Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 På handletur der før jul. Jeg vil ikke at hun skal det, har ikke noe godt forhold til henne og er ikke så begeistra for at de skal ut av landet. Kan jeg nekte de å dra? Anonymous poster hash: f8645...473
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 På handletur der før jul. Jeg vil ikke at hun skal det, har ikke noe godt forhold til henne og er ikke så begeistra for at de skal ut av landet. Kan jeg nekte de å dra? Anonymous poster hash: f8645...473 Er det du eller datteren din som ikke har noe godt forhold til henne? Og hvor gammel er datteren din? Anonymous poster hash: 4b422...a64
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Hvorfor vil du ikke at barnet skal være med stemor på en slik handletur? At du ikke har noe godt forhold til henne synes jeg ikke er noen god grunn hvis barnet har et godt forhold til henne og hun ellers er til å stole på. Anonymous poster hash: 44b45...570
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Jeg liker henne ikke. Ungen min er 11år. Hun vil såklart være med, men jeg liker det ikke. Hun er ikke moren hennes, og det er ut av landet det er snakk om, ikke en tur på butikken.. Hi Anonymous poster hash: f8645...473
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Hvorfor liker du det ikke? Er det fordi du er redd for at ungen din skal bli kidnappet? Jeg syntes det hørtes lurt ut å la dem dra på tur, selv om det kanskje er litt sårt for deg så er dette en viktig person i barnet ditt sitt liv. Anonymous poster hash: 01681...806
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Hva mener du med at du ikke har så godt forhold til henne da? Er hun ikke snill med barna, stoler du ikke på henne, risikerer du at hun mister barna på kjøpesenteret eller glemmer gi dem mat? Er hun en dårlig omsorgsperson? Da ville jeg sagt nei og håpet de respekterte det, for egentlig har du ingenting med hva de gjør når barna er hos far. Handler dette om at du bare ikke liker henne fordi hun har " tatt din plass" må du svelge kamelene og prøve være glad for at barnet ditt har en inkluderende bonusmamma som ønsker knytte bånd og oppleve ting med barnet. Anonymous poster hash: 00e65...903
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Jeg liker henne ikke. Ungen min er 11år. Hun vil såklart være med, men jeg liker det ikke. Hun er ikke moren hennes, og det er ut av landet det er snakk om, ikke en tur på butikken.. Hi Anonymous poster hash: f8645...473 Det er vel en pappa med i bildet, så du har vel ingenting med hva de gjør når hun er hos pappaen sin. Anonymous poster hash: 4b422...a64
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Kan du utdype litt bedre hvorfor du ikke vil? Synes egentlig det er flott at stemor vil og datter vil jeg da. At de trives sammen. Uansett, til info, alle som skal på grensehandel må ha med pass eller annen gyldig informasjon. Dette pga flyktningestrømmen som er nå. Anonymous poster hash: 35308...92e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 Hvis turen er når faren har samvær, kan du ikke nekte. Heldigvis. Se litt forbi din egen nese, og tenk på datteren din. Det er Sverige de skal til, ikke andre kanten av jordkloden. Anonymous poster hash: 72c08...e1c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Herrejesus dette MÅ være tull?? Hadde aldri falt meg inn å se dette som et problem overhodet, hva folk reagerer på...hjelp Anonymous poster hash: 6524d...1c0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #11 Skrevet 7. desember 2015 Synes det er stor forskjell på at de tar en tur på kjøpesenteret, enn en tur til Sverige. Må man ikke være barnets foreldre for å få lov til det? Vil gjerne vite om jeg som mor kan si "nei" til dette? Er ikke redd for barnets helse, kun at jeg er ukomfortabel med at hun, som ikke er forelder, skal ta barnet utenlands. Hi Anonymous poster hash: f8645...473
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #12 Skrevet 7. desember 2015 Synes det er stor forskjell på at de tar en tur på kjøpesenteret, enn en tur til Sverige. Må man ikke være barnets foreldre for å få lov til det? Vil gjerne vite om jeg som mor kan si "nei" til dette? Er ikke redd for barnets helse, kun at jeg er ukomfortabel med at hun, som ikke er forelder, skal ta barnet utenlands. Hi Anonymous poster hash: f8645...473 Det holder vel at faren sier ja, han er jo barnets forelder han og Anonymous poster hash: 4b422...a64
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #13 Skrevet 7. desember 2015 Så jeg kan ikke si nei? Har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt i saken om mitt eget barn og utenlandsturer?? Anonymous poster hash: f8645...473
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #14 Skrevet 7. desember 2015 Så jeg kan ikke si nei? Har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt i saken om mitt eget barn og utenlandsturer?? Anonymous poster hash: f8645...473 Hvorfor skal du si nei? Nr. 6 og 8 hadde gode spørsmål, du velger bare å si at du ikke liker henne. Om det bare er at du ikke liker henne så må du ta en realitetssjekk og tenke på barnets beste - og det er ikke at du skal sabottere hyggelige aktiviteter barnet gjør sammen med stemor! Som en over sa - de skal såvidt over svenskegrensen, de skal ikke til det store utland. Anonymous poster hash: 44b45...570
Gjest Minnieropptatt Skrevet 7. desember 2015 #15 Skrevet 7. desember 2015 Så jeg kan ikke si nei? Har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt i saken om mitt eget barn og utenlandsturer?? Anonymous poster hash: f8645...473 Hvis din mann eller din mor/far/barnets tante/onkel/din kusine/tante/fetter har lyst til å ta med barnet ditt på dagstur til Sverige, vil du høre på BF hvis han sier nei? Kun fordi disse menneskene ikke er barnets forelder.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #16 Skrevet 7. desember 2015 Så jeg kan ikke si nei? Har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt i saken om mitt eget barn og utenlandsturer?? Anonymous poster hash: f8645...473 Nei du har ikke det. Han kan ta barnet på en svipptur til London om han vil, eller legge ferien sin med barnet til Thailand. Herlighet, han er like mye forelder som deg. Sier han ja er det greit, du har ingen vetorett fordi du er mamma. Han har akkurat like stor rett til å mene det er greit som du har til å mene det er ugreit. Du bestemmer når barndt er hos deg, han når barnet er hos han. Anonymous poster hash: 00e65...903
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #17 Skrevet 7. desember 2015 Synes det er stor forskjell på at de tar en tur på kjøpesenteret, enn en tur til Sverige. Må man ikke være barnets foreldre for å få lov til det? Vil gjerne vite om jeg som mor kan si "nei" til dette? Er ikke redd for barnets helse, kun at jeg er ukomfortabel med at hun, som ikke er forelder, skal ta barnet utenlands. Hi Anonymous poster hash: f8645...473 Begynner å mistenke at du er et troll. Men hvis dette er sant, så gjentar jeg; Nei, du kan (heldigvis) ikke nekte de dette. Anonymous poster hash: 72c08...e1c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #18 Skrevet 7. desember 2015 Hvis du er redd for at hun skal skade/kidnappe barnet ditt sier du såklart nei. At du ikke liker henne er kanskje litt tynt grunnlag til å si nei hvis ikke du har en god grunn? Er hun narkoman, alkoholiker eller kjører som ett svin forstår jeg også hvorfor du sier nei. Er det bare fordi hun ikke er mammaen din og har tatt din mors plass er det kanskje litt smålig å nekte henne det. Datteren din liker henne tydeligvis ettersom hun vil bli med så hun har kanskje ett bedre forhold til din datter enn deg. Anonymous poster hash: 6d5a1...eff
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #19 Skrevet 7. desember 2015 Jeg kan vel i det minste kreve at faren skal bli med da, slik at han har ansvaret? Vi har 50/50 fordeling av barnet. Anonymous poster hash: f8645...473
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #20 Skrevet 7. desember 2015 Jeg kan vel i det minste kreve at faren skal bli med da, slik at han har ansvaret? Vi har 50/50 fordeling av barnet. Anonymous poster hash: f8645...473 Vil tro du er et troll siden du bevisst unnlater å svare på alle fornuftige spørsmål. Om du mot formodning er "ekte" så misunner jeg ikke far/stemor som må forholde seg til prinsesse-vil-ikke/deg... Anonymous poster hash: 44b45...570
Askepotten Skrevet 7. desember 2015 #21 Skrevet 7. desember 2015 Utenlands?? Høres ut som hun har tenkt å ta med dattera di til Egypt el. Er det ikke snakk om rett over grensa for å kjøpe mat/godteri? Du er heldig du...som har en stemor til barnet ditt som har lyst å finne på noe gøy med henne. Du er bare ekstremt smålig og sjalu. Selv om DU har dårlig forhold til henne...trenger vel ikke dattera di ha det?? SKJERP DEG
Gjest Minnieropptatt Skrevet 7. desember 2015 #22 Skrevet 7. desember 2015 Jeg kan vel i det minste kreve at faren skal bli med da, slik at han har ansvaret? Vi har 50/50 fordeling av barnet. Anonymous poster hash: f8645...473 Jøss....!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #23 Skrevet 7. desember 2015 Hi er sjalu....Hun vil at dattera skal mislike fars nye samboer. Så enkelt er det. Anonymous poster hash: 99f43...7a3
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #24 Skrevet 7. desember 2015 Hun har tatt litt vel mye plass etter at hun kom inn i bildet, arrangerer feiringer, tar henne med på ting, skjenner på henne hvis hun gjør noe galt osv, noe jeg mener er FORELDRENES oppgaver, ikke en stemor. Har henne helt opp i halsen. Derfor liker jeg henne ikke! Bør ikke det være nok til at jeg ikke ønsker at de to alene skal dra til utlandet?? Anonymous poster hash: f8645...473
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #25 Skrevet 7. desember 2015 Det er kun den / de som har foreldreansvar som kan bestemme om barnet skal tas med ut av landet. Så ja, du kan nekte. Anonymous poster hash: 7f8e8...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå