Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Ville dere bodd det? Anonymous poster hash: f9bb6...3d8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Trangt. For trangt. Det er litt trist. Jeg har vokst opp i Oslo, men føler byen min har blitt ødelagt av all byggingen over alt. Er snart ingen natur igjen og folk bor oppå hverandre. Anonymous poster hash: 68b34...ebf
sug lut Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Vel, det er det eneste stedet i Norge jeg ville bodd, men det er kjipt at fine gamle villastrøk fortettes og det vil være enda kjipere om de voldtar marka for å bygge. Utover det er det gullande godt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Altfor stor, for mye folk, mer krimminalitet, for store klasseforskjeller mellom de ulike bydelene, ghettoer med innvandrere som ikke ønsker å integrere seg for mye i samfunnet, for mye trafikk, dyrt å bo. Men tror også at deler av byen vil bli gjort finere. Jeg bor utenfor Oslo nå, men vil aldri inn til byen igjen. Var mer enn nok å studere der. Etter hvert skal jeg flytte mye lenger unna hovedstaden også, vil ikke bo så nært som jeg bor nå. Men, for de som liker det urbane og den urbane pulsen så tror jeg Oslo kan være en god by å bo i likevel. Men ikke for meg Anonymous poster hash: 715f8...980
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Mer og mer derangert. Anonymous poster hash: 7fc13...10c
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Hvorfor skulle Oslo endre seg i nevneverdig grad? Enig i at det er dumt med sterk fortetting og sanering av det som er igjen av de gamle, fine områdene i Oslo, men ut over det? Nye veier i tunneler endrer ikke bybildet nevneverdig? Det man kunne ønske seg, er et renere sentrum, uten all søppel og dritt som flyter, og at bygårdene i sentrum og sentrumsnære deler blir renovert, det ville gjøre byen penere.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Oslo får flere og flere innbyggere, og derfor må vi bo tettere, men jeg flytter aldri herfra! Anonymous poster hash: 3a2fa...8aa
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Trangt. For trangt. Det er litt trist. Jeg har vokst opp i Oslo, men føler byen min har blitt ødelagt av all byggingen over alt. Er snart ingen natur igjen og folk bor oppå hverandre.Anonymous poster hash: 68b34...ebf http://www.estatenyheter.no/16-uncategorised/6881-vanskeligere-for-eplehageutbyggere Anonymous poster hash: 0ae9d...154
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg flytter heller aldri herfra! Ikke til et annet sted i Norge iallefall. Alle andre steder er ubeboelige. Anonymous poster hash: 0ae9d...154
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg tror det fortsetter å være en fin by. Det vil nok bli flere høyhus i sentrumskjernen og en fortetting av en del eplehagestrøk. Befolkningsveksten fortsetter, byplanleggerne fortsetter den litt mer helhetlige trenden som er i gang, skolene fortsetter å ha gode resultater - men kommunen somler nok en del med å holde tritt med veksten i barnebefolkning og det blir trangt om plassene i både skoler og barnehager. Klart jeg vil bo her. Anonymous poster hash: 1b4b9...969
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg syns det er bra at Oslo vokser. Elsker storbyer og Oslo er en liten by i forhold til mange andre storbyer.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Har bodd i Oslo og aldri mer! Bor i Trondheim nå, mye bedre - synes jeg Anonymous poster hash: 7ee77...917
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 Oslo er siste plass jeg vil bo. Finnes så mange fine plasser og byer i Norge at å bosette seg i det høle der er helt uaktuelt. Anonymous poster hash: 1b537...71c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har intet ønske om å flytte fra Oslo, men håper det blitr mer satsing på sykkel og kollektivtrafikk fremover, og at de planlagte aktivitetssonene i Marka aldri blir noe av. Anonymous poster hash: 5bd61...040
Gjest Antarctica Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Oslo er siste plass jeg vil bo. Finnes så mange fine plasser og byer i Norge at å bosette seg i det høle der er helt uaktuelt. Anonymous poster hash: 1b537...71c Dessverre enig. Hvilken som helst annen by. Selv Bergen.
LittLykkelig Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Aldri mer oslo for å si det sånn. Spennende by, men sjela mi er i nord ❤️
beef sister Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Hvis jeg skulle bodd i Norge, hadde Oslo vært eneste alternativ.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg flytter heller aldri herfra! Ikke til et annet sted i Norge iallefall. Alle andre steder er ubeboelige. Anonymous poster hash: 0ae9d...154 😳 you need to get out more! Anonymous poster hash: 38a29...e59
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Synes synd i de som bor i Oslo. Sykt glad jeg ikke har noen tilknytning til byen. Å måtte oppleve å gå i kasse med flere fremmedspråklige enn etniske nordmenn... Huff.. Vært på ferie der og går nok lang tid til jeg drar tilbake der. Aldri følt meg så utrygg på ferie som i den byen. Måtte se meg over skulderen annethvert sekund. Og da har jeg vært i MANGE andre storbyer i verden. Anonymous poster hash: 6c62d...125
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 Blir nok bare verre og verre med alle asylsøkerne og innvandrerne som skal bosettes. I ghettoer, osv. Anonymous poster hash: 6c62d...125
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #21 Skrevet 9. oktober 2015 Ville aldri, aldri, aaaaldri bodd i Oslo! Uff, for mye kriminalitet og utleninger.. Bare hidjab, burka, og muslimer overalt... Neitakk! Anonymous poster hash: a092e...0e8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #22 Skrevet 9. oktober 2015 Blir nok bare verre og verre med alle asylsøkerne og innvandrerne som skal bosettes. I ghettoer, osv. Anonymous poster hash: 6c62d...125 Er så enig. Dei vil ikkje bu på lande. Anonymous poster hash: 02ef9...109
Gjest Antarctica Skrevet 9. oktober 2015 #23 Skrevet 9. oktober 2015 Synes synd i de som bor i Oslo. Sykt glad jeg ikke har noen tilknytning til byen. Å måtte oppleve å gå i kasse med flere fremmedspråklige enn etniske nordmenn... Huff.. Vært på ferie der og går nok lang tid til jeg drar tilbake der. Aldri følt meg så utrygg på ferie som i den byen. Måtte se meg over skulderen annethvert sekund. Og da har jeg vært i MANGE andre storbyer i verden.Anonymous poster hash: 6c62d...125 Eh, OK. Neppe så veldig mange storbyer, da? Ettersom storbyer i andre land er pakkende fulle av "fremmedspråklige" ...
sug lut Skrevet 9. oktober 2015 #24 Skrevet 9. oktober 2015 Synes synd i de som bor i Oslo. Sykt glad jeg ikke har noen tilknytning til byen. Å måtte oppleve å gå i kasse med flere fremmedspråklige enn etniske nordmenn... Huff.. Vært på ferie der og går nok lang tid til jeg drar tilbake der. Aldri følt meg så utrygg på ferie som i den byen. Måtte se meg over skulderen annethvert sekund. Og da har jeg vært i MANGE andre storbyer i verden. Anonymous poster hash: 6c62d...125 Du har neppe vært i større byer enn Lillesand om du opplever lille Oslo som utrygg, ikke skap deg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #25 Skrevet 10. oktober 2015 Synes synd i de som bor i Oslo. Sykt glad jeg ikke har noen tilknytning til byen. Å måtte oppleve å gå i kasse med flere fremmedspråklige enn etniske nordmenn... Huff.. Vært på ferie der og går nok lang tid til jeg drar tilbake der. Aldri følt meg så utrygg på ferie som i den byen. Måtte se meg over skulderen annethvert sekund. Og da har jeg vært i MANGE andre storbyer i verden. Anonymous poster hash: 6c62d...125 Tror du forvillet deg bort i ghettoen. Oslo har mer å by på enn sentrumskjernen. Dessuten har barna mine aldri hatt overtall av fremmedspråklige i klassen. Hele skolen har 19 % og det Bør man kunne leve med Anonymous poster hash: 67e4e...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå