Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 i Norge i dag og du måtte svare ja eller nei på om vi skulle stenge grensen; hva ville DU svart? Anonymous poster hash: 4b447...e54
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Nei, selvsagt skal vi ikke stenge grensa. Vi er alle mennesker, vi hjelper hverandre. Anonymous poster hash: d8f2b...479
nasse nøffen Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Steng, eller i alle fall send tilbake absolutt alle som er innvandrere og ikke flyktinger... De fleste er det nemlig! I Sarsborg i kveld: Nå demonstrerer de på dårlige forhold på mottakene de bor på. Er søren ikke så synd på de da altså. Klager på renhold osv... se å vaske selv da vel, er jo deres egen dritt som er griset der
Modesty Blaise. Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Nei, vi kan helt klart ikke stenge grensa. At så mange mener at det er riktig gjør meg rasende. Det er mennesker vi snakker om, som er akkurat som oss. Hver eneste en av oss her inne hadde gjort nøyaktig det samme hvis det var vår familie, våre barn som sto i fare for å miste livet. Vi hadde også ønsket oss et bedre liv for de vi var glad i, og gjort hva som helst for å få et bedre liv.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Ja, steng grensen .! Anonymous poster hash: 8eef7...390
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Nei, selvfølgelig skal vi ikke stenge grensene. De som roper høyest er de som er i mot åpne grenser, men jeg tror nok at flertallet hadde stemt for åpne grenser- Medmenneskelighet kalles det. Anonymous poster hash: 665d6...d6a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 Nei, selvsagt. Alle mennesker har lik verdi. "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke hender deg selv."
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 i Norge i dag og du måtte svare ja eller nei på om vi skulle stenge grensen; hva ville DU svart? Anonymous poster hash: 4b447...e54 Ja, stenge grensene. Anonymous poster hash: f7a43...18d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #9 Skrevet 7. november 2015 Steng grensen. Anonymous poster hash: bcab5...196
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #10 Skrevet 7. november 2015 Steng grensa til Russland. De som kommer over der har opphold i Russland, å kan holde seg der. Anonymous poster hash: efc66...666
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #11 Skrevet 7. november 2015 Da ville jeg selvfølgelig stemt nei! Man stenger ikke grensa, enkelt og greit. Skal vi ha stengte grenser, som Nord-Korea, altså? Nei vet du hva! Jeg siterer Øverland: Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer en selv. Anonymous poster hash: 5f61d...075
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #12 Skrevet 7. november 2015 Steng grensen så klart!! Jeg vil ikke ha landet vårt ødelagt. Jo det er nordmenn sitt land og vi som er nordmenn er faktisk første prioritet uannsett hva noen naive mennesker mener. Vi kan ikke redde hele verden, slik er det bare! Send tilbake ALLE som ikke har god grunn til å flykte, send tilbake ALLE som klager på hjelpen de faktisk får her. Steng grensene å ta kun imot kvoteflyktninger gjennom FN. Ferdig snakka! Gudskjelov blir det flere og flere som våkner og flere og flere holder med FrP! Anonymous poster hash: 64ca3...7a3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #13 Skrevet 7. november 2015 Steng grensene. Anonymous poster hash: bc356...a2c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #14 Skrevet 7. november 2015 Stemmer ikke for å stenge grensen, men jeg tenker det kan være lurt å ha en bedre oversikt over hvem som kommer. Det er jo ikke bare barnefamilier fra Syria..De kommer fra mange land og de er ikke alle i nød, bare ute etter noe bedre. Anonymous poster hash: 905f5...d7e
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #15 Skrevet 7. november 2015 Selvsagt stenge grensene umiddelbart. Synes det er utrolig mange naive... Vi blir lurt trill rundt av veldig mange. Og dere som vil ta imot hele verden i Norge: fryktelig at dere bryr dere så lite om deres barn og andre nære. Norge hjelper så mange allerede, men vi kan ikke redde hele verden. Og nå må det snart forstås at man hjelper så mange flere ved å hjelpe de i flyktningsmottak i Tyrkia etc. Da kunne man faktisk hjulpet hele Syria ganske fort , i stedet for å hjelpe de som har råd til å komme nå. Er så bekymret for hvordan det skal gå med oss i Norge. Anonymous poster hash: 101f8...f9d
Gjest Antarctica Skrevet 7. november 2015 #16 Skrevet 7. november 2015 Vet ikke helt om alle her fikk med seg at det var valg for halvannen måned siden. Dere fikk uttale dere da, ny sjanse om to år. I mellomtida må dere finne dere i at det er representativt demokrati i Norge og at vi får våre meninger igjennom via politikk.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #17 Skrevet 7. november 2015 Nei, selvfølgelig skal vi ikke stenge grensene. De som roper høyest er de som er i mot åpne grenser, men jeg tror nok at flertallet hadde stemt for åpne grenser- Medmenneskelighet kalles det. Anonymous poster hash: 665d6...d6a Nei, det er det motsatte av medmenneskelighet. Du setter andre (og mange av dem veldig mange lykkejegere) foran dine egne. Og det er det motsatte av kjærlighet. Anonymous poster hash: 101f8...f9d
Gjest Antarctica Skrevet 7. november 2015 #18 Skrevet 7. november 2015 Nei, selvfølgelig skal vi ikke stenge grensene. De som roper høyest er de som er i mot åpne grenser, men jeg tror nok at flertallet hadde stemt for åpne grenser- Medmenneskelighet kalles det. Anonymous poster hash: 665d6...d6a Nei, det er det motsatte av medmenneskelighet. Du setter andre (og mange av dem veldig mange lykkejegere) foran dine egne. Og det er det motsatte av kjærlighet. Anonymous poster hash: 101f8...f9d Oj, nok et tilfelle av Newspeak. Vi gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #19 Skrevet 7. november 2015 Steng, eller i alle fall send tilbake absolutt alle som er innvandrere og ikke flyktinger... De fleste er det nemlig! I Sarsborg i kveld: Nå demonstrerer de på dårlige forhold på mottakene de bor på. Er søren ikke så synd på de da altså. Klager på renhold osv... se å vaske selv da vel, er jo deres egen dritt som er griset der Og de klager på mangel på lommepenger til RØYK! Bare la de gå, jeg skal gledelig vise de veien tilbake ut av landet. Anonymous poster hash: 45955...274
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #20 Skrevet 7. november 2015 Steng grensene til Russland. Norge trenger sårt et pusterom nå for å ta hånd om de menneskene som allerede er kommet her. En slags sortering, kan det vel kalles? Få ut de som åpenbart ikke trenger å være her (de typiske som klager på at maten ikke smaker godt og at de ikke får bo i sentrum av en av de største byene, og få fart på å hjelpe de som trenger å være her med integrering, omsorg og plassering osv. Anonymous poster hash: 289d8...55b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #21 Skrevet 7. november 2015 Steng grensen umiddelbart Anonymous poster hash: 19403...94f
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #22 Skrevet 7. november 2015 Steng, eller i alle fall send tilbake absolutt alle som er innvandrere og ikke flyktinger... De fleste er det nemlig! I Sarsborg i kveld: Nå demonstrerer de på dårlige forhold på mottakene de bor på. Er søren ikke så synd på de da altså. Klager på renhold osv... se å vaske selv da vel, er jo deres egen dritt som er griset der Og de klager på mangel på lommepenger til RØYK!Bare la de gå, jeg skal gledelig vise de veien tilbake ut av landet. Anonymous poster hash: 45955...274 Mat er igrunnen ikke så rart de klager på for de er ikke vant med vår mat. Vi spiser veldig mye brødmat og det er ikke vanlig i andre land. Men resten altså. ..De får ta litt ansvar selv og. Mange av de har drevet butikker osv selv...går utfra at de har jobbet for det og ikke bare fått det Nå er alt borte og de fleste av oss hadde nok tenkt at vi måtte starte på nytt og jobbe oss tilbake. Anonymous poster hash: c0f9a...085
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #23 Skrevet 7. november 2015 Nei. Jeg liker å kunne reise. Jeg liker sjokolade og jeg vil gjerne ha tak i reservedeler når maskiner går i stykker. Anonymous poster hash: 8305c...548
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #24 Skrevet 7. november 2015 Jeg ville stengt grensen for lenge siden! Dere som ønsker "hele verden" velkommen til Norge; Holder dere døren deres like åpen? Ønsker dere fylle huset med flyktninger som garantert ville laget forandringer i deres harmoniske hjem? Tviler... Anonymous poster hash: f1f3a...22d
Gjest Antarctica Skrevet 7. november 2015 #25 Skrevet 7. november 2015 Jeg ville stengt grensen for lenge siden! Dere som ønsker "hele verden" velkommen til Norge; Holder dere døren deres like åpen? Ønsker dere fylle huset med flyktninger som garantert ville laget forandringer i deres harmoniske hjem? Tviler... Anonymous poster hash: f1f3a...22d Hele verden: befolkning på 7000.000.000 personer. Asylsøkere til Norge i 2015: ca 11.000 Ser du forskjellen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå