Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #51 Skrevet 13. november 2015 58 kg, 163 cm. Kunne nok veidnoen kilo mindre, men må begynne å trene. Kroppen er så slapp! Anonymous poster hash: 90afd...40e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #52 Skrevet 13. november 2015 170 høy og 85 kilo. Anonymous poster hash: bb03a...da2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #53 Skrevet 13. november 2015 182 cm, 118 kg... Jeg skjemmes. Anonymous poster hash: e3e4d...93b Jeg er 172 og 127.... Anonymous poster hash: bbd0a...2c5
stratosku Skrevet 13. november 2015 #54 Skrevet 13. november 2015 (endret) 47,5 kg og 158 cm. Jeg er fornøyd Endret 13. november 2015 av stratosku
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #55 Skrevet 13. november 2015 Er 1.66 og veier 60 kilo. Veldig fornøyd med kroppen min, er godt trent og har mye muskler. Anonymous poster hash: b7ee8...252
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #56 Skrevet 13. november 2015 168 cm og 54 kg. Ikke fornøyd. Er alt for slapp i fisken og det får Gud ta ansvar for.. Anonymous poster hash: d4fd5...d5c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #57 Skrevet 13. november 2015 74 kg og det er ikke bra. Hater å se bilder av meg. Trenger et puff igjen til å gå all in! Skulle helst veid 60kg... Anonymous poster hash: b370d...642
skjotta Skrevet 13. november 2015 #58 Skrevet 13. november 2015 Stolt av å kunne si at jeg har ikke peiling og heller ikke lyst til å få peiling. Noen dager er jeg knallfornøyd, andre dager ikke så fornøyd, men mannen er fornøyd og ungene bryr seg ikke og det gjør at jeg er fornøyd med meg selv hver kveld og ganske så selvsikker på at jeg har mye mer enn vekta mi å by på.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #59 Skrevet 14. november 2015 164 og 55 kg, Absolutt fornøyd selv om det ikke er like stramt alle plasser;-) Anonymous poster hash: be94f...c65
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #60 Skrevet 14. november 2015 168 og 67 kilo. Feit og ekkel, ikke fornøyd. Men går ikke ned uansett hva jeg gjør, har stoffskifte som er ute av kontroll og som legen ikke ønsker å følge opp slik at jeg selvfølgelig går på feil dose feil medisin. Går også jevnlig på steroider som heller ikke er slankende. Alt fettet sitter rundt magen, hoftene og under puppene. Har forsøkt kaloritelling, lavkarbo og diverse annet, men vekta rikker seg ikke. Anonymous poster hash: 40c4c...700
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #61 Skrevet 14. november 2015 78 kg og 162 høy. Høygravid med tvillinger da. Grisestolt!!! Anonymous poster hash: 8ad3a...a5b
TinaK 1990 Skrevet 14. november 2015 #64 Skrevet 14. november 2015 171 cm og 50 kg 55 kg skulle det stå
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. november 2015 #65 Skrevet 14. november 2015 169 cm og 78,4 kilo. Er ikke fornøyd i det hele tatt, men det har vært verre. Vil ned til 65-70 kilo. Har kavt meg ned fra 93-94 kilo etter at jeg sluttet på noen medisiner.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #66 Skrevet 14. november 2015 Er 166 og veier 55. Ikke fornøyd, jeg bør være 52 Anonymous poster hash: 0c675...262
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #67 Skrevet 14. november 2015 163 cm og 66 kilo. Absolutt ikke fornøyd. Kiloene sitter veldig godt fast. Anonymous poster hash: 23caa...4e1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #68 Skrevet 14. november 2015 67 kg, gravid. Jaja, veide 59 kj før jeg ble gravid. Må spise hele tiden, ellers blir jeg så kvalm og svimmel og d er så ekkelt Anonymous poster hash: e5c48...a0e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #69 Skrevet 14. november 2015 Veier 70 kg nå, det er 6-8 kg mer enn trivselsvekten min. Men er 176 høy, så det er jo ikke ille. Langvarig sykdom med en kropp som ikke reagerer normalt på noe som er årsaken. Det ordner seg av seg selv når jeg kan bli mer aktiv og forhåpentligvis finner ut hva som feiler meg. Anonymous poster hash: 6a8d5...6c5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #70 Skrevet 14. november 2015 183 og 70 kg. Er fornøyd, men alt legger seg rett på magen. Må passe meg for sukker Anonymous poster hash: a858d...a2c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #71 Skrevet 14. november 2015 55/160 cm. Jeg er dvask og småfeit Anonymous poster hash: 26391...549 Er akkurat like høy og tung. Imidlertid er jeg fornøyd. Har former, pupper og rumpe, men er ellers relativt slank. (ikke akkurat syltynn). Anonymous poster hash: e6e26...171
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #72 Skrevet 14. november 2015 161 cm og 53 kg. Er fornøyd, lever et aktivt liv, har typisk timeglassfigur og fast I fisken;) Anonymous poster hash: 44023...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå