Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #51 Skrevet 7. desember 2015 Er det rart det er krig Skjerp deg HI, du kjører med tynt grunnlag her og jeg synes synd på datteren din. Jeg er stemor og har tatt flere turer alene med stebarna uten at mor har kunnet si noe som helst når det har vært fars tur. Mor har alltid kunnet få tak i barna (mobil) og visst hvor de var og det var i respekt til henne som mor at hun ble holdt informert. Ellers kan du oppleve å finne ut av ting etterpå.. Anonymous poster hash: faaec...426
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #52 Skrevet 7. desember 2015 Du kan ikke nekte dem å dra, og kanskje burde du vurdere å bruke tiden de er borte på å gå i terapi for sjalusien din? Anonymous poster hash: 3e10e...be1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #53 Skrevet 7. desember 2015 De tingene du ramser opp at du misliker stemor for er da ting hun gjør for å få et godt forhold til datteren din/for å glede henne? Og derfor har du henne oppi halsen. Du er rett og slett selvsentrert og slem - og jeg synes synd på de som må forholde seg til deg -både barnet ditt, eksen din og den stakkars åpenbart velmenende kjæresten hans. Du hadde vel mislikt stemor uansett tipper jeg. Anonymous poster hash: 3e10e...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå