Gå til innhold

Hvis det var en folkeavstemning


Anbefalte innlegg

Skrevet

i Norge i dag og du måtte svare ja eller nei på om vi skulle stenge grensen; hva ville DU svart?

 

Anonymous poster hash: 4b447...e54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvsagt skal vi ikke stenge grensa. Vi er alle mennesker, vi hjelper hverandre.

 

Anonymous poster hash: d8f2b...479

Skrevet

Steng, eller i alle fall send tilbake absolutt alle som er innvandrere og ikke flyktinger... De fleste er det nemlig! I Sarsborg i kveld: Nå demonstrerer de på dårlige forhold på mottakene de bor på. Er søren ikke så synd på de da altså.

 

Klager på renhold osv... se å vaske selv da vel, er jo deres egen dritt som er griset der

Skrevet

Nei, vi kan helt klart ikke stenge grensa. At så mange mener at det er riktig gjør meg rasende.

 

Det er mennesker vi snakker om, som er akkurat som oss. Hver eneste en av oss her inne hadde gjort nøyaktig det samme hvis det var vår familie, våre barn som sto i fare for å miste livet. Vi hadde også ønsket oss et bedre liv for de vi var glad i, og gjort hva som helst for å få et bedre liv.

Skrevet

Ja, steng grensen .!

 

Anonymous poster hash: 8eef7...390

Skrevet

Nei, selvfølgelig skal vi ikke stenge grensene. De som roper høyest er de som er i mot åpne grenser, men jeg tror nok at flertallet hadde stemt for åpne grenser- Medmenneskelighet kalles det. 



Anonymous poster hash: 665d6...d6a
Skrevet

Nei, selvsagt. Alle mennesker har lik verdi.

 

"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke hender deg selv."

Skrevet

i Norge i dag og du måtte svare ja eller nei på om vi skulle stenge grensen; hva ville DU svart?

 

Anonymous poster hash: 4b447...e54

Ja, stenge grensene.

 

Anonymous poster hash: f7a43...18d

Skrevet

Steng grensen.

 

Anonymous poster hash: bcab5...196

Skrevet

Steng grensa til Russland. 

De som kommer over der har opphold i Russland, å kan holde seg der. 



Anonymous poster hash: efc66...666
Skrevet

Da ville jeg selvfølgelig stemt nei! Man stenger ikke grensa, enkelt og greit. Skal vi ha stengte grenser, som Nord-Korea, altså? Nei vet du hva! Jeg siterer Øverland: Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer en selv.

 

Anonymous poster hash: 5f61d...075

Skrevet

Steng grensen så klart!! Jeg vil ikke ha landet vårt ødelagt. Jo det er nordmenn sitt land og vi som er nordmenn er faktisk første prioritet uannsett hva noen naive mennesker mener. Vi kan ikke redde hele verden, slik er det bare! Send tilbake ALLE som ikke har god grunn til å flykte, send tilbake ALLE som klager på hjelpen de faktisk får her. Steng grensene å ta kun imot kvoteflyktninger gjennom FN. Ferdig snakka! Gudskjelov blir det flere og flere som våkner og flere og flere holder med FrP!

 

Anonymous poster hash: 64ca3...7a3

Skrevet

Steng grensene.

 

Anonymous poster hash: bc356...a2c

Skrevet

Stemmer ikke for å stenge grensen, men jeg tenker det kan være lurt å ha en bedre oversikt over hvem som kommer. Det er jo ikke bare barnefamilier fra Syria..De kommer fra mange land og de er ikke alle i nød, bare ute etter noe bedre. 



Anonymous poster hash: 905f5...d7e
Skrevet

Selvsagt stenge grensene umiddelbart.

 

Synes det er utrolig mange naive... Vi blir lurt trill rundt av veldig mange. Og dere som vil ta imot hele verden i Norge: fryktelig at dere bryr dere så lite om deres barn og andre nære. 

 

Norge hjelper så mange allerede, men vi kan ikke redde hele verden. Og nå må det snart forstås at man hjelper så mange flere ved å hjelpe de i flyktningsmottak i Tyrkia etc. Da kunne man faktisk hjulpet hele Syria ganske fort , i stedet for å hjelpe de som har råd til å komme nå. 

 

Er så bekymret for hvordan det skal gå med oss i Norge. 

 

 



Anonymous poster hash: 101f8...f9d
Gjest Antarctica
Skrevet

Vet ikke helt om alle her fikk med seg at det var valg for halvannen måned siden. Dere fikk uttale dere da, ny sjanse om to år. I mellomtida må dere finne dere i at det er representativt demokrati i Norge og at vi får våre meninger igjennom via politikk.

Skrevet

 

Nei, selvfølgelig skal vi ikke stenge grensene. De som roper høyest er de som er i mot åpne grenser, men jeg tror nok at flertallet hadde stemt for åpne grenser- Medmenneskelighet kalles det. 

 

Anonymous poster hash: 665d6...d6a

 

Nei, det er det motsatte av medmenneskelighet. Du setter andre (og mange av dem veldig mange lykkejegere) foran dine egne. Og det er det motsatte av kjærlighet. 

 

 

Anonymous poster hash: 101f8...f9d

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

 

Nei, selvfølgelig skal vi ikke stenge grensene. De som roper høyest er de som er i mot åpne grenser, men jeg tror nok at flertallet hadde stemt for åpne grenser- Medmenneskelighet kalles det.

 

Anonymous poster hash: 665d6...d6a

 

Nei, det er det motsatte av medmenneskelighet. Du setter andre (og mange av dem veldig mange lykkejegere) foran dine egne. Og det er det motsatte av kjærlighet.

 

 

Anonymous poster hash: 101f8...f9d

Oj, nok et tilfelle av Newspeak. Vi gratulerer.

Skrevet

Steng, eller i alle fall send tilbake absolutt alle som er innvandrere og ikke flyktinger... De fleste er det nemlig! I Sarsborg i kveld: Nå demonstrerer de på dårlige forhold på mottakene de bor på. Er søren ikke så synd på de da altså.

 

Klager på renhold osv... se å vaske selv da vel, er jo deres egen dritt som er griset der

Og de klager på mangel på lommepenger til RØYK!

Bare la de gå, jeg skal gledelig vise de veien tilbake ut av landet.

 

Anonymous poster hash: 45955...274

Skrevet

Steng grensene til Russland.

 

Norge trenger sårt et pusterom nå for å ta hånd om de menneskene som allerede er kommet her. En slags sortering, kan det vel kalles? Få ut de som åpenbart ikke trenger å være her (de typiske som klager på at maten ikke smaker godt og at de ikke får bo i sentrum av en av de største byene, og få fart på å hjelpe de som trenger å være her med integrering, omsorg og plassering osv. 



Anonymous poster hash: 289d8...55b
Skrevet

Steng grensen umiddelbart

 

Anonymous poster hash: 19403...94f

Skrevet

 

 

Steng, eller i alle fall send tilbake absolutt alle som er innvandrere og ikke flyktinger... De fleste er det nemlig! I Sarsborg i kveld: Nå demonstrerer de på dårlige forhold på mottakene de bor på. Er søren ikke så synd på de da altså.

 

Klager på renhold osv... se å vaske selv da vel, er jo deres egen dritt som er griset der

Og de klager på mangel på lommepenger til RØYK!

Bare la de gå, jeg skal gledelig vise de veien tilbake ut av landet.

 

Anonymous poster hash: 45955...274

Mat er igrunnen ikke så rart de klager på for de er ikke vant med vår mat. Vi spiser veldig mye brødmat og det er ikke vanlig i andre land.

 

Men resten altså. ..De får ta litt ansvar selv og. Mange av de har drevet butikker osv selv...går utfra at de har jobbet for det og ikke bare fått det

Nå er alt borte og de fleste av oss hadde nok tenkt at vi måtte starte på nytt og jobbe oss tilbake.

 

Anonymous poster hash: c0f9a...085

Skrevet

Nei.

Jeg liker å kunne reise. Jeg liker sjokolade og jeg vil gjerne ha tak i reservedeler når maskiner går i stykker.

 

Anonymous poster hash: 8305c...548

Skrevet

Jeg ville stengt grensen for lenge siden! Dere som ønsker "hele verden" velkommen til Norge; Holder dere døren deres like åpen? Ønsker dere fylle huset med flyktninger som garantert ville laget forandringer i deres harmoniske hjem? Tviler...

 

Anonymous poster hash: f1f3a...22d

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg ville stengt grensen for lenge siden! Dere som ønsker "hele verden" velkommen til Norge; Holder dere døren deres like åpen? Ønsker dere fylle huset med flyktninger som garantert ville laget forandringer i deres harmoniske hjem? Tviler...

 

Anonymous poster hash: f1f3a...22d

Hele verden: befolkning på 7000.000.000 personer.

Asylsøkere til Norge i 2015: ca 11.000

 

Ser du forskjellen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...