TinaK 1990 Skrevet 14. oktober 2015 #51 Skrevet 14. oktober 2015 Dere som skriver at det er "sykt" å ikke ta telefonen hvis ukjente ringer. Er dere alltid tilgjengelig på mobil? Er det uansvarlig å ikke være tilgjengelig for andre 24/7 og ta telefonen på første ring? På min jobb har vi ikke lov til å bruke mobil, hvis det er noe som er viktig må folk ringe sjefens telefon. Der vi bodde før var det verken mobil eller internettdekning. Her vi bor nå er det dårlig dekning, det hender vi må gå ut for å få dekning. Slik er det veldig mange steder i Norge. Jeg har skrevet lenger oppe at jeg ikke tar telefonen hvis ukjente ringer. Vi gjør oss utilgjengelig på ferier, hvis noe er veldig viktig så vet derimot i nærmeste familie hvor vi befinner oss og kan få tak i oss på andre måter. Hvis barna mine blir skadet så regner jeg med at tilfeldig forbipasserende, følger de hjem eller til legevakten. Ringer de meg og jeg ikke tar den, regner jeg med at de sender en SMS om hva det gjelder, ringer hustelefonen, far, bestemor eller tante. Jeg synes livet uten avhengighet til mobil er herlig Anonymous poster hash: 64b78...fba Jeg vil gjerne ha beskjed så fort som mulig har hvis mitt barn er skadet. Men jeg skjønner vi er ulike.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #52 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg skjønner ikke. Hvis et barn blir skadet og jeg prøver å ringe foreldre...ingen tar tlf. Jeg må kjøre barnet på legevakt eller evt hjem hvis det er mindre skader...mens kanskje barnet bare ønsker mamma...kanskje ingen hjemme.. ....barne for at foreldre ikke gidder å ta telefon? ?? Utrolig spesielt. Anonymous poster hash: ea271...5f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå