Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Og er du fornøyd? Anonymous poster hash: 5604f...796
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 77. Veide 92 i fjor på samme tid, så veldig fornøyd. Målet et 74, men tar det rolig:) Anonymous poster hash: dc6d6...fa0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 85 fuckings kilo! Ikke fornøyd nei, idealvekta ligger mellom 65 og 70 kg (er 174 cm høy) Jeg har en unnskyldning da, for jeg har lagt på meg pga sykdom, har vært slank hele livet også plutselig blir jeg ikke bare syk, men feit også. Blæh, det er skikkelig nedtur altså.... Men det er få forunt å gå gjennom livet uten litt motgang, jeg er ikke dødssyk, og kiloene skal jeg nok få av igjen bare jeg får balansert helsa igjen. Anonymous poster hash: d8f95...d6a
Ayn Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 65 kg, er 168 høy. Relativt fornøyd, men trives best på rundt 62 kg. Derimot tror jeg kroppens trivselsvekt ligger rundt 66-68 kg, da dette er lettest å opprettholde.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Veier 49 kg nå, er fornøyd men vil gjerne stramme opp kroppen. Veide 80 kg for 1 år siden 😜 Anonymous poster hash: 1825c...fac
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 180 cm og 65 kg. Er mest fornøyd på 62, men trener styrke nå så jeg tror 65 kg med økt muskelmasse blir perfekt 😊👍 Anonymous poster hash: 5fb57...452
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Ikke spør😰 89 kilo! Veide 92 for 2 uker siden da.. Anonymous poster hash: 814b3...d17
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Er veldig lav og veier 48. vekta er vel grei den, men jeg er så dvask i kroppen. nesten ikke muskler, men ridelår og disserumpe. Så bikker gjerne 50 og strammer opp litt. Anonymous poster hash: 892c8...d88
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #10 Skrevet 13. november 2015 72. Kunne sikkert gått ned litt, men vekten er fint fordelt og fullammer. Går ned hver uke. Anonymous poster hash: 2e663...8e2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #11 Skrevet 13. november 2015 65. Skulle gjerne kommet meg ned på 58, da følte jeg meg best. Nå føler jeg meg dvask.. Anonymous poster hash: c8794...e5e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #12 Skrevet 13. november 2015 71kg 167 høy/lav Fornøyd, men trives best på 60-65. Anonymous poster hash: 17bb2...150
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #13 Skrevet 13. november 2015 61,5 - er misfornøyd og hater det. Er gravid, så må leve med ekkel kropp. Før graviditet var jeg 59, men planen var 55-57. Og jeg er i dårlig form pga graviditeten og få derfor minimalt med trening. Vanligvis trener jeg styrke og jogger 5-6x i uken. Blir godt å bli ferdig med svangerskapet. Det er så innmari stygt nå, og jeg er ikke så langt på vei - så jeg ser bare feit ut! Anonymous poster hash: 5e815...bf8
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 164 cm. Veksler mellom 54 og 58, det har jeg i alle fall gjort det siste halvåret. Liker meg best nederstv på den skalaen, men i det siste har jeg gått opp pga mye trening, tror jeg. Ser ikke feitere ut og klærne er faktisk litt større enn de var. Men irriterer meg likevel veldig, derfor veier jeg meg sjelden. Meste jeg har veid er 69. Anonymous poster hash: 6fdd9...946
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #15 Skrevet 13. november 2015 180 cm og 65 kg. Er mest fornøyd på 62, men trener styrke nå så jeg tror 65 kg med økt muskelmasse blir perfekt Anonymous poster hash: 5fb57...452 Oi! er også 180, jeg hadde anorexia som ung, og da jeg ble utskrevet fra sykehus fikk jeg ikke slutte og gå til lege for og veie meg regelmessig før vekta hadde passert 62 kilo og var stabilt OVER det åp x-antall kontrollveiinger. MINIMUM burde jeg veie 65 med tanke på benskjørhet og få tilbake en stabil syklus (eller da, få tilbake menstruasjonen i det hele tatt).... Altså, dette var MINE tall ut fra min kropp. Like høy, men GUD så ulik kropp vi må ha he-he.... Du var vel den lange, tynne flaggstanga som ung, jeg har vært det store digre fjellet.... Nå veier jeg 77kg+, etter og ha gått ned fra 82 kilo, som jeg plutselig gikk opp til etter og ha veid 75,6 kilo i 9år!!! Disse gikk f...ikke av, ei heller opp! SÅ stabil har jeg ikke vært noensinne,- men det var alt for mye for meg.... På et lite år har jeg kommet meg ned til ca 77 (tar tid når man ikke skal slanke seg, men bare omlegge livsstilen litt. Jeg trente jo hver dag da jeg var stabil, og akkurat like dann da vekta plutselig hadde hoppet opp på 3mndr (styrke, eller jogging, eller svømming) så hadde lite og gå på der,- og skeier ut med snop kun en dag i uka.....) Med alder må man nok stort sett godta og gå opp litt, men jeg mener at mer enn 1 kg eller 2 nå og da ikke er "akseptabelt" (såfremt man ikke har begynt og trene og får muskler!!!)....Jeg gikk opp 6! Om man er sunn og rører på seg, vil man ofte gå ned igjen når overgangsalder er ferdig og man igjen har stabilisert hormoner.....Altså, dette er ikke noe "vitenskap" bare det jeg har observert på de damer rundt meg De som har fått "alderstillegg" og ikke er aktive/særlig sunne når overgangen er over, de går gjerne bare enda mer opp... Anonymous poster hash: ebb98...2f2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #16 Skrevet 13. november 2015 130 tenker jeg. Fornøyd? Dypt fortvilet og trenger hjelp.. Anonymous poster hash: bbd0a...2c5
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #17 Skrevet 13. november 2015 72 kg, er gravid i uke 22. Forsåvidt fornøyd, har ikke gått opp veldig mye ennå så tror det skal gå fint å finne trivselsvekt etter svangerskap og barselstid. Startet på 70 kg men vil gjerne ned til 65. Anonymous poster hash: 426f2...0cd
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #18 Skrevet 13. november 2015 55/160 cm. Jeg er dvask og småfeit Anonymous poster hash: 26391...549
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #19 Skrevet 13. november 2015 167 cm og 72 kg. Fullammer, så kan ikke slanke meg ennå. Men. Hadde jeg sluttet med all den hersens godterispisinga på kvelden, hadde jeg nok gått raskere ned. Anonymous poster hash: b82b3...3fa
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #20 Skrevet 13. november 2015 Anonym 09.19: Ja, jeg var nok den flaggstanga 😊 I mine øyne handler det mye om kroppsfasong, kontra direkte vekt. Jeg tipper du er kjenpefin i vekta di, sikkert fordi du er fornøyd med hvordan vekta er fordelt? Problemet mitt er at når jeg legger på med, ligger alt i magen og hoftebe. Jeg blir fullstendig pæreformet og alle bukser sklir rett av meg. Verste som er når klærne ikke sitter fint på kroppen. Derfor er jeg absolutt ikke redd for vektoppgang, såfremt det er muskel jeg legger på meg. Viktig å ha et bevisst forhold til kosthold og kropp. Må være fælt å være overvektig og oppgitt, uten å vite hvor man skal starte.... Hilsen 180 Anonymous poster hash: 5fb57...452
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #21 Skrevet 13. november 2015 45 kg å jeg er fornøyd med kroppen min. Anonymous poster hash: d895d...a58
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #22 Skrevet 13. november 2015 Anonym 09.19: Ja, jeg var nok den flaggstanga 😊 I mine øyne handler det mye om kroppsfasong, kontra direkte vekt. Jeg tipper du er kjenpefin i vekta di, sikkert fordi du er fornøyd med hvordan vekta er fordelt? Problemet mitt er at når jeg legger på med, ligger alt i magen og hoftebe. Jeg blir fullstendig pæreformet og alle bukser sklir rett av meg. Verste som er når klærne ikke sitter fint på kroppen. Derfor er jeg absolutt ikke redd for vektoppgang, såfremt det er muskel jeg legger på meg. Viktig å ha et bevisst forhold til kosthold og kropp. Må være fælt å være overvektig og oppgitt, uten å vite hvor man skal starte.... Hilsen 180 Anonymous poster hash: 5fb57...452 Epleformet Anonymous poster hash: 814b3...d17
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #23 Skrevet 13. november 2015 109 kg 170 cm . Ikke helt fornøyd. Skal ned på 75 kg igjen , 3 tette har ført til for lite mosjon og søvn. Anonymous poster hash: 6c0c5...ad0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #24 Skrevet 13. november 2015 Rett over 59 kg. Er bare 163 så litt for mye for min kropp, men trener nå, og vekten går heldigvis nedover. Var et par og 60 for en mnd siden. Anonymous poster hash: 47707...aa3
Englenemine Skrevet 13. november 2015 #25 Skrevet 13. november 2015 55-56 . 171 høy. Helt greit fornøyd .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå