Gå til innhold

Hva er vitsen med "klutvask"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet mange vasker seg nedentil, under armer og i ansiktet hver morgen og/eller kveld. Ser mange gjør det med barna også. 

Men hvorfor? Man drar jo bare smølja utover, det kan da umulig bli noe renere av den kattevasken! Er det ikke lettere å skylle seg litt i dusjen? 

Syns det høres så forferdelig ekkelt ut med den kluten! Jeg dusjer annenhver dag, hver dag om jeg må pga håret mitt, men uansett så lukter jeg aldri noe hverken her eller der. Er det pga lukt dere tar klutvask eller noen annen grunn? Og hvorfor på små barn? De har jo hvertfall ikke behov for noe sånt!

Opplys meg, vær så snill. 

Anonymous poster hash: 9fb33...038
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Here we go again. Hvor har jeg popcornet...?

Skrevet

Deler du?

Anonymous poster hash: 710e2...776

Skrevet

Helt enig med deg HI.

Disgusting med den kluten. 

Jeg spyler av meg i dusjen hver morgen før jobb og vasker håret mitt annenhver dag (kan ikke vaske det hver dag, det er tørt)

Anonymous poster hash: 1e539...7df
Skrevet

Sukk... En gang til? Virkelig?

Vasker du huset med klut? Vent, du trenger ikke svare....

Anonymous poster hash: 5a022...9ba

Skrevet

Helt enig med deg HI.

Disgusting med den kluten. 

Jeg spyler av meg i dusjen hver morgen før jobb og vasker håret mitt annenhver dag (kan ikke vaske det hver dag, det er tørt)

Anonymous poster hash: 1e539...7df

Spennende å lese! Du vil ikke gå mer i detalj, da? Hvor ofte bruker du intimsåpe, for eksempel? 

Ærlig talt, hva folk gidder å bruke tid på å skrive på nettet!

Skrevet

Bruker du ikke klut på bleiebarnet heller. Tar det i dysjen hver gang det skal ha ny bleie?

Anonymous poster hash: 87089...194

Skrevet

Bruker du ikke klut på bleiebarnet heller. Tar det i dysjen hver gang det skal ha ny bleie?

Jeg vil si det er forskjell på å vaske støv fra tørre overlater uten oppsugingsevne, og det å vaske huden med klut som består av millioner av porer som døde hudceller og svette kommer ut av og ligger og koser seg i.

Anonymous poster hash: 3cbfa...445

Skrevet

Den diskusjonen hadde vi for bare noen dager siden. Holder det ikke nå? Blir ikke gulvet rent med en mopp? Kjøkkenbenken ren av kjøkkenkluten? Du smører jo bare skiten rundt? Skulle tro man brukte den samme kluten dag etter dag eller at den gikk på omgang i familien. Ro dere ned, damer!

Anonymous poster hash: bf463...495

Skrevet

Helt enig med deg HI.Disgusting med den kluten. Jeg spyler av meg i dusjen hver morgen før jobb og vasker håret mitt annenhver dag (kan ikke vaske det hver dag, det er tørt)   Anonymous poster hash: 1e539...7df

Jeg synes det er diskusting med folk som ser ned på andre bare fordi de har litt andre rutiner.

Anonymous poster hash: bf463...495

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skulle tatt seg ut om 5 stk skulle dusja her hver morgen

Skrevet

Det er viktig å vaske kluten! :D

Anonymous poster hash: d07e1...d54
Skrevet

Altså. Hvis man dusjer ca annenhver dag. Hvor mye møkk er det man kan dra rundt med den kluten da? Med mindre man driver med gjørmebryting eller noe da.

Og man kan jo skylle kluten underveis i klutvasken. Eller?

Anonymous poster hash: 6a8bb...db3

Skrevet

Deler du?

Jeg deler. Har pottis og.

Anonymous poster hash: 78026...1fc

Skrevet

Dette skal jevnlig diskuteres her inne skjønner jeg.

Hvis du drar dritten rundt når du vasker ungen din så burde du dusje h*n oftere.

Klut i ansikt hender og rumpe er en del av morgenrutiner her. Det er for å lære barnet gode rutiner rundt personlig hygiene. Dessuten er det godt å få vasket søvn ut av øynene. Ser ikke at det er nødvendig å dusje den vekk.

Vi avslutter selvsagt i rumpa så vi drar ikke noe dritt rundt. 🙊

Anonymous poster hash: 4d243...ae4

Skrevet

Kan vi ikke gi ut en egen DIB-ordbok snart? "klutvask" er selvskreven og må med! :D

Anonymous poster hash: 25892...d54

Skrevet

Herrejesusigrøftekanten. Du redusere trykket på den dusjstrålen. Det er vel ca fem minutter siden sist du næga om dette.

Anonymous poster hash: 76d61...285

Skrevet

Jeg vil si det er forskjell på å vaske støv fra tørre overlater uten oppsugingsevne, og det å vaske huden med klut som består av millioner av porer som døde hudceller og svette kommer ut av og ligger og koser seg i.

Anonymous poster hash: 3cbfa...445

Bytter klut etter hver vask. Jeg vasker min 5 åring i ansiktet og nedentil de dager han ikke dusjer. Kluten går til vask etter hver gang. Funker for oss. Dusjer annenhver dag gjør han.

Anonymous poster hash: 1212e...e99

Skrevet

💤😴💤😴💤😴

Anonymous poster hash: 87684...339

Skrevet

Ja, dette har jeg sagt i alle år! Jævlig stress å spyle hele leiligheten annenhver uke, men jeg synes det er verdt det. På kjøkkenet heller jeg bare en bøtte med såpevann på komfyren og kjøkkenplatene sånn ca hver dag.

Skrevet

Seriøst. Vasker noen seg med klut i øynene 😯 lener meg over vasken, og skyller øynene med vann. Bruker henderne. Tørker med ren klut. Som deretter går i vaskemaskin.

Hvertfall aldri tatt poengene med kl utvask nedenfor til 😝

Anonymous poster hash: 1d221...836

Skrevet

Vasker meg med klut. Nedentil også. Det lukter og føles reint. Og ja,jeg dusjer også. Men avogtil er det behov for en vask utenom.

Skrevet

Jeg føler ikke at jeg blir ren av bare såpe og vann, jeg bruker klut i dusjen og!

HI lider du av klutenallergi?

Skrevet

Seriøst. Vasker noen seg med klut i øynene 😯 lener meg over vasken, og skyller øynene med vann. Bruker henderne. Tørker med ren klut. Som deretter går i vaskemaskin.

Hvertfall aldri tatt poengene med kl utvask nedenfor til 😝

Anonymous poster hash: 1d221...836

Få en ettåring til å lene seg over vasken så du får skylt ansiktet.

Hva gjør du på et foreldreforum? Du har åpenbart ikke barn. 😂😂😂

Anonymous poster hash: 4d243...ae4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...