Gå til innhold

Pene barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste her inne har særdeles vakre barn, som blir plaget av for mye oppmerksomhet😂😂😂

Når det er sagt... Drit i å kommentere utseende. Det finnes så mye viktigere ting å legge merke til.

Anonymous poster hash: 20ccf...c28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste her inne har særdeles vakre barn, som blir plaget av for mye oppmerksomhet

Når det er sagt... Drit i å kommentere utseende. Det finnes så mye viktigere ting å legge merke til.

Det er vel ganske logisk at det er de som er plaget av dette som svarer mest på en tråd som handler om nettopp dette. Selv har jeg en sønn som er helt ordinær. Nydelig i mine øyne selvfølgelig, og det har hendt at noen har kommentert at han er søt/pen, men for det meste får han heldigvis skryt for sin fine personlighet.

Anonymous poster hash: 12236...f04

Skrevet

Jeg har også en veldig vakker datter på fire år. Har aldri opplevd kommentarer på dette i all offentlighet eller at helsepersonell/barnehagepersonell kommenterer det verken til henne (heldigvis!) eller meg.

De gangene folk har fortalt meg at dattera mi er veldig vakker, er fortrolig under fire øyne.

Anonymous poster hash: 590ef...243

Skrevet

Jeg lurer bare på hvor man ser alle disse smellvakre barna. Jeg har enda aldri sett et barn som er så vakkert at jeg bare MÅ stirre eller kommentere det. Har vel egentlig aldri sett voksne som er så pene heller. Pene ja, men ikke på den måten. Kan tenke "så pen gutt/jente" og vandre videre. Kanskje jeg rett og slett ikke synes mennesker kan bli så pene. De fleste er ordinære for meg. Uansett så er det skammelig å kommentere utseende til barn på den måten. Tenker man virkelig ikke større?

Anonymous poster hash: 0a6b3...082

Skrevet

Uff, dette er ikke så lett. Vi har en spesielt vakker gutt. Allerede på sykehuset på barsel kommenterte sykepleierne at han var det vakreste barnet de hadde sett... Han får så mye oppmerksomhet at jeg hadde ikke trodd det om jeg ikke opplevde det selv.. Går jeg bortover veien med han, sier folk "han er bare så vakker", "er det mulig, så nydelig unge", "han kunne vært jente så pen han er", osv. (Har flere barn som ikke får samme oppmerksomhet). Han har blitt spurt om å stå modell, osv.

Jeg har opplevd at vi har vært mange foreldre sammen med barn på samme alder, også er det noen som høylytt kommenterer at mitt barn er de vakreste barnet de har sett...

Det er jo selvfølgelig veldig koselig, og jeg blir veldig stolt, men jeg føler veldig på det, både ovenfor de andre barna og foreldrene... Spesielt føler jeg på det med bestekompisen, for de er så mye sammen.. Og det er mitt barn folk kommenterer hver gang..

Anonymous poster hash: f8075...882

Det har de sagt om alle mine også. Og til de to andre jeg delte rom med. Og de tre jeg ofte satt på ammerommet med... :P

Anonymous poster hash: ddda0...bb1

Skrevet

Uff, dette er ikke så lett. Vi har en spesielt vakker gutt. Allerede på sykehuset på barsel kommenterte sykepleierne at han var det vakreste barnet de hadde sett... Han får så mye oppmerksomhet at jeg hadde ikke trodd det om jeg ikke opplevde det selv.. Går jeg bortover veien med han, sier folk "han er bare så vakker", "er det mulig, så nydelig unge", "han kunne vært jente så pen han er", osv. (Har flere barn som ikke får samme oppmerksomhet). Han har blitt spurt om å stå modell, osv.

Jeg har opplevd at vi har vært mange foreldre sammen med barn på samme alder, også er det noen som høylytt kommenterer at mitt barn er de vakreste barnet de har sett...

Det er jo selvfølgelig veldig koselig, og jeg blir veldig stolt, men jeg føler veldig på det, både ovenfor de andre barna og foreldrene... Spesielt føler jeg på det med bestekompisen, for de er så mye sammen.. Og det er mitt barn folk kommenterer hver gang..

Det har de sagt om alle mine også. Og til de to andre jeg delte rom med. Og de tre jeg ofte satt på ammerommet med... :P

Ok 😊 Da fikk vel dere også ekstra vakre barn da...? 😉

Skrevet

Ok Da fikk vel dere også ekstra vakre barn da...?

Verdens vakreste såklart! :D

Skrevet

Veldig spesielt å lovprise barn høylytt at de er eksepsjonelt vakre, har aldri hørt det. Særdeles uprofesjonelt er det dersom leger, sykepleiere, ansatte i barnehagen uttrykker dette. Jeg legger ikke merke til om barn er spesielt vakre eller ikke. Må være sære mennesker som sier slike ting høyt i hvert fall så søsken og andre barn hører på.

Anonymous poster hash: 68825...230

Det er faktisk veldig vanlig.. De fleste sier det dog til meg og pappaen, ikke til barnet selv.

Hadde jeg fått en slik kommentar fra personer i disse profesjonene, hadde jeg hatt vanskeligheter med å ta dem seriøst. Eksempelvis med den legen som sa at barnet var for vakker til å bli syk, tror dette er bortimot det dummeste jeg har hørt og har svært vanskelig for å tro at en lege har sagt noe sånt.

Anonymous poster hash: 68825...230

Jeg fikk ikke en sånn kommentar, men veldig mange sier "han der var spesielt vakker altså..", selv da han lå på sykehuset alvorlig syk som nyfødt.. Tok da legene alvorlig fordet.

Skrevet

Jeg har bare ei datter så vi har ikke det problemet, men hun er et vakkert barn (utsagn fra x antall ukjente og kjente), og jeg synes det er ubehagelig når det kommer fremmede opp til oss og kommentere hvor vakker hun er. Og ikke minst når fremmede skal stryke henne over håret, på kinnet og til og med begynne å skal gi henne klemmer og suss. Jenta mi er vakker, men hun er også sjenert og føler stort ubehag når fremmede tråkker over hennes intimgrense. Jeg blir nok betraktet som ei løver, men etter noen hårreisende opplevelser så reiser jeg bust så fort noen fremmede kommer inn på temaet.

Anonymous poster hash: 524b2...3bc

Hva slags hårreisende opplevelser?

Anonymous poster hash: 49c4b...d2e

Skrevet

Jeg lurer bare på hvor man ser alle disse smellvakre barna. Jeg har enda aldri sett et barn som er så vakkert at jeg bare MÅ stirre eller kommentere det. Har vel egentlig aldri sett voksne som er så pene heller. Pene ja, men ikke på den måten. Kan tenke "så pen gutt/jente" og vandre videre. Kanskje jeg rett og slett ikke synes mennesker kan bli så pene. De fleste er ordinære for meg. Uansett så er det skammelig å kommentere utseende til barn på den måten. Tenker man virkelig ikke større?

Anonymous poster hash: 0a6b3...082

Det er ei sånn smellvakker jente i barnehagen til sønnen min, jeg la merke til henne allerede på helsestasjonen da de var babyer. Hvis noen skal forklare noen andre hvilken unge i bhg de snakker om, og en av partene ikke vet navnet hennes, så er det bare "hun som er så nydelig", da skjønner alle hvem det er med en gang. Men jeg har heldigvis ikke opplevd at noen har sagt det så hun eller noen av de andre barna har hørt det.

Anonymous poster hash: 12236...f04

Skrevet

De fleste her inne har særdeles vakre barn, som blir plaget av for mye oppmerksomhet😂😂😂

Haha, ja!! Det er så komisk. Lurer på hvordan disse barna egentlig ser ut.

Tenker denne opphausingen av egne barns utseende er vel så mye et resultat av tussete mødre enn noe annet...😅

Anonymous poster hash: d5826...5cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...