HvittHus Skrevet 13. oktober 2015 #51 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har vært i retten tre ganger med ene barnet mitt. Første gang da han var 6 år, og da ble han hørt! Andre gang da han var 7 år, og da ble det vektlagt. Tredje gang da han var 8 år, og det ble også vektlagt. Far mistet samværsrett her, og har samvær under tilsyn av barnevern 4 ganger i året. Han mistet også foreldreansvaret. Han ble også dømt til å betale alle saksomkostningene mine på 278000,- for de to siste rundene. Nå håper jeg vi får fred... Anonymous poster hash: fddb0...006 Jeg har allerede foreldreansvar alene. Og jeg har meklingsattesten hvor han signerer på at det, etter hans ønske, skal være samvær på 0%. Men han vil ha det til at jeg har manipulert han til det. Anonymous poster hash: 8cb91...346 Er det denne meklingsattesten han bruker i stevningen nå? Ja. Han sier at han der er manipulert til å signere og at han vil ha foreldreansvaret tilbake. Anonymous poster hash: 8cb91...346 Ring familievernkontoret i morgen og hør om han i det hele tatt kan bruke denne attesten som grunnlag for stevningen. Dere har jo ikke meklet om det stevningen omhandler.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #52 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har vært i retten tre ganger med ene barnet mitt. Første gang da han var 6 år, og da ble han hørt! Andre gang da han var 7 år, og da ble det vektlagt. Tredje gang da han var 8 år, og det ble også vektlagt. Far mistet samværsrett her, og har samvær under tilsyn av barnevern 4 ganger i året. Han mistet også foreldreansvaret. Han ble også dømt til å betale alle saksomkostningene mine på 278000,- for de to siste rundene. Nå håper jeg vi får fred... Anonymous poster hash: fddb0...006 Jeg har allerede foreldreansvar alene. Og jeg har meklingsattesten hvor han signerer på at det, etter hans ønske, skal være samvær på 0%. Men han vil ha det til at jeg har manipulert han til det. Anonymous poster hash: 8cb91...346 Er det denne meklingsattesten han bruker i stevningen nå?Ja. Han sier at han der er manipulert til å signere og at han vil ha foreldreansvaret tilbake. Anonymous poster hash: 8cb91...346 Ring familievernkontoret i morgen og hør om han i det hele tatt kan bruke denne attesten som grunnlag for stevningen. Dere har jo ikke meklet om det stevningen omhandler. Dethar jeg gjort. De sier at det er det retten som avgjør, ikke de. Anonymous poster hash: 8cb91...346
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #53 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har vært i retten tre ganger med ene barnet mitt. Første gang da han var 6 år, og da ble han hørt! Andre gang da han var 7 år, og da ble det vektlagt. Tredje gang da han var 8 år, og det ble også vektlagt. Far mistet samværsrett her, og har samvær under tilsyn av barnevern 4 ganger i året. Han mistet også foreldreansvaret. Han ble også dømt til å betale alle saksomkostningene mine på 278000,- for de to siste rundene. Nå håper jeg vi får fred... Anonymous poster hash: fddb0...006 Hvor "ille" er far? Kjemper for ditt utfall selv, så nysgjerrig på hvilke saker som faktisk kan gjøre at far mister foreldreretten. Anonymous poster hash: 18559...2c9 Han er ille... Han har vært voldelig ovenfor meg flere ganger. Tok blant annet kvelertak på meg til jeg svimte av da jeg var høygravid. Han kidnappet også min da tre år gamle sønn og påstod til politiet at jeg hadde bedt han om å være barnevakt. Dette var ikke hans sønn. Han drikker mye! Skjult alkoholiker.. Har drukket seg fra sans og samling mens vår da to år gamle sønn var der på samvær. Han hadde 45% samvær før han mistet alt i retten. Han gikk til retten for å ta fra meg omsorgen, og endte opp med 8 timer i uka, så 3 timer i uka, og til slutt ingenting. Han er en flott og høytutdannet mann, og har også vært en profilert idrettsutøver. Nå har han i papirene at han er en mann uten empati med sterke narsissistiske og psykopatiske trekk. Han har drevet psykisk terror mot oss i 9 år nå.. Han har til og med kuttet dekkene på sin egen bil, knust en rute i hjemmet sitt, muligens banket seg selv, og anmeldt meg for overfall og hærverk. Han har også sendt barnevernet på meg flere ganger og meldt meg for vold mot mine barn. Han endte nå opp med å flytte inn i nabogata, så vi står på flyttefot i hemmelighet. Sønnen vår har gått til psykolog i to år for å bearbeide alt han har gått gjennom. Han gråt og var livredd faren sin.. Hva som egentlig har skjedd der vet ingen.. Kan bare tenke meg... Ønsker deg lykke til ❤️ Det er ett helvete å stå i det, men du ser ut til å ha en god sak. Sender deg en klem ❤️ Anonymous poster hash: fddb0...006
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #54 Skrevet 13. oktober 2015 Det beste du kan gjøre nå er å holde hodet kaldt og IKKE bli hjelpeløs og tafatt! Far har ikke en sjanse, men dette forutsetter at du ringer en advokat I MORGEN! Anonymous poster hash: d2af3...716
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #55 Skrevet 13. oktober 2015 Dere har jo Vært til mekling hos familievernkontor så de kan nok vitne til hva som ble sagt av han og at du ikke har manipulert han. Du har også bevis på at det er farmor og ikke han som ønsker. Dette vil bli sterkt vektlagt av retten. Du har gode bevis og sterke kort på hånden. Han kan vinne tilbake foreldreansvar og samvær men da må han bevise I disse samværene at han mener det seriøst og vil få hyppige samvær til å begynne med. Vil ikke tro retten dømmer til lange samvær etter så lang tid uten. Barna skal bli kjent med han på nytt. Har han betalt deg ut av samvær regner jeg med at han ikke gidder å ha de på korte samvær heller. Et lite tips til slutt er å finne deg en kvinnelig advokat. En annen fordel er at barna er så store at de kan fortelle retten ved en evnt senere sak at det er farmor og ikke far som har samværene og dermed kan han tape. Ting tar veldig lang tid så det blir nok I hvertfall ikke denne julen. Du kan også kontakte barnevernet for hjelp hvis du mener han ikke er kompatibel til å ha samvær. Masse lykke til. Tenker på deg. Anonymous poster hash: 37ee5...785
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #56 Skrevet 13. oktober 2015 Det beste du kan gjøre nå er å holde hodet kaldt og IKKE bli hjelpeløs og tafatt! Far har ikke en sjanse, men dette forutsetter at du ringer en advokat I MORGEN! Anonymous poster hash: d2af3...716 Har han virkelig juridisk sett, ikke en sjanse? Jeg vet jo (og tenker det samme selv) at han er en drittsekk som ikke burde få barna på dette grunnlaget. Men oppi det hele, så kommer jeg på at det også er jus innblandet her og han har jo juridiske rettigheter. Ikke fordi han bryr seg, men fordi han har tittel "far" Anonymous poster hash: 8cb91...346
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #57 Skrevet 13. oktober 2015 Dere har jo Vært til mekling hos familievernkontor så de kan nok vitne til hva som ble sagt av han og at du ikke har manipulert han. Du har også bevis på at det er farmor og ikke han som ønsker. Dette vil bli sterkt vektlagt av retten. Du har gode bevis og sterke kort på hånden. Han kan vinne tilbake foreldreansvar og samvær men da må han bevise I disse samværene at han mener det seriøst og vil få hyppige samvær til å begynne med. Vil ikke tro retten dømmer til lange samvær etter så lang tid uten. Barna skal bli kjent med han på nytt. Har han betalt deg ut av samvær regner jeg med at han ikke gidder å ha de på korte samvær heller. Et lite tips til slutt er å finne deg en kvinnelig advokat. En annen fordel er at barna er så store at de kan fortelle retten ved en evnt senere sak at det er farmor og ikke far som har samværene og dermed kan han tape. Ting tar veldig lang tid så det blir nok I hvertfall ikke denne julen. Du kan også kontakte barnevernet for hjelp hvis du mener han ikke er kompatibel til å ha samvær. Masse lykke til. Tenker på deg. Anonymous poster hash: 37ee5...785 Bare husk at familievernkontoret ikke kommer til å vitne. Her vitnet de ikke selv om far dyttet meg overende inne på kontoret mens jeg holdt babyen vår. Han truet også med å drepe meg, men de vitnet ikke uten at det skulle bli en politisak. Samme med familievernkontoret i Oslo. Anonymous poster hash: fddb0...006
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #58 Skrevet 13. oktober 2015 Jula i år bortfaller uansett, rettsforhandlinger og allverdens tar tid. Anonymous poster hash: 01be2...1bd Ikke nødvendigvis. Det er prioriterte saker. For oss tok det i underkant av 1 mnd. Anonymous poster hash: c6c5a...0c3
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #59 Skrevet 13. oktober 2015 Dere har jo Vært til mekling hos familievernkontor så de kan nok vitne til hva som ble sagt av han og at du ikke har manipulert han. Du har også bevis på at det er farmor og ikke han som ønsker. Dette vil bli sterkt vektlagt av retten. Du har gode bevis og sterke kort på hånden. Han kan vinne tilbake foreldreansvar og samvær men da må han bevise I disse samværene at han mener det seriøst og vil få hyppige samvær til å begynne med. Vil ikke tro retten dømmer til lange samvær etter så lang tid uten. Barna skal bli kjent med han på nytt. Har han betalt deg ut av samvær regner jeg med at han ikke gidder å ha de på korte samvær heller. Et lite tips til slutt er å finne deg en kvinnelig advokat. En annen fordel er at barna er så store at de kan fortelle retten ved en evnt senere sak at det er farmor og ikke far som har samværene og dermed kan han tape. Ting tar veldig lang tid så det blir nok I hvertfall ikke denne julen. Du kan også kontakte barnevernet for hjelp hvis du mener han ikke er kompatibel til å ha samvær. Masse lykke til. Tenker på deg. Anonymous poster hash: 37ee5...785 Bare husk at familievernkontoret ikke kommer til å vitne. Her vitnet de ikke selv om far dyttet meg overende inne på kontoret mens jeg holdt babyen vår. Han truet også med å drepe meg, men de vitnet ikke uten at det skulle bli en politisak. Samme med familievernkontoret i Oslo. Anonymous poster hash: fddb0...006 Jeg fikk beskjed av vår saksbehandler at de kunne vitne hvis det ble sak hos meg. Så er kanskje forskjellig fra kontor til kontor. Men jeg meldte han til politiet og familievernkontor sendte bekymringsmelding til barnevernet. Så kanskje de skiller på hvordan sakene er. Anonymous poster hash: 37ee5...785
3 i april Skrevet 13. oktober 2015 #60 Skrevet 13. oktober 2015 Men uansett så kan vel vedkommende på familievernkontoret vitne på at du slettes ikke manipulerte han til og si fra seg foreldreansvaret og samvær. Jeg regner med at han ikke bare satt der uten å åpne kjeften ?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #61 Skrevet 13. oktober 2015 Det beste du kan gjøre nå er å holde hodet kaldt og IKKE bli hjelpeløs og tafatt! Far har ikke en sjanse, men dette forutsetter at du ringer en advokat I MORGEN! Anonymous poster hash: d2af3...716 Har han virkelig juridisk sett, ikke en sjanse? Jeg vet jo (og tenker det samme selv) at han er en drittsekk som ikke burde få barna på dette grunnlaget. Men oppi det hele, så kommer jeg på at det også er jus innblandet her og han har jo juridiske rettigheter. Ikke fordi han bryr seg, men fordi han har tittel "far" Anonymous poster hash: 8cb91...346 Juridisk så har han en sjanse! Dokumentasjon er gull!! Ta vare på ALT du får av han. Analyser stevningen, og prøv hele tiden å være ett skritt foran. Det verste du kan gjøre er å snakke negativt om han. Unngå adjektiver! Du vil jo at barna skal ha en far, men det må være en stabil far. Git du inntrykket av at du vil ta barna vekk fra far, så har du tapt.. Retten bryr seg ikke om deg eller far, men om barna. Bare barna! Du har tre uker før stevningen skal besvares. Bruk denne uka på å finne en god advokat! Jeg hadde en mann, og far hadde en dame. Tror ikke det betyr så mye... Jeg var mer fornøyd med min mannlige advokat enn den kvinnelige jeg først hadde. Begge er førsteklasses advokater man ofte ser i media. Verdt hver krone! Anonymous poster hash: fddb0...006
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #62 Skrevet 13. oktober 2015 Men uansett så kan vel vedkommende på familievernkontoret vitne på at du slettes ikke manipulerte han til og si fra seg foreldreansvaret og samvær. Jeg regner med at han ikke bare satt der uten å åpne kjeften ? Han satt ikke der i det hele tatt. Avtalen ble satt over tlf da han aldri hadde tid Anonymous poster hash: 8cb91...346
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #63 Skrevet 13. oktober 2015 Det beste du kan gjøre nå er å holde hodet kaldt og IKKE bli hjelpeløs og tafatt! Far har ikke en sjanse, men dette forutsetter at du ringer en advokat I MORGEN! Anonymous poster hash: d2af3...716 Har han virkelig juridisk sett, ikke en sjanse? Jeg vet jo (og tenker det samme selv) at han er en drittsekk som ikke burde få barna på dette grunnlaget. Men oppi det hele, så kommer jeg på at det også er jus innblandet her og han har jo juridiske rettigheter. Ikke fordi han bryr seg, men fordi han har tittel "far" Anonymous poster hash: 8cb91...346 Juridisk så har han en sjanse!Dokumentasjon er gull!! Ta vare på ALT du får av han. Analyser stevningen, og prøv hele tiden å være ett skritt foran. Det verste du kan gjøre er å snakke negativt om han. Unngå adjektiver! Du vil jo at barna skal ha en far, men det må være en stabil far. Git du inntrykket av at du vil ta barna vekk fra far, så har du tapt.. Retten bryr seg ikke om deg eller far, men om barna. Bare barna! Du har tre uker før stevningen skal besvares. Bruk denne uka på å finne en god advokat! Jeg hadde en mann, og far hadde en dame. Tror ikke det betyr så mye... Jeg var mer fornøyd med min mannlige advokat enn den kvinnelige jeg først hadde. Begge er førsteklasses advokater man ofte ser i media. Verdt hver krone! Anonymous poster hash: fddb0...006 Jeg har jo fått far til å fremstå som en superhelt. Jeg trodde han hadde stukket av for godt og ville ikke at de to minste skulle vite det. Drømmen om superpappa er bedre. De eldste vil ikke se han mer av div årsaker. Anonymous poster hash: 8cb91...346
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #64 Skrevet 13. oktober 2015 Han har rettigheter så om han ønsker foreldreansvar tilbake vil han antagelig få det, ønsker han samvær vil han antagelig få det også. Men han vil selvfølgelig ikke få bare ferier og for at barna skal være hos farmor, han må i tilfelle bevise at han er oppriktig interessert i å ha dem. Han vil måtte ha hyppige korte samvær til å begynne med så barna blir kjent med han og trygge på han. Først når det har gått tid og annet samvær går bra vil det bli snakk om å ha annenhver ferie. Om jeg tolker deg rett vil han aldri gidde dette, det er vel måte på hva han gidder gjøre for å tilfredstille farmors behov for familiejul også. En far som er totalt ukjent for barna og som ikke gidder løfte en finger for å være sammen med dem ellers i året vil selvfølgelig ikke få samvær hver jul og påske. Anonymous poster hash: 01be2...1bd
3 i april Skrevet 13. oktober 2015 #65 Skrevet 13. oktober 2015 Å han må nok i tillegg komme hjem til deg eller ha samvær i barnas nærmiljø. Å da kan han faktisk ikke sende farmor😉 han må stille SELV. Så dermed regner jeg med at farmors familie jul renner ut i sanden... tror du han gidder dette ????
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #66 Skrevet 13. oktober 2015 Han har rettigheter så om han ønsker foreldreansvar tilbake vil han antagelig få det, ønsker han samvær vil han antagelig få det også. Men han vil selvfølgelig ikke få bare ferier og for at barna skal være hos farmor, han må i tilfelle bevise at han er oppriktig interessert i å ha dem. Han vil måtte ha hyppige korte samvær til å begynne med så barna blir kjent med han og trygge på han. Først når det har gått tid og annet samvær går bra vil det bli snakk om å ha annenhver ferie. Om jeg tolker deg rett vil han aldri gidde dette, det er vel måte på hva han gidder gjøre for å tilfredstille farmors behov for familiejul også. En far som er totalt ukjent for barna og som ikke gidder løfte en finger for å være sammen med dem ellers i året vil selvfølgelig ikke få samvær hver jul og påske. Anonymous poster hash: 01be2...1bd Ut i fra det som står i stevningen, så hevder han at han kan det fordi han bor såpass langt unna at helgsamvær ikke vil bli gjennomførbart og at han ikke kan ta ferie for å ha barna de ukene de har ferie (høst, vinter og sommer) da dette er høysesong på jobb da han jobber i reisebransjen og eier selskapet. Og det er jo logisk egentlig... Når han slutter 16 på jobb på fredager, så er han her tidligst 21 på kvelden og da sover 3 av barna allerede. Han vil da ikke være hjemme hos seg igjen før 01 på natten. Søndager må de dra fra han 12-13 for å rekke hjem til middag da de ikke vil rekke det hos han før de må dra slik som på fredager. Fri fra skolen lar seg ikke gjøre da de er forpliktet der. Jeg er også stor motstander av ferie utenom ferien og det er også far. En av de få ting vi er enig om. Logikken er jo på hans side hele veien her... Anonymous poster hash: 8cb91...346
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #67 Skrevet 13. oktober 2015 Å han må nok i tillegg komme hjem til deg eller ha samvær i barnas nærmiljø. Å da kan han faktisk ikke sende farmor😉 han må stille SELV. Så dermed regner jeg med at farmors familie jul renner ut i sanden... tror du han gidder dette ???? Han truet med å stevne meg og har nå gjennomført. Hadde du spurt for 2-3 uker siden hadde jeg ledd. Nå..... Not so sure... Han går gjennom ild og vann for moren sin. Farfar hater at dette skjer og har frarådet de begge det, for da bli han nok avslørt. Anonymous poster hash: 8cb91...346
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #68 Skrevet 13. oktober 2015 Er ikke logisk. Han kan jobbe inn de timene han må dra tidligere på fredager. Han kan planlegge for høstferie og ellers gå for langhelger med planleggingsdager/fridager for ungene. Han vil bare ikke.. Hvorfor fikk dere så mange barn? Han har tydeligvis aldri ønsket barn.. Anonymous poster hash: f9092...f35
BareMas Skrevet 13. oktober 2015 #69 Skrevet 13. oktober 2015 Ønsker han vanlig samvær og, eller bare ferier? Han kan vel ikke mene at ungene plutselig skal sendes på juleferie til en de knapt kjenner lenger?Slik jeg leser det ut fra stevningen, er det "jul i 2015, evt annenhvert år fremover, eller hver jul da samværet er sjeldent, og påske hvert år, første gang 2016."Altså bare jul og påske og helst hvert år.. Anonymous poster hash: 8cb91...346 Ang jul 2015, så er det bare å glemme.. Tipper at saken deres ikke kommer opp før jul. Har selv vært igjennom barnefordeling i rettsforberedende møter, og det tok godt over et halvt år fra stevning til første møtet.
3 i april Skrevet 13. oktober 2015 #70 Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Ja men de minste barna må ha tilvenning og når de er så små finnes det neppe en rett i verden som sender så små barn til en far de ikke husker eller kjenner. Her er det ikke snakk om hva som er best for far men for små barn. Å dette gidder han neppe... Endret 13. oktober 2015 av 3 i april
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #71 Skrevet 13. oktober 2015 Han har rettigheter så om han ønsker foreldreansvar tilbake vil han antagelig få det, ønsker han samvær vil han antagelig få det også. Men han vil selvfølgelig ikke få bare ferier og for at barna skal være hos farmor, han må i tilfelle bevise at han er oppriktig interessert i å ha dem. Han vil måtte ha hyppige korte samvær til å begynne med så barna blir kjent med han og trygge på han. Først når det har gått tid og annet samvær går bra vil det bli snakk om å ha annenhver ferie. Om jeg tolker deg rett vil han aldri gidde dette, det er vel måte på hva han gidder gjøre for å tilfredstille farmors behov for familiejul også. En far som er totalt ukjent for barna og som ikke gidder løfte en finger for å være sammen med dem ellers i året vil selvfølgelig ikke få samvær hver jul og påske. Anonymous poster hash: 01be2...1bd Ut i fra det som står i stevningen, så hevder han at han kan det fordi han bor såpass langt unna at helgsamvær ikke vil bli gjennomførbart og at han ikke kan ta ferie for å ha barna de ukene de har ferie (høst, vinter og sommer) da dette er høysesong på jobb da han jobber i reisebransjen og eier selskapet. Og det er jo logisk egentlig... Når han slutter 16 på jobb på fredager, så er han her tidligst 21 på kvelden og da sover 3 av barna allerede. Han vil da ikke være hjemme hos seg igjen før 01 på natten. Søndager må de dra fra han 12-13 for å rekke hjem til middag da de ikke vil rekke det hos han før de må dra slik som på fredager. Fri fra skolen lar seg ikke gjøre da de er forpliktet der. Jeg er også stor motstander av ferie utenom ferien og det er også far. En av de få ting vi er enig om. Logikken er jo på hans side hele veien her... Anonymous poster hash: 8cb91...346 Men når du ikke lenger skal ha 15.000 i måneden for at han slipper samvær så har han råd til å reise til din by etter jobb på fredag, ta inn på hotell og være sammen med barna lørdag og søndag formiddag (de kan sove hos deg for han skal jo gradvis bli kjent med dem) og dra hjem igjen på søndag. Med så store avstander (ca 4 timer i bil?) er det helt vanlig at far kommer til mors hjemsted og har samvær der, ihvertfall når barna er såpass små og skal bruke tid på å bli kjent. Er han villig til det tror du? Anonymous poster hash: 01be2...1bd
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #72 Skrevet 13. oktober 2015 Han har rettigheter så om han ønsker foreldreansvar tilbake vil han antagelig få det, ønsker han samvær vil han antagelig få det også. Men han vil selvfølgelig ikke få bare ferier og for at barna skal være hos farmor, han må i tilfelle bevise at han er oppriktig interessert i å ha dem. Han vil måtte ha hyppige korte samvær til å begynne med så barna blir kjent med han og trygge på han. Først når det har gått tid og annet samvær går bra vil det bli snakk om å ha annenhver ferie. Om jeg tolker deg rett vil han aldri gidde dette, det er vel måte på hva han gidder gjøre for å tilfredstille farmors behov for familiejul også. En far som er totalt ukjent for barna og som ikke gidder løfte en finger for å være sammen med dem ellers i året vil selvfølgelig ikke få samvær hver jul og påske. Anonymous poster hash: 01be2...1bd Ut i fra det som står i stevningen, så hevder han at han kan det fordi han bor såpass langt unna at helgsamvær ikke vil bli gjennomførbart og at han ikke kan ta ferie for å ha barna de ukene de har ferie (høst, vinter og sommer) da dette er høysesong på jobb da han jobber i reisebransjen og eier selskapet. Og det er jo logisk egentlig... Når han slutter 16 på jobb på fredager, så er han her tidligst 21 på kvelden og da sover 3 av barna allerede. Han vil da ikke være hjemme hos seg igjen før 01 på natten. Søndager må de dra fra han 12-13 for å rekke hjem til middag da de ikke vil rekke det hos han før de må dra slik som på fredager. Fri fra skolen lar seg ikke gjøre da de er forpliktet der. Jeg er også stor motstander av ferie utenom ferien og det er også far. En av de få ting vi er enig om. Logikken er jo på hans side hele veien her... Anonymous poster hash: 8cb91...346 Men når du ikke lenger skal ha 15.000 i måneden for at han slipper samvær så har han råd til å reise til din by etter jobb på fredag, ta inn på hotell og være sammen med barna lørdag og søndag formiddag (de kan sove hos deg for han skal jo gradvis bli kjent med dem) og dra hjem igjen på søndag. Med så store avstander (ca 4 timer i bil?) er det helt vanlig at far kommer til mors hjemsted og har samvær der, ihvertfall når barna er såpass små og skal bruke tid på å bli kjent. Er han villig til det tror du? Anonymous poster hash: 01be2...1bd Han har råd til det som det er per i dag også. Inntekten er mellom 70 og 100k hver mnd. Kanskje styrker det min sak? At han, til tross for at han har råd til det, ikke har kommet for å se barna? Anonymous poster hash: 8cb91...346
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #73 Skrevet 13. oktober 2015 Er ikke logisk. Han kan jobbe inn de timene han må dra tidligere på fredager. Han kan planlegge for høstferie og ellers gå for langhelger med planleggingsdager/fridager for ungene. Han vil bare ikke.. Hvorfor fikk dere så mange barn? Han har tydeligvis aldri ønsket barn.. Anonymous poster hash: f9092...f35 Han trenger ikke jobbe inn noe. Han eier selskapet og må ta ansvar for det. Anonymous poster hash: 8cb91...346
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #74 Skrevet 13. oktober 2015 Ønsker han vanlig samvær og, eller bare ferier? Han kan vel ikke mene at ungene plutselig skal sendes på juleferie til en de knapt kjenner lenger?Slik jeg leser det ut fra stevningen, er det "jul i 2015, evt annenhvert år fremover, eller hver jul da samværet er sjeldent, og påske hvert år, første gang 2016."Altså bare jul og påske og helst hvert år.. Anonymous poster hash: 8cb91...346 Ang jul 2015, så er det bare å glemme.. Tipper at saken deres ikke kommer opp før jul. Har selv vært igjennom barnefordeling i rettsforberedende møter, og det tok godt over et halvt år fra stevning til første møtet. Tingretten her har 1,5-2 mnd ventetid. I mellomtiden blir sakkyndig oppnevnt Anonymous poster hash: 8cb91...346
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #75 Skrevet 13. oktober 2015 Ja men de minste barna må ha tilvenning og når de er så små finnes det neppe en rett i verden som sender så små barn til en far de ikke husker eller kjenner. Her er det ikke snakk om hva som er best for far men for små barn. Å dette gidder han neppe... Jeg er stygt redd for at han gidder dette så hans mor får det som hun vil.. Anonymous poster hash: 8cb91...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå