Hjertefru Skrevet 26. november 2015 #51 Skrevet 26. november 2015 Takk for en god latter i en grå morgenstund!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #52 Skrevet 26. november 2015 Dusjen er til pynt den, snart en antikvitet her i hus. Hvis jeg er nødt til å vaske meg bruker jeg en skurefille siden vanlig klut ikke er nok. Jeg synest synd på desse folka med kluten allergi, som må ty til dusjen hver dag. Bytter skjeldent truse, holder fint å bare snu den andre veien. Blir det for gale så bruker jeg sametrusa, den holder fint. Samt sanetrusa lekker jo litt under mensen så jeg stapper et honkle inni. Barna vasker jeg aldri, ser ikke nødvendigheten, de blir jo like fort skitne igjen. Og før dere sender ørna etter meg , så var dette bare tull. Selvsagt bruker jeg ikke sametruse. Var dette et forsøk på å være gøyal?Det var faktisk ikke det. Anonymous poster hash: 4d243...ae4 Beklager at du ikke tåler litt humor.Såra følelsene dine ? Litt hårsår? Drit i hersketeknikk er du grei. Og hadde det enda vært humor! Du sitter som en papegøye og gjentar det de ti stykker har sagt før deg. Vet ikke hvilken verden du lever i men i min verden blir man ikke såret av en diskusjon om klut eller ikke. Anonymous poster hash: 4d243...ae4
<3 mine søte små<3 Skrevet 26. november 2015 #53 Skrevet 26. november 2015 Dusjen er til pynt den, snart en antikvitet her i hus. Hvis jeg er nødt til å vaske meg bruker jeg en skurefille siden vanlig klut ikke er nok. Jeg synest synd på desse folka med kluten allergi, som må ty til dusjen hver dag. Bytter skjeldent truse, holder fint å bare snu den andre veien. Blir det for gale så bruker jeg sametrusa, den holder fint. Samt sanetrusa lekker jo litt under mensen så jeg stapper et honkle inni. Barna vasker jeg aldri, ser ikke nødvendigheten, de blir jo like fort skitne igjen. Og før dere sender ørna etter meg , så var dette bare tull. Selvsagt bruker jeg ikke sametruse. Var dette et forsøk på å være gøyal?Det var faktisk ikke det. Anonymous poster hash: 4d243...ae4 Beklager at du ikke tåler litt humor.Såra følelsene dine ? Litt hårsår? Drit i hersketeknikk er du grei. Og hadde det enda vært humor! Du sitter som en papegøye og gjentar det de ti stykker har sagt før deg. Vet ikke hvilken verden du lever i men i min verden blir man ikke såret av en diskusjon om klut eller ikke. Anonymous poster hash: 4d243...ae4 Kanskje det var poenget... Det er jo DIB humoren. Du verden så alvorlig du tar ting😂. Ta deg ei pæra
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #54 Skrevet 26. november 2015 poenget med klutvaske er å bli ren. Enkelt og greit. Det er en metode som virker. Anonymous poster hash: c550d...233
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #55 Skrevet 26. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her:Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285 Rompelukt Røykmaskin Leggprotese Duemann Gjestebæsjing And the one and only...bil i feil garasje 👏🏼 Anonymous poster hash: 25892...d54
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #56 Skrevet 26. november 2015 Seriøst. Vasker noen seg med klut i øynene lener meg over vasken, og skyller øynene med vann. Bruker henderne. Tørker med ren klut. Som deretter går i vaskemaskin. Hvertfall aldri tatt poengene med kl utvask nedenfor til Anonymous poster hash: 1d221...836 Seriøst. Vasker noen seg med klut i øynene lener meg over vasken, og skyller øynene med vann. Bruker henderne. Tørker med ren klut. Som deretter går i vaskemaskin. Hvertfall aldri tatt poengene med kl utvask nedenfor til Anonymous poster hash: 1d221...836 jeg håper for Guds skyld ingen vasker seg med klut i øynene Anonymous poster hash: 83f36...f10
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #57 Skrevet 26. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her:Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285 RompeluktRøykmaskin Leggprotese Duemann Gjestebæsjing And the one and only...bil i feil garasje 👏🏼 Anonymous poster hash: 25892...d54 Syns også hotellovernatting i Langesund fortjener en plass i boka... 😂 ooooog brannøvelse om natta! Anonymous poster hash: 00c2f...59b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #58 Skrevet 26. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her: Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285 For ikke å glemme honkle... Anonymous poster hash: 923b6...c69 Med jærter på. Anonymous poster hash: 710e2...776
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #59 Skrevet 26. november 2015 Dusjen er til pynt den, snart en antikvitet her i hus. Hvis jeg er nødt til å vaske meg bruker jeg en skurefille siden vanlig klut ikke er nok. Jeg synest synd på desse folka med kluten allergi, som må ty til dusjen hver dag. Bytter skjeldent truse, holder fint å bare snu den andre veien. Blir det for gale så bruker jeg sametrusa, den holder fint. Samt sanetrusa lekker jo litt under mensen så jeg stapper et honkle inni. Barna vasker jeg aldri, ser ikke nødvendigheten, de blir jo like fort skitne igjen. Og før dere sender ørna etter meg , så var dette bare tull. Selvsagt bruker jeg ikke sametruse. Var dette et forsøk på å være gøyal? Det var faktisk ikke det. Anonymous poster hash: 4d243...ae4 Jo, det var det! Anonymous poster hash: 710e2...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå