Gå til innhold

gått ned i vekt, trenger synspunkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har vært kjempeflink! :klappe: Fortsatt noen kilo for mye før du kan kalles slank, men du er på god vei. Klærne har nok litt å si for inntrykket, den buksen fremhever ikke dine positive deler av kroppen...

Anonymous poster hash: 6600c...404

Hvilken type bukse mener du jeg bør bruke da? Denne buksa går opp til midjen, er trusa og kroppsfasongen som går buksa til å gå inn ved hoftene. Brukte hoftebukser i 26 år(kledde det ikke, jeg vet) og kroppen min går naturlig inn i trusekanten...

Hi

Anonymous poster hash: 1795c...871

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært kjempeflink! :klappe: Fortsatt noen kilo for mye før du kan kalles slank, men du er på god vei. Klærne har nok litt å si for inntrykket, den buksen fremhever ikke dine positive deler av kroppen...

Hvilken type bukse mener du jeg bør bruke da? Denne buksa går opp til midjen, er trusa og kroppsfasongen som går buksa til å gå inn ved hoftene. Brukte hoftebukser i 26 år(kledde det ikke, jeg vet) og kroppen min går naturlig inn i trusekanten...

Hi

I tillegg er buksa blitt for stor, så den "suger" ikke inn kroppen på samme viset nå som da jeg kjøpte den😛 den satt helt klistret til kroppen da, men det er 9 kg siden..

Hi

Skrevet

Helt normal og fine former :)

Anonymous poster hash: 976a8...b8f

Skrevet

Hi

I tillegg er buksa blitt for stor, så den "suger" ikke inn kroppen på samme viset nå som da jeg kjøpte den den satt helt klistret til kroppen da, men det er 9 kg siden..

Hi

Det er nok bare det at den buksen er litt for stor til deg, og med litt vide ben nede. Da ser man litt større ut. En litt mer tettsittende bukse med smalere ben tror jeg hadde vært veldig fint på deg. Kroppen din er veldig fin, ikke hør på de som sier du er feit og overvektig. Du har vært kjempeflink som har slanket deg så mye :)

Skrevet

Hi

I tillegg er buksa blitt for stor, så den "suger" ikke inn kroppen på samme viset nå som da jeg kjøpte den den satt helt klistret til kroppen da, men det er 9 kg siden..

Hi

Det er nok bare det at den buksen er litt for stor til deg, og med litt vide ben nede. Da ser man litt større ut. En litt mer tettsittende bukse med smalere ben tror jeg hadde vært veldig fint på deg. Kroppen din er veldig fin, ikke hør på de som sier du er feit og overvektig. Du har vært kjempeflink som har slanket deg så mye :)

En bukse som et like stram som en thigts? Da vet jeg mer hva jeg skal se etter neste gang jeg skal handle👍 takk😊

Hi

Skrevet

Beklager at jeg drar opp en litt gammel tråd, men ser denne buksa bedre ut? Har et par som sitter enda litt strammere, samt at jeg har en litt løsere topp over singletten. Jeg er bestandig fryktelig usikker på klær, så synes det er greit med tilbakemeldinger👍

Hi

post-42-0-25364700-1446018974_thumb.jpg

Skrevet

Uff, for et trist samfunn vi er i ferd med å utvikles til. Overvektig er blitt den nye normalen. Grusomt!!!

Anonymous poster hash: fd316...7ab

Å hjernedau sånn som deg :/ huff

Anonymous poster hash: f37f4...fb1

Skrevet

Til HI, bukse nr to ser bedre ut på deg enn bukse nr en :D

Anonymous poster hash: 9ff91...20c
Skrevet

Helt normal, men litt ekstra på magen

Anonymous poster hash: d453d...0e5
Skrevet

Beklager at jeg drar opp en litt gammel tråd, men ser denne buksa bedre ut? Har et par som sitter enda litt strammere, samt at jeg har en litt løsere topp over singletten. Jeg er bestandig fryktelig usikker på klær, så synes det er greit med tilbakemeldinger👍

Hi

Du kan med fordel bruke enda tightere bukse synes jeg:) disse sitter så løst på deg!

Har du noenlunde like bein som hun i denne tråden?

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144236972-hvor-mye-tror-du-jeg-veier/page-2

Anonymous poster hash: 32bc5...f5c

Skrevet

Hi

Du kan med fordel bruke enda tightere bukse synes jeg:) disse sitter så løst på deg!

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144236972-hvor-mye-tror-du-jeg-veier/page-2

Tror jeg er mindre i føttene da jeg veier 12 kg mindre.. har faktisk ei bukse som er enda strammere, men dette er "kosebuksa" til hjemmebruk, hente i bhg osv. Kan ta bilde med ei anna bukse når jeg kommer hjem👍

Hi

Skrevet

Beklager at jeg drar opp en litt gammel tråd, men ser denne buksa bedre ut? Har et par som sitter enda litt strammere, samt at jeg har en litt løsere topp over singletten. Jeg er bestandig fryktelig usikker på klær, så synes det er greit med tilbakemeldinger

Hi

Tror jeg er mindre i føttene da jeg veier 12 kg mindre.. har faktisk ei bukse som er enda strammere, men dette er "kosebuksa" til hjemmebruk, hente i bhg osv. Kan ta bilde med ei anna bukse når jeg kommer hjem

Hi

ta bilde med en tight bukse med en litt løs topp. Evt en topp som "gjemmer" magen litt om du skjønner (men ikke noe must). Men en strammere bukse - tenker da også stram over knær og legger :) Man blir liksom litt strammere da :) Og når man har gått ned så mange kilo er det lett å "glemme" at man nå kan passe slike bukser :D

Så flink du er forresten!!

Skrevet

Vil være ærlig å si at jeg synes du ser overvektig ut. Tror også at buksen skjuler mye. Selv er jeg noe slankere men kaller også meg selv overvektig.

Anonymous poster hash: 83111...51a

Skrevet

Absolutt noen kg for mye for min "smak". Men alle er forskjellige, og dersom du har gått ned veldig mye i vekt synes jeg uansett det står respekt av det :)

Anonymous poster hash: d5a19...bf8
Skrevet

Jeg syns du er super-flott, HI!!!

Fine, kvinnelige former!! Myyye finere enn å være radmager!

Anonymous poster hash: 60fdb...731
Skrevet

Her er buksa jeg brukte tidligere i dag. Brukte en vid singlett med en jakkesak over. Legger også ved et bilde av hvordan jeg var før, men ikke på maksvekt. Hadde allerede gått ned rundt 6 kg på det bildet.. håper jo det er litt forskjell😛

Hi

post-42-0-04781400-1446063368_thumb.jpg

post-42-0-30716900-1446063415_thumb.jpg

post-42-0-57715400-1446063480_thumb.png

Skrevet

Dersom du ser på bildene, HI, så ser du nok selv også at klærne har mye å si. Du ser flott ut på de siste bildene! Kan med fordel prøve bukser som er enda mer tettsittende. Finnes tighte jeans som er myke i stoffet, nesten som tights. På "før-bildet" var du overvektig, men jeg vil absolutt ikke si at du er overvektig nå lenger. Du har vært kjempeflink :)

Skrevet

Litt lubben men ikke ''feit'' :)

Anonymous poster hash: c153b...f42
Skrevet

Du ser tipptopp ut! ..men, jeg har delte magemuskler -og vaskebrett, så ikke lur deg selv til å tro at delte magemuskler legitimerer "litt ekstra" på magen:)

Anonymous poster hash: 88353...b94
Skrevet

Skjønt...tror de fleste gutter ville gått for din figur. De færreste liker et "beinrangel" som meg:)

Skrevet

På de siste bildene ser du jo slank ut da :)

Anonymous poster hash: c153b...f42
Skrevet

Uff, for et trist samfunn vi er i ferd med å utvikles til. Overvektig er blitt den nye normalen. Grusomt!!!

Å hjernedau sånn som deg :/ huff

Anonymous poster hash: f37f4...fb1

Det er sannheten!!! 😡

Skrevet

Her er buksa jeg brukte tidligere i dag. Brukte en vid singlett med en jakkesak over. Legger også ved et bilde av hvordan jeg var før, men ikke på maksvekt. Hadde allerede gått ned rundt 6 kg på det bildet.. håper jo det er litt forskjell😛

Hi

Så skjeve ben du har!?

Og alle er vel feite etter fødsel? 😂

Skrevet

Her er buksa jeg brukte tidligere i dag. Brukte en vid singlett med en jakkesak over. Legger også ved et bilde av hvordan jeg var før, men ikke på maksvekt. Hadde allerede gått ned rundt 6 kg på det bildet.. håper jo det er litt forskjell

Hi

Så skjeve ben du har!?

Og alle er vel feite etter fødsel?

Serriøst????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...