Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #26 Skrevet 22. oktober 2015 Superfin timeglassfigur synes du er kjempefin. Med "riktige" klær er du garanter stunning.... Anonymous poster hash: 966de...81c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #27 Skrevet 22. oktober 2015 F E I T Anonymous poster hash: 1c8de...1e9 I D I O T Anonymous poster hash: a46ca...fa1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #28 Skrevet 22. oktober 2015 Hva sier BMI da? Jeg personlig vil si du har en fin fasong, kvinnelig og feminin, og at du er litt "frodig". Du er ikke slank, men ikke bælfeit heller. I dag som over 50% av Norges befolkning har bmi som overvektig er du jo normal, men du er i godt hold. Jeg ser omtrent ut som deg, jeg er 174 cm høy og veier ca 80 kg, jeg anser med selv som 10-15 kg for tung. Anonymous poster hash: b8a2a...a39
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #29 Skrevet 22. oktober 2015 F E I T Anonymous poster hash: 1c8de...1e9 F R E K K Anonymous poster hash: 7c2f1...665
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #30 Skrevet 22. oktober 2015 Overvektig. Anonymous poster hash: eaa70...9f2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #31 Skrevet 22. oktober 2015 Skulle gjerne hatt din kropp!! Du har litt mage men ellers veldig fine former og slank Anonymous poster hash: 5220c...466
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #32 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg er 170 cm og 79 kilo. Vil tro du er omtrent det samme? Jeg er fornøyd rundt 74 kilo, da er jeg fin Du er flott, men har fremdeles litt for mye, Anonymous poster hash: dd5c0...ca7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #33 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg tenker først og fremst at du har vært sjukt flink!!! Også håper jeg du kan få dekket operasjon for de delte magemusklene - dersom du vil?! Når det gjelder spørsmålet ditt så vil jeg si at ja, du er overvektig. Eller. .jeg aner jo ikke vekten din. Men du har noen ekstra kilo. (Særlig rundt magen.) Begynner du å trene så kommer du til å få mindre fett og mer muskler - så blir du enda finere! :-) Anonymous poster hash: b6604...a1d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #34 Skrevet 22. oktober 2015 Vil si du er fyldig og formfull:) Ikke tjukk. Anonymous poster hash: 7c3b8...3f0
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #35 Skrevet 22. oktober 2015 Takk for svar alle sammen. Jeg har vurdert rokkering, men foreløbig er jeg for lat🙈 jeg har en bmi på 27, så vet jo jeg er overvelktig, men ser ikke selv at jeg har gått ned fra bmi 32. Er derfor jeg spør her. jeg ser på meg selv som feit.. Hi Anonymous poster hash: 1795c...871
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #36 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg er feit selv når BMI er 18😂😂 så det kommer an på synet ditt på deg selv. Ikke sammenlign deg med andre, du er du! Du er ikke tykk, maks ville jeg kalt deg lubben, men nei, du ser for tynn ut til det Anonymous poster hash: 97703...be0
Hjertefru Skrevet 22. oktober 2015 #37 Skrevet 22. oktober 2015 Wow, du har gjort en kjempejobb med å gå ned! Vil tro at du har en bmi som viser at du er normalvektig/lett overvektig, Som flertallet av norske kvinner, meg selv inkludert. Jeg har som deg problemer med å bli kvitt magen. Hvordan fant du ut at du har delte magemuskler forresten? Du har timeglassfigur, så du ser sikkert flott ut i kjole. Mye fint å få kjøpt på den fronten
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #38 Skrevet 22. oktober 2015 Synes du ser flott ut jeg HI Veldig normal, ikke overvektig. Ser at det er litt mage der, men det er nok pga de delte magemusklene. Skal du opereres for det? Anonymous poster hash: 9ff91...20c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #39 Skrevet 22. oktober 2015 Uff, for et trist samfunn vi er i ferd med å utvikles til. Overvektig er blitt den nye normalen. Grusomt!!! Anonymous poster hash: fd316...7ab
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #40 Skrevet 22. oktober 2015 Syns du hadde en flott timeglassfigur jeg! Ikke feit ihvertfall, kanskje bare noen få kg ekstra? Anonymous poster hash: 61e77...649
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #41 Skrevet 22. oktober 2015 Uff, for et trist samfunn vi er i ferd med å utvikles til. Overvektig er blitt den nye normalen. Grusomt!!! Anonymous poster hash: fd316...7ab Du er ufin i uttalelsen din, men jeg er enig. At den nye normalen er overvektig er litt trist. HI er ikke smellfeit eller sykelig overvektig, men at det er for høy fettprosent er det ingen tvil om. Anonymous poster hash: b8a2a...a39
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #42 Skrevet 22. oktober 2015 Voldsomt så mye negative kommentarer. Hun andre dama som postet helfigurbilde fikk jo bare positive tilbakemeldinger. Rart. Anonymous poster hash: 32bc5...f5c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #43 Skrevet 22. oktober 2015 Lett overvektig, med litt lav muskelmasse og litt høy fettprosent. Kjempebra jobba, itt styrketrening må, så blir det veldig bra. Fine former. Anonymous poster hash: 60693...78d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #44 Skrevet 22. oktober 2015 Lett overvektig, med litt lav muskelmasse og litt høy fettprosent. Kjempebra jobba, itt styrketrening må, så blir det veldig bra. Fine former. Anonymous poster hash: 60693...78d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #45 Skrevet 22. oktober 2015 Takk for svar☺ har for tiden ikke tid til trening, men håper jeg får tid og ork etterhvert. Jeg har 7-8 kg for mye tenker jeg, men satser på at det kommer seg etterhvert. Jeg har ikke snakket med lege anngående magemusklene, er ikke sikker på om jeg gidder. Kommer ikke til å komme noen vei der uansett "kjenner" jeg legen rett. Jeg har forsonet meg med at jeg hele tiden ser gravid ut og trøster meg med at jeg ser ut som om jeg er i 4 mnd nå, ikke 8 mnd som jeg gjorde før😂 Hi Anonymous poster hash: 1795c...871
kristinehufine Skrevet 22. oktober 2015 #46 Skrevet 22. oktober 2015 Litt ekstra her og der, men normal? Med noen litt mer flatterende klær tror jeg du ser fantastisk ut!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #47 Skrevet 23. oktober 2015 Litt ekstra her og der, men normal? Med noen litt mer flatterende klær tror jeg du ser fantastisk ut!!! Hehe, gadd jo ikke skifte klær og undertøy bare for et par bilder😉 annet undertøy og en topp over singletten når jeg skal blandt folk. Er hjemme denne uka, så bryr meg ikke så hardt da😉 Hi Anonymous poster hash: 1795c...871
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #48 Skrevet 23. oktober 2015 Du har vært kjempeflink, masse ros til deg! :-) Jeg ser du nevner at du har vurdert rockering, og ville bare si at jeg anbefaler det på det sterkeste. Det beste av alt er at det ikke føles som trening, for det er faktisk gøy! Det blir som lek da vi var barn, bare at rockering med vekter er enda morsommere fordi det er lettere å få til. Jeg ble helt bitt av bassillen, og ble nesten lei meg da jeg måtte slutte å rocke på grunn av graviditet. Man begynner med enten ett eller to minutter rocking hver dag (husker ikke helt) og så øker man gradvis. Ett-to minutter klarer alle å få presset inn tid til. Når man først får det til (kan være litt vanskelig i begynnelsen), har teknikken inne og har holdt på en stund, er det null problem å fortsette å rocke i tjue minutter uten at ringen faller ned, og det er så gøy! Jeg måtte bare skrive det, for jeg selv elsket virkelig min rockering. (Kan dessverre ikke bruke den nå gå grunn av helseproblemer, men jeg gleder meg som et barn til jeg kan sette i gang igjen!) Anonymous poster hash: 89a46...ec5
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #49 Skrevet 23. oktober 2015 Du har vært kjempeflink! Fortsatt noen kilo for mye før du kan kalles slank, men du er på god vei. Klærne har nok litt å si for inntrykket, den buksen fremhever ikke dine positive deler av kroppen... Anonymous poster hash: 6600c...404
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #50 Skrevet 23. oktober 2015 Syns du ser bra ut, du bærer vekta di fint. Hadde du tatt skade av å gå ned flere kilo? Nei, men du lever nok godt med noen ekstra også. I alle fall om du klarer å trene litt, det er godt for helsa 😉 Godt trent med noe kilo ekstra er bedre enn dårlig trent med tynn-kropp. Jeg må si at jeg får litt angst av noen av svarene her. Jeg sliter skikkelig med at jeg ikke blir kvitt ideen om at jeg er feit, og når jeg ser hva folk kaller deg, så tenker jeg at da er jeg nok feit da. For du har finere figur enn meg. Jeg har også slanka meg en del, ca.20% av kroppsvekten er borte. BMI var på 28 og er nå 23, trener en del, 3-5dg i uka, jogging og styrke. Men ser ikke selv at kroppen er mindre. (Jeg har eplefasong og er lav, så jeg bærer ikke ekstra-kilo bra. Slik som du). Anonymous poster hash: af9d0...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå