Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Holder på å slanke meg Men hvordan skal jeg klare å ikke spise noe godt i helgene.... Har ikke gått ned et gram på 1 mnd *oppgitt* Anonymous poster hash: 4e858...e17
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Skjønner deg godt! Er ikke alltid så lett å være fokusert hele tiden. Jeg er i perioder flink, irriterende at jeg ikke kan være det hele tiden... Anonymous poster hash: 17dd5...913
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Jeg har aldri slanket meg, så jeg er antakelig ikke den rette til å svare. Men jeg trodde mange mislykkede slankekurer handlet om at man er for streng mot seg selv, og ikke klarer det regimet i lengden. Er det ikke bedre å unne deg selv en liten belønning på lørdagskvelden? Ikke nødvendigvis mye, men noe du ikke spiser hver dag slik at du har noe å glede deg til. Tror i alle fall for min egen del at det ville ha gjort det enklere. Anonymous poster hash: a9c82...e1e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Jo.. men går jo ikke ned.. Mister helt motet Anonymous poster hash: 4e858...e17
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Du må og huske på at de fleste kommer til platåer når de slanker seg, og det er da det er viktig, og kjempevanskelig, å beholde motivasjonen. At vekten står helt stille. Men det er da det kan være greit å klappe seg selv på skulderen, for du går jo faktisk ikke opp igjen Og det kan være greit å bruke målebånd i stedet for vekten. Lett å bli opphengt i tallene på vekten som ikke nødvendigvis viser fremgangen din skikkelig. Lurt som hun over å unne seg noe, ikke ha et for strikt regime, samtidig som man må være bevisst på å ikke la det skli ut. Mnd fremover er ikke de enkleste mnd å slanke seg, og derfor lurt å være bevisst på hva man putter i seg ift aktivitetsnivået, samtidig så tror jeg det kan være vanskelig å skulle takke nei til absolutt alle fristelser som hører advent og juletiden med Anonymous poster hash: a73bb...120
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Takk for svar alle 😃😃 Jeg er på tredemøllen hver dag,håper det hjelper litt ivertfal 😃😃 Anonymous poster hash: 4e858...e17
Pobie Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Du må jevne ut kaloriene over hele uka. Dvs hvis du går over den daglige grensen i helgene, må du spise mindre en eller to av de andre dagene i uka. F eks mandag, tirsdag og onsdag spiser jeg vanligvis rundt 1000 kalorier per dag, fordi jeg vet at jeg går over grensen på 1500 kalorier torsdag og fredag (date night og pizzakveld).
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Du spiser nok mer enn du forbrenner hvis du ikke går ned. Da hjelper det liksom ikke å spise sunt. Mindre porsjoner og mer aktivitet Anonymous poster hash: 9b2bf...ee6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Kan dere konkret si hva jeg skal spise? Jeg er så dårlig på dette 😢😢 Anonymous poster hash: 4e858...e17
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 Da må du endre kostholdet om du ikke går ned. Vanskelig å vite hva du må endre når vi ikke vet hva du spiser Anonymous poster hash: 9a6f8...5d5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 hva spiser du? Anonymous poster hash: cf6b7...3f6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 Se det som du har tatt en måneds pause - og så lenge du ikke har gått opp er det en rimelig tanke. Du kan sikkert redusere antall kalorier litt her og der, og kanskje trene litt mer om du har muligheten - så skal du se progresjonen tar seg opp igjen. Det viktgiste er å ikke miste motet om det noen ganger går sakte/stopper - men kanskje knipe inn litt til når det sakker av og man føler seg klar. Hilsen en som gikk ned 30 kg på et år ved å spise mindre og trene mer. Anonymous poster hash: 3cdca...45a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #13 Skrevet 21. november 2015 Tenker det er lurt å spise noe sunt som metter. Altså som ikke har for mye kalorier, og som metter. Det er vel gjerne rein mat ( ikke så mye halvfabrikata). Synes det er en utfordring selv i en travel hverdag. Kylling, fisk,grønnsaker til, havregrynsgrøt, fiberrikt knekkebrød, grovt brød.Spis en appelsin istedet for å drikke appelsinjuce ( metter mye mer, samme kalorier). Også er det vel om å holde seg i bevegelse jevnt. Ikke nødvendigvis bare tenke trening, men å sitte mindre i sofa. Gå gjerne turer ute i ulendt terreng. Anonymous poster hash: 779f1...6fb
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #14 Skrevet 21. november 2015 Hvis du tror du slanker deg og er på tredemølle hver dag spiser du veldig feil eller trener feil. Jeg gikk ned 1-1,5 kilo i uka når jeg la om kosthold og trente 5 dager i uka. Gikk ned 38 kilo på 5 mnd. Anonymous poster hash: 3a5dc...029
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #15 Skrevet 21. november 2015 Jeg spiser knekkebrød med div pålegg Jeg tror jeg gjør feil med å spise litt sjokolade,boller innimellom... og litt kjeks Pepsi max..pils.. Også svetter jeg ikke på tredemøllen Jeg går raskt i 15 min... Oj.. ser jo kanskje at det er feil.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 4e858...e17
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #16 Skrevet 21. november 2015 Jeg spiser knekkebrød med div pålegg Jeg tror jeg gjør feil med å spise litt sjokolade,boller innimellom... og litt kjeks Pepsi max..pils.. Også svetter jeg ikke på tredemøllen Jeg går raskt i 15 min... Oj.. ser jo kanskje at det er feil.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 4e858...e17 Ser du ikke selv at å gå 15 min om dagen ikke er trening og boller, sjokolade og kjeks ikke er slankemat? Anonymous poster hash: 54838...775
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #17 Skrevet 21. november 2015 Noen som kan bli med deg og gå tur i stedet ? kan få høy puls, og svette om du går i skogen f.eks. Jeg synes det er lettere å spise sunn mat når en har vært ute, og blir ordentlig sulten. Frister ikke med kjeks og boller da. Anonymous poster hash: 779f1...6fb
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #18 Skrevet 21. november 2015 Jeg går fort, blir rød i pappen i 15 min hver dag. Det hjelper ikke i det hele tatt? Jeg har ikke mulighet å trene utenfor huset Boller og sjokolade er ikke bra nei.. Skal skjerpe meg.. Hva bør man spise og ikke spise til middag? Anonymous poster hash: 4e858...e17
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #19 Skrevet 21. november 2015 15 min??? Jeg går motbakke eller løper på mølla 60-80 minutter. 15 minutter er for lite. Alt for lite. Anonymous poster hash: 3a5dc...029
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #20 Skrevet 21. november 2015 15 min??? Jeg går motbakke eller løper på mølla 60-80 minutter. 15 minutter er for lite. Alt for lite. Anonymous poster hash: 3a5dc...029 Gjør du det hver dag? Anonymous poster hash: 4e858...e17
SuperFries Skrevet 21. november 2015 #21 Skrevet 21. november 2015 Jeg begynte på en langt svar som forsvant. Derfor kommer en kortversjon. Appen Lifesum eller vektklubb.no. Hold en god fordeling mellom proteiner, fett og karbohydrater. Og fiber holder deg mett lenge. Google frokost og fiber. Masse gode tips til frokost og lunsj. Boller er ut. Bare tomme kalorier. Sjokolade er til lørdag, og ikke 200 gr. Middag er en normal tallerken, ikke en festtallerken. 1/3 kjøtt eller fisk, altså protein. 1/3 ris, pasta eller potet, altså karbohydrater. 1/3 grønnsaker. Hvis du er kraftig overvektig, kutt enda litt ned på karbohydrater, og kompenser med protein og grønnsaker.
SuperFries Skrevet 21. november 2015 #22 Skrevet 21. november 2015 Og 15 min gange på tredemølle regnes ikke som trening. Faktisk veldig langt fra trening. Trening er å presse seg, og å svette.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #23 Skrevet 21. november 2015 15 min??? Jeg går motbakke eller løper på mølla 60-80 minutter. 15 minutter er for lite. Alt for lite. Anonymous poster hash: 3a5dc...029 Gjør du det hver dag? Anonymous poster hash: 4e858...e17 Kommer litt an på. Jeg trener 5-6 dager i uken. Er det bare møkkavær blir det mølle. Er det fint vær jogger jeg ute eller går i fjellet. Legger inn minst to runder på mølla for lettere å kontrollere tid og fart der når jeg løper intervaller. Anonymous poster hash: 3a5dc...029
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #24 Skrevet 21. november 2015 det er enklere å gi gode råd om du skriver alt du spiser i løpet av en hel dag Anonymous poster hash: cf6b7...3f6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #25 Skrevet 21. november 2015 Så bra at du spiser snop og kjeks og den eneste treningen din er 15 min gange, da har du mye godis og kjeks å kutte ut, samt du kan faktisk starte å trene, så skal du se kiloene forsvinne raskere. Lykke til Anonymous poster hash: 9a6f8...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå