Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Hei :) ser ikke at det er opprettet en gruppe for oss med IKM uke 46? Derfor oppretter jeg en :-) fikk mens i går, og IKM er 15 november :-) satser på full klaff denne gangen! Gleder meg til tr er over og vi kan starte prøvingen :-) håper jeg får mange med meg :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei😊 Jeg blir med her! Endelig i gang igjen etter prøvepause siden juli. Ble konisert i september, og har nå fått klarsignal på å starte prøvingen igjen😄 Starter med utredning 11. november, så blir spennende tider fremover.. Håper på full klaff nå! Pp 13, ikm fredag 13 nov. (satser på det ikke er et dårlig tegn😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) blir her jeg også :) ikm 9 nov. 2pp. Sa denne uken så håper alt er I rute igjen med engang :) vært på gu og kroppen har ryddet opp selv så fikk beskjed om at det var bare å prøve igjen med engang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra vi er flere :) da krysser vi fingrene for oss :-) jeg har ei nydelig datter på 5 år :) hadde en MA 13 august, og fikk mensen igjen 13 september. Før MA hadde jeg en syklus på 35 dager, og trodde derfor den enda var på 35 dager, skulle da hatt mensen i morgen, men mensen kom på torsdag, altså 3 dager før. Tror dere da at jeg har fått kortere syklus eller? :P håper det klaffer for oss denne gangen :) det blir spennende framover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solan 85: Hehe, neida det er sikkert ikke et dårlig tegn, heller et positivt tegn får vi håpe :) Entil:): så synd du opplevde det :-/ satser på at det er som det skal med en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solan 85: Hehe, neida det er sikkert ikke et dårlig tegn, heller et positivt tegn får vi håpe :) Entil:): så synd du opplevde det :-/ satser på at det er som det skal med en gang :-)

Nei, hadde vært gøy å forbinde fredag den 13 med noe helt annet enn ulykke... 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lady`s! 

Blir pp2, så blir med her, IKM 10.11!

 

 

 

Fredag den 13:  EN FRUKTBARHETSDAG!

Ordet fredag kommer fra den norrøne mytologien,  Frigg (gudinnen for ekteskap og fruktbarhet) eller Frøya (gudinne for sex og fruktbarhet)"

 

Heksene i nord pleide å samles på en kirkegård under månen på fredager, og de var alltid 12 i en ring - til en spesiell fredag da Frøya kom i egen skikkelse ned til dem.

Hun ga de 12 heksene katten sin, og fullførte ringen som den 13. tilstede. Etter dette har det alltid vært 13 i en heksering eller andre samlinger av hekser"            

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette visste jeg ikke..😊 Burde hatt EL den dagen da kanskje.. Hehe.. Men ikm duger! Måtte tida gå fort til uka vår jenter😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette visste jeg ikke.. Burde hatt EL den dagen da kanskje.. Hehe.. Men ikm duger! Måtte tida gå fort til uka vår jenter

hehe sant, men ekke så værst heksete med EL på fullmåne, tror de fleste av oss i denne gruppa lander på EL rundt fullmåne!

 

 

Tvi tvi. må jo bli ekstra skjønne unger som blir skapt i  vakre oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Oi, dette visste jeg ikke.. Burde hatt EL den dagen da kanskje.. Hehe.. Men ikm duger! Måtte tida gå fort til uka vår jenter

hehe sant, men ekke så værst heksete med EL på fullmåne, tror de fleste av oss i denne gruppa lander på EL rundt fullmåne!

 

 

Tvi tvi. må jo bli ekstra skjønne unger som blir skapt i vakre oktober!

Spennende! Ja, har trua på det😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg. Var i IKM uke 43 gruppa, men fikk mensen i dag, to dager før tiden. :(

 

Da har jeg IKM søndag 15. november om jeg følger syklus på 28 dager, men sånn som det ser ut i det siste så er syklusen mer på 25-26 dager...så da setter jeg meg opp på IKM fredag 13. :)

 

Hilsen Hormontrollet.

 

IKM UKE 46

 

Mandag 09. november:

 

Tirsdag 10. november:

 

Onsdag 11. november:

 

Torsdag 12. november:

 

Fredag 13. november: Hormontrollet

 

Lørdag 14. november:

 

Søndag 15. november:

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 46

Mandag 09. november:

Tirsdag 10. november: Lottemor1978

Onsdag 11. november: 

Torsdag 12. november: 

Fredag 13. november: Hormontrollet

Lørdag 14. november: 

Søndag 15. november: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM UKE 46

 

Mandag 09. november:

 

Tirsdag 10. november: Lottemor1978

 

Onsdag 11. november: 

 

Torsdag 12. november: 

 

Fredag 13. november: Hormontrollet

 

Lørdag 14. november: 

 

Søndag 15. november: Mia2010<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her 😊 sluttet på pillen i juli, mistet plutselig mensen en periode uten å være gravid. Tenker kanskje kroppen prøvde å stille seg litt om etter pilleslutt? Så nå er ikm rundt 11 november, usikker da syklusen ikke har vært stabil. Får håpe det klaffer og blir sommerbarn på oss da 🌸❤

IKM UKE 46

 

Mandag 09. november:

 

Tirsdag 10. november: Lottemor1978

 

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen

 

Torsdag 12. november: 

 

Fredag 13. november: Hormontrollet

 

Lørdag 14. november: 

 

Søndag 15. november: Mia2010<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 09. november:

Tirsdag 10. november: Lottemor1978

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen

Torsdag 12. november: 

Fredag 13. november: Hormontrollet,Solan85

Lørdag 14. november: 

Søndag 15. november: Mia2010<3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 09. november:entil:)

 

Tirsdag 10. november: Lottemor1978

 

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen

 

Torsdag 12. november: 

 

Fredag 13. november: Hormontrollet,Solan85

 

Lørdag 14. november: 

 

Søndag 15. november: Mia2010<3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 09. november:entil:)

 

Tirsdag 10. november: Lottemor1978

 

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen

 

Torsdag 12. november:

 

Fredag 13. november: Hormontrollet,Solan85

 

Lørdag 14. november:

 

Søndag 15. november: Mia2010<3 . Slurpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 09. november:entil:), sunset

 

Tirsdag 10. november: Lottemor1978

 

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen

 

Torsdag 12. november:

 

Fredag 13. november: Hormontrollet,Solan85

 

Lørdag 14. november:

 

Søndag 15. november: Mia2010<3 . Slurpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ført meg opp på listen. IKM mandag 9.nov. Dette blir vår 6 pp. Har en gutt fra før som er 14 mnd, vi ønsker gjerne å ha dem tett og helst mellom to skoleår har prøvd dong quai denne mnd. Blir spennende å følge med på alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så bra vi er så mange her :) det blir gøy og følge alle, måtte lykken bære med oss både når det gjelder dette og alt annet :) er det forresten noen av dere som har kjent på smerter nedover lårene i forbindelse med mensen? Jeg har ikke menssmerter, men så snart jeg setter meg ned for å slappe av får jeg smerter nedover lårene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :) 
Etter en MA og en kjemisk graviditet havner jeg her.. Håper pp 4 blir vår tur! Jeg har skrevet meg på lista og krysser fingrene for oss alle. Lykke til jenter!

 

Mandag 09. november:entil:), sunset

 

Tirsdag 10. november: Lottemor1978

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen

Torsdag 12. november: tresko81

Fredag 13. november: Hormontrollet,Solan85

Lørdag 14. november: 

Søndag 15. november: Mia2010<3 . Slurpå

Endret av Tresko81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen var det bare å melde seg inn her. IKM lørdag 14.nov. Kan jo ikke klage var egentlig 1 skikkelige PP. Men er jo så sykt klar og innstilt på å bli gravid😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...