Gå til innhold

Funnet ut at mannen planlegger ferie med en annen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han har bestilt dobbetseng (altså, ikke to senger som kan settes sammen, men en fast dobbeltseng), er det så å si helt usannsynlig at han reiser med en kompis. Har aldri hørt om edrue menn som ønsker å sove i samme seng, og bestiller enda det istedet for to enkeltsenger. Rart hvor mange her som er naive og prøver å unnskylde mannen, og som mener det er baaare å spørre ham så forteller han. Virkelig? Tror dere at alle utro menn innrømmer med en gang hva de gjør og ikke lyver? Dere kan ikke ha så mye livserfaring skjønner jeg...

Anonymous poster hash: e49a6...44c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har bestilt dobbetseng (altså, ikke to senger som kan settes sammen, men en fast dobbeltseng), er det så å si helt usannsynlig at han reiser med en kompis. Har aldri hørt om edrue menn som ønsker å sove i samme seng, og bestiller enda det istedet for to enkeltsenger. Rart hvor mange her som er naive og prøver å unnskylde mannen, og som mener det er baaare å spørre ham så forteller han. Virkelig? Tror dere at alle utro menn innrømmer med en gang hva de gjør og ikke lyver? Dere kan ikke ha så mye livserfaring skjønner jeg... Anonymous poster hash: e49a6...44c

Egentlig enig...

DERSOM mannen er uskyldig, er det jo bare å spørre ham. Meeen det VET hun jo ikke!

Og dersom han planlegger en utenomekteskapelig sexferie, da er han også kald nok til å lyve så det renner!

Om HI er rolig, kald og analyserende kan det være hun kan avsløre eventuelle løgner:

Flakkende blikk, unngår øyenkontakt akkurat når han lyver, og et annet klassisk tegn er "too much information"; altså at han babler i vei om alt mulig rart (et typisk forsøk på å virke "normal" og åpen).

Men det er jo en sjanse å ta da...

Eneste 100% sikre måten er nok et "overraskelsesbesøk" på hotellet!

Er der en annen dame, da er saken klar!

Er han alene, så kan dere jo ha kjæresteferie og prøve å finne igjen gnisten ;)

(jeg hadde gjort det, dersom jeg hadde økonomi til det, men hadde reist en eller to dager etter)

Anonymous poster hash: d01e2...0ba

Skrevet

Jeg har jobbet i resepsjon på hotell i Norge og jeg har booket en del hotellrom i inn og utland, og navn på alle som skal være på rommet må oppgis av sikkerhetsmessige årsaker! Men pga av personvernet kan ikke HI ringe hotellet og få oppgitt eventuelle navn!

Hi er det mulig at han skal ha med en kompis? Slik at han slipper og sykle alene?

Står det twinbeds eller King size bed? Det ene er 2 enkeltsenger som kan settes samme og det ander er dobbeltseng.

Vi er i Gøteborg flere ganger i året og også endel i Oslo.

Er som regel jeg som bestiller og jeg har ALDRI oppgitt noe annet enn mitt navn.

Anonymous poster hash: 61c67...339

Skrevet

Jeg har jobbet i resepsjon på hotell i Norge og jeg har booket en del hotellrom i inn og utland, og navn på alle som skal være på rommet må oppgis av sikkerhetsmessige årsaker! Men pga av personvernet kan ikke HI ringe hotellet og få oppgitt eventuelle navn!

Hi er det mulig at han skal ha med en kompis? Slik at han slipper og sykle alene?

Står det twinbeds eller King size bed? Det ene er 2 enkeltsenger som kan settes samme og det ander er dobbeltseng.

Er som regel jeg som bestiller og jeg har ALDRI oppgitt noe annet enn mitt navn.

Rart, vi var på ferie i Skandinavia i år, bare jeg og barna, og vi måtte oppgi navn på alle sammen, inkludert babyen.

Skrevet

Rart, vi var på ferie i Skandinavia i år, bare jeg og barna, og vi måtte oppgi navn på alle sammen, inkludert babyen.

Jeg har bestilt hotell flere ganger og kun oppgitt mitt navn men skrevet 2 personer på bestillingen.

Anonymous poster hash: da2db...5c1

Skrevet

Er som regel jeg som bestiller og jeg har ALDRI oppgitt noe annet enn mitt navn.Anonymous poster hash: 61c67...339

Jeg har bestilt hotell flere ganger og kun oppgitt mitt navn men skrevet 2 personer på bestillingen. Anonymous poster hash: da2db...5c1

Tror vi nå kan stadfeste at forskjelluge hoteller og forskjellige bookingsider opererer med forskjellig praksis...

Djiiizes! LET IT GOOOOOO!

Skrevet

Jeg har bestilt hotell flere ganger og kun oppgitt mitt navn men skrevet 2 personer på bestillingen.

Da er det forskjellig praksis overalt sikkert :) Uansett, hva er vitsen at så mange svarer at de bruker å booke dobbeltseng for å ha bedre plass, når HI skriver tydelig at det er bestilt dobbeltseng til to personer, og ikke til mannen alene? Jeg har overnattet på hotell i jobbsammenheng og har aldri opplevd å måtte oppgi at vi er to personer for å få en dobbeltseng alene, det vanlige er jo at man får et dobbeltrom for seg selv.

Skrevet

HI her igjen. Til deg som lurer på sykkelklubb, dette er noe han gjør helt alene uavhengig av klubb.

Jeg må jo tilstå at det ikke var helt tilfeldig jeg så det. Han har skrevet ut bookingen og lagt den i en konvolutt i nattbordskuffen sin. Jeg hadde jo egentlig ikke noe der å gjøre så jeg føler vel at jeg har snoka litt. Skulle legge noe annet oppi skuffen hans og da så jeg konvolutten.

Hvis det ikke er noe så ødelegger det så mye å innrømme. Han har lagt inn 2 voksne men kun sitt navn. Forholdet vårt er nok ikke det beste heller. Jeg er mye sliten og orker ikke ha sex så ofte. Jeg vet det frustrerer.

Anonymous poster hash: e121b...987

Om han har lagt inn 2 voksne så er det jo 2 voksne. Han har ikke skjult det godt heller i nattbordskuffen..

På tide med en prat. Legg konvolutten på borde så snakker han nok.

Anonymous poster hash: a1fe2...bac

Skrevet

Hvis han har bestilt dobbetseng (altså, ikke to senger som kan settes sammen, men en fast dobbeltseng), er det så å si helt usannsynlig at han reiser med en kompis. Har aldri hørt om edrue menn som ønsker å sove i samme seng, og bestiller enda det istedet for to enkeltsenger. Rart hvor mange her som er naive og prøver å unnskylde mannen, og som mener det er baaare å spørre ham så forteller han. Virkelig? Tror dere at alle utro menn innrømmer med en gang hva de gjør og ikke lyver? Dere kan ikke ha så mye livserfaring skjønner jeg... Anonymous poster hash: e49a6...44c

Egentlig enig...

DERSOM mannen er uskyldig, er det jo bare å spørre ham. Meeen det VET hun jo ikke!

Og dersom han planlegger en utenomekteskapelig sexferie, da er han også kald nok til å lyve så det renner!

Om HI er rolig, kald og analyserende kan det være hun kan avsløre eventuelle løgner:

Flakkende blikk, unngår øyenkontakt akkurat når han lyver, og et annet klassisk tegn er "too much information"; altså at han babler i vei om alt mulig rart (et typisk forsøk på å virke "normal" og åpen).

(jeg hadde gjort det, dersom jeg hadde økonomi til det, men hadde reist en eller to dager etter)

Ja for å "overraske" mannen på hotellet er jo å sikre seg en romantisk ferie. Tenker nok han vil syns det er minst like teit som å spørre/snoke/spionere 👍 spør ham rett ut. Vær voksen.

Anonymous poster hash: c60ee...841

Skrevet

Er det mulig at han ville ha dobbelseng, men at bookingsystemet ikke tillater dette med mindre det er booket til 2 mennesker? Dvs for å få dobbeltseng MÅ han late som om det kommer èn til ?

Anonymous poster hash: ec67a...e50

Da må han også betale for to, vanligvis. For det er jo noe mat osv i prisen.

Anonymous poster hash: a729b...b33

Skrevet

Enig med hun over her. Legg konvolutten på bordet, og spør rett ut.

Er han utro er det bedre å få vite det enn å gå og lure.

Er han ikke utro så får dere i hvertfall blåst ut litt frustrasjon på hverandre i krangelen som kan oppstå. Dere trenger uansett å prate sammen.

Anonymous poster hash: c0649...b00

Skrevet

Jeg bestilte en gang en tur for meg og mannen. Skaffet barnevakt. Sa at jeg skulle bort med jobben så han ikke skulle skjønne noe av pakkinga osv.

Han snoket og fant ut at det var bestilt en romantisk tur for to. Han spurte meg hva dette var, og da sa jeg det som det var (med en "dust, du måtte snoke og ødelegge overraskelsen). Veldig kjipt at han ikke stoler på meg, men jeg hadde blitt usikker selv om han skulle reise bort og jeg kom over den informasjonen HI har kommet over. Jeg hadde også blitt forbanna (!!) om mannen slang ut med kommentarer om utroskap. Han spurte meg på en ok måte, som er helt ok.

Hvis HI gjør det samme KAN jo mannen bare skaffe barnevakt, informere elskerinna, og ta med HI på tur. Hun vil aldri få vitemed mindre han innrømmer eller hun tar han på fersk gjerning.

Det samme kunne vært tilfelle hos meg. Bortsett fra at jeg ikke har en elsker og den ENESTE man kan stole 110% på er seg selv. Hadde jeg trodd på mannen min om han gjorde det samme som meg? Aner ikke...

Anonymous poster hash: cb503...ffd

Skrevet

Når man går inn på en søkemotor og skal søke opp hoteller på en bestemt dato, så er ofte 2 voksne 0 barn standardinnstillingen for antall besøkende. Kan det hende at han har glemt å endre til 1 voksen i søket sitt? Og så bare bestilt rommet uten å ha tenkt over eller lagt merke til at han bestiller (og betaler) for to?

Skrevet

Og jeg har jobbet på hotell i tolv år (forskjellige i Norge) og vi trenger bare antall og navn på en.

Anonymous poster hash: e8abb...5fe

Skrevet

Hva skjer, Hi?

Anonymous poster hash: 41841...4b4
Skrevet

Herregud! Kva med å berre spørre?! Dersom mannen blir sur, er jo det og eit tegn på at der er ugler i mosen - spør du meg!

Anonymous poster hash: 1cc56...be5

Det er da det tåpeligste jeg har hørt noen gang. Jeg hadde definitivt blitt sur om jeg ble bekyldt for å være utro, nettopp fordi det er jeg ikke, og det burde min mann vite veldig godt. See? Den logikken din er jo akkurat like smart som heksetestene man brukte rundt middelalderen. Man er jo dømt uansett hva som er sannheten her.

Anonymous poster hash: ad528...afc

Det går vel an å spørje utan å anklage! "Eg kom over ein mail der det sto at hotellrommet ditt har booka på to stk. Det syntest eg var rart. Kvifor er det det?" eller noko liknande. Alle hadde vel stussa over noko slikt. Det ligg inga beskyldning bak, men ei undring og ei bekymring. I mi verd er ikkje det noko å bli sur for å bli spurt om...viss ein ikkje då er veldig hårsår eller har noko å skjule.

Uansett hvordan man spør om dette blir det feil. Hvis min mann hadde spurt om akkurat det du spør om der hadde jeg blitt forbanna av flere årsaker:

1) Han har snoket i min mail - et tydelig tegn på at han ikke stoler på meg i utgangspunktet og det hadde vært et alvorlig tillitsbrudd.

2) Å si at det ikke ligger en antydning rundt spørsmålet i denne sammenhengen er rett og slett bare feil. Sett i sammenheng med at vedkommende allerede har snoket i mailen, så blir dette bare veldig tydelig i mine øyne.

Alle mine forhold har vært, og nåværende er, bygget på gjensidig respekt (også ift slike ting som retten til privatliv i mailer og slike ting), og gjensidig tillit.

Hvis man kommer over denne informasjonen på annen måte enn å snoke i private ting, er det noe helt annet.

Så for meg hadde dette blitt som med heksene (du det med at man hev dem i vannet, hvis de druknet var de ikke hekser likevel, og hvis de fløt så var de hekser og ble brent på bålet). Jeg hadde blitt forbanna, ikke for å ha blitt spurt, men først og fremst pga måten informasjonen er tilegnet på, og i følge din teori stemplet som løgner uavhengig av om jeg hadde vært utro eller ikke. Vedkommende som snoker slik har uansett ingen tillit til partner, og vil neppe tro på noe av det som blir sagt, som ikke støtter opp under sin egen oppfatning av at utroskap foreligger.

Men HI hadde jo ikkje snoka, men kome over informasjonen tilfeldig. Då må det vere på sin plass å spørje. Det er då hindre gonger meir tillitsfullt enn å planlegge overraskingsbesøk for å moglegvis ferske mannen med buksene nede!

Hun sier hun har kommet over informasjonen uten å utdype hvordan. Og hvis hun nå bare har kommet over denne informasjonen, uten å snoke et sted hun ikke skulle snoket, må jo det bety at han har lagt fra seg en utskrift av bookingen et sted hun har tilgang til, og dermed må ha vært klar over at hun kan se dette. DET burde jo i så fall fortelle henne at han ikke har noe å skjule? Eller?

Hvis hun "tilfeldig" har kommet over denne informasjonen i mailen hans... Ja, da har hun snoket, uansett hvor mye hun mener hun "bare har kommet over informasjonen".

Ellers er jeg enig i at det er bedre å spørre enn å drive med konspirasjoner og å skulle planlegge "overraskelsestur". Jeg har aldri sagt at det ikke er greit å spørre, det jeg er uenig i er din teori om at man autmatisk har noe å skjule bare fordi man blir sur når man avslører seg i å snoke og/eller ikke stole på sin partner.

Er det fu som skal være med ?

Anonymous poster hash: f9d57...815

Ja, hvordan i all verden kunne du gjette det! 

Skrevet

Tja si hotellet ringte å spurte om noe så du svarte å da sa de at rommet var reservert til 2 personer så spør du vel bare hvem er så den andre?

Anonymous poster hash: a01ab...652
Skrevet

Du kan jo bare si " Jeg så bookingen din, skal du og 1 til av sykkelgruppa dele rom ?"  Hvis mannen din kjenner noen andre som skal på samme tur, kan det jo hende de deler rom?

Ofte er jo sånne treningsturer et sykkelteam?

Skrevet

Egentlig enig...

(jeg hadde gjort det, dersom jeg hadde økonomi til det, men hadde reist en eller to dager etter)Anonymous poster hash: d01e2...0ba

Ja for å "overraske" mannen på hotellet er jo å sikre seg en romantisk ferie. Tenker nok han vil syns det er minst like teit som å spørre/snoke/spionere spør ham rett ut. Vær voksen.Anonymous poster hash: c60ee...841

Ikke vet nå jeg hva slags mann du har, MIN hadde iallefall blitt kjempeglad dersom jeg overrasket ham ved å dukke opp!!

Og det tror jeg alle menn med ren samvittig hadde likt.

HI kan ALDRI vite om hun får servert sannheten eller ei...

Skrevet

Oppdater oss hi. Veldig spent på hvordan det går.

Anonymous poster hash: 956e8...fe0

Skrevet

Hvordan går det, Hi??

Anonymous poster hash: e6d74...ed6
Skrevet

Vi er på hotell nå og vi trengte bare oppgi ett navn og vi er tre

Anonymous poster hash: 4ef22...cdf

Skrevet

Hvordan går det, Hi??

Anonymous poster hash: e6d74...ed6

???

Anonymous poster hash: 93a84...00b

Skrevet

Herremin så mange ideer rund hvordan HI skal ut av dette. 😓

Hva med å spørre, "fant bestillingen din og du har booket til 2, hva skjer?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...