Gå til innhold

gått ned i vekt, trenger synspunkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er buksa jeg brukte tidligere i dag. Brukte en vid singlett med en jakkesak over. Legger også ved et bilde av hvordan jeg var før, men ikke på maksvekt. Hadde allerede gått ned rundt 6 kg på det bildet.. håper jo det er litt forskjell😛

Hi

Anonymous poster hash: 1795c...871

Så skjeve ben du har!?

Og alle er vel feite etter fødsel? 😂

Anonymous poster hash: fd316...7ab

Ja, det ser kanskje slik ut, men det er fordi jeg står litt rart😉 ikke skjeve til vanlig altså😉

Og den andre kommentaren din skjønte jeg ikke helt, kan du forklare den? Jeg er slankere nå enn hva jeg var før første svangerskap. Har ikke veid uner 80 kg siden jeg var 19 og fikk mitt første barn da jeg var 22. Veide da 92 kg ved 12 ukers kontrollen, utgangspunktet var nok enda høyere pga mye kvalme og oppkast i starten..

Hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er buksa jeg brukte tidligere i dag. Brukte en vid singlett med en jakkesak over. Legger også ved et bilde av hvordan jeg var før, men ikke på maksvekt. Hadde allerede gått ned rundt 6 kg på det bildet.. håper jo det er litt forskjell

Hi

Nå ble jeg imponert :) Jeg er en av de som sa du var litt overvektig etter første bilde, men det er tydelig at klær har mye og si. Så jeg trekker det tilbake, du er kjempefin :)  Hvor mye har du gått ned, hvordan klarte du det?

Anonymous poster hash: 8efa3...9a3

Skrevet

Her er buksa jeg brukte tidligere i dag. Brukte en vid singlett med en jakkesak over. Legger også ved et bilde av hvordan jeg var før, men ikke på maksvekt. Hadde allerede gått ned rundt 6 kg på det bildet.. håper jo det er litt forskjell

Hi

Nå ble jeg imponert :) Jeg er en av de som sa du var litt overvektig etter første bilde, men det er tydelig at klær har mye og si. Så jeg trekker det tilbake, du er kjempefin :) Hvor mye har du gått ned, hvordan klarte du det?

Anonymous poster hash: 8efa3...9a3

Har gått ned 24 kg, men fremdeles ikke i mål. Har gått ned kun ved å endre kosthold. Spise mindre og mer fornuftig👍

Hi

Skrevet

Jeg synes du ser flott ut! Og du ser mye finere ut i trange buksene. Med slike bein er du nødt til å vise dem fram👍

Skrevet

Du har kjempe fin former!! :) Slank og flott! Bare ta til deg de positive kommentarene og se bort ifra de negative <3 Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg har gått ned en del, men ikke like mye som deg. Fra 82 til 69 kg. Det som er rart er at jeg ser ikke så mye forskjell. Eller jeg ser jo at jeg har forandret  meg, men føler  meg ikke annerledes. Et tips er å kjøpe bukser på Cubus. De til rundt 299,-. De er veldig ettersidene MEN utrolig mye stretch. Jeg kjøpte disse buksene når jeg viste at jeg skulle gå ned. Innen du har gått ned har du slitt de litt ut. Når du er i mål kast de og kjøp nytt. Det er ikke noe vits i å gå med for store bukser. Unn deg noe nytt til din flotte figur :D 

Anonymous poster hash: 04076...1df
Skrevet

Beina dine ser slankere ut :) bruk tettsittende jeans :) d kler du..

Anonymous poster hash: 8ad6d...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...