Gå til innhold

Sønn i damegarderobe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge tar du med gutten din i damegarderoben? F.eks. i svømmehallen?

Anonymous poster hash: f50fc...17a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Het det det 6 års grense. Fra skolealder skal gutter i herregarderobe og jente i damegarderobe.

Anonymous poster hash: 1179b...74e

Skrevet

Lenge siden dette emnet ble tatt opp.

Rigger meg til med popcorn.

HI. Jeg synes de er for store når de har begynt på skolen. Eller hvis de er synlig interessert i å se på nakne kropper. Ikke at det gjør noe at en gutt på 5 år ser men enkelte synes det er ubehagelig, spesielt jenter på 7-8 liker ikke å bli stirret på.

Anonymous poster hash: 77094...a22

Skrevet

Lenge siden dette emnet ble tatt opp.

Rigger meg til med popcorn.

HI. Jeg synes de er for store når de har begynt på skolen. Eller hvis de er synlig interessert i å se på nakne kropper. Ikke at det gjør noe at en gutt på 5 år ser men enkelte synes det er ubehagelig, spesielt jenter på 7-8 liker ikke å bli stirret på.

HI her. :) Tenker det samme som deg, synes skolealder er sent... Var egentlig mannen min som lurte siden vi venter en sønn snart, så tenkte å høre her om hva andre gjør.

Og det kan nok kanskje være lurt å finne frem popcornet ja. ;)

Skrevet

Hadde med han i damegarderobe da han gikk i barnehagen, men ikke etter han startet på skolen :)

Anonymous poster hash: 6a7dd...a5e
Skrevet

Er 6års aldersgrense ved å gå i feil garderobe i vår svømmehall så det løser seg selv.

Anonymous poster hash: 23a7a...53b
Skrevet

Her har vi også sagt frem til skolealder. Når de starter på skolen er det mye som bør være inne, og å klare seg i garderoben er én av disse tingene. Kan bli litt våte sokker og krøllete påkledning første gang, men det går seg raskt til ;) Hilsen mor til fire gutter.

Anonymous poster hash: a80b6...b97

Skrevet

Haha, hvorfor ta frem popcorn for å lese i tråd om når gutter slitter å gå i damegarderoben? Så vanvittig rart. 

Skrevet

Synes skolealder egentlig er litt sent jeg... 😳 Har dere virkelig med dere gutter opptil 6 år i damegarderoben?

HI

Skrevet

Ja, fordi jeg hadde ikke turt å latt et barnehagebarn gå alene i en garderobe :)

Skrevet

For noen uker siden ble jeg snakket til høyt for hun mente at skolebarn ikke burde være i damegraderoben (sønnen min er 4 år og veldig høy for alderen) Hun fikk høre det tilbake ijen det frekke kvinnemennesket.

Anonymous poster hash: 055e2...a64

Skrevet

Synes skolealder egentlig er litt sent jeg... 😳 Har dere virkelig med dere gutter opptil 6 år i damegarderoben?

HI

Jeg hadde aldri sendt min sisteårs barnehagegutt alene i herregarderoben. Men så er han også oppdratt til at stirring ikke er så fint enten folk har tøy på seg eller ikke.

Videre lurer jeg som guttemamma på hvorfor denne popkorndiskusjonen alltid omhandler gutter i damegarderoben og ikke omvendt.

Som sagt er min sønn opplært til at vi stirrer ikke. Noen av småjentene i garderoben derimot eier jo ikke filter når det gjelder stirring, så det er nok grenser for hvor lenge det går før han synes det er ubehagelig å være med i damegarderoben.

Skrevet

Haha, hvorfor ta frem popcorn for å lese i tråd om når gutter slitter å gå i damegarderoben? Så vanvittig rart.

Fordi dette temaet trigger noe i DIB damene og ender ofte med krangel.

Skrevet

Min sønn på fem er med i damegarderoben. Er en annen gutt som også er med mora, han er syv år.

Anonymous poster hash: 865d5...06d

Skrevet

Skolealder er en grei tid å begynne å gå i riktig garderobe. Jenter helt nede i 8 års alder får "hår på tissen" og utvikler bryster. De er ikke interessert i at gutta på skolen skal se dette.

Anonymous poster hash: 939be...5c9
Skrevet

Har en gutt på 6 år som går på svømmekurs. Vi går i damegarderoben når jeg følger han. Mange andre gutter også der sammen med mødrene og jenter i herregarderoben når faren deres følger.

Skrevet

HI

Du venter din første gutt nå? Har du jenter fra før, eller er dette ditt første barn? Hvis du ikke har barn fra før tror jeg du overvurderer en jevn seksåring. Her er to av guttene født i desember, og å sende dem alene i garderoben noe særlig lenge før de startet på skolen ville ikke vært noen stor suksess. Men fra skolealder bør det være på plass.

Skrevet

HI

Du venter din første gutt nå? Har du jenter fra før, eller er dette ditt første barn? Hvis du ikke har barn fra før tror jeg du overvurderer en jevn seksåring. Her er to av guttene født i desember, og å sende dem alene i garderoben noe særlig lenge før de startet på skolen ville ikke vært noen stor suksess. Men fra skolealder bør det være på plass.

Det er mitt første barn, så godt mulig jeg overvurderer en 6-åring... :)

Skrevet

her er det 10 års grense,helt sykt synes jeg

Anonymous poster hash: 0ae75...514
Skrevet

Hva når eldre barn ikke tørr å være alene i garderoben?

Anonymous poster hash: 58e65...c4f

Skrevet

HI

Selvfølgelig. Sender ikke en 5 åring alene i garderoben. Blir du brydd av en 5 åring i garderoben anbefaler jeg deg å bli hjemme

Anonymous poster hash: f7b47...c67

Skrevet

jeg må innrømme at jeg syns 6år er absolutt aldersgrense. og til og med det syns jeg er i meste laget. syns selv det er ubehagelig når jeg er på trening eller i svømmehallen og det kommer inn mødre med eldre guttebarn. beklager så mye, min private mening. man har alle isne grenser.

Anonymous poster hash: 3aec2...2d0
Skrevet

Synes skolealder egentlig er litt sent jeg... Har dere virkelig med dere gutter opptil 6 år i damegarderoben?

HIAnonymous poster hash: f50fc...17a

Selvfølgelig. Sender ikke en 5 åring alene i garderoben. Blir du brydd av en 5 åring i garderoben anbefaler jeg deg å bli hjemme Anonymous poster hash: f7b47...c67

??? Har jeg skrevet at jeg blir brydd av det? Var bare et spørsmål hva andre gjør, da dette er det første barnet mitt.

Skrevet

jeg må innrømme at jeg syns 6år er absolutt aldersgrense. og til og med det syns jeg er i meste laget. syns selv det er ubehagelig når jeg er på trening eller i svømmehallen og det kommer inn mødre med eldre guttebarn. beklager så mye, min private mening. man har alle isne grenser. Anonymous poster hash: 3aec2...2d0

For ikke å snakke om hva unge jenter i garderoben synes om at gutter som kanskje går på samme skole eller skal begnne på samme skole, skal se de naken i dusjen...

Skrevet

Barn som har begynt på skolen skal i eget kjønns garderobe.

Skoleelever skal slippe å møte klassekamerater av motsatt kjønn i dusjen.

Det er ikke en menneskerett å gå i svømmehallen.

Anonymous poster hash: a0b1a...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...