Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #26 Skrevet 13. november 2015 78. Gravid uke 22. Idealvekta er på 70-72 litt avhengig av treningsmengde/muskelmasse. Satser på at det skal gå fint å komme i form etter denne graviditeten også Anonymous poster hash: 993b8...192
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #27 Skrevet 13. november 2015 65 kg, er 168 høy. Relativt fornøyd, men trives best på rundt 62 kg. Derimot tror jeg kroppens trivselsvekt ligger rundt 66-68 kg, da dette er lettest å opprettholde. Veier akkurat det samme og er like høy! Fornøyd?? Jeg har vært syk og inaktiv i lang tid så vekta har gått sakte oppover fra 54kg så mtp det kunne resultatet vært mye mye verre. Jeg har fått litt former, pupper og ser mindre dratt ut i ansiktet og jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet fra menn dessuten så er jeg fortsatt i livet og kroppen begynner å fungere igjen så selvfølgelig er jeg fornøyd😉 Anonymous poster hash: 84433...ade
TPK Skrevet 13. november 2015 #28 Skrevet 13. november 2015 90! Ikke fornøyd selvsagt. Men er gravid da, så får ikke gjort så mye med det nå. Men var overvektig fra før også, så det blir full skjerpings etter fødsel! Ønsker å veie 70 eller kanskje til og med 65. Er 175 høy.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #29 Skrevet 13. november 2015 Anonym 09.19: Ja, jeg var nok den flaggstanga I mine øyne handler det mye om kroppsfasong, kontra direkte vekt. Jeg tipper du er kjenpefin i vekta di, sikkert fordi du er fornøyd med hvordan vekta er fordelt? Problemet mitt er at når jeg legger på med, ligger alt i magen og hoftebe. Jeg blir fullstendig pæreformet og alle bukser sklir rett av meg. Verste som er når klærne ikke sitter fint på kroppen. Derfor er jeg absolutt ikke redd for vektoppgang, såfremt det er muskel jeg legger på meg. Viktig å ha et bevisst forhold til kosthold og kropp. Må være fælt å være overvektig og oppgitt, uten å vite hvor man skal starte.... Hilsen 180 Anonymous poster hash: 5fb57...452 Epleformet Anonymous poster hash: 814b3...d17 Var ikke noe "vondt" ment,- altså. Ble bare litt sånn "wow",- med tanke på din "Komfortvekt",- og egne erfaringer....Enda jeg vet at vekt er bare et tall,- og at man stadig overraskes over hvor lite eller mye noen veier! (Er forresten NN 09:19) Skal sies at jeg før et halvmarathon for 5 år siden satset friskt, spiste sundt og trente mindre, men veldig "riktig",- gikk ned til nesten 70 kilo. Ikke slanking, men bare bevisst på resultat og bedre disse..... Da så jeg MYE eldre ut enn jeg er, cm her og der var ikke mye mindre, bortsett fra at ansiktet ble "innhul", krageben og ribbena på brystkassen var litt for synlig,- og puppene ble mindre (de har IKKE kommet seg igjen heller!!!) Og siden jeg den gang bare løp 3min fortere enn hva jeg gjorde 2 år etterpå,- hvor jeg ikke hadde noe annen oppkjøring enn og løpe litt lenger enn vanlig et par- tre gang i måneden,- og teste distansen to gang,- så var det så absolutt ikke verdt det! Anonymous poster hash: ebb98...2f2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #30 Skrevet 13. november 2015 170 cm høy og veier 60 kg. Er ikke fornøyd. Vil ned til rundt 54 kg igjen. Men når jeg er der så er jeg godt trent. Nå er jeg slank men dvask. Anonymous poster hash: 67b55...dae
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #31 Skrevet 13. november 2015 56kg, 169cm høy. Ikke fornøyd, er 3-4kg over den vanlige vekten min Anonymous poster hash: f0d2f...8f0
Gemini77 Skrevet 13. november 2015 #32 Skrevet 13. november 2015 180 cm og 65 kg. Er mest fornøyd på 62, men trener styrke nå så jeg tror 65 kg med økt muskelmasse blir perfekt Anonymous poster hash: 5fb57...452 Oi! er også 180, jeg hadde anorexia som ung, og da jeg ble utskrevet fra sykehus fikk jeg ikke slutte og gå til lege for og veie meg regelmessig før vekta hadde passert 62 kilo og var stabilt OVER det åp x-antall kontrollveiinger. MINIMUM burde jeg veie 65 med tanke på benskjørhet og få tilbake en stabil syklus (eller da, få tilbake menstruasjonen i det hele tatt).... Altså, dette var MINE tall ut fra min kropp. Like høy, men GUD så ulik kropp vi må ha he-he.... Du var vel den lange, tynne flaggstanga som ung, jeg har vært det store digre fjellet.... Nå veier jeg 77kg+, etter og ha gått ned fra 82 kilo, som jeg plutselig gikk opp til etter og ha veid 75,6 kilo i 9år!!! Disse gikk f...ikke av, ei heller opp! SÅ stabil har jeg ikke vært noensinne,- men det var alt for mye for meg.... På et lite år har jeg kommet meg ned til ca 77 (tar tid når man ikke skal slanke seg, men bare omlegge livsstilen litt. Jeg trente jo hver dag da jeg var stabil, og akkurat like dann da vekta plutselig hadde hoppet opp på 3mndr (styrke, eller jogging, eller svømming) så hadde lite og gå på der,- og skeier ut med snop kun en dag i uka.....) Med alder må man nok stort sett godta og gå opp litt, men jeg mener at mer enn 1 kg eller 2 nå og da ikke er "akseptabelt" (såfremt man ikke har begynt og trene og får muskler!!!)....Jeg gikk opp 6! Om man er sunn og rører på seg, vil man ofte gå ned igjen når overgangsalder er ferdig og man igjen har stabilisert hormoner.....Altså, dette er ikke noe "vitenskap" bare det jeg har observert på de damer rundt meg De som har fått "alderstillegg" og ikke er aktive/særlig sunne når overgangen er over, de går gjerne bare enda mer opp... Anonymous poster hash: ebb98...2f2 Jeg er 180-181 cm og veier 63 kg. Jeg er tynn ja men ikke anorektisk. Har normal menstruasjon og ser vanlig lang ut.
BareEnTil Skrevet 13. november 2015 #33 Skrevet 13. november 2015 160 cm, 53 kg, gravid og dvask, men ganske fornøyd sånn egentlig.. Har jo baby i magen
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #34 Skrevet 13. november 2015 171 og rundt 70kg, ikkje heilt fornøgd, men kjem meg ikkje ut for å trena heller Anonymous poster hash: 570eb...3b2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #35 Skrevet 13. november 2015 79. Vil gjerne ned 5. Anonymous poster hash: 91891...95c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #36 Skrevet 13. november 2015 Veier i underkant av 65. Vil ned til 57 Anonymous poster hash: 78050...643
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #37 Skrevet 13. november 2015 170 høy og 76 kg. Har gått ned 24 kg de siste 2 1/2 årene. Har også et svangerskap og 7 mnd amming i den perioden(kroppen tviholder på kiloene mine under amming)👍 Anonymous poster hash: b3e7c...269
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #38 Skrevet 13. november 2015 170 høy og 76 kg. Har gått ned 24 kg de siste 2 1/2 årene. Har også et svangerskap og 7 mnd amming i den perioden(kroppen tviholder på kiloene mine under amming)👍 Anonymous poster hash: b3e7c...269 Glemte å skrive at jeg har som mål å gå ned 6 kg til. Anonymous poster hash: b3e7c...269
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #39 Skrevet 13. november 2015 Veier 60,4 kilo. Er 1,58 cm høy og ifølge bmi er jeg nå normalvektig. Men jeg vil ned til til rundt 55. Er på god vei til det også.. Anonymous poster hash: ddc8c...c5e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #40 Skrevet 13. november 2015 Er 157 og veier 50-51kg. Er fornøyd med det, men kunne vært litt strammere rundt magen😄 Anonymous poster hash: 88941...f54
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #41 Skrevet 13. november 2015 103 kg. ikke fornøyd, men så lenge jeg er frisk og jobber, så er det bra nok. Er i full jobb, og mamma. Trimmer gjør jeg også. Jepp, selv om vekta er tresifret. Anonymous poster hash: ebd06...86b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #42 Skrevet 13. november 2015 180 cm og 65 kg. Er mest fornøyd på 62, men trener styrke nå så jeg tror 65 kg med økt muskelmasse blir perfekt Anonymous poster hash: 5fb57...452 Oi! er også 180, jeg hadde anorexia som ung, og da jeg ble utskrevet fra sykehus fikk jeg ikke slutte og gå til lege for og veie meg regelmessig før vekta hadde passert 62 kilo og var stabilt OVER det åp x-antall kontrollveiinger. MINIMUM burde jeg veie 65 med tanke på benskjørhet og få tilbake en stabil syklus (eller da, få tilbake menstruasjonen i det hele tatt).... Altså, dette var MINE tall ut fra min kropp. Like høy, men GUD så ulik kropp vi må ha he-he.... Du var vel den lange, tynne flaggstanga som ung, jeg har vært det store digre fjellet.... Nå veier jeg 77kg+, etter og ha gått ned fra 82 kilo, som jeg plutselig gikk opp til etter og ha veid 75,6 kilo i 9år!!! Disse gikk f...ikke av, ei heller opp! SÅ stabil har jeg ikke vært noensinne,- men det var alt for mye for meg.... På et lite år har jeg kommet meg ned til ca 77 (tar tid når man ikke skal slanke seg, men bare omlegge livsstilen litt. Jeg trente jo hver dag da jeg var stabil, og akkurat like dann da vekta plutselig hadde hoppet opp på 3mndr (styrke, eller jogging, eller svømming) så hadde lite og gå på der,- og skeier ut med snop kun en dag i uka.....) Med alder må man nok stort sett godta og gå opp litt, men jeg mener at mer enn 1 kg eller 2 nå og da ikke er "akseptabelt" (såfremt man ikke har begynt og trene og får muskler!!!)....Jeg gikk opp 6! Om man er sunn og rører på seg, vil man ofte gå ned igjen når overgangsalder er ferdig og man igjen har stabilisert hormoner.....Altså, dette er ikke noe "vitenskap" bare det jeg har observert på de damer rundt meg De som har fått "alderstillegg" og ikke er aktive/særlig sunne når overgangen er over, de går gjerne bare enda mer opp... Anonymous poster hash: ebb98...2f2 Jeg er 180-181 cm og veier 63 kg. Jeg er tynn ja men ikke anorektisk. Har normal menstruasjon og ser vanlig lang ut. Jeg vet ikke om du så det siste innlegget mitt...Mente ikke HI (eller du) er syke altså, det var det at det var en påminnelse,- igjen,- over hvor forskjellig folk kan,- og SKAL veie,- gitt en høyde!. Så selv om jeg ble betegnet som "syk" under 62, så skjønner jeg at ikke alle er det. Og mens jeg er for tung med 82 kilo, så er det sikkert folk på 180,- og lavere, som "bør" veie det. Anonymous poster hash: ebb98...2f2
Ayn Skrevet 13. november 2015 #43 Skrevet 13. november 2015 65 kg, er 168 høy. Relativt fornøyd, men trives best på rundt 62 kg. Derimot tror jeg kroppens trivselsvekt ligger rundt 66-68 kg, da dette er lettest å opprettholde. Veier akkurat det samme og er like høy! Fornøyd?? Jeg har vært syk og inaktiv i lang tid så vekta har gått sakte oppover fra 54kg så mtp det kunne resultatet vært mye mye verre. Jeg har fått litt former, pupper og ser mindre dratt ut i ansiktet og jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet fra menn dessuten så er jeg fortsatt i livet og kroppen begynner å fungere igjen så selvfølgelig er jeg fornøyd Anonymous poster hash: 84433...ade Hm, skjønner den. Jeg tror jeg ville sett mager ut på 54 kg, men det har nok noe med kroppsfasongen å gjøre. Jeg har brede skuldre og smal midje og hofter litt smalere enn skuldre. Blir veldig tynn på skuldre med synlige knokler dersom vekta blir for lav. Nå skal jeg bare øke opp med treningen igjen, så går det seg nok til. Men lever veldig godt med mine 65 kg!
Gemini77 Skrevet 13. november 2015 #44 Skrevet 13. november 2015 180 cm og 65 kg. Er mest fornøyd på 62, men trener styrke nå så jeg tror 65 kg med økt muskelmasse blir perfekt Anonymous poster hash: 5fb57...452 Oi! er også 180, jeg hadde anorexia som ung, og da jeg ble utskrevet fra sykehus fikk jeg ikke slutte og gå til lege for og veie meg regelmessig før vekta hadde passert 62 kilo og var stabilt OVER det åp x-antall kontrollveiinger. MINIMUM burde jeg veie 65 med tanke på benskjørhet og få tilbake en stabil syklus (eller da, få tilbake menstruasjonen i det hele tatt).... Altså, dette var MINE tall ut fra min kropp. Like høy, men GUD så ulik kropp vi må ha he-he.... Du var vel den lange, tynne flaggstanga som ung, jeg har vært det store digre fjellet.... Nå veier jeg 77kg+, etter og ha gått ned fra 82 kilo, som jeg plutselig gikk opp til etter og ha veid 75,6 kilo i 9år!!! Disse gikk f...ikke av, ei heller opp! SÅ stabil har jeg ikke vært noensinne,- men det var alt for mye for meg.... På et lite år har jeg kommet meg ned til ca 77 (tar tid når man ikke skal slanke seg, men bare omlegge livsstilen litt. Jeg trente jo hver dag da jeg var stabil, og akkurat like dann da vekta plutselig hadde hoppet opp på 3mndr (styrke, eller jogging, eller svømming) så hadde lite og gå på der,- og skeier ut med snop kun en dag i uka.....) Med alder må man nok stort sett godta og gå opp litt, men jeg mener at mer enn 1 kg eller 2 nå og da ikke er "akseptabelt" (såfremt man ikke har begynt og trene og får muskler!!!)....Jeg gikk opp 6! Om man er sunn og rører på seg, vil man ofte gå ned igjen når overgangsalder er ferdig og man igjen har stabilisert hormoner.....Altså, dette er ikke noe "vitenskap" bare det jeg har observert på de damer rundt meg De som har fått "alderstillegg" og ikke er aktive/særlig sunne når overgangen er over, de går gjerne bare enda mer opp... Anonymous poster hash: ebb98...2f2 Jeg er 180-181 cm og veier 63 kg. Jeg er tynn ja men ikke anorektisk. Har normal menstruasjon og ser vanlig lang ut. Jeg vet ikke om du så det siste innlegget mitt...Mente ikke HI (eller du) er syke altså, det var det at det var en påminnelse,- igjen,- over hvor forskjellig folk kan,- og SKAL veie,- gitt en høyde!. Så selv om jeg ble betegnet som "syk" under 62, så skjønner jeg at ikke alle er det. Og mens jeg er for tung med 82 kilo, så er det sikkert folk på 180,- og lavere, som "bør" veie det. Anonymous poster hash: ebb98...2f2 Jeg så det andre innlegget ditt etter at jeg postet mitt. Helt enig med deg. Høyde og vekt kan være veldig varierende fra person til person selv om de ser like ut. Noen kan høres sykelig tynn ut men se helt vanlig og motsatt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #45 Skrevet 13. november 2015 87. Veide 95 skrekkelige kilo for en måned siden. Begynte å gå ned uten å slite så mye for det da jeg sluttet å amme. Har hatt en helt forferdelig matlyst når jeg ammet. Skal ned til 65 så har langt igjen. Er 171. Anonymous poster hash: 2a0cb...ecc
Minnie_Moon Skrevet 13. november 2015 #46 Skrevet 13. november 2015 155 cm og 77 kg. Har vært syk og gått opp 20 kg på 1,5 år. Er nå gravid, så må vente litt med å gjøre noe med det. Har før vært 80 kg og klart å slanke meg, så skal nok greie det nå også Fornøyd med å veie under 60 kg.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #47 Skrevet 13. november 2015 167 cm og 60 kg. Fødte for 4 mnd siden, så veldig fornøyd! Mangler bar 3 kg for å være tilbake til start Anonymous poster hash: f1da1...a70
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #48 Skrevet 13. november 2015 65 kg, er 168 høy. Relativt fornøyd, men trives best på rundt 62 kg. Derimot tror jeg kroppens trivselsvekt ligger rundt 66-68 kg, da dette er lettest å opprettholde. Samme her 168 cm og 67 kg Anonymous poster hash: a4ef4...ae7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #49 Skrevet 13. november 2015 182 cm, 118 kg... Jeg skjemmes. Anonymous poster hash: e3e4d...93b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #50 Skrevet 13. november 2015 167 cm og 75 kg. Har vært alt mellom 47 og 98 kg (sykdom og graviditet), men trives best rundt 62-65 kg så jobber med å komme meg dit igjen. Anonymous poster hash: 52d0d...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå