke forsent enda.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #58 Skrevet 9. desember 2015 Eller du kan få barnet, å gi det til meg 😢 Anonymous poster hash: 49af5...264 Forstår deg så godt!! 😢😢 Anonymous poster hash: 47bf0...ba1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #59 Skrevet 9. desember 2015 Eller du kan få barnet, å gi det til meg 😢 Anonymous poster hash: 49af5...264 Forstår deg så godt!! 😢😢 Anonymous poster hash: 47bf0...ba1 Jeg tar også gledelig imot babyen Skulle ønske jeg snart ble gravid Anonymous poster hash: 4ba0d...579
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #60 Skrevet 9. desember 2015 Hvis du er så usikker at du ombestemmer deg annenhver dag tviler jeg på at sykehuset lar deg ta abort. Det skinner nok gjennom. De spør om du er heeeelt sikker, og da er det nok lett å avsløre seg. Ring Amathea i dag og be om råd, få snakket med noen! Det går fint an å klare seg som alanemor også om det er det du ender opp med. Lykke til med avgjørelsen og evt. abort. Det må være en forferdelig situasjon du er i nå, uansett utfall. Anonymous poster hash: d7f62...d5a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #61 Skrevet 9. desember 2015 Er 11+2. Er det for sent å ringe sykehuset for å ta abort nå? Har vært hos lege og også fått time til ordinær ul. Fordi jeg ikke har klart å bestemme meg om jeg vil beholde eller ikke. Kjæresten vil ha barnet. Jeg vil egentlig ikke.. og forholdet er dødt, vi krangler masse. Er det dumt nå å ringe for å få en abort? ? Anonymous poster hash: 631dd...918 Ut i fra de grunnene du har nå, så er det sent, ja. Ta å bestill en hurtigtime til ultralyd, så skal jeg love deg at du kommer til å få svar på hva som er riktig. Anonymous poster hash: 049f6...a07 Helt greit at dere synes det er i seneste laget. Det synes jeg også. Er 11 uker ifølge menstermin, men vet at jeg er litt kortere på vei ut fra når jeg ble gravid. Men de regner jo ut fra menstermin så. Tenker å ringe sykehuset i mårra. og sier ikke noe til kjæresten før det er gjort.Hva mener du med at jeg får svar på hva som er riktig? Anonymous poster hash: 631dd...918 Syns det er uhørt å gjøre dette uten å informere kjæresten.. Anonymous poster hash: 4ba0d...579 Hun har bestemt seg, hennes kropp, hun gjør det som blir best for henne. Anonymous poster hash: 0c811...d43
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #62 Skrevet 9. desember 2015 Er 11+2. Er det for sent å ringe sykehuset for å ta abort nå? Har vært hos lege og også fått time til ordinær ul. Fordi jeg ikke har klart å bestemme meg om jeg vil beholde eller ikke. Kjæresten vil ha barnet. Jeg vil egentlig ikke.. og forholdet er dødt, vi krangler masse. Er det dumt nå å ringe for å få en abort? ?Anonymous poster hash: 631dd...918 Ut i fra de grunnene du har nå, så er det sent, ja. Ta å bestill en hurtigtime til ultralyd, så skal jeg love deg at du kommer til å få svar på hva som er riktig.Anonymous poster hash: 049f6...a07 Helt greit at dere synes det er i seneste laget. Det synes jeg også. Er 11 uker ifølge menstermin, men vet at jeg er litt kortere på vei ut fra når jeg ble gravid. Men de regner jo ut fra menstermin så. Tenker å ringe sykehuset i mårra. og sier ikke noe til kjæresten før det er gjort.Hva mener du med at jeg får svar på hva som er riktig?Anonymous poster hash: 631dd...918 Syns det er uhørt å gjøre dette uten å informere kjæresten..Anonymous poster hash: 4ba0d...579 Hun har bestemt seg, hennes kropp, hun gjør det som blir best for henne. Anonymous poster hash: 0c811...d43 Hennes kropp men begges barn. Det handler altså ikke bare om HI. Anonymous poster hash: 374d0...b57
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #63 Skrevet 9. desember 2015 Så du mener jeg bør beholde pågrunn av at faren ikke liker tanken på abort? Han liker ikke å prate om følelser så jeg vet ikke helt hva han tenker. Men han er sur. Har ringt gynekologisk avd flere ganger i dag men de svarer ikke. Anonymous poster hash: 631dd...918
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #64 Skrevet 9. desember 2015 I den farten du holder på, så rekker du nok ikke å ta abort, så du får begynne å planlegge litt.. Finne ett sted å bo med god kollektivtransport foreksempel.. 3 dager igjen til fristen.. Anonymous poster hash: 529d6...b7e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #65 Skrevet 9. desember 2015 I den farten du holder på, så rekker du nok ikke å ta abort, så du får begynne å planlegge litt.. Finne ett sted å bo med god kollektivtransport foreksempel.. 3 dager igjen til fristen.. Anonymous poster hash: 529d6...b7e Ja jeg må skynde meg å flytte 😅😂 har fått time. Anonymous poster hash: 631dd...918
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #66 Skrevet 9. desember 2015 Synes du er ganske treg, du burde fått ordnet dette idag. Anonymous poster hash: 1e5ee...f96
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #67 Skrevet 9. desember 2015 I den farten du holder på, så rekker du nok ikke å ta abort, så du får begynne å planlegge litt.. Finne ett sted å bo med god kollektivtransport foreksempel.. 3 dager igjen til fristen.. Anonymous poster hash: 529d6...b7e Ja jeg må skynde meg å flytte har fått time. Anonymous poster hash: 631dd...918 bra for deg at du har fått time da. ja, du burde flytte, enten du beholder babyen eller ikke, med tanke på hvordan du beskriver forholdet ditt.. ikke så mye å le av det igrunn Anonymous poster hash: 529d6...b7e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #68 Skrevet 10. desember 2015 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 4ba0d...579
Ylva og Mathilde Skrevet 10. desember 2015 #69 Skrevet 10. desember 2015 Håper du får time sporenstreks! Å få barn med feil mann er den største feilen jeg noen gang har gjort! Til dere som er så oppsatt på å redde 12 uker gamle fostre, håper virkelig dere gir bort hver eneste krone dere har til overs hver måned til Redd Barna og liknende organisasjoner! Utrolig at dere forfekter viktigheten av å sette uønskede, ekstremt resusrskrevende barn til en allerede overbefolket verden, når det er så mange som lider, sulter og ikke har foreldre eller hjem. Men dere tror vel det skal skje noe mer med dere etter at dere er døde også..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #70 Skrevet 10. desember 2015 Så du ville vært foruten barna/barnet ditt fordi du valgte feil pappa? Anonymous poster hash: 67413...135
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #71 Skrevet 10. desember 2015 Og kommentaren din vitner om ekstrem uvitenhet. Det er overhode ikke alle barn som trenger hjelp av redd barna som er ekstremt uønsket. Du evner tydeligvis ikke å se veldig langt og vet svært lite om verden. Anonymous poster hash: 67413...135
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #72 Skrevet 10. desember 2015 Håper du får time sporenstreks! Å få barn med feil mann er den største feilen jeg noen gang har gjort! Til dere som er så oppsatt på å redde 12 uker gamle fostre, håper virkelig dere gir bort hver eneste krone dere har til overs hver måned til Redd Barna og liknende organisasjoner! Utrolig at dere forfekter viktigheten av å sette uønskede, ekstremt resusrskrevende barn til en allerede overbefolket verden, når det er så mange som lider, sulter og ikke har foreldre eller hjem. Men dere tror vel det skal skje noe mer med dere etter at dere er døde også.. Får bare håpe at barnet ditt aldri leser denne kommentaren Anonymous poster hash: 856b1...7bd
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #73 Skrevet 10. desember 2015 Håper du får time sporenstreks! Å få barn med feil mann er den største feilen jeg noen gang har gjort! Til dere som er så oppsatt på å redde 12 uker gamle fostre, håper virkelig dere gir bort hver eneste krone dere har til overs hver måned til Redd Barna og liknende organisasjoner! Utrolig at dere forfekter viktigheten av å sette uønskede, ekstremt resusrskrevende barn til en allerede overbefolket verden, når det er så mange som lider, sulter og ikke har foreldre eller hjem. Men dere tror vel det skal skje noe mer med dere etter at dere er døde også.. Får bare håpe at barnet ditt aldri leser denne kommentaren Anonymous poster hash: 856b1...7bd Hvorfor i all verden skulle de gjøre det? Vet du om 6 og 8-åringer som frekventerer mammaforum? Anonymous poster hash: 2d34f...974
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #74 Skrevet 10. desember 2015 Eller du kan få barnet, å gi det til meg 😢 Anonymous poster hash: 49af5...264 Forstår deg så godt!! 😢😢 Anonymous poster hash: 47bf0...ba1 Jeg tar også gledelig imot babyenSkulle ønske jeg snart ble gravid Anonymous poster hash: 4ba0d...579 Makan... voksne folk...? Anonymous poster hash: 7476b...afc
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #75 Skrevet 10. desember 2015 Og kommentaren din vitner om ekstrem uvitenhet. Det er overhode ikke alle barn som trenger hjelp av redd barna som er ekstremt uønsket. Du evner tydeligvis ikke å se veldig langt og vet svært lite om verden. Anonymous poster hash: 67413...135 Jeg sier ikke at uønskede, norske barn trenger hjelp fra redd barna, jeg sier at underprivilegerte verden over behøver hjelp. Det står skrevet ganske klart, svart på hvitt, og med adekvat norsk. Kan ikke forstå at det skulle være så vanskelig å begripe? Jeg har et meget oppdatert syn på verden, mulig det er du som burde ta deg en studietur til Tsjad?! Anonymous poster hash: 2d34f...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå