Mamma_til_2 Skrevet 25. november 2015 #26 Skrevet 25. november 2015 Seriøst. Vasker noen seg med klut i øynene 😯 lener meg over vasken, og skyller øynene med vann. Bruker henderne. Tørker med ren klut. Som deretter går i vaskemaskin. Hvertfall aldri tatt poengene med kl utvask nedenfor til 😝 Anonymous poster hash: 1d221...836 Få en ettåring til å lene seg over vasken så du får skylt ansiktet. Hva gjør du på et foreldreforum? Du har åpenbart ikke barn. 😂😂😂 Anonymous poster hash: 4d243...ae4 Jeg er voksen og får ikke til og vaske meg i ansiktet uten og bruke klut, føler jeg drukner om jeg skal gjøre det på din måte.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #27 Skrevet 25. november 2015 Det er noen her som er i overkant interessert i andres hygiene ser jeg. Hva er vitsen? Det bryr meg midt i arslet om folk dusjer eller vasker seg med klut! Det finnes folk som selger brukte truser og folk som kjøper de. Noen piller busemenn, andre ikke. Noen snyter seg, andre drar snørrheis. Noen ronker i dusjen, andre i en sokk. Jeg synes det er større ting å bry seg om her i verden, gitt! Anonymous poster hash: 26d43...c48
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #28 Skrevet 25. november 2015 Men herlighet.. Nå igjen? Om du omgås folk som lukter vondt, HI, så si det direkte til dem - ikke ta det ut på forumet gang på gang på gang på gang. Anonymous poster hash: 9d9ae...20d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #29 Skrevet 25. november 2015 Hvordan kan du tro du blir ren bare av å spyle deg i dusjen?? Anonymous poster hash: 4e9e5...925
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #30 Skrevet 25. november 2015 Hi dusjer annenhver dag, bruker ikke klutvask de dagene hun ikke dusjer. Dvs. Hi kunne like gjerne skrevet "jeg vasker meg overhodet ikke annenhver dag". Jeg dusjer stort sett annenhver dag, bruker klut de dagene jeg ikke vasker meg. Men i His øyne er jeg da tydeligvis skitnere enn henne som ikke vasker seg i det hele tatt annenhver dag. Forstå det den som vil Så lenge folk ikke lukter, går i noenlunde rene klær så bryr jeg meg svært lite om hva andre gjør - og gir rimelig stor blaffen i hva andre mener om hva jeg gjør. I perioder med svært lite aktivitet kan jeg dusje to ganger i uken (klutvask morgen og kveld andre dager), i andre perioder kan jeg dusje to ganger om dagen... hvis jeg f.eks. trener mye, har daglig sex osv. Dvs. jeg styrer vask og dusj etter behovet jeg har - ikke etter andres meninger. Anonymous poster hash: 923b6...c69
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #31 Skrevet 25. november 2015 Hi dusjer annenhver dag, bruker ikke klutvask de dagene hun ikke dusjer. Dvs. Hi kunne like gjerne skrevet "jeg vasker meg overhodet ikke annenhver dag". Jeg dusjer stort sett annenhver dag, bruker klut de dagene jeg ikke vasker meg. Men i His øyne er jeg da tydeligvis skitnere enn henne som ikke vasker seg i det hele tatt annenhver dag. Forstå det den som vil Så lenge folk ikke lukter, går i noenlunde rene klær så bryr jeg meg svært lite om hva andre gjør - og gir rimelig stor blaffen i hva andre mener om hva jeg gjør. I perioder med svært lite aktivitet kan jeg dusje to ganger i uken (klutvask morgen og kveld andre dager), i andre perioder kan jeg dusje to ganger om dagen... hvis jeg f.eks. trener mye, har daglig sex osv. Dvs. jeg styrer vask og dusj etter behovet jeg har - ikke etter andres meninger. Anonymous poster hash: 923b6...c69 Haha. Den så hun ikke komme. HI er en liten grisejente. 🐷 Flirer..... Anonymous poster hash: 4d243...ae4
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #32 Skrevet 25. november 2015 Bruker du ikke klut på bleiebarnet heller. Tar det i dysjen hver gang det skal ha ny bleie? Anonymous poster hash: 87089...194 Jeg vil si det er forskjell på å vaske støv fra tørre overlater uten oppsugingsevne, og det å vaske huden med klut som består av millioner av porer som døde hudceller og svette kommer ut av og ligger og koser seg i. Anonymous poster hash: 3cbfa...445 Du vet hva "støv" består av ikke sant? Veldig mye er de samme motbydelige hudcellene, så her er det bare å ta frem høytrykkspyleren... Anonymous poster hash: 8d043...6ce
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #33 Skrevet 25. november 2015 Bruker du ikke klut på bleiebarnet heller. Tar det i dysjen hver gang det skal ha ny bleie? Anonymous poster hash: 87089...194 Jeg vil si det er forskjell på å vaske støv fra tørre overlater uten oppsugingsevne, og det å vaske huden med klut som består av millioner av porer som døde hudceller og svette kommer ut av og ligger og koser seg i. Anonymous poster hash: 3cbfa...445 Du vet hva "støv" består av ikke sant? Veldig mye er de samme motbydelige hudcellene, så her er det bare å ta frem høytrykkspyleren... Anonymous poster hash: 8d043...6ce Du fikk med det forskjellen i overflatene vi vasker eller? I tillegg er støv VELDIG mye mer enn hudceller. I tillegg vasker vi bort inntørket svette i porene. Det kreves vann. Jeg ser for meg hvordan badegulvet hadde sett ut hvis jeg skulle vasket meg med en våt klut og ikke kun en fuktig klut. Anonymous poster hash: 3cbfa...445
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #34 Skrevet 25. november 2015 Det er noen her som er i overkant interessert i andres hygiene ser jeg. Hva er vitsen? Det bryr meg midt i arslet om folk dusjer eller vasker seg med klut! Det finnes folk som selger brukte truser og folk som kjøper de. Noen piller busemenn, andre ikke. Noen snyter seg, andre drar snørrheis. Noen ronker i dusjen, andre i en sokk. Jeg synes det er større ting å bry seg om her i verden, gitt! Anonymous poster hash: 26d43...c48 😂😂😂 Anonymous poster hash: 9d7bf...81f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #35 Skrevet 25. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her: Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #36 Skrevet 25. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her: Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285 For ikke å glemme honkle... Anonymous poster hash: 923b6...c69
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #37 Skrevet 25. november 2015 Nå igjen...? Jeg vasker ungene med klut hver morgen! Har alltid gjort det! Gjør jeg ikke det lukter det tiss av de etter kort tid! Og man skal ikke dusje barna hver dag!!! Så da lurer jeg på, hi, er det bedre å ikke vaske de i det hele tatt? Mine eldre barn vasker seg under armene før de tar på deodorant, ellers lukter det svette, og de kan ikke dusje morgen og kveld (etter trening). Skal de kutte det ut og heller lukte svette? Skjønner ikke at du gidder å henge deg opp i hva andre gjør! Det fungerer for oss! Skjønner jo at du må ha store luktproblemer eller noe siden du ikke blir ren og luktfri uten å dusje, men sånn er det ikke for alle! Anonymous poster hash: 2fa40...15b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #38 Skrevet 25. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her: Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285 For ikke å glemme honkle... Anonymous poster hash: 923b6...c69 Unnskyld meg, ronkehonkle mener du vel..... Anonymous poster hash: 60508...6c3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #39 Skrevet 25. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her:Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285 For ikke å glemme honkle... Anonymous poster hash: 923b6...c69 Kanskje hi er høysensitiv! (Vil heller si det er favoritt"diagnosen" her inne) En sånn diagnose gjør at klutvask ikke er godt nok, og man må DURSJE (enda et ord jeg ser her gang på gang!) og tørke seg med honkle etterpå! Anonymous poster hash: 2fa40...15b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #40 Skrevet 25. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her: Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285 For ikke å glemme honkle... Anonymous poster hash: 923b6...c69 Nå må dere ikke glemme å pakke nødsekken i bananen! Eller var det kanskje omvendt? :-p Anonymous poster hash: b72f7...fa1
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #41 Skrevet 25. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her:Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285 For ikke å glemme honkle... Anonymous poster hash: 923b6...c69 Kanskje hi er høysensitiv! (Vil heller si det er favoritt"diagnosen" her inne) En sånn diagnose gjør at klutvask ikke er godt nok, og man må DURSJE (enda et ord jeg ser her gang på gang!) og tørke seg med honkle etterpå! Anonymous poster hash: 2fa40...15b Nå ble jeg litt beskymret... Anonymous poster hash: 76d61...285
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #42 Skrevet 25. november 2015 Dette skal jevnlig diskuteres her inne skjønner jeg. Hvis du drar dritten rundt når du vasker ungen din så burde du dusje h*n oftere. Klut i ansikt hender og rumpe er en del av morgenrutiner her. Det er for å lære barnet gode rutiner rundt personlig hygiene. Dessuten er det godt å få vasket søvn ut av øynene. Ser ikke at det er nødvendig å dusje den vekk. Vi avslutter selvsagt i rumpa så vi drar ikke noe dritt rundt. Anonymous poster hash: 4d243...ae4 Greit å poengtere at folk heller ikke bruker samme kluten i ansiktet som i skrittet, og i så fall avslutter man med skrittet/rumpa og ikke i ansiktet eller under armene.. Anonymous poster hash: d9074...e63
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #44 Skrevet 25. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her:Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285 For ikke å glemme honkle... Anonymous poster hash: 923b6...c69 Og biffgardiner.. Anonymous poster hash: a774e...2b5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #45 Skrevet 25. november 2015 Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! Anonymous poster hash: 25892...d54 Hva mer kommer du på? Jeg har noen her:Sebratruse Sametruse Hylleblomstsaft Ørna Parkering Klikke i vinkel Og favorittdiagnosen Aspergers Anonymous poster hash: 76d61...285 For ikke å glemme honkle... Anonymous poster hash: 923b6...c69 Og biffgardiner.. Anonymous poster hash: a774e...2b5 Og kameltå.. Anonymous poster hash: 923b6...c69
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #46 Skrevet 25. november 2015 Dette skal jevnlig diskuteres her inne skjønner jeg. Hvis du drar dritten rundt når du vasker ungen din så burde du dusje h*n oftere. Klut i ansikt hender og rumpe er en del av morgenrutiner her. Det er for å lære barnet gode rutiner rundt personlig hygiene. Dessuten er det godt å få vasket søvn ut av øynene. Ser ikke at det er nødvendig å dusje den vekk. Vi avslutter selvsagt i rumpa så vi drar ikke noe dritt rundt. Anonymous poster hash: 4d243...ae4 Greit å poengtere at folk heller ikke bruker samme kluten i ansiktet som i skrittet, og i så fall avslutter man med skrittet/rumpa og ikke i ansiktet eller under armene.. Anonymous poster hash: d9074...e63 Her må ting inn med teskje!! Anonymous poster hash: cb23b...13e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #47 Skrevet 25. november 2015 Så hvis ungen har bæsja så skal man liksom bare dusje stumpen rein? Nei takk.. holder oss til klutvasken vi Anonymous poster hash: fe71d...477
<3 mine søte små<3 Skrevet 26. november 2015 #48 Skrevet 26. november 2015 Dusjen er til pynt den, snart en antikvitet her i hus. Hvis jeg er nødt til å vaske meg bruker jeg en skurefille siden vanlig klut ikke er nok. Jeg synest synd på desse folka med kluten allergi, som må ty til dusjen hver dag. Bytter skjeldent truse, holder fint å bare snu den andre veien. Blir det for gale så bruker jeg sametrusa, den holder fint. Samt sanetrusa lekker jo litt under mensen så jeg stapper et honkle inni. Barna vasker jeg aldri, ser ikke nødvendigheten, de blir jo like fort skitne igjen. Og før dere sender ørna etter meg , så var dette bare tull. Selvsagt bruker jeg ikke sametruse.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #49 Skrevet 26. november 2015 Dusjen er til pynt den, snart en antikvitet her i hus. Hvis jeg er nødt til å vaske meg bruker jeg en skurefille siden vanlig klut ikke er nok. Jeg synest synd på desse folka med kluten allergi, som må ty til dusjen hver dag. Bytter skjeldent truse, holder fint å bare snu den andre veien. Blir det for gale så bruker jeg sametrusa, den holder fint. Samt sanetrusa lekker jo litt under mensen så jeg stapper et honkle inni. Barna vasker jeg aldri, ser ikke nødvendigheten, de blir jo like fort skitne igjen. Og før dere sender ørna etter meg , så var dette bare tull. Selvsagt bruker jeg ikke sametruse. Var dette et forsøk på å være gøyal? Det var faktisk ikke det. Anonymous poster hash: 4d243...ae4
<3 mine søte små<3 Skrevet 26. november 2015 #50 Skrevet 26. november 2015 Dusjen er til pynt den, snart en antikvitet her i hus. Hvis jeg er nødt til å vaske meg bruker jeg en skurefille siden vanlig klut ikke er nok. Jeg synest synd på desse folka med kluten allergi, som må ty til dusjen hver dag. Bytter skjeldent truse, holder fint å bare snu den andre veien. Blir det for gale så bruker jeg sametrusa, den holder fint. Samt sanetrusa lekker jo litt under mensen så jeg stapper et honkle inni. Barna vasker jeg aldri, ser ikke nødvendigheten, de blir jo like fort skitne igjen. Og før dere sender ørna etter meg , så var dette bare tull. Selvsagt bruker jeg ikke sametruse. Var dette et forsøk på å være gøyal?Det var faktisk ikke det. Anonymous poster hash: 4d243...ae4 Beklager at du ikke tåler litt humor.Såra følelsene dine ? Litt hårsår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå